|
|
MMM
|
|
|
Bradley (Brad) Jones (Armadale, 19 maart 1982) is een Australisch doelman in het betaald voetbal. In februari 2007 debuteerde hij in het Australisch voetbalelftal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Blij met. Een reserve reserve reserve keeper ......terwijl je Hanson hebt en een reserve keeper. Pffffffffffffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2016 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:Blij met. Een reserve reserve reserve keeper ......terwijl je Hanson hebt en een reserve keeper. Pffffffffffffff Jij zou de competitie inclusief Europa league doodleuk met 2 keepers aangaan? Denk ff na man... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2016 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:Blij met. Een reserve reserve reserve keeper ......terwijl je Hanson hebt en een reserve keeper. Pffffffffffffff Wie is er blij? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar haal jij uit dat ik blij ben met Jones dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Door den zinsnede: er was veel interesse van velen ploegen, dus het klinkt als een overwinning op den transfermarkt. En daaro dacht ik dat u blijde was met dezen doelverdediger.............. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij is een international (geweest, van Australië), dus dat moet wat goed zijn. Nu gaan we echt lang mee doen voor de titel!
Ach ja, ze moeten wat he? Doodzonde die blessure van Vermeer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt best kans dat hij eerste keeper wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als hij Jüregen Klopp teleurstelt door niet voor Liverpool te kiezen maar voor Feyenoord zegt ook best veel.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: De strijd aangaan met Hansson. Zou best wel eens kunnen ja!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2016 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:Blij met. Een reserve reserve reserve keeper ......terwijl je Hanson hebt en een reserve keeper. Pffffffffffffff Pas op Piet dat je geen zeikerige oude man wordt.Als 67-jarige denk ik je zo'n advies te mogen geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2016 - 12:54 schreef piet de paler het volgende:Door den zinsnede: er was veel interesse van velen ploegen, dus het klinkt als een overwinning op den transfermarkt. En daaro dacht ik dat u blijde was met dezen doelverdediger.............. Viel me op, meer niet. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gelezen dat hij het ook niet slecht deed bij NEC maar eerlijk gezegd heb ik me daar niet zo op gefocussed. Wat ist voor keeper, lijn? Meevoetballende? Snel uitkomend? Ieder geval benieuwd hoe hij het gaat doen dit seizoen, aangenomen dat hij basis keepert word. Welkom Brad bij de mooiste club en dat je maar zo veel mogelijk de 0 mag houden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Net als toen met Guidetti. Al is t maar om te narren 😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BRAD JONES OFFICIEEL FEYENOORDER
Brad Jones is officieel Feyenoorder. De 34-jarige keeper zette vrijdagmiddag in De Kuip Jones zijn handtekening onder een contract voor een jaar. Hij gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 25.
De ondertekening van zijn contract volgt drie dagen nadat Kenneth Vermeer op de training zwaar geblesseerd raakte. Feyenoord ging daarop direct op zoek naar een nieuwe doelman, om zo met drie volwaarde keepers aan het seizoen te kunnen beginnen. De afgelopen dagen is alles heel snel gegaan, vertelde Jones na het tekenen van zijn contract. Het is daardoor een gekke week voor mij geweest, maar ik ben blij dat ik hier nu ben en kijk er naar uit om aan de slag te gaan. Toen Feyenoord belde, hoefde ik niet lang na te denken over mijn beslissing. Ik ken de club, de historie en de supporters. Als je de kans krijgt om voor zon club te spelen, twijfel je niet.
De 1.94 m lange Jones stond tijdens de laatste competitiewedstrijd van vorig seizoen nog onder de lat in De Kuip, toen hij het doel verdedigde van N.E.C. in hun uitwedstrijd tegen Feyenoord. Dat was een mooie ervaring, zei Jones. Het is geweldig dat De Kuip nu mijn thuisbasis is en ik in zon atmosfeer de wedstrijden mag meemaken.
Voor de Australische doelman is zijn komst naar Feyenoord een hereniging met Dirk Kuyt, met wie hij eerder in het seizoen 2011-2012 samenspeelde bij Liverpool. Daar was hij een legend, maar hier bij Feyenoord is zijn status nog groter. Ik heb er bij Liverpool van genoten om met hem samen te spelen. Ik kijk er naar uit om nu weer met hem samen te werken.
Jones was de afgelopen periode al in training bij Liverpool en hoopt zo snel mogelijk aan te sluiten op de training van Feyenoord. De voorbereiding is natuurlijk een heel goede periode om mijn ploeggenoten beter te leren kennen, dus ik kan niet wachten om te beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
De seizoenkaarten zijn binnen!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ik ga gelijk ff in de brievenbus kijken..😃 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord contracteerde vrijdag doelman Brad Jones. Feyenoord.nl zet tien interessante weetjes over de nieuwste aanwinst voor je op een rij.
1. Brad Jones werd op 19 maart 1982 geboren in Armadale, een plaatsje van een kleine 13.000 inwoners in West-Australië, vlak bij metropool Perth.
2. Met zijn 1 meter 94 wordt Jones de op één na langste speler van de Feyenoord-selectie. Hij hoeft alleen Michiel Kramer (1.96 meter) voor zich te dulden.
3. Jones genoot een deel van zijn jeugdopleiding bij Middlesbrough, dat hem vanuit Australië naar Engeland haalde.
4. Het merendeel van zijn carrière kwam de doelman uit voor Engelse clubs. Naast Middlesbrough speelde hij ook voor Stockport County, Rotherham United, Blackpool, Sheffield Wednesday, Derby County, Liverpool en Bradford City.
