|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 00:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind wel dat de mensen die er meer dan 10 punten naast zitten officieel hun titel als 'kennert' moeten inleveren. Die geile zit er dadelijk misschien wel 20 punten naast.. we hebben als forum wel een naam hoog te houden! Hahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 00:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind wel dat de mensen die er meer dan 10 punten naast zitten officieel hun titel als 'kennert' moeten inleveren. Die geile zit er dadelijk misschien wel 20 punten naast.. we hebben als forum wel een naam hoog te houden! Hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Niet dat het veel uitmaakt, maar ergens is mijn 75 toch weer in 72 terug verandert ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Henk wil zijn eventuele prijs blijkbaar echt niet met Tomson delen, dus heeft hij die maar gewoon weggelaten ... Volgend seizoen eis ik een andere quizmaster ;-P |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
de groep wordt na zondag weer kleine |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij bent toch meestal al alleen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 14:08 schreef JanM het volgende:En Henk wil zijn eventuele prijs blijkbaar echt niet met Tomson delen, dus heeft hij die maar gewoon weggelaten ... Volgend seizoen eis ik een andere quizmaster ;-P Matchfixing. Omdat het kan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Swart: "Ik hoop dat de competitie vervalsing degradeert!" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 april 2017 - 14:03 schreef JanM het volgende:[..] Niet dat het veel uitmaakt, maar ergens is mijn 75 toch weer in 72 terug verandert ... Mijn 85 werd 63 ? Fraude zeg ik je. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In alle gavallen: Erica terpstra wil wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb vrede met de Paay troostprijs. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als we kampioen worden, zal het bitter zijn )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kan deze kenner nog winnen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Duiken in één keer ranzige verassingen op hier. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja precies... namen die ik helemaal niet ken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 70-2, nou dan maak je vast nog kans :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
hahaha vorig jaar gewonnen, dus ik heb nog een beetje krediet (hoop ik). |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-2 in Zwolle en daaropvolgend weer een knappe partij tegen de nr. 4, Utreg. 2-0. Nog 3 x winnen en niemand wint. Zit Joopie het dichtste bij.
Pnt-plek-naam:
84-1 JoopieKlepzeikert 83-1 Leon FR1908 82-1 RenatoBos 82-1 Sensi 82-2 nr.10 81-1 PieterBos 81-2 Fart 79-1 Bosifyable 79-2 Nibke 78-2 Stylzz 78-3 de bluffer 77-1 Vincent1970 77-2 T-FeYeN00rD 76-2 CobusIII 76-3 FR-Henk 76-3 Barabas
De afvallers... 74-2 Gerard_FR / 73-3 Peter V. / 72-2 JanM / 70-2 Hoogvliet010 / 68-2 Charly63 / 68-3 MMM / 64-4 Mighty Ace / 63-4 van Geil 88-1 VVout / 86-1 rcrd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kent iemand de illegale poster hierboven? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Echt bizar dat je 85 punten moet halen om kampioen te worden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon maakt grote kans. Alleen de klassering wordt n thriller. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Zou ook zomaar kunnen dat Renato en ik de hoofdprijs gaan delen. Liever niet en 3x winnen maar ik teken hier ook voor, motten die snavels wel verliezen volgende week hehe.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat mij betreft val ik er dit weekend af :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Maakt mij niet uit wie het wint
als Feyenoord maar KAMPIOEN wordt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hoop niet dat ik win, dan begeeft mijn hart het de komende 2 wedstrijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2 gelijkspelletjes en op doelsaldo kampioen worden ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee! 2 keer winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dit zou wel enorm humor zijn! Ben bang voor menig hartaanvalletje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker als 020 nog een keertje met 7-0 wint. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
En de andere keer met 4-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En weer 3 punten. 0-2 tegen Vitesse. 4 punten voor, 1e plek. Nog 1 x winnen nodig en we got a winner. Maar Joopie zit er nog steeds het dichtste bij. Memorabel veel afvallers...7 maar liefst. Heel veel kenners daaronder.
Pnt-plek-naam:
84-1 JoopieKlepzeikert 83-1 Leon FR1908 82-1 RenatoBos 82-1 Sensi 82-2 nr.10 81-1 PieterBos 81-2 Fart 79-1 Bosifyable 79-2 Nibke
De afvallers... 78-2 Stylzz / 78-3 de bluffer / 77-1 Vincent1970 / 77-2 T-FeYeN00rD / 76-2 CobusIII / 76-3 FR-Henk / 76-3 Barabas / 74-2 Gerard_FR / 73-3 Peter V. / 72-2 JanM / 70-2 Hoogvliet010 / 68-2 Charly63 / 68-3 MMM / 64-4 Mighty Ace / 63-4 van Geil 88-1 VVout / 86-1 rcrd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII