|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Geen goed idee dus! Dan stel ik voor om met z'n allen een keer een leuke kroeg op te zoeken en de winnaars vrij te houden van kosten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 09:25 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Geen goed idee dus! Dan stel ik voor om met z'n allen een keer een leuke kroeg op te zoeken en de winnaars vrij te houden van kosten! Zegt het voort, zegt het voort, leuk als iedereeen komt ook. Denk dat we het beste iets centraals kunnen afspreken, Nijmegen of zo..(?) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik vind het best, hoef ik in ieder geval niet zo ver en met het openbaar vervoer ook goed te bereiken! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 09:25 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Geen goed idee dus! Dan stel ik voor om met z'n allen een keer een leuke kroeg op te zoeken en de winnaars vrij te houden van kosten! Met forumleden iets organiseren is tenslotte appeltje eitje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 09:25 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Geen goed idee dus! Dan stel ik voor om met z'n allen een keer een leuke kroeg op te zoeken en de winnaars vrij te houden van kosten! En dan al die lelijke koppen van ieder te zien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij Barabas was het ook een succes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker, het dak ging eraf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie foto's ter herinnering. Ik bekijk ze bijna wekelijks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb nog een stuk barkruk en vier glazen thuis. Mooie dingen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die is hier ook nooit meer he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee , die was ineens weg .. Lijdensweg overigens ook, ach ja, zo gaat het met alles he. Wel veel "nieuwe gezichten", prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 20:13 schreef van geil het volgende:Nee , die was ineens weg .. Lijdensweg overigens ook, ach ja, zo gaat het met alles he. Wel veel "nieuwe gezichten", prima. Precies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Barabas zat een beetje in de knijp. Overduidelijk gelogen enzo.
Tja dat moet je gewoon niet doen, of t heel goed doen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik vertel hier ook nooit de waarheid. Mag ik de nieuwe Barabas worden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja en een paar mooie serveersters |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan mogen wij vast wel langskomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klinkt goed. Lijkt me wel een hondenbaan , kroegbaas. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
In Uuuu? Das niet zo ver voor mij:) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik wil eerst een beetje weten welk vlees er in de Kuip rondloopt. Ik heb het echt onwijs druk met de zaak enzo en ik wil mijn goede naam niet te grabbel gooien |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Valt mee, ik heb mijn personeel die het werk doet, ik observeer |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ja in Uuuuu zo vlak bij de dom, je weet wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Coole vader van 2 prachtige meiden. Rolmodel Feyenoord supporter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Stairway to haven toevallig? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik kan niet o veel reageren, Utrecht heeft net gewonnen. Het loopt aardig storm op het moment, ken het bijna niet bijhouden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nee maar ik ken Henk wel goed, drink ik regelmatig een biertje mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hippe Abraham , belezen en gestoord ineen. Heb dezelfde hobby als konijnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat kan ik even niet volgen v. Geil, maar dat is waarschijnlijk door mijn hoge iq |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuke uitlaatklep voor onzin en Feyenoord, zo dan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja dat wel Geile, mijn kroeg is helemaal Feyenoord minded |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb je ook een compagnon? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja Stylzz, maar een stille |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat hij akkoord dat we langskomen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of mogen er eigenlijk geen Feyenoord supporters in? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 20:13 schreef van geil het volgende:Nee , die was ineens weg .. Lijdensweg overigens ook, ach ja, zo gaat het met alles he. Wel veel "nieuwe gezichten", prima. Lijdensweg.. heb samen met RB nog eens een liedje gezongen voor zn deur. Ook flauw, waren we niet welkom :( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 11:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zegt het voort, zegt het voort, leuk als iedereeen komt ook. Denk dat we het beste iets centraals kunnen afspreken, Nijmegen of zo..(?) Ik meld me ook aan ! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik zal het eens met mijn compagnon overleggen. Maar ik beloof niks. Ik heb ook verantwoording over mijn personeel en gullie zijn niet te vertrouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 20:57 schreef tomson het volgende:[..] Lijdensweg.. heb samen met RB nog eens een liedje gezongen voor zn deur. Ook flauw, waren we niet welkom :( Serieus ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. naja hij beweerde dat ie een penthouse bij de montevideo had.. heb ik als lolletje nog eens een liedje gezongen daar ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan komt het schrijven ook wel een keer goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 20:57 schreef tomson het volgende:[..] Lijdensweg.. heb samen met RB nog eens een liedje gezongen voor zn deur. Ook flauw, waren we niet welkom :( d:-))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik regel niks, organisatie ligt bij Nibke en Fart meen ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2017 - 21:03 schreef Fart het volgende:Ik zal het eens met mijn compagnon overleggen. Maar ik beloof niks. Ik heb ook verantwoording over mijn personeel en gullie zijn niet te vertrouwen. Ik zal ze begeleiden Fart.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Niks niet Renato. Zijn allemaal bloedmooie blondjes, die ga ik aan jou niet toevertrouwen. Bij mij zijn ze verplicht naakt te zijn onder hun kleren. |
|
|
|