|
|
Brandje
|
|
|
Als die gek nu maar niet met dit systeem blijft spelen. Maar goed. Wanneer is de laatste voorronde CL? Weer wat meer tijd om te wennen en wellicht een aankoop erbij want ook dit levert volgens mij weer drie miljoen op. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Denk de kantinejuffrouw. Moet haast wel :-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste zege van Bosz. De rest gewoon vergeten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ben zo blij als een kind, heb het (gelukkig) niet kunnen zien, alleen kunnen horen. Maar als die Bosz dit nog een keer flikt met zo'n dropveter als Westerman en een belachelijke opstelling, dan hij wat mij betreft meteen weer optyfen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Nee hoor hij mag gewoon heel lang op vakantie :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, vraag niet hoe maar op naar de playoffs. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zie jou graag vertrekken hier. Maar ja. Ook die wens wordt niet vervuld. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:22 schreef Eide het volgende:Ik ben er overigens van overtuigd dat het slechte spel voor een aanzienlijk deel te wijten is aan de tactiek van Bosz. Dit Ajax moet het hebben van creativiteit op de flanken. Als je daar Tete en Dijks zet en centraal alleen Klassen laat ploeteren mis je dus elke vorm van creativiteit. Van gaal speelde zo ook op het WK, ook vaak met slecht spel, maar wel met winst en dat telt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:22 schreef Eide het volgende:Ik ben er overigens van overtuigd dat het slechte spel voor een aanzienlijk deel te wijten is aan de tactiek van Bosz. Dit Ajax moet het hebben van creativiteit op de flanken. Als je daar Tete en Dijks zet en centraal alleen Klassen laat ploeteren mis je dus elke vorm van creativiteit. Eens, ik denk dat als Bazoer straks met Klaassen op het middenveld staat we ook echt veel beter kunnen spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Waarom kan het nou nooit eens normaal bij onze club. Op de laatste speeldag de titel verneuken nu tijdens deze pot weer 10 jaar ouder maar hij is wel erg lekker. Niet om aan te gluren maar wel erg lekker. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Remco fucking mongol, ik denk al waar blijft die satan. Met jou gaan we de oorlog winnen!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:25 schreef Brandje het volgende:Waarom kan het nou nooit eens normaal bij onze club. Op de laatste speeldag de titel verneuken nu tijdens deze pot weer 10 jaar ouder maar hij is wel erg lekker. Niet om aan te gluren maar wel erg lekker. Wat is normaal dan? Dit is gewoon prima. Je bent gewoon door. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Van gaal speelde zo ook op het WK, ook vaak met slecht spel, maar wel met winst en dat telt. Van Gaal speelde totaal anders met dit systeem als Bosz. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Van gaal speelde zo ook op het EK, ook vaak met slecht spel, maar wel met winst en dat telt. Maar dan echt achterover leunend waardoor er ruimte was in de knikkerpot. Ajax speelt echter vooruit met veel balbezit en dan heb je die diepte en ruimte niet. Oftewel, Van Gaal speelde enorm anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Meneertje gaat weer iemand op 1 pot afschrijven. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Helemaal niet, van gaal wisselde tijdens de wedstrijd om naar 433. Bosz deed dat niet. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:25 schreef Brandje het volgende:Waarom kan het nou nooit eens normaal bij onze club. Op de laatste speeldag de titel verneuken nu tijdens deze pot weer 10 jaar ouder maar hij is wel erg lekker. Niet om aan te gluren maar wel erg lekker. Dan kun je toch wel stellen dat je faalt als club? Het is niet zo dat het vanuit het niets komt. Het is al zo lang niet goed. En de mensen die Ajax leiden zijn niet instaat om Ajax te brengen waar de supporters Ajax weer willen zien. Daarom zei ik eerder; een trainer gaat dat probleem niet oplossen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe normaal man....alsof jij volle zalen trekt randdebiel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:22 schreef Eide het volgende:Ik ben er overigens van overtuigd dat het slechte spel voor een aanzienlijk deel te wijten is aan de tactiek van Bosz. Dit Ajax moet het hebben van creativiteit op de flanken. Als je daar Tete en Dijks zet en centraal alleen Klaassen laat ploeteren mis je dus elke vorm van creativiteit. Eens |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: eens een loser altijd een loser. Born to loose!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja Eide...iets met resultaat is heilig in deze toch :-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hahaha Bosz nu. Hoog tempo opbouwen. En dan Westermann opstellen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach heb je meneer weer die het nog nooit in zijn leven met woorden van iemand gewonnen heeft.
Nou hup naar bed. Kleine jongetjes moeten niet zo lang opblijven. Mamma kusje geven en naar boven. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
We domineerden en hadden de bal, en daar gaat t om ;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Die satan begint zelf. Die moet je altijd direct straffen. Net als dat ik voeger boeren ook na een waarschuwing bewusteloos sloeg. Zelfde verhaal..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Blij dat je het zelf ook inziet. Toppertje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het zou me verbazen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Aardige voorbeelden in de studio. Tete en Dijks in de 1 op 1 maar zij kunnen de actie gewoon niet maken. Daar heb je creatieve mensen voor nodig waarbij de backs kunnen profiteren van de dreiging van de creatieve mensen.
