|
|
van geil
|
|
|
Beetje satire op de zaterdag . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Helpt de extremere scherpslijpers wat meer in de spiegel te kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar on topic, ik begrijp dus dat El Hankouri bij de selectie komt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet zo gek. Contract met een jaar verlengd, was al een optie. Vreemd toch als contract van de zomer al afloopt. Komt halfslachtig over, dus voor speler in kwestie ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat lijkt op een verkoopstrategie, toch nog wat centjes proberen te pakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: That's why. Die jongen mag gewoon weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, Angels can't live without Demons. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar wel met een EK. Afrika cup wordt vanaf volgend jaar ook niet meer in de winter maar in de zomer georganiseerd, dus dat is vergelijkbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die gaat nu weg lijkt me? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Lijkt me het beste voor beide partijen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me ook, heeft ook geen indruk gemaakt vorig seizoen. Nieuw verhuur of definitief vertrek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2018 - 19:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt me ook, heeft ook geen indruk gemaakt vorig seizoen. Nieuw verhuur of definitief vertrek. Hij werd alleen geprezen dat hij voor zo'n jong ventje tot de laatste seconde de vaart erin hield tijdens wedstrijden. Vraag me alleen af hoeveel assists hij gegeven heeft op Fran Sol.
Wat ik gezien heb van hem kon mij wel bekoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb hem vorig seizoen niet gevolgd. In de potjes tegen de amateurs was hij een van de beteren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3 assists en geen goals op 21 wedstrijden (13x basis). Wat ik van hem gezien heb, was ie niet slecht maar ook zeker niet iemand die dit seizoen voor ons echt van waarde kan zijn. Ik zou zeggen, ga nog een seizoen hoog in de eerste divisie of laag in de eerste divisie spelen en maak minuten, assists en goals. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 - 14:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:3 assists en geen goals op 21 wedstrijden (13x basis). Wat ik van hem gezien heb, was ie niet slecht maar ook zeker niet iemand die dit seizoen voor ons echt van waarde kan zijn. Ik zou zeggen, ga nog een seizoen hoog in de eerste divisie of laag in de eerste divisie spelen en maak minuten, assists en goals. Is (en wordt denk ik) geen hoogvlieger en krijgt ook de kans niet vrees ik ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 - 14:14 schreef JanM het volgende:[..] Is (en wordt denk ik) geen hoogvlieger en krijgt ook de kans niet vrees ik ... Denk het ook niet. En kansen moet je ook afdwingen natuurlijk. Had ie een goed seizoen bij Willem II gehad, dan had ie dit seizoen bij ons de kans gekregen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Een echte linkspoot op links. Ik heb er wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Over wie heb je het nu? Volgens mij is El Hankouri een rechtspoot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: links en rechts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 - 14:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk het ook niet. En kansen moet je ook afdwingen natuurlijk. Had ie een goed seizoen bij Willem II gehad, dan had ie dit seizoen bij ons de kans gekregen. Ik geef hem t voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: we hebben niet echt de ruimte. Berghuis, Larsson, JP en Colombiaantje hebben we al voor zijn posities.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] we hebben niet echt de ruimte. Berghuis, Larsson, JP en Colombiaantje hebben we al voor zijn posities.. Is minstens zo goed als JP. Wat een dramatische miskoop is dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson raakt ook geen knikker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had ik zo veel meer van verwacht... |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Het is allemaal drama.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja we zitten nu op degredatie niveau. . Het geluk dat we hebben is dat het alleen maar beter kan vanaf nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2018 - 10:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja we zitten nu op degredatie niveau. . Het geluk dat we hebben is dat het alleen maar beter kan vanaf nu Haha juist the sky is the limit.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Tijd zat.....over 4 weken begint de competitie en de selectie is nóg niet compleet. Lekker hoor,de voorbereiding incompleet doorlopen/starten..... En dan ook met spelers(met alle respect) die te kort komen voor Feyenoord 1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2018 - 15:58 schreef SCF Leiden het volgende:Tijd zat.....over 4 weken begint de competitie en de selectie is nóg niet compleet. Lekker hoor,de voorbereiding incompleet doorlopen/starten..... En dan ook met spelers(met alle respect) die te kort komen voor Feyenoord 1 Kom op man, beetje positiever mag best, have faith, the sun is shining en zo.. Nog vier weken zo negatief en je krijgt het aan je hart man.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2018 - 15:58 schreef SCF Leiden het volgende:Tijd zat.....over 4 weken begint de competitie en de selectie is nóg niet compleet. Lekker hoor,de voorbereiding incompleet doorlopen/starten..... En dan ook met spelers(met alle respect) die te kort komen voor Feyenoord 1 Helaas ik ben het nu met je eens , maar ach hoop doet leven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De winnende gescoord vandaag tegen fietstas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb de wedstrijd gezien, die viel echt slecht in, niet normaal. Maar prima goal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt,maar de actie met het afronden van dat doelpunt was wel goed |
|
|
|