|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan wordt kleine Martin of Erik geboren? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik verwacht een Deense naam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hh, wordt vast een dondersteen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
On deze vriendschappelijke wedstrijd goed, nu voor het eggie ben benieuwd? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: En heeft het als invaller regelmatig goed gedaan. Als basisklant dramatisch. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aaaa dan word het vast Tordis of Ragge de Bluffer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hh, dacht eerst wat voor een raar taaltje is dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond hem een beetje een diesel. Komt langszaam op gang maar als ie loopt...... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn maatje is al drie kwart jaar aan het voor gloeien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zonde he, daar had ik best wel veel hoop in.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jorgensen: ''Feyenoord is een machtige club''
Nicolai Jorgensen is zeer onder de indruk van volksclub Feyenoord. Er is dan ook een last van zijn schouders gevallen nu hij zijn eerste goal in De Kuip heeft gemaakt. ''Het voelde alsof ik in een keer tien kilo lichter was'', zegt de spits in De Telegraf.
''Man, ik heb best al het een en ander meegemaakt in het voetbal, maar dit is wel een machtige club. Ik was echt een beetje shaky, een beetje nerveus dus. Het is zo mooi hoe de mensen hier achter de club staan en dan wil je die als nieuwe speler niet teleurstellen. Het applaus dat ik in het volle stadion kreeg bij die goal stuwde me bijna letterlijk omhoog'', aldus Jorgensen.
De Deen voelt zich ook lekker binnen de selectie. ''Wat een leuke groep is dit, joh. Good guys en crazy guys! Er zitten een paar figuren tussen die voor een hilarische sfeer in de kleedkamer zorgen. Iedereen is totaal verschillend. Maar het voelt alsof ik tussen mijn vrienden uit Kopenhagen ben. Ik zit de eerste weken echt te genieten. Hier zitten veel jongens die nog beter willen worden en honger naar prijzen hebben. Nou, daar pas ik goed tussen.'' |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nou amazing gaat me wat ver. Hij bukte in ieder geval niet. Maar een goed begin, dat wel. Laten hij en Kramer elkaar maar goed scherp houden, kan komen de goals wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoor en lees alleen nog maar positieve dingen over deze gozer. Ben echt reuze benieuwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
JØRGENSEN: FEYENOORD IS EEN STAP VOORUIT
Nicolai Jørgensen siert de cover van het nieuwe en vernieuwde Feyenoord Magazine, dat deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen. In het officiële clubmagazine maak je nader kennis met Feyenoords nieuwe spits aan de hand van een uitgebreid interview.
Feyenoord is zonder twijfel een stap vooruit,amp;euro; zegt Jørgensen in Feyenoord Magazine. amp;euro;In alles is het een grotere club dan FC Kopenhagen. Qua historie, qua supporters en qua spelers die hier vandaan komen. Daarnaast is de Nederlandse competitie sterker dan de Deense. De kampioen plaatst zich hier direct voor de Champions League, terwijl ik met Kopenhagen nog twee voorrondes had moeten spelen. Als voetballer kan ik me in deze competitie en in deze goede ploeg verder ontwikkelen. Zo denken ook Morten Olsen (tot voor kort de bondscoach van Denemarken, red.) en assistent-bondscoach Jon Dahl Tomasson erover.
Je hebt hen om advies gevraagd? 'Voor de zomer heb ik een lang gesprek gevoerd met meneer Olsen. Hij was erg enthousiast over een transfer naar de Nederlandse competitie en zei dat het een goede stap was. Ook met het oog op het nationale elftal, waarin ik in het laatste seizoen ben uitgegroeid tot een vast selectielid. Zijn mening heb ik zwaar laten wegen, want op voetbalgebied is hij absoluut de baas van Denemarken. Ook met Tomasson heb ik gesproken. Hij is een legende in Denemarken, is de topscorer aller tijden van het nationale team. Ook hij vond dit de juiste stap voor mij. Als zulke mannen je advies geven, dan luister je daarnaar.
Ga je bij Feyenoord in de voetsporen treden van Tomasson? 'Poeh, dat zal niet meevallen. Hij heeft prestaties geleverd die lastig te evenaren zijn, maar ik ga het wel proberen. Tomasson woont nog steeds in Rotterdam en binnenkort ga ik met mijn vriendin bij hem eten. Dan zal ik hem om tips vragen. Hij heeft me al wel verteld dat het Feyenoord-publiek verlangt dat spelers hard werken. Dat ben ik gewend van mijn tijd bij Kopenhagen. Als spits hoef je niet als een bezetene achter iedereen te rennen, maar je moet wel verdedigende arbeid leveren. Uiteindelijk zal ik vooral moeten scoren.