Maar goed, het was gewoon vreselijk, vreselijk slecht. Klaassen onderscheid zich door z'n goals maar niemand heeft een voldoende gehaalt vandaag, inclusief Bosz en de scheidsrechter. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:29 schreef remco k het volgende:[..] Ach heb je meneer weer die het nog nooit in zijn leven met woorden van iemand gewonnen heeft. Nou hup naar bed. Kleine jongetjes moeten niet zo lang opblijven. Mamma kusje geven en naar boven. Als ik aan Remco denk denk ik aan een zwak vetje met van die afvallende schoudertjes!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:30 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Die satan begint zelf. Die moet je altijd direct straffen. Net als dat ik voeger boeren ook na een waarschuwing bewusteloos sloeg. Zelfde verhaal..... Ach kerel. Je slaat twee keer. 1 x mis en 1 x stijl achterover. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Éérquote: Ik had hem al afgeschreven voordat hij één poot in de Arena had gezet. Ooit een goede verdediger, nu een niets toevoegende Duitse dorpsgek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi blijven denken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat is een vetje... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:30 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Die satan begint zelf. Die moet je altijd direct straffen. Net als dat ik voeger boeren ook na een waarschuwing bewusteloos sloeg. Zelfde verhaal..... Och och, komen die idiote uitspraken weer. Ga je diep schamen in een donker hoekje. De enige die je direct straft ben jij zelf met dit soort zwakzinnig gebrabbel. Wat zet jij jezelf voor lul zeg.
Als je dan zo'n baas bent, waar je zelf zo over opschept, sta je hier boven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Fucking born loser. Ik heb jaren krachttraining en kickboksen gedaan. Wat heb jij gedaan met je iele figuurtje? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:33 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Fucking born loser. Ik heb jaren krachttraining en kickboksen gedaan. Wat heb jij gedaan met je iele figuurtje? Dat verklaart een hoop! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:33 schreef Eide het volgende:[..] Och och, komen die idiote uitspraken weer. Ga je diep schamen in een donker hoekje. De enige die je direct straft ben jij zelf met dit soort zwakzinnig gebrabbel. Wat zet jij jezelf voor lul zeg. Remo is altijd de sukkel hier die zelf begint, dan moet je ook niet gaan janken. Of gaan jullie nu zijn handje vasthouden. Gaan we dat krijgen. Want dan wordt het nog veel leuker!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:33 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Fucking born loser. Ik heb jaren krachttraining en kickboksen gedaan. Wat heb jij gedaan met je iele figuurtje? Hahaha wat heerlijk dit. Je zal er ongetwijfeld veel aan gedacht hebben. Maar mannen die echt zoveel trainen scheppen daar niet zoveel over op. Die hebben dat niet nodig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:33 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Fucking born loser. Ik heb jaren krachttraining en kickboksen gedaan. Wat heb jij gedaan met je iele figuurtje? Hey Rambo....maak je niet druk man we hebben gewonnen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ik heb het nooit misbruikt. Alleen als ik geen keus had. Ik heb een hekel aan mensen die ruzie zoeken. En had er vroeger geen moeite mee dit soort mensen te corrigeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:35 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Remo is altijd de sukkel hier die zelf begint, dan moet je ook niet gaan janken. Of gaan jullie nu zijn handje vasthouden. Gaan we dat krijgen. Want dan wordt het nog veel leuker!! Wat wordt er leuker dan? Je scheld serenades? Denk je echt dat je daar ook maar iemand hier mee raakt.
Jij bent en blijft de meest inferieure poster van dit forum. Het enige wat je doet is die stelling meer kracht meegeven. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Hopelijk zet ie Sanchez met Veltman centraal volgende keer en er moet gewoon een spits komen die er minimaal 25 in schiet. Dan wordt het wellicht nog wat. Haal Aubameyang maar. Kost wel een beetje maar dan heb je ook wat |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:33 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Fucking born loser. Ik heb jaren krachttraining en kickboksen gedaan. Wat heb jij gedaan met je iele figuurtje? Kerel, je bent 44 jaar oud. Is het mogelijk om je daar naar te gedragen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Helemaal niet, van gaal wisselde tijdens de wedstrijd om naar 433. Bosz deed dat niet. Nou je geeft zelf al een verschil aan slome en van Gaal speelde veel verder terug. Zette zelden druk en alles was op Robben en mindere mate van Persie afgestemd. Backs kwamen bij van Gaal amper over de middenlijn en bij Ajax speelden ze bijna als buitenspeler. Dus er zat zo zoveel verschil tussen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:36 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik heb het nooit misbruikt. Alleen als ik geen keus had. Ik heb een hekel aan mensen die ruzie zoeken. En had er vroeger geen moeite mee dit soort mensen te corrigeren. Welk doet was dat ook alweer die het geluid BLA maakt? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|