BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 03 augustus 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:04 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Kansloos. Misschien Rostov omdat ik geen idee heb wie of wat dat is
Kansloos ben je nooit van te voren ;-)
Er waren er op dit forum ook best veel die geen stuiver gaven voor de kansen van ajax, maar we zijn wel door.....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:04 schreef baco74 het volgende:

[..]

Aaah daar gaat me post...

Dan maar Young Boys......btje de benaming van onze selectie
Hahaha sorry man.

Young boys zou leuk zijn, weer zien met onze topaankoop. Miralem Sulejmani.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 03 augustus 2016 - 23:06   quote  deeplink  
En doooorrrrrr
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:06 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Roma, monaco en BMG worden lastig, maar steaua en rostov zullen niet veel makkelijker zijn voor dit ajax!
BMG ontlopen we :) Zie mijn nieuwe post. Steaua lijkt me ook een kutpot.
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha sorry man.

Young boys zou leuk zijn, weer zien met onze topaankoop. Miralem Sulejmani.
Yep, heeft 2x gescoord vandaag.
#daarwel!!!
3sterren
 3sterren - woensdag 03 augustus 2016 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

BMG ontlopen we :) Zie mijn nieuwe post. Steaua lijkt me ook een kutpot.
Ja ik las et net op vi, nou dan zijn er 2 ploegen die we ABSOLUUT niet moeten treffen
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

Yep, heeft 2x gescoord vandaag.
#daarwel!!!
2x Kubo lees ik?
p111
 p111 - woensdag 03 augustus 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Als je afhankelijk bent van 1 speler is het te weinig, maar Ajax heeft met jongens als Younes, El Ghazi, Cerny en Muric voldoende talent en creativiteit op de flanken. Én dan heb ik het nog niet over Nouri gehad.
Tja daar heb je gelijk in,maar als je ze niet opsteld dan heb je daar ook niks aan.
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

2x Kubo lees ik?
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.
Althans goed gelezen, maar was oudere wedstrijd.

En daar gaat me post weer....

Moet weer even inkomen hoor.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:16 schreef baco74 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.
Althans goed gelezen, maar was oudere wedstrijd.

En daar gaat me post weer....

Moet weer even inkomen hoor.
ghehehe
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 23:21   quote  deeplink  
Steaua en Young Boys moet Ajax favoriet tegen zijn. Rostov kan ik niets zinnigs over zeggen. Tegen de overigen ben je toch underdog.
Stanley
 Stanley - woensdag 03 augustus 2016 - 23:31   quote  deeplink  
Ik ben echt geschrokken van het niveau vanavond.
Viergever, Gudelj en ook Veltman zouden in mijn Ajaxselectie slechts mogen plaatsnemen als noodverband.

Westermann...my god! Is zeker door Overmars gescout!

Als de kwaliteit van deze spelers het beoogde niveau van
het toekomstige Ajax vertegenwoordigen.... Ga ik nog terug
verlangen naar v.d Boog, Jol en ten Have

Hoe kun je in godsnaam dit beleid of de personen die verantwoordelijj
zijn voor de vele miskopen de laatste jaren het hand boven het hoofd houden?

Is er dan helemaal niets meer over van wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
enough
 enough - woensdag 03 augustus 2016 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:37 schreef ZerauS het volgende:
Hopelijk zet ie Sanchez met Veltman centraal volgende keer en er moet gewoon een spits komen die er minimaal 25 in schiet. Dan wordt het wellicht nog wat. Haal Aubameyang maar. Kost wel een beetje maar dan heb je ook wat
Als je dan toch afwijkt van het 433 doe dan 3 4 3 wat al iets gewend was ( vorig seizoen en in de jeugd zoals a1 kan overschakelen ) dus met cerny en/of muric erbij.
Het is een verkeerde keuze geweest en te koppig zijn om te herstellen ....nu vraag ik me af is die spijkerman
zo'n meeloper of is die gvd helemaal mond dood gemaakt ..hij moet z'n bek opentrekken .
Die had tegen frank en nu Bosz moeten zeggen ..hè dit werkt niet of ben je blind.
Zeker met zo'n kut achterhoede als Paok

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door enough --
pth
 pth - woensdag 03 augustus 2016 - 23:55   quote  deeplink  
Met het lotingsgeluk van ons aller Ajax ... zal het dus wel AS Roma worden. Mijn voorkeur: Young Boys. Rostov zal best een lastig team zijn, na 2-2 thuis kloppen ze wel gewoon Anderlecht met 0-2.
pth
 pth - woensdag 03 augustus 2016 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:44 schreef enough het volgende:

[..]

