|
|
CobusIII
|
|
|
quote: hhahah...bij mij ook... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ga je in maart ook nog een keer bijstellen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We doen er nog een week bij. Feyenoord speelt toch even niet. Duzzzz....UITERLIJK zaterdag 10 september kejje nog voorspelluh.
Regels overtreden is straf: hangplek in het net tijdens een Euro-wedstrijd van de club: met gezicht naar publiek.
De line-up....
Pnt-plek-naam:
88-1 VVout 84-1 JoopieKlepzeikert 83-1 Leon FR1908 82-1 Sensi 82-2 nr.10 81-1 PieterBos 81-2 Fart 79-1 Bosifyable 79-2 Nibke 78-1 RenatoBos 78-2 Stylzz 78-3 de bluffer 77-1 Vincent1970 77-2 T-FeYeN00rD 76-2 CobusIII 76-3 FR-Henk 76-3 Barabas 74-2 Gerard_FR 73-3 Peter V. 72-2 JanM 70-2 Hoogvliet010 68-3 MMM 64-4 Mighty Ace 63-4 van Geil
Dit is 'm dan. Veel meer optimisme dan vorig seizoen. Dan vindt iedereen de selectie ook sterker.... Of de tegenstand zwakker....
Nog 10 dagen om te wijzigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kun je nog ff totalise geven tot nu broedert..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was al een pagina verder dus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maak van mij dan maar 82 punten en eerste.. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft Sensi al en die heeft er geen verstand van ;-P
En Barrels al terug trouwens ???
Sta zelf wel erg laag op dit lijstje btw ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sensi en ik delen graag..no problem.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 00:06 schreef JanM het volgende:[..] Heeft Sensi al en die heeft er geen verstand van ;-P En Barrels al terug trouwens ??? Sta zelf wel erg laag op dit lijstje btw ... Voorlopig eerste in de poolert :P |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: 2 blondjes? Geen probleem he maat haha. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Barrels ? Die is wel heel hard geschrokken van de project X plannen.. ot : 76 punten plaats 3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Halverwege ruilen.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Appelsappie en een groene rakkert erdoor heen mixen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die deed een Brammetje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelletje kutkoppen.... Nou niet allemaal nog effe 10 keer gaan wijzigen, he? Word je ongeloofwaardig van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik twijfel nog ... 75-2? 76-1? 80-2? of toch maar 80-1?
En Henk, als je het vervelend vindt: Bel Hassani! ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hallo het kan tot 1 september |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2016 - 11:32 schreef FR-Henk het volgende:Nog een vijftal weken...Brandt Feyenoord weer los. En? Wat wordt het dit seizoen? Hoge verwachtingen? Lage inzet? Kom op met je voorspelling: Eindaantal punten én ranking. Nu kan het al, en je mag erna bijstellen, tot 1 september. Vanaf die datum sta je met je definitieve voorspelling in de lijst. En eindelijk dit jaar een echte winnaar met alles goed? Mooi, want 1 der Forumleden heeft al een robbertje bridge met D K aangeboden! Wie heeft er nog andere prijzen in het vooruitzicht te stellen? Zwemmen in de Zaan is een andere prijs. Kom maar op! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 19:24 schreef FR-Henk het volgende:We doen er nog een week bij. Feyenoord speelt toch even niet. Duzzzz.... UITERLIJK zaterdag 10 september kejje nog voorspelluh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Belachelijk waar kan ik bezwaar indienen.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En gezien de schrijfstijl van onze broedert had ie het nodige gebruikt en kun je deze post niet als rechtsgeldig aanzien vanwege zijn ontoerekeningsvatbaarheid |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Oneens, zijn gebruik heeft niets met zijn ontoerekeningsvatbaarheid te maken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jury beraadt zich over twee deelnemers die zich niet aan de nette regels houden. 30 punten in mindering kan in dit geval de konsekwentie zijn.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is er ook bekend gemaakt welke 2 deelnemers Henkert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nope...Ze worden nu onder een vergrootglas gehouden. Achtergrond wordt bekeken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe je best, hard aanpakken die fraudeurs.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha, komt net een gerucht door...
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Opzoeken, maat, Feyenoorddoelman jaren 70, een goeie ook, kon dodelijk goed mikken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waarom ligt ie dan onder de loep..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eddy Treijtels mooiste goal was....en dan komt de hint naar 1 der forumverdachten. |
|
|
|
|
Charly63
|
|
|
68 punten en op doelsaldo 2de |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ...een lijdensweg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Leuke eerste post ook..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 12:21 schreef JanM het volgende:[..] Ik twijfel nog ... 75-2? 76-1? 80-2? of toch maar 80-1? En Henk, als je het vervelend vindt: Bel Hassani! ;-P Hee Jan, wanneer leg je dat ei?
Of Bel Ahmadi. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heb toch nog even Henk? Maar als ik het nu moet zeggen kies ik voor 75-2, simpelweg omdat ik bang ben dan Van Bronckhorst er niet het maximale uit zal weten te halen komend seizoen en we daardoor net tekort zullen komen voor de titel ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kunnen we niet verlengen? |
|
|
|