|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Spits is niet het probleem. Ik heb weinig spitsen gezien die kansen creëren. De spits is niet de man die dat moet doen.
Ik zou eerder een nieuwe middenvelder halen, die creativiteit en gogme mee brengt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die hebben we al, hij heet Abdelhak Nouri. Let gerust even op de assist.
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Heren, gaan we Heiko Westermann nou echt afbranden na één wedstrijdje? Het zag er niet goed uit wat hij deed, maar na één wedstrijd al een eindoordeel hebben??
Ik kan me Dennis Bergkamp herinneren bij z'n debuut in Ajax-1 ergens in 1985 of 1986... Hij kwam geen lantaarnpaal voorbij en werd uitgefloten! Hoe het met hem als speler is geëindigd hoef ik niemand uit te leggen.
Het enige belangrijke verschil tussen hen was de leeftijd: 18 jaar om 32 jaar.
Maar toch, geef onze Duitser een eerlijke kans. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 13:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Spits is niet het probleem. Ik heb weinig spitsen gezien die kansen creëren. De spits is niet de man die dat moet doen. Ik zou eerder een nieuwe middenvelder halen, die creativiteit en gogme mee brengt Nog meer middenvelders?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 13:22 schreef ZerauS het volgende:[..] Ja heb je gelijk in. Gomez is 32 een behoorlijke ervaring en heeft bewezen een topspits te zijn. Die rendeert volgens mij in elk systeem. Weet alleen niet of ie haalbaar is Nou dat ben ik niet eens. Iedereen heeft het wel over hem. Maar ik vraag me zoals zo vaak echt af of de meesten hem überhaupt als speler wel echt kennen. Het is namelijk helemaal geen spits die vol doorgaat in het druk zetten. Aan de bal is ie voetballend ook niet fantastisch. Ik vraag me af of zon jongen wel in het systeem van bosz past. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 15:46 schreef remco k het volgende:[..] Nou dat ben ik niet eens. Iedereen heeft het wel over hem. Maar ik vraag me zoals zo vaak echt af of de meesten hem überhaupt als speler wel echt kennen. Het is namelijk helemaal geen spits die vol doorgaat in het druk zetten. Aan de bal is ie voetballend ook niet fantastisch. Ik vraag me af of zon jongen wel in het systeem van bosz past. Als je het zo zeg zouden we aan zivko meer hebben ,maar er moet wel een ervaren spits komen toch jij bent goed in namen zeg maar ....... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 13:54 schreef Pavlov14 het volgende:Heren, gaan we Heiko Westermann nou echt afbranden na één wedstrijdje? Het zag er niet goed uit wat hij deed, maar na één wedstrijd al een eindoordeel hebben?? Ik kan