Als je dan toch afwijkt van het 433 doe dan 3 4 3 wat al iets gewend was ( vorig seizoen en in de jeugd zoals a1 kan overschakelen ) dus met cerny en/of muric erbij.
Het is een verkeerde keuze geweest en te koppig zijn om te herstellen ....nu vraag ik me af is die spijkerman
zo'n meeloper of is die gvd helemaal mond dood gemaakt ..hij moet z'n bek opentrekken .
Die had tegen frank en nu Bosz moeten zeggen ..hè dit werkt niet of ben je blind.
Zeker met zo'n kut achterhoede als Paok
Motten ze hem wel eerst een keer op AAN zetten voor een wedstrijd :-) Word volgens mij zo uit z'n bedje
op de bank gezet en heeft de eerste 90 minuten geen idee waar hij nu weer verzeild is geraakt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:55 schreef pth het volgende:
Met het lotingsgeluk van ons aller Ajax ... zal het dus wel AS Roma worden. Mijn voorkeur: Young Boys. Rostov zal best een lastig team zijn, na 2-2 thuis kloppen ze wel gewoon Anderlecht met 0-2.
Doe mij maar Monaco...
pth
 pth - donderdag 04 augustus 2016 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe mij maar Monaco...
Heb eigenlijk geen idee hoe goed (of slecht) die zijn. Hebben/hadden altijd poen genoeg om een zooitje spelers te kopen. Gewonnen van Fenerbahçe, hoewel minder dan voorheen toch ook geen lullige ploeg (zeker thuis niet).
enough
 enough - donderdag 04 augustus 2016 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:59 schreef pth het volgende:

[..]

Motten ze hem wel eerst een keer op AAN zetten voor een wedstrijd :-) Word volgens mij zo uit z'n bedje
op de bank gezet en heeft de eerste 90 minuten geen idee waar hij nu weer verzeild is geraakt.
HAHAH ALS opvulling van de Arena hahaha
Heeft toch een gevaarlijke naam .'-)
,maar schijnt toch voetbal verstand te hebben ....
IS GEEN BOBBY NATUURLIJK !!
onZE BEUL!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2016 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 00:09 schreef pth het volgende:

[..]

Heb eigenlijk geen idee hoe goed (of slecht) die zijn. Hebben/hadden altijd poen genoeg om een zooitje spelers te kopen. Gewonnen van Fenerbahçe, hoewel minder dan voorheen toch ook geen lullige ploeg (zeker thuis niet).
Wat ik al eerder schreef.....volgens mij heeft de eigenaar de stekker eruit getrokken, met het transfer window die nog open is, zullen er daar wel een paar vertrekken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2016 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 00:12 schreef enough het volgende:

[..]

HAHAH ALS opvulling van de Arena hahaha
Heeft toch een gevaarlijke naam .'-)
,maar schijnt toch voetbal verstand te hebben ....
IS GEEN BOBBY NATUURLIJK !!
onZE BEUL!!
Bobby onze boertjes rammer....over zeisen springer en hooivorken ontwijker.
Wat zou hij met die wilde boerendochters doen ??
Ik denk hard weglopen....
enough
 enough - donderdag 04 augustus 2016 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat is een vetje...
;-)
Eide
 Eide - donderdag 04 augustus 2016 - 00:42   quote  deeplink  
Vijf kandidaat-opponenten Ajax gescout: Strootman, Falcao of recordaankoop

Door de Houdini-act in Griekenland loot Ajax vrijdag mee voor de play-offs van de Champions League. AjaxPrimeur scout de vijf mogelijke tegenstanders van de Amsterdammers.

Steaua Boekarest
Een oude bekende van Ajax. In 2013 waren de Roemenen te sterk in de zestiende finales van de Europa League. Steaua eindigde vorig seizoen op de tweede plek achter Astra Giurgiu. Sterspeler is Nicolae Stanciu, de aanvallende middenvelder die indruk maakte op het EK in Frankrijk én Steaua in de derde voorronde met drie doelpunten langs Sparta Praag loodste.

AS Roma
De enige club van Ajax' mogelijke tegenstanders die instroomt in de play-offs. Roma eindigde afgelopen seizoen op de derde plaats in Italië en presteert al jaren zéér matig in Europa. Met Miralem Pjanic vertrok deze zomer een belangrijke speler uit de Italiaanse hoofdstad, maar daar kwamen Edin Dzeko, Mohamed Salah en het Braziliaanse talent Gerson voor terug. Kevin Strootman is bovendien weer fit.

AS Monaco
Net als bij de loting voor de derde voorronde een mogelijke tegenstander van Ajax. Monaco rekende op weg naar de play-offs af met het sterke Fenerbahçe, door woensdagavond de 2-1 nederlaag van de heenwedstrijd weg te poetsen: 3-2. Eén van de doelpuntenmakers was Radamel Falcao, die voorzichtig opbloeit na frustrerende jaren in Engeland. Andere speler om in de gaten te houden: Nabil Dirar.

FC Rostov
De grote onbekende in dit rijtje, maar een tegenstander om rekening mee te houden. Rostov schakelde woensdagavond Anderlecht uit (2-2 en 0-2) en eindigde vorig seizoen tussen al het roebelgeweld op de tweede plek in de Russische competitie. Met Christian Noboa loopt er een ijzersterke middenvelder rond in Rostov, terwijl Sardar Azmoun (21) bij tijd en wijlen ongrijpbaar is.

Young Boys
Als je Shakhtar Donetsk over de knie legt in de Champions League, kun je wat. Young Boys verloor in Oekraïne met 2-0, maar vocht zich woensdag in eigen huis terug. Man van de avond: Yuya Kubo, met twee doelpunten. Ondanks de clubnaam hebben de Zwitsers de beschikking over een paar ervaren spelers, onder wie Miralem Sulejmani. Met zestien miljoen euro is hij nog altijd de duurste aankoop in de Ajax-historie.

Bron

-------------------------

Beetje popiejopie gelul met Houdini act, maar verder een aardige korte kenmerking van de potentiële tegenstanders.
inchenterq
 inchenterq - donderdag 04 augustus 2016 - 01:10   quote  deeplink  
We love You Ajax we so
enough
 enough - donderdag 04 augustus 2016 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 01:10 schreef inchenterq het volgende:
We love You Ajax we so
YEP!!
enough
 enough - donderdag 04 augustus 2016 - 02:34   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/678603/mogelijke-tegenstanders-ajax-bekend-na-miraculeuze-champions-league-avond.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

ALS je zie wat voor tegenstanders ze uitgeschakeld hebben ..waren in verleden struikelblokken voor ajax
046afca
 046afca - donderdag 04 augustus 2016 - 09:04   quote  deeplink  
Alles op alles zetten om de cl te halen en de miljoenen van psv af te snoepen!
pth
 pth - donderdag 04 augustus 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:04 schreef 046afca het volgende:
Niet voor de muntjes (hebben ze er zat van met DAGOmars), maar voor de ontwikkeling van de spelers en de punten die Nederland keihard nodig heeft (PO doorkomen betekent dat er weer punten gescoord zijn).
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 augustus 2016 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:25 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco fucking mongol, ik denk al waar blijft die satan. Met jou gaan we de oorlog winnen!!
Neem een snickers man...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 augustus 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 01:10 schreef inchenterq het volgende:
We love You Ajax we so
Broertje van enough?
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 00:42 schreef Eide het volgende:
Vijf kandidaat-opponenten Ajax gescout: Strootman, Falcao of recordaankoop

Door de Houdini-act in Griekenland loot Ajax vrijdag mee voor de play-offs van de Champions League. AjaxPrimeur scout de vijf mogelijke tegenstanders van de Amsterdammers.

Steaua Boekarest
Een oude bekende van Ajax. In 2013 waren de Roemenen te sterk in de zestiende finales van de Europa League. Steaua eindigde vorig seizoen op de tweede plek achter Astra Giurgiu. Sterspeler is Nicolae Stanciu, de aanvallende middenvelder die indruk maakte op het EK in Frankrijk én Steaua in de derde voorronde met drie doelpunten langs Sparta Praag loodste.

AS Roma
De enige club van Ajax' mogelijke tegenstanders die instroomt in de play-offs. Roma eindigde afgelopen seizoen op de derde plaats in Italië en presteert al jaren zéér matig in Europa. Met Miralem Pjanic vertrok deze zomer een belangrijke speler uit de Italiaanse hoofdstad, maar daar kwamen Edin Dzeko, Mohamed Salah en het Braziliaanse talent Gerson voor terug. Kevin Strootman is bovendien weer fit.

AS Monaco
Net als bij de loting voor de derde voorronde een mogelijke tegenstander van Ajax. Monaco rekende op weg naar de play-offs af met het sterke Fenerbahçe, door woensdagavond de 2-1 nederlaag van de heenwedstrijd weg te poetsen: 3-2. Eén van de doelpuntenmakers was Radamel Falcao, die voorzichtig opbloeit na frustrerende jaren in Engeland. Andere speler om in de gaten te houden: Nabil Dirar.

