|
|
van geil
|
|
|
Want als dat vrij normaal is sta je na 24 wedstrijden op 58 punten. Zou n wereldprestatie zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verval vind ik aannemelijker, alhoewel die niet groot zal zijn. Ik gok op 17 gesp. 39 punten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is geen gekke reeks hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als iedereen fysiek en mentaal 100% fit is misschien niet. Maar die kans is klein.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen idee. Volgens mij hebben we ongeveer zo'n track record na de 7 niet gewonnen wedstrijden van vorig seizoen.
Je moet gewoon niet verder hoeven in Europa. Dat geeft de rust. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Geen idee. Volgens mij hebben we ongeveer zo'n track record na de 7 niet gewonnen wedstrijden van vorig seizoen. Je moet gewoon niet verder hoeven in Europa. Dat geeft de rust. We gaan het zien. Mijn vertrouwen is weer gedaald naar 0, flink ziek van gisteren.
Laatste is absoluut waar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vertrouwen.. komt te voet en verdwijnt te paard |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Geen idee. Volgens mij hebben we ongeveer zo'n track record na de 7 niet gewonnen wedstrijden van vorig seizoen. Je moet gewoon niet verder hoeven in Europa. Dat geeft de rust. Goed gezien, Stylzz! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
17 - 42 pnts.
Dus zou 84 punten ook kunnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zat er niet ver naast! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 23:35 schreef FR-Henk het volgende:Verval vind ik aannemelijker, alhoewel die niet groot zal zijn. Ik gok op 17 gesp. 39 punten. Ook niet verkeerd. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Volgend seizoen meenemen in de ranking |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik voorspel dat ik er 5 wedstrijden voor het eind aftieft. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 23:35 schreef FR-Henk het volgende:Verval vind ik aannemelijker, alhoewel die niet groot zal zijn. Ik gok op 17 gesp. 39 punten. staan we dan met de schaal op de Coolsingel in Mei
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Met puntenaantal al over de helft na de helft vd wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2016 - 09:01 schreef FR-Henk het volgende:Pnt-plek-naam: 88-1 VVout 86-1 rcrd 84-1 JoopieKlepzeikert 83-1 Leon FR1908 82-1 RenatoBos 82-1 Sensi 82-2 nr.10 81-1 PieterBos 81-2 Fart 79-1 Bosifyable 79-2 Nibke 78-2 Stylzz 78-3 de bluffer 77-1 Vincent1970 77-2 T-FeYeN00rD 76-2 CobusIII 76-3 FR-Henk 76-3 Barabas 75-2 JanM 74-2 Gerard_FR 73-3 Peter V 70-2 Hoogvliet010 68-2 Charly63 68-3 MMM 64-4 Mighty Ace 63-4 van Geil Nu echt goed, JanM-de-superwijziger zal bij evt. winst met gratis telefoonsex met Bel Hassani beloond worden. Joopie K ligt op kop.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe omhoog gehaald. Volgens de onderste in de lijst winnen we 3 keer en dan is het over. En...Nog niet eerder gebeurd: de bovenste maakt nog steeds goede kans.
Hoofdprijs: avondje drinken uit Patricia Paay. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop dat ik t mis heb. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2016 - 22:34 schreef van geil het volgende:Want als dat vrij normaal is sta je na 24 wedstrijden op 58 punten. Zou n wereldprestatie zijn. Die wereldprestatie is er volgens jou dus al, 57 punten na 22 wedstrijden. Ff nog een paar wedstrijden volhouden en PSV is dan gezien! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Maak daar maar de troostprijs voor geilie van, dan is ze in elk geval nog een beetje warm. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed plan. Qua leeftijd zal dat elkaar wel aan kunnen. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 - 23:16 schreef Nibke het volgende:[..] Die wereldprestatie is er volgens jou dus al, 57 punten na 22 wedstrijden. Ff nog een paar wedstrijden volhouden en PSV is dan gezien! Eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 13:40 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Maak daar maar de troostprijs voor geilie van, dan is ze in elk geval nog een beetje warm. Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil