|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zwakke hap ,en zeker NR 10 is zeer flegmatiek. Fan van Bruins zeker ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, dan zullen er ook mensen aan Van Geel hun moeten excuses aanbieden als we toch bezig. Vilhena noemt hem (en Gio) met name als een belangrijke reden om te blijven. Het siert van Geel wel dat hij overal Gio bij nodig heeft en gebruikt. Overigens vond ik Vilhena op het laatst ook ongeloofwaardig geworden,maar had het toch mis.
Tonny goed dat je blijft ! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Prima dat hij blijft en ik had het ergens ook nog wel verwacht. Die jongen is pas 21 jaar en de kans is groot dat hij komend seizoen nog hele grote stappen gaat maken. Ik weet niet voor hoe lang hij getekend heeft, maar de kans is aanwezig dat hij na 1 á 2 jaar zo voor 10 of 15 miljoen doorverkocht kan worden. Zeer goed nieuws voor de club, dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:31 schreef windoweyes het volgende:Prima dat hij blijft en ik had het ergens ook nog wel verwacht. Die jongen is pas 21 jaar en de kans is groot dat hij komend seizoen nog hele grote stappen gaat maken. Ik weet niet voor hoe lang hij getekend heeft, maar de kans is aanwezig dat hij na 1 á 2 jaar zo voor 10 of 15 miljoen doorverkocht kan worden. Zeer goed nieuws voor de club, dus. 2 seizoenen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:31 schreef windoweyes het volgende:Prima dat hij blijft en ik had het ergens ook nog wel verwacht. Die jongen is pas 21 jaar en de kans is groot dat hij komend seizoen nog hele grote stappen gaat maken. Ik weet niet voor hoe lang hij getekend heeft, maar de kans is aanwezig dat hij na 1 á 2 jaar zo voor 10 of 15 miljoen doorverkocht kan worden. Zeer goed nieuws voor de club, dus. Zou kunnen maar als de situatie niet veranderd met zijn moeder blijft hij misschien nog langer? Ik hoop dat hij nog lang van zijn moeder mag genieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:31 schreef windoweyes het volgende:Prima dat hij blijft en ik had het ergens ook nog wel verwacht. Die jongen is pas 21 jaar en de kans is groot dat hij komend seizoen nog hele grote stappen gaat maken. Ik weet niet voor hoe lang hij getekend heeft, maar de kans is aanwezig dat hij na 1 á 2 jaar zo voor 10 of 15 miljoen doorverkocht kan worden. Zeer goed nieuws voor de club, dus. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:16 schreef van geil het volgende:In dat geval kun jij zo'n 2000 posts wissen betreffende geldwolf zijn moeder deadline etc etc. Heerlijk die discussies die uitmonden in "ja maar jij,.."
Zo kom je nergens :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou kunnen maar als de situatie niet veranderd met zijn moeder blijft hij misschien nog langer? Ik hoop dat hij nog lang van zijn moeder mag genieten. 👊 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou kunnen maar als de situatie niet veranderd met zijn moeder blijft hij misschien nog langer? Ik hoop dat hij nog lang van zijn moeder mag genieten. Eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En ook met wat Stylzz zei, met n schone lei laten beginnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee. Voor mij heeft ie het verknald. En moet ik ook nog 2 jaar lang Pieter Post aan de bal zien. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eerlijk gezegd kan het me geen reet schelen of ie een goed seizoen draait of niet. Ik juich voor alle Feyenoorders, maar Tonny zal toch echt een paar hattricks moeten maken om die gore smaak in mijn muil te laten verdwijnen; bitter einde, sympathy card spelen en dan met vertrek dreigen. Niet bepaald een fijne manier om met je club om te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat overheerst bij mij ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had begin van het seizoen moet bijtekenen niet eerst overal met je zelf lopen leuren om tot de ontdekking te komen dat je het bij je club toch goed hebt/had. Beetje vreemdgaan zeg maar.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zoiets ja... absoluut niet cool. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:Had begin van het seizoen moet bijtekenen niet eerst overal met je zelf lopen leuren om tot de ontdekking te komen dat je het bij je club toch goed hebt/had. Beetje vreemdgaan zeg maar.. Precies. En hij gaat gewoon weer dezelfde fouten maken als voorheen. Hyena gaat je punten kosten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit heeft allemaal wel 1 groot voordeel, om maar de positieve kant te zien.... Sowieso GEEN ZIYECH NU..ha. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En ook geen Ramselaar..ahum.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nooit nooit geen woorden maar daden op het veld Tony, dan ga ik er over nadenken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij is van Geel dankbaar. Wat een kromprater die Vilhena. Wat een leugenaar. Maar goed hij blijft. Kijken of Feyenoord 'm nu gaat verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zou de kers op de taart zijn. :) nog voor de competitie begint. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echt, het zou een superstunt zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die kans is net zo groot als dat Kramer gaat bewegen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Keek net interview met Vilhena. Hij geeft geen concrete antwoorden. "M'n gevoel ligt bij de club."
Vorige maand toch niet, want voor hetzelfde afgewezen aanbod van toen, tóch getekend.
Wat is daartussen dan toch gebeurd, Tonny??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of als dat je wakker word naast Ludivine.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:09 schreef FR-Henk het volgende:Keek net interview met Vilhena. Hij geeft geen concrete antwoorden. "M'n gevoel ligt bij de club." Vorige maand toch niet, want voor hetzelfde afgewezen aanbod van toen, tóch getekend. Wat is daartussen dan toch gebeurd, Tonny??? Zijn lichaamstaal verraad alles. Basterd..ben de soap Goede Tonnie Slechte Tonnie meer dan zat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt lullen wat je wilt, maar Tonny is de forum HIT. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee hoor, meer lulletje van de week. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voorlopig juichen we weer voor hem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi slotwoord.
Slotje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Slotje???? Hou op joh..
En werkse voor straks.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat zijn voetballers dat doen ze allemaal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja je kunt lullen wat je wilt, maar Tonny blijft gelukkig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oke 😂 Jij ook Renato! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neuh, ik ga slapen, heb m'n dienst er op zitten maat.. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 21:16 schreef ar het volgende:[..] Zijn lichaamstaal verraad alles. Basterd..ben de soap Goede Tonnie Slechte Tonnie meer dan zat. ja ophouden hiermee hij moet het nieuwe seizoen laten zien dat hij feyenoord in zijn hart heeft en zo gauw als het kan deze speler verkopen anders begint deze soap weer van voren af aan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Altijd in de basis Hij is naar El Ahmadi de beste middenvelder die we NU hebben op dit moment
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De besten horen te spelen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Juist en daar is hij er één van Grote KENNER jij snapt het |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee wij snappen het bluffie, de rest is gewoon niet zo slim..😁 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 07:31 schreef de bluffer het volgende:[..] Altijd in de basis Hij is naar El Ahmadi de beste middenvelder die we NU hebben op dit moment Bijna met je eens bluffie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan snap jij het een beetje.. |
|
|
|