FC Rostov
De grote onbekende in dit rijtje, maar een tegenstander om rekening mee te houden. Rostov schakelde woensdagavond Anderlecht uit (2-2 en 0-2) en eindigde vorig seizoen tussen al het roebelgeweld op de tweede plek in de Russische competitie. Met Christian Noboa loopt er een ijzersterke middenvelder rond in Rostov, terwijl Sardar Azmoun (21) bij tijd en wijlen ongrijpbaar is.

Young Boys
Als je Shakhtar Donetsk over de knie legt in de Champions League, kun je wat. Young Boys verloor in Oekraïne met 2-0, maar vocht zich woensdag in eigen huis terug. Man van de avond: Yuya Kubo, met twee doelpunten. Ondanks de clubnaam hebben de Zwitsers de beschikking over een paar ervaren spelers, onder wie Miralem Sulejmani. Met zestien miljoen euro is hij nog altijd de duurste aankoop in de Ajax-historie.

Bron

-------------------------

Beetje popiejopie gelul met Houdini act, maar verder een aardige korte kenmerking van de potentiële tegenstanders.
Ik ga ervanuit dat Sanchez er volgende keer bij is. Geen Heiko meer voorlopig en we mogen er toch wel vanuit gaan dat we tegen die tijd een CL waardige spits erbij hebben. Dan is het elftal tegen die tijd ook iets beter gaan spelen mag ik hopen dus wie weet...?
Eide
 Eide - donderdag 04 augustus 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 11:01 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik ga ervanuit dat Sanchez er volgende keer bij is. Geen Heiko meer voorlopig en we mogen er toch wel vanuit gaan dat we tegen die tijd een CL waardige spits erbij hebben. Dan is het elftal tegen die tijd ook iets beter gaan spelen mag ik hopen dus wie weet...?
Ik wil dit Ajax graag met Sanchez en Younes in een normale 4-3-3 variant zien. Gewoon El Ghazi en Younes op de flanken met Klaassen en Bazoer/Nouri/Van de Beek aanvallend op middenveld. Dat vind ik voorlopig eigenlijk veel belangrijker als eventuele aankopen.

Een goede spits is overigens zeer welkom hoor, maar ik wordt nu al moe van Casseirra als vleugelspeler. De man is een spits, weliswaar uit een 2 spitsen systeem, maar wel gewoon een spits. Dan moet je hem ook zo gebruiken en gewoon met een echte buitenspeler spelen.

En ik wil heel graag Nouri zien naast Klaassen.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 augustus 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:30 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Die satan begint zelf. Die moet je altijd direct straffen. Net als dat ik voeger boeren ook na een waarschuwing bewusteloos sloeg. Zelfde verhaal.....
Zit jij aan de speed ofzo? Heb anders nog wel een kameraad voor je. Die doet graag mee met je!
Loetje
 Loetje - donderdag 04 augustus 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:33 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Fucking born loser. Ik heb jaren krachttraining en kickboksen gedaan. Wat heb jij gedaan met je iele figuurtje?
Kickboksen tegen kleuters van 6 zeker...
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 11:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil dit Ajax graag met Sanchez en Younes in een normale 4-3-3 variant zien. Gewoon El Ghazi en Younes op de flanken met Klaassen en Bazoer/Nouri/Van de Beek aanvallend op middenveld. Dat vind ik voorlopig eigenlijk veel belangrijker als eventuele aankopen.

Een goede spits is overigens zeer welkom hoor, maar ik wordt nu al moe van Casseirra als vleugelspeler. De man is een spits, weliswaar uit een 2 spitsen systeem, maar wel gewoon een spits. Dan moet je hem ook zo gebruiken en gewoon met een echte buitenspeler spelen.

Ik begrijp wat je zegt :-) Ben ik ook wel benieuwd naar
Loetje
 Loetje - donderdag 04 augustus 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:04 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Kansloos. Misschien Rostov omdat ik geen idee heb wie of wat dat is
Kwaaie rotploeg. Young Boys of het liefste nog Steaua. Kwaaie ploegen ook.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 11:32   quote  deeplink  
Falcao van Monaco schijnt een flinke blessure te hebben opgelopen. Mochten we Monaco treffen scheelt dat weer
Loetje
 Loetje - donderdag 04 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 00:09 schreef pth het volgende:

[..]