5. Bij Liverpool speelde Jones in het seizoen 2011-2012 samen met Dirk Kuyt. In dat jaar wonnen ze de League Cup.
6. In januari 2016 haalde N.E.C. Jones transfervrij naar Nijmegen. Vijf maanden en zeventien duels later vertrok hij weer.
7. De laatste wedstrijd die Jones keepte, was op 8 mei van dit jaar in De Kuip. Alleen Dirk Kuyt wist hem te passeren, waardoor Feyenoord het seizoen afsloot met een 1-0 overwinning.
8. De 34-jarige doelman heeft vier interlands voor Australië achter zijn naam staan. Op 2 juni 2007 maakte hij zijn debuut in de interland tegen Uruguay, waarin hij als vervanger van Mark Schwarzer binnen de lijnen kwam.
9. In actie kwam hij niet, maar Jones heeft wel een Olympische deelname achter zijn naam staan. Als reservekeeper maakte hij tijdens de Spelen van 2004 in Athene deel uit van de Australische ploeg, die het schopte tot de kwartfinales.
10. Jones is niet de eerste Australiër die tekent bij Feyenoord. Eerder stonden onder meer de Aussies Stephen Laybutt en Brett Holman onder contract in De Kuip. De bekendste is Brett Emerton, die tussen 2000 en 2003 uitgroeide tot steunpilaar én publiekslieveling. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
1 of andere manier gelijk het gevoel dat er een ervaren, stabiele keeper staat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je bij het goede eind denk ik ook Sens.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Heeft wel veel meegemaakt in zijn privé leven zeg.. waarschijnlijk zijn eerste en laatste seizoen dat hij 34 wedstrijden gaat keepen in een stadion als de kuip.. laten we met 110% achter deze aankoop gaan staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door rcrd -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2016 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord contracteerde vrijdag doelman Brad Jones. Feyenoord.nl zet tien interessante weetjes over de nieuwste aanwinst voor je op een rij. 1. Brad Jones werd op 19 maart 1982 geboren in Armadale, een plaatsje van een kleine 13.000 inwoners in West-Australië, vlak bij metropool Perth. 2. Met zijn 1 meter 94 wordt Jones de op één na langste speler van de Feyenoord-selectie. Hij hoeft alleen Michiel Kramer (1.96 meter) voor zich te dulden. 3. Jones genoot een deel van zijn jeugdopleiding bij Middlesbrough, dat hem vanuit Australië naar Engeland haalde. 4. Het merendeel van zijn carrière kwam de doelman uit voor Engelse clubs. Naast Middlesbrough speelde hij ook voor Stockport County, Rotherham United, Blackpool, Sheffield Wednesday, Derby County, Liverpool en Bradford City. 5. Bij Liverpool speelde Jones in het seizoen 2011-2012 samen met Dirk Kuyt. In dat jaar wonnen ze de League Cup. 6. In januari 2016 haalde N.E.C. Jones transfervrij naar Nijmegen. Vijf maanden en zeventien duels later vertrok hij weer. 7. De laatste wedstrijd die Jones keepte, was op 8 mei van dit jaar in De Kuip. Alleen Dirk Kuyt wist hem te passeren, waardoor Feyenoord het seizoen afsloot met een 1-0 overwinning. 8. De 34-jarige doelman heeft vier interlands voor Australië achter zijn naam staan. Op 2 juni 2007 maakte hij zijn debuut in de interland tegen Uruguay, waarin hij als vervanger van Mark Schwarzer binnen de lijnen kwam. 9. In actie kwam hij niet, maar Jones heeft wel een Olympische deelname achter zijn naam staan. Als reservekeeper maakte hij tijdens de Spelen van 2004 in Athene deel uit van de Australische ploeg, die het schopte tot de kwartfinales. 10. Jones is niet de eerste Australiër die tekent bij Feyenoord. Eerder stonden onder meer de Aussies Stephen Laybutt en Brett Holman onder contract in De Kuip. De bekendste is Brett Emerton, die tussen 2000 en 2003 uitgroeide tot steunpilaar én publiekslieveling. Ik denk dat hij de langste speler van de selectie is....Kramer zit op de bank,dan is hij ongeveer 1.40m.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overgangsseizoen. Twee ervaren keepers, twee geblesseerden op het vinkentouw, zou Vermeer zomaar eens volgend seizoen veel makkelijker verkocht kunnen worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet eerst maar weer eens fit worden en zijn niveau etaleren, maar dan ook gelijk in de verkoop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe hoor welkom Brad Jones, maar hij wordt binnengehaald als een fantatisch resultaat door v Geel We hebben een wereld speler binnengehaald? Die op de bank zat en bij NEC heeft gekeept. Gewoon een goede keeper niet meer en ook niet minder, Per Hanson is die zoveel minder en een hele jinge keeper reserve houden. Dat laatste was voor mij een betere oplossing geweest. Maar welkom Brad |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2016 - 09:42 schreef piet de paler het volgende:Effe hoor welkom Brad Jones, maar hij wordt binnengehaald als een fantatisch resultaat door v Geel We hebben een wereld speler binnengehaald? Die op de bank zat en bij NEC heeft gekeept. Gewoon een goede keeper niet meer en ook niet minder, Per Hanson is die zoveel minder en een hele jinge keeper reserve houden. Dat laatste was voor mij een betere oplossing geweest. Maar welkom Brad Dat van dat fantastische resultaat valt allemaal best mee Pierre. Weinig tot geen forumleden kunnen betrappen op overdreven enthousiasme inzake Brad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dan ook nog steeds op Hansson zijn doorbraak, sorry hoor Brad. Ach weet je, laat de beste gewoon onder de lat staan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar gaat het tenslotte om. |
|
|
|