|
|
moa
|
|
|
Uw strategische analyse kunt u hier kwijt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De duitsers hadden geluk dat Adolf aan de macht was, anders hadden ze de oorlog gewonnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die wilde n federaal Europa. En huh ? dat zijn we nu. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Getuigt weer van weinig respect! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leg eens uit L waarom dit WEER van weinig respect getuigt.. Weet eigenlijk niet waarom ik het vraag want je legt het toch niet uit.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 06:18 schreef RenatoBos het volgende:Leg eens uit L waarom dit WEER van weinig respect getuigt.. Weet eigenlijk niet waarom ik het vraag want je legt het toch niet uit.. Uberhaupt om over de tweede wereldoorlog te beginnen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 06:18 schreef RenatoBos het volgende:Leg eens uit L waarom dit WEER van weinig respect getuigt.. Weet eigenlijk niet waarom ik het vraag want je legt het toch niet uit.. En ga je vandaag nog naar die drama's bij Feyenoord kijken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ideeën verschillen anders niet en dat het ten koste van mensenleed gaat ook niet, alleen worden ze niet afgemaakt maar moeten lijdzaam toezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus jij vind het normaal om je ogen voor het verledenbte sluiten of zegt ie iets verkeerds dan..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee ben aan het werk. Rijden er nog ergens F1 wagens vandaag L..? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas niet! Binnenkort weer uitjes naar Silverstone en Spa francorchamps ... :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vrachtwagens genoeg in de buurt waarschijnLijk toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo dan, Nederland n gezamenlijke zetel met Italie in de VN.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Benito en Bokito.. wordt vast een dynamisch gebeuren in die V-raad |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Benito, Bokito en Barabas... Dat zou de titel van een kinderboek kunnen zijn. Mooi hè? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En meer van jouw niveau ook! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ben meer van de parodie versie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik van de 18+, maar dan wel graag zonder barrels.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Met blondines op zeker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Miami spice
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan je klassiekers he maat 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Staan er weer goed op bij de UEFA |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
De man heeft gelijk. maar de KNVB zou die Amsterdamse club moeten verbieden zich te identificeren met Israel door met de vlag van dat land de tegenstanders tot antisemitisme te verleiden en helaas, vooral een stel debielen dat zich Feyenoord supporter noemt, maakt het wel heel erg bont.Je zou kunnen stellen dat die 020-club en de KNVB aanzetten tot antisemitisme door dit alles maar toe te staan. Ik schaam me als supporter van onze club voor de misselijk makende opmerkingen van dat zootje. En ons eigen bestuur zou ook best wat harder tegen deze lui op moeten treden. Ik heb de oorlog als jongen, bewust meegemaakt en heb met eigen ogen gezien wat antisemitisme teweegbrengt, hoe mensen als beesten werden behandeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 11:30 schreef daan limbos het volgende:De man heeft gelijk. maar de KNVB zou die Amsterdamse club moeten verbieden zich te identificeren met Israel door met de vlag van dat land de tegenstanders tot antisemitisme te verleiden en helaas, vooral een stel debielen dat zich Feyenoord supporter noemt, maakt het wel heel erg bont.Je zou kunnen stellen dat die 020-club en de KNVB aanzetten tot antisemitisme door dit alles maar toe te staan. Ik schaam me als supporter van onze club voor de misselijk makende opmerkingen van dat zootje. En ons eigen bestuur zou ook best wat harder tegen deze lui op moeten treden. Ik heb de oorlog als jongen, bewust meegemaakt en heb met eigen ogen gezien wat antisemitisme teweegbrengt, hoe mensen als beesten werden behandeld. Je heb totaal gelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 11:30 schreef daan limbos het volgende:De man heeft gelijk. maar de KNVB zou die Amsterdamse club moeten verbieden zich te identificeren met Israel door met de vlag van dat land de tegenstanders tot antisemitisme te verleiden en helaas, vooral een stel debielen dat zich Feyenoord supporter noemt, maakt het wel heel erg bont.Je zou kunnen stellen dat die 020-club en de KNVB aanzetten tot antisemitisme door dit alles maar toe te staan. Ik schaam me als supporter van onze club voor de misselijk makende opmerkingen van dat zootje. En ons eigen bestuur zou ook best wat harder tegen deze lui op moeten treden. Ik heb de oorlog als jongen, bewust meegemaakt en heb met eigen ogen gezien wat antisemitisme teweegbrengt, hoe mensen als beesten werden behandeld. Helaas hebben we bij Feyenoord met zulke debielen te maken |
|
|
|