Hele stugge ploeg...
Brandje
 Brandje - donderdag 04 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:04 schreef 046afca het volgende:
Dat afsnoepen valt ook heel erg mee. Ik meen dat PSV zo'n drie tot vier miljoen extra krijgt wanneer Ajax geen CL haalt. De resultaten tel ik niet mee want daar zijn we/ze zelf verantwoordelijk voor.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 augustus 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 11:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die Nouri ook gewoon in de basis wil zin. Ik denk/hoop en ga ervan uit dat Gudelj het kind van de rekening gaat worden. Oh wat was die gisteren slecht en totaal onzichtbaar. Klaassen was ook meer zwaar onder de maat maar scoort nog twee keer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Brandje --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 12:06   quote  deeplink  
Ik ben absoluut niet bezig met de financiële meevaller voor die lampen mochten we het niet halen. Ik hoop gewoon dat we meedoen in de CL al is het alleen maar omdat het een hele mooie ervaring is voor de meeste jongens en natuurlijk is het fijn als dat ook nog de nodige miljoenen met zich meebrengt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door ZerauS --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die Nouri ook gewoon in de basis wil zin. Ik denk/hoop en ga ervan uit dat Gudelj het kind van de rekening gaat worden. Oh wat was die gisteren slecht en totaal onzichtbaar. Klaassen was ook meer zwaar onder de maat maar scoort nog twee keer.
Das ook een kwaliteit :-) redelijk onzichtbaar maar dan toch enorm belangrijk zijn. We moeten tevens beseffen hoe goed Younes eigenlijk is. In de wedstrijden dat hij er niet bij is vind ik het een stuk minder. Er gaat zoveel dreiging van die man uit. Ik ben echt blij met hem hoor
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 12:20   quote  deeplink  
Als Young Boys van het kaliber RB Salzburg is wordt dat ook nog een hele kluif. Toch maar Soriano of Gomez halen dan? Ben echt bang dat we een goeie spits tekort komen. Krijg het maar niet uit me kop pff
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Of Traore...Haller...maar doe iets in godsnaam...
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 04 augustus 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht al dat ik de enige was die dit vond.
Nee hoor. Hier is er nog een.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 augustus 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:20 schreef ZerauS het volgende:
Als Young Boys van het kaliber RB Salzburg is wordt dat ook nog een hele kluif. Toch maar Soriano of Gomez halen dan? Ben echt bang dat we een goeie spits tekort komen. Krijg het maar niet uit me kop pff
Nee YB speelt al heel anders dan RB en die laatste vind ik toch echt een stuk sterker als ik eerlijk ben.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:24 schreef ZerauS het volgende:
Of Traore...Haller...maar doe iets in godsnaam...
Haller vind ik echt niet aantoonbaar beter dan wat we nu hebben en daarbij vind ik hem, net als Traore erg jong. Het plan was namelijk om KJH te halen en Cassierra bij hem te laten leren. Als je nu weer iemand van 19 tm 21 gaat halen dan snij je jezelf in de vingers met Cassierra en Dolberg. Ajax moet een spits halen van 30+ al zou ik Dost ook best toejuichen. Dat is wel iemand die 90 minuten lang bezig is.
Het salarisplafond gaat toch niet omhoog dus ze zullen echt wat met premies en tekengeld moeten gaan doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Brandje --
enough
 enough - donderdag 04 augustus 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:20 schreef ZerauS het volgende:
Het is zeker niet meer het young boys van vroeger waar we me 14-1 overheen walsde,maar de laatste jaren spelen ze aardig
in europa met verrassende uitslagen.
p111
 p111 - donderdag 04 augustus 2016 - 13:15   quote  deeplink  
Ja een lekkere pot tekengeld daar kan je ook wat mee bereiken.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 13:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Haller vind ik echt niet aantoonbaar beter dan wat we nu hebben en daarbij vind ik hem, net als Traore erg jong. Het plan was namelijk om KJH te halen en Cassierra bij hem te laten leren. Als je nu weer iemand van 19 tm 21 gaat halen dan snij je jezelf in de vingers met Cassierra en Dolberg. Ajax moet een spits halen van 30+ al zou ik Dost ook best toejuichen. Dat is wel iemand die 90 minuten lang bezig is.
Het salarisplafond gaat toch niet omhoog dus ze zullen echt wat met premies en tekengeld moeten gaan doen.
Ja heb je gelijk in. Gomez is 32 een behoorlijke ervaring en heeft bewezen een topspits te zijn. Die rendeert volgens mij in elk systeem. Weet alleen niet of ie haalbaar is
ZerauS
 ZerauS - donderdag 04 augustus 2016 - 13:22   quote  deeplink  
KJH blijft bij Schalke

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

0.0142688