BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het bied mijn excuses aan Tonny Vilhena topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2016 - 07:50   quote  deeplink  
Uh...Ik kan het niet meesnappen.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geen een club wou hem meer salaris dan Feyenoord betalen .... dus dan toch een geldwolf!
Dat denk ik wel. Bij alle clubs die in de media verschenen zijn verdien je meer dan bij Feyenoord..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2016 - 10:00   quote  deeplink  
Volgens mij wilde een bepaalde club minder betalen dan Feyenoord, weet je nog, die club met dat plan van Vilhena en die verhuur enzo..
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2016 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij wilde een bepaalde club minder betalen dan Feyenoord, weet je nog, die club met dat plan van Vilhena en die verhuur enzo..
Welke club was dat, Inter?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2016 - 11:25   quote  deeplink  
yup
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2016 - 11:52   quote  deeplink  
En t klopt gewoon nog steeds niet.
Vilhena:
quote:

"Feyenoord is mijn club, ik heb nooit gezegd dat ik per se wilde vertrekken. Het ging mij om waardering. En we zijn er uitgekomen. Nu tel ik af naar het seizoen."
Van Geel:
quote:

"We zijn er binnen Feyenoord heel erg blij mee. Eerlijk gezegd hadden we het niet verwacht. De onderhandelen hadden we stopgezet, we kwamen er niet uit. Het verschil was te groot. Afgelopen week kregen we signalen dat Vilhena toch open stond voor verlenging en dat hebben we opgepakt'', aldus Van Geel, die een moment van besef zag bij de middenvelder. ''Hij heeft blijkbaar toch beseft dat Feyenoord een fantastische club is en dat hij de club dankbaar is'', meent Van Geel, die het middenveld 'voorlopig goed bezet' vindt.
Welk verschil was dan te groot? Het verschil in waardering? Alles lijkt erop dat er toch eerst in gezet is op een veel hoger salaris plus tekengeld en dat Vilhena daar toch op teruggekomen is later, vanuit welke beweegredenen dan ook.
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juni 2016 - 12:01   quote  deeplink  
Als je het mij vraagt is dat precies wat er speelde. Onder invloed van zijn papa en zaakwaarnemer die wel ff het onderste uit de kan zouden halen. MvG liet zich niet piepelen dus om Tonny hun gelijk te tonen zijn ze vervolgens rond gaan shoppen. Ergens tussen Milaan en Griekenland zal Tonny er wel een beetje klaar mee zijn geweest, schat ik zo in.

Zo slecht heeft een jonge prof het dus niet bij Feyenoord....
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 11:52 schreef Stylzz het volgende:
En t klopt gewoon nog steeds niet.
Vilhena:

[..]

Van Geel:

[..]

Welk verschil was dan te groot? Het verschil in waardering? Alles lijkt erop dat er toch eerst in gezet is op een veel hoger salaris plus tekengeld en dat Vilhena daar toch op teruggekomen is later, vanuit welke beweegredenen dan ook.
Hij heeft destijds wel aangegeven eerder getekend te hebben als de waardering (salaris dus) er meteen was geweest, dat kon ik wel begrijpen.

Eerst rond gekeken bij andere clubs voor meer salaris + goed plan en zekerheid op kansen in het eerste elftal. Salaris zal in het buitenland geen probleem geweest zijn, punt 2 en 3 wel denk ik.
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juni 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 12:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij heeft destijds wel aangegeven eerder getekend te hebben als de waardering (salaris dus) er meteen was geweest, dat kon ik wel begrijpen.

Eerst rond gekeken bij andere clubs voor meer salaris + goed plan en zekerheid op kansen in het eerste elftal. Salaris zal in het buitenland geen probleem geweest zijn, punt 2 en 3 wel denk ik.
Van het eerste kun je je afvragen of dat werkelijk gemeend was. Ik geloof daar namelijk helemaal niks van. Hij heeft de verkeerde mensen om zich heen. Zijn vader kan beter een paar stappen terug doen als je het mij vraagt...
nr 10
 nr 10 - woensdag 22 juni 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 12:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Van het eerste kun je je afvragen of dat werkelijk gemeend was. Ik geloof daar namelijk helemaal niks van. Hij heeft de verkeerde mensen om zich heen. Zijn vader kan beter een paar stappen terug doen als je het mij vraagt...
En dan weer terug naar die pizzabakker?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 juni 2016 - 13:50   quote  deeplink  
Na het lezen van zijn verhaaltje, begrijp ik het prive gedeelte wat zijn moeder aangaat.
maar de rest IS EEN KONTVERHAAL.

PS wat een raar topic excuses aan Tony . Waarom dan wel en wie is hij dan wel een GOD of zo.
Is hij groter dan de club, zijn jullie zijn bewegingen met zijn handjes vergeten.
BAH
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juni 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Cynisme begrijpen is geen vaardigheid.... Allez Pierre!
VVout
 VVout - woensdag 22 juni 2016 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:58 schreef tomson het volgende:
Gvd wat hebben ze me nou weer aangesmeerd in de shop... loop ik hier een beetje te hallucineren of zo
Ik geloof eerder dat het tijd wordt mijn voorraad aan te breken idd.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 22 juni 2016 - 16:08   quote  deeplink  
Foute vrienden is erg, maar een foute vader en zaakwaarnemer zijn verschrikkelijk. Die hebben volgens mij deze hele soap met aanbiedingen van topclubs bedacht. Eigenlijk is hij nog een onmondig knaapje dat gewoon pappa gehoorzaamt. Feijenoord zal helaas niet in zijn nieuwe contract hebben opgenomen dat hij afstand moet nemen van deze "geweldige" adviseurs. Hoop toch niet dat de club de zakken van deze geldwolven heeft gespekt.
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juni 2016 - 16:29   quote  deeplink  
Misschien is Tonny in zeer korte tijd tot hetzelfde inzicht gekomen.

Hoop het voor m want deze geschiedenis was knap waardeloos.
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Kan zich komend seizoen iig helemaal op voetballen (en zijn moeder) richten bij de mooiste club die er is! Als 'ie stopt met zijn imitatie van een postbode volgt die toptransfer ongetwijfeld volgend jaar wel. Iedereen blij!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2016 - 23:43   quote  deeplink  
Is ie al weer weg?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 juni 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 16:32 schreef JanM het volgende:
Kan zich komend seizoen iig helemaal op voetballen (en zijn moeder) richten bij de mooiste club die er is! Als 'ie stopt met zijn imitatie van een postbode volgt die toptransfer ongetwijfeld volgend jaar wel. Iedereen blij!
ik ben nu niet blij met deze blaag en splijtzwam geloof niet in hem als topper.
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2016 - 12:38 schreef MMM het volgende:

[..]

En misschien wilde hij wel 1 dag in de week naar zijn moeder , waar clubs moeite mee hadden.
Weten wij veel ?
Barabas
 Barabas - vrijdag 24 juni 2016 - 18:15   quote  deeplink  
Of een wekelijkse rimbeurt van de trainert...
van geil
 van geil - vrijdag 24 juni 2016 - 18:16   quote  deeplink  
hahahaha
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 26 augustus 2016 - 14:07   quote  deeplink  
Jammer voor Tonny dat hij is afgevallen
is Bazoer beter dan hij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 augustus 2016 - 14:21   quote  deeplink  
Ja dat denk ik wel,maar dat zou kunnen keren dit seizoen
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 26 augustus 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 14:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja dat denk ik wel,maar dat zou kunnen keren dit seizoen
nou de laatste wedstrijden was Tonny veel beter
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:11   quote  deeplink  
Veel beter niet, want Tonny speelde ook als een drol tegen Heracles.

Maar, zoals jij als man met jaren ervaring betaalde organisaties moet weten, gaat het over presteren over een lange tijd en niet over een momentopname.
JanM
 JanM - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:
Veel beter niet, want Tonny speelde ook als een drol tegen Heracles.

Maar, zoals jij als man met jaren ervaring betaalde organisaties moet weten, gaat het over presteren over een lange tijd en niet over een momentopname.
Maar de vorm van het moment moet natuurlijk wel meewegen en wat dat betreft is het selecteren van iedere speler van 020 natuurlijk een lachertje! Maar ja, Blind hè ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 augustus 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar de vorm van het moment moet natuurlijk wel meewegen en wat dat betreft is het selecteren van iedere speler van 020 natuurlijk een lachertje! Maar ja, Blind hè ...
Het is Blind, dus dan klopt het.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 augustus 2016 - 19:20   quote  deeplink  
Nooit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het bied mijn excuses aan Tonny Vilhena topic

0.0115208