|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook met andere debielen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft zich dan ook lekker op de hoogte gesteld die vent toen ie het contract aanging.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze zijn hem helaas vergeten kapot te maken.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een uitspraak van de arbitragecommissie vond de spreekkoren niet antisemitisch, de teksten zijn tegen Ajax gericht en niet tegen het Joodse volk. Feyenoord eist rectificatie van Shimon Citron. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat denk jezelf hij heeft gezegd Feyenoord kapot te willen maken.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Feyenoord heeft ook nogal wat geld tegoed van Shimon. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij probeert gewoon op een onsmakelijke manier van dat contract af te komen. De jood. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar moet je eens mee stoppen maat...Als er KK geschreven word ben je weken van slag maar iemand kapot wensen kan dan weer wel... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 17:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daar moet je eens mee stoppen maat...Als er KK geschreven word ben je weken van slag maar iemand kapot wensen kan dan weer wel... Ook als iemand er alles aan wilt doen en het van de daken schreeuwd om Feyenoord kapot te maken. Sorry hoor maar dan mag hij van mij ook kapot.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ook als iemand er alles aan wilt doen en het van de daken schreeuwd om Feyenoord kapot te maken. Sorry hoor maar dan mag hij van mij ook kapot.. Geen paniek want dat gaat hem toch niet lukken. Zondag hoorde ik het ook weer ,wie niet springt die is een jood. We spelen verdomme tegen Heerenveen... Het komt zo verrot simpel over dat je bijna zou denken dat we met z'n alle bij elkaar het IQ hebben van een veldmuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat zingen ze toch overal, in de aRENa is het "wie er springt", big deal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 17:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Geen paniek want dat gaat hem toch niet lukken. Zondag hoorde ik het ook weer ,wie niet springt die is een jood. We spelen verdomme tegen Heerenveen... Het komt zo verrot simpel over dat je bijna zou denken dat we met z'n alle bij elkaar het IQ hebben van een veldmuis. Geen paniek hoor Lee. Maar tis toch zo, wij kapot hij kapot..verders bedoel ik er niks mee.. Van die vent worden wij niet wijzer in ieder geval. Zie hem er toe in staat andere sponsors te ronselen te stoppen met doneren door zich daarvan te distantieeren.. Heeft de UEFA ingeschakeld, zijn advocaat enz.. Verder snap ik heel goed wat je bedoeld en denk zelfs dat je een veldmuis er nog tekort mee doet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meen je dat nou..(?) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Of "Wie niet springt die is géén jood" kan ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 17:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Geen paniek want dat gaat hem toch niet lukken. Zondag hoorde ik het ook weer ,wie niet springt die is een jood. We spelen verdomme tegen Heerenveen... Het komt zo verrot simpel over dat je bijna zou denken dat we met z'n alle bij elkaar het IQ hebben van een veldmuis. Tegen Exelsior ook al.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of wie niet sprint die is geen jood.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Volgens mij kan dit topic doorstarten naar WOIII....las net dat Trump het hoogste staat in een aantal peilingen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is op zich niet eng dat er verkiezingen zijn
t is eng dat 1 van de twee gaat winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mikos Gouka: Wij zijn ook gebeld. Bedrijf schijnt volgens insiders in de Kuip bij veel meer clubs van sponsorcontract af te willen.
Bedrijf staat zeer slecht en als scam te boek (google maar) en zou op het randje van faillissement verkeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jongens moeten die tekeningen en antisemitishe Opmerkingen nu . Ik begrijp de emotie en 020 loopt te koop met hun Israelische vlaggen, maar je zo uitlaten ? ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 19:20 schreef MMM het volgende:[..] Mikos Gouka: Wij zijn ook gebeld. Bedrijf schijnt volgens insiders in de Kuip bij veel meer clubs van sponsorcontract af te willen. Bedrijf staat zeer slecht en als scam te boek (google maar) en zou op het randje van faillissement verkeren. Klopt.. Radar heeft een topic over hun "investeringsfondsen" op hun forum. Klachten zijn er ook al jaren. Als Feyenoord die 1,2 braaf op de bank had gekregen had je daar overigens ook niemand over gehoordnatuurlijk :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Geen paniek hoor Lee. Maar tis toch zo, wij kapot hij kapot..verders bedoel ik er niks mee.. Van die vent worden wij niet wijzer in ieder geval. Zie hem er toe in staat andere sponsors te ronselen te stoppen met doneren door zich daarvan te distantieeren.. Heeft de UEFA ingeschakeld, zijn advocaat enz.. Verder snap ik heel goed wat je bedoeld en denk zelfs dat je een veldmuis er nog tekort mee doet.. Ja ik begrijp je context wel over die vent..En daar heb je wel gelijk in idd. Ik vind dat die aandacht van die club uit Diemen zuid eruit moet als we tegen andere eredivisie clubs spelen...Ze krijgen daardoor teveel eer en we degraderen onszelf..Ben blij dat we het eens zijn man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik begrijp je context wel over die vent..En daar heb je wel gelijk in idd. Ik vind dat die aandacht van die club uit Diemen zuid eruit moet als we tegen andere eredivisie clubs spelen...Ze krijgen daardoor teveel eer en we degraderen onszelf..Ben blij dat we het eens zijn man Gaat soms echt helemaal,nergens over, beschamend soms zelfs.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 november 2016 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik begrijp je context wel over die vent..En daar heb je wel gelijk in idd. Ik vind dat die aandacht van die club uit Diemen zuid eruit moet als we tegen andere eredivisie clubs spelen...Ze krijgen daardoor teveel eer en we degraderen onszelf..Ben blij dat we het eens zijn man Eens. Calimero gedrag. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Derde wereldoorlog begint overmorgen volgens Siri. |
|
|
|