|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord handelt snel in de zoektocht naar een tijdelijke vervanger van Kenneth Vermeer. De Rotterdammers zien in Brad Jones, een goede bekende van aanvoerder Dirk Kuyt, een uitstekend alternatief, weet VoetbalPrimeur.nl te melden.
Jones is contractvrij en houdt zijn conditie op peil bij Liverpool. Feyenoord denkt dat hij een prima oplossing voor de keeperscrisis is. De 34-jarige keeper maakte vorig seizoen indruk onder de lat bij NEC. In Nijmegen liep zijn eenjarige verbintenis echter af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is Pär nou niet goed genoeg..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hahn kun je niet over beschikken de komende 4-5 maanden nog.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vermeer en Hahn beide lang eruit. Dus tja.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dat houd in dat Jones de eerste keeper word?
Hansson dan? Niet goed genoeg? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat was ook de eerste vraag die in mij opkwam.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Jones als 2e keeper word gehaald vind ik dat belachelijk en nutteloos, Bijlow gewoon op de bank. Steek dat salaris in een buitenspeler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hansson is toch gehaald bij de blessure van Hahn..(¿) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 14:00 schreef MMM het volgende:Als Jones als 2e keeper word gehaald vind ik dat belachelijk en nutteloos, Bijlow gewoon op de bank. Steek dat salaris in een buitenspeler. Eens dat zou zeker belachelijk zijn.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 13:42 schreef RenatoBos het volgende:[ afbeelding ] Feyenoord handelt snel in de zoektocht naar een tijdelijke vervanger van Kenneth Vermeer. De Rotterdammers zien in Brad Jones, een goede bekende van aanvoerder Dirk Kuyt, een uitstekend alternatief, weet VoetbalPrimeur.nl te melden. Jones is contractvrij en houdt zijn conditie op peil bij Liverpool. Feyenoord denkt dat hij een prima oplossing voor de keeperscrisis is. De 34-jarige keeper maakte vorig seizoen indruk onder de lat bij NEC. In Nijmegen liep zijn eenjarige verbintenis echter af. wie zegt dit? Feyenoordprimeur? Zeer betrouwbaar hoor.
Is trouwens niet zo gek bedacht hoor, want die jongen keepte uitstekend afgelopen jaar... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je m voor een half jaartje kan huren, waarom niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kan me niet voorstellen dat Brad beter is dan Bijlow... meer ervaren is ie uiteraard wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien is die Bijlow wel niet zo best en ziet Gio t niet zitten.
En als Gio t zegt.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jones heeft momenteel geen contract.
En als ze hem nemen, mag ik toch hopen niet met een meerjarig contract.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet meer dan een aardige keeper die Brad. Deed veel dingen goed in Nijmegen, maar ook genoeg verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal wel jaar met optie worden. Optie niet lichten dan Vermeer en Hahn zijn niet zo maar weer helemaal up to speed. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is toch prima om voor de bank te halen? Bijlow, dan wel Hansson in de basis... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Miazek kon natuurlijk ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, dit geeft wel aan hoe Hansson (en Bijlow) erop staan. Leuk voor een wedstrijd, maar er is geen vertrouwen vanuit Feyenoord voor een langere termijn. Jones is dan een aardige optie. Iemand die er meteen kan staan en ervaring heeft.
Mocht er inderdaad geen vertrouwen zijn in de keepers achter Vermeer en Hahn. Dan zou ik het wel een logisch gevolg vinden als Jones voor 1 seizoen vastgelegd wordt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Víctor Valdés is beschikbaar! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ken die Jones niet, maar zou een NL keeper niet beter zijn? Víctor Valdés is een uitzondering en Ten Rouwelaar natuurlijk niet goed genoeg, maar Piet Velthuizen misschien voor een jaar (evt. met optie)? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zat ik ook al aan te denken ja. Heeft nog even bij Standard Luik gespeeld vorig seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2016 - 16:09 schreef JanM het volgende:Ik ken die Jones niet, maar zou een NL keeper niet beter zijn? Víctor Valdés is een uitzondering en Ten Rouwelaar natuurlijk niet goed genoeg, maar Piet Velthuizen misschien voor een jaar (evt. met optie)? hmm, vind Velthuizen een stuk minder geworden in vergelijking met een jaar of 5 terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Piet is inderdaad het beste al van af. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan Víctor Valdés maar proberen Martin! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AD meld dat Miazek weer terugkomt.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Víctor Valdés zou ik toch echt wel een stunt vinden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht ik ook gelijk aan. Had het in het Vermeer topic al vermeld. Blijft ook een grabbelaar hoor, en een Puntenpakkert |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
ff Dudek bellen.... Weet iemand hoe je in het Pools zegt: Raap de handschoen nog eens op! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kop hem niet in dit keer..😁 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is die Jones beetje Feyenoord waardig? Ik weet het niet eigenlijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaan we heel veel risico's nemen als we Bijlow op goal zetten? Wat goed is komt snel zeggen ze wel eens... misschien gaat dat ook voor hem op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Jammer.... maar hij is inmiddels ook al weer 5 jaar met pensioen... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hierrr alvast een brilletje L
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jones heet Miazek volgens de bronnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben ze snel gedaan dus..
Welkom |
|
|
|
|
moa
|
|
|
De middenvelders fetish is omgeslagen in een keepers fetish, weet niet of ik hier blij mee ben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit wel iets van logica in daar je eerste en tweede keus afvallen voorlopig.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt best kans dat hij eerste keeper wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2016 - 13:14 schreef moa het volgende:De middenvelders fetish is omgeslagen in een keepers fetish, weet niet of ik hier blij mee ben. eens |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hahn is in September weer fit, dat is al bijna. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geloof het maar niet. Voordat hij volop traint zit je al richting winter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik zie verschillende data voorbij komen, dus ik weet niet of ie echt september al weer fit is. VI houdt vol dat hij pas november/december terug is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Apart ik lees overal november |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Oké dat las ik ergens, maar dan hebben we die zweed nog toch?
Nou ja misschien niet eens zo onverstandig, dan nu Ola John en Berghuis vrijdag presenteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zegt dan wel veel over Hansson. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2016 - 18:18 schreef moa het volgende:Oké dat las ik ergens, maar dan hebben we die zweed nog toch? Nou ja misschien niet eens zo onverstandig, dan nu Ola John en Berghuis vrijdag presenteren. Pär kan nu de concurrentie aangaan met Brad. Dat de beste op doel mag..
Jij bent echt een mooie he😃 |
|
|
|