|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In tegendeel. Sterker nog, t bevestigt mijn vermoeden alleen maar dat hij is gaan kijken of t gras bij de buren niet groener is. Toen niet gevonden wat hij zocht en in combinatie met thuis situatie, gevoel voor de club en gezond gevonden verstand eindelijk deze keuze gemaakt heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Had hem liever weg gehad, sportief gezien is het ook maar de vraag of je er beter van wordt.
Feyenoord deed financieel de beste aanbieding, daarom kiest hij nu voor Feyenoord. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verdient wat mij betreft het voordeel van de twijfel en ik hoop vooral dat hij het geweldig gaat doen komend seizoen en we hem volgend jaar zomer voor vele miljoenen alsnog aan een topclub kunnen verkopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:38 schreef JanM het volgende:Verdient wat mij betreft het voordeel van de twijfel en ik hoop vooral dat hij het geweldig gaat doen komend seizoen en we hem volgend jaar zomer voor vele miljoenen alsnog aan een topclub kunnen verkopen. win-win-win
Alleen. Maar. Winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:38 schreef JanM het volgende:Verdient wat mij betreft het voordeel van de twijfel en ik hoop vooral dat hij het geweldig gaat doen komend seizoen en we hem volgend jaar zomer voor vele miljoenen alsnog aan een topclub kunnen verkopen. Feyenoord doet dit goed natuurlijk, nu loopt ie sowieso niet gratis weg. Benieuwd hoe hij dit in het veld gaat oppakken.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:38 schreef JanM het volgende:Verdient wat mij betreft het voordeel van de twijfel en ik hoop vooral dat hij het geweldig gaat doen komend seizoen en we hem volgend jaar zomer voor vele miljoenen alsnog aan een topclub kunnen verkopen. Dan gaat ie niet en laat z'n contract weer aflopen, deja vu |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dit maar als waarheid aannemen dan?
dinsdag 21 juni 2016 om 15:28
Vilhena: 'Heb wel meegenomen dat Advocaat dat tegen me zei bij Oranje'
Tonny Vilhena is blij met zijn nieuwe contract bij Feyenoord. De middenvelder, die de afgelopen maanden met tal van clubs in verband werd gebracht, tekende dinsdagmiddag verrassend voor twee jaar bij in Rotterdam. "Feyenoord zit in mijn hart", zegt hij op de clubsite.
"Ik ben trainer Giovanni van Bronckhorst en technisch directeur Martin van Geel dankbaar. Zij zijn altijd in mij blijven geloven en wilden mij graag aan boord houden bij de club", aldus Vilhena, die vervolgt bij RTV Rijnmond. "Ik heb er met mijn vader over gesproken. Ook met mijn moeder heb ik bepaalde dingen besproken. Toen we teruggingen naar Nederland met het Nederlands Elftal zei Dick Advocaat tegen mij: jij moet nog twee jaar bij Nederland blijven. Ook dat heb ik wel meegenomen", aldus Vilhena.
Vilhena is duidelijk dat hij niet voor het geld gaat. "Ik weet van mijzelf dat ik geen geldwolf ben", vertelt hij vervolgens. "Natuurlijk hoor je mensen roepen: hij wil alleen het geld. Dat is het leven. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat is hun goed recht. Ik weet van mijzelf dat het mij daar niet om te doen is."
Van Geel reageert dolblij tegenover de regionale omroep. "We zijn er binnen Feyenoord heel erg blij mee. Eerlijk gezegd hadden we het niet verwacht. De onderhandelingen hadden we stopgezet, we kwamen er niet uit. Het verschil was te groot. Afgelopen week kregen we signalen dat Vilhena tóch open stond voor verlenging en dat hebben we opgepakt'', aldus Van Geel, die een moment van besef zag bij de middenvelder. ''Hij heeft blijkbaar toch beseft dat Feyenoord een fantastische club is en dat hij de club dankbaar is'', meent Van Geel, die het middenveld 'voorlopig goed bezet' vindt.
Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/668466/van-geel-zag-vilhena-iets-beseffen-toen-hebben-we-dat-opgepakt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal#6X3TAd6wkER65EiD.99 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we maar doen, streep eronder en ik ga m weer beoordelen vanaf wedstrijd 1. Mag ie zelfs mijn dochter een handtekening geven, zo ben ik dan ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij echt een geldwolf was, had hij nu niet bij Feyenoord getekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Of Feyenoord betaald hem nu gewoon te veel voor een nog steeds vrij matige middenvelder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar is discussie nog niet klaar, gaan we weer verder, oke! Vilhena lul! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:48 schreef moa het volgende:[..] Of Feyenoord betaald hem nu gewoon te veel voor een nog steeds vrij matige middenvelder. vrij matig is een relatief begrip hè.....
misschien vindt iemand anders hem wel een geweldige speler in de dop, die alleen maar beter gaat worden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Qua tekengeld en salaris kon hij in het buitenland heus wel meer verdienen. Vergeleken met clubs als AC, Inter, Espanyol enzovoort betalen wij veel minder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:48 schreef moa het volgende:[..] Of Feyenoord betaald hem nu gewoon te veel voor een nog steeds vrij matige middenvelder. Maar welke middenvelder is beter dan Vilhena en vertegenwoordigd meer waarde? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:In tegendeel. Sterker nog, t bevestigt mijn vermoeden alleen maar dat hij is gaan kijken of t gras bij de buren niet groener is. Toen niet gevonden wat hij zocht en in combinatie met thuis situatie, gevoel voor de club en gezond gevonden verstand eindelijk deze keuze gemaakt heeft. Onder invloed van die fijne papa en zaakwaarnemer als je het mij vraagt... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Topactie Tonny! Zie je graag de komende jaren bij de club, je bent en blijft voor mij een aanwinst. Is kijken hoe de reactie straks is als je 8 mil voor de club binnen haalt! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, dan zullen er ook mensen aan Van Geel hun moeten excuses aanbieden als we toch bezig. Vilhena noemt hem (en Gio) met name als een belangrijke reden om te blijven. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:44 schreef G-child het volgende:Topactie Tonny! Zie je graag de komende jaren bij de club, je bent en blijft voor mij een aanwinst. Is kijken hoe de reactie straks is als je 8 mil voor de club binnen haalt! +1 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Excuses m, n reet. Ik vertrouw hem net zo ver als dat ik hem zie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, dan zullen er ook mensen aan Van Geel hun moeten excuses aanbieden als we toch bezig. Vilhena noemt hem (en Gio) met name als een belangrijke reden om te blijven. Precies |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gvd wat hebben ze me nou weer aangesmeerd in de shop... loop ik hier een beetje te hallucineren of zo |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:44 schreef G-child het volgende:Topactie Tonny! Zie je graag de komende jaren bij de club, je bent en blijft voor mij een aanwinst. Is kijken hoe de reactie straks is als je 8 mil voor de club binnen haalt! Tering zeg. Dus jij gelooft echt dat hij geen gelimiteerde transfersom heeft bedongen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, dan zullen er ook mensen aan Van Geel hun moeten excuses aanbieden als we toch bezig. Vilhena noemt hem (en Gio) met name als een belangrijke reden om te blijven. Eensch. +1908. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:59 schreef nr 10 het volgende:[..] Tering zeg. Dus jij gelooft echt dat hij geen gelimiteerde transfersom heeft bedongen. En als hij dat zou hebben? Zie je door een principe kwestie de club liever met lege handen staan? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:53 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] vrij matig is een relatief begrip hè..... misschien vindt iemand anders hem wel een geweldige speler in de dop, die alleen maar beter gaat worden... Wat ik bedoel te zeggen is dat hij nu waarschijnlijk tot de grootverdieners behoort terwijl dat eigenlijk weggelegd zou moeten zijn voor spelers zoals Pelle, Clasie e.d. Spelers die zich keer op keer bewezen hebben.