Het volledige interview met Jørgensen is te lezen in het nieuwe Feyenoord Magazine. In het blad, dat een geheel verfrist uiterlijk heeft gekregen, is verder onder meer een interview te lezen met Wim Jansen. Feyenoords clubicoon vertelt in aanloop naar de Johan Cruijff Schaal over de bijzondere band die hij had met de naamgever van die prijs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 10:22 schreef netsurfer het volgende:[..] Nou amazing gaat me wat ver. Hij bukte in ieder geval niet. Maar een goed begin, dat wel. Laten hij en Kramer elkaar maar goed scherp houden, kan komen de goals wel. Denk dat het woord 'amazing' meer slaat op de goal in zijn geheel. Het was immers wel een geweldige goal als je de pass van El Ahmadi, de actie en voorzet van Elia erbij pakt. Gewoon een erg mooie en goede goal. De afronding inderdaad niet bijzonder, maar wel prima. In zijn totaliteit voor mij een goed doelpunt. Zo heb ik ze niet veel gezien vorig jaar... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja ze is geboren Jytte is haar naam |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ontzettend gefeliciteerd, op een goede gezondheid hopelijk daarover. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Van harte gefeliciteerd, Bluffer. Prachtige naam ook. Alles goed met de kleine en mama? Jou interesseert me niet. :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 15:37 schreef van geil het volgende:[..] Hij speelt inderdaad als 10. en 10 en 9 is n wereld van verschil. Neus naar de goal en van de goal is een totaal andere invulling. Ben dus benieuwd hoe het gaat staan. Twee wedstrijden gezien. Speelde nog steeds als n 10. Boskamp en zijn VI maatjes beaamden dit ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je zet Gio lekker voor lul nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij moet nog even wennen aan zijn nieuwe positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En opstelling. Speelde altijd 442. Maar goed, meer waardevol dan Kramer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met geen mogelijkheid in te schatten of Jörgensen veelbetekenend gaat worden. Erg afhankelijk van formatie om hem heen. En speelwijze. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 20:22 schreef van geil het volgende:[..] Twee wedstrijden gezien. Speelde nog steeds als n 10. Boskamp en zijn VI maatjes beaamden dit ook. mwa, zeker niet als een klassieke 10. Vind hem meer als een Tomasson spelen. Type 9,5. Schaduwspits. Maar meer spits dan 10. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat gaan we zien. Met zijn mentaliteit zit het iig goed. @Henk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door ar -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we het even afwachten met hem. Guidetti werd door sommigen ook al afgebrand na een paar wedstrijden.
Als hij de aanvoer krijgt en dan pas faalt, gaan we oordelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens, onnodig om alweer druk er op te zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, maar dat doet toch niemand. Concludeer alleen dat hij vooralsnog niet als n diepe spits speelt. Daar is niets mis mee , als het maar goed ingevuld gaat worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik concludeer aan het eind van het seizoen dat hij het niet beter doet dan Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat doet ie al. Hij is 1e spits. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nu nog 25 doelpunten maken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij is geen spits. Dat zie je toch wanneer hij voetbalt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat deed Kramer ook niet. Als ie 14 goals maakt (zoveel maakte Kramer er vorig jaar) heeft ie wat dat betreft op basis van zijn betere bal beheersing en werklust al de voorkeur boven Kramer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We zullen zien T. Ik ben niet bepaald onder de indruk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als dit het is, dan is er weinig om over naar huis te schrijven, maar we zijn pas net begonnen. Anders hadden wel Pellè en Guidetti na 1 wedstrijd ook wel terug kunnen sturen. Laten we over een paar maanden maar es een tussenbalans opmaken. Das vroeg zat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 14:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als dit het is, dan is er weinig om over naar huis te schrijven, maar we zijn pas net begonnen. Anders hadden wel Pellè en Guidetti na 1 wedstrijd ook wel terug kunnen sturen. Laten we over een paar maanden maar es een tussenbalans opmaken. Das vroeg zat. Hij is binnen gehaald als vervanger van een spits van gelijk niveau. Visieloze aankoop, behalve dan dat de positie nu dubbel bezet is. Kwalitatief zijn we niks opgeschoten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We spreken elkaar in december wel...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat zijn snelle conclusies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
On: Assist, goal en balvast, prima.
Moet nog beter met de kansen, weet ie zelf ook wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|