Vilhena zit al 5 seizoenen bij de selectie en beland regelmatig op de bank doordat hij gewoon geen goed niveau haalt in al zijn wedstrijden, loopt qua doelpunten ongeveer 1 op 8 dus ook niet erg indrukwekkend. Had liever gezien dat er een Ramselaar of ander talent met een positieve invloed op de selectie was gehaald. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:09 schreef MMM het volgende:[..] Qua tekengeld en salaris kon hij in het buitenland heus wel meer verdienen. Vergeleken met clubs als AC, Inter, Espanyol enzovoort betalen wij veel minder. Voor die clubs was hij handel, en in die landen ben je met 21 jaar normaal gesproken gewoon een jeugdspeler. Volgens de geruchten wilde Inter Milaan "slechts" 800k aan hem betalen per jaar en kwam hij daar niet in aanmerking om mee te trainen met het eerste elftal, maar wilde ze hem verhuren.
We moeten niet doen alsof er met deze contractverlenging een kampioenschap in Rotterdam is gehouden ofzo. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:In tegendeel. Sterker nog, t bevestigt mijn vermoeden alleen maar dat hij is gaan kijken of t gras bij de buren niet groener is. Toen niet gevonden wat hij zocht en in combinatie met thuis situatie, gevoel voor de club en gezond gevonden verstand eindelijk deze keuze gemaakt heeft. Het was beter geweest als ie oprot ...... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Joh... toch een keer zelfreflectie.... verrassend! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: El Ahmadi vind ik sowieso beter en constanter, Vejinovic is tot nu toe veel te wisselvallig maar dat is Vilhena ook, Tapia vind ik een groter talent dan Vilhena. Om geen appels met peren te vergelijken houdt ik Toornstra en Gustafson even buiten beschouwing. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geen een club wou hem meer salaris dan Feyenoord betalen .... dus dan toch een geldwolf! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:20 schreef G-child het volgende:[..] En als hij dat zou hebben? Zie je door een principe kwestie de club liever met lege handen staan? Maakt niet uit of hij nu of over 2 jaar transfervrij vertrekt toch? Hij zit nu alleen maar weer de ontwikkeling van anderen in de weg met zijn topsalaris. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Geen een club wou hem meer salaris dan Feyenoord betalen .... dus dan toch een geldwolf! dat dus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, dan zullen er ook mensen aan Van Geel hun moeten excuses aanbieden als we toch bezig. Vilhena noemt hem (en Gio) met name als een belangrijke reden om te blijven. Onzin natuurlijk. Volstrekt logische bijteken uitspraak. Hij kan nu slecht roepen dat hij m n lul vind. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:58 schreef tomson het volgende:Gvd wat hebben ze me nou weer aangesmeerd in de shop... loop ik hier een beetje te hallucineren of zo Haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:48 schreef van geil het volgende:[..] Onzin natuurlijk. Volstrekt logische bijteken uitspraak. Hij kan nu slecht roepen dat hij m n lul vind. Wel heel makkelijk geredeneerd. Dat veel spelers politiek correct blijven en de club bedanken in de media is geen bewijs van het tegenovergestelde. Als hij Van Geel echt een lul vind kan hij zich trouwens makkelijk op de vlakte houden en Feyenoord in zijn algemeenheid bedanken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vraag journalist. En Tonny hoe liggen de verstandhoudingen met Gio En van Geel na alle perikelen? Paardenlullen zijn het, maar heb toch maar bijgetekend. Ja, klinkt logisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:08 schreef van geil het volgende:Vraag journalist. En Tonny hoe liggen de verstandhoudingen met Gio En van Geel na alle perikelen? Paardenlullen zijn het, maar heb toch maar bijgetekend. Ja, klinkt logisch. Maar die vraag was niet gesteld, dus dit is net zo logisch. Hij heeft ze zelf, uit zichzelf bedankt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je zult toch ook wel snappen dat hem dit tientallen keren gevraagd zal worden? Zeker als hij t niet benoemd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:11 schreef van geil het volgende:Je zult toch ook wel snappen dat hem dit tientallen keren gevraagd zal worden? Zeker als hij t niet benoemd. Nee natuurlijk niet. Iets wat er hier van gemaakt is, is in t echie helemaal niet eens im frage geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In dat geval kun jij zo'n 2000 posts wissen betreffende geldwolf zijn moeder deadline etc etc. |
|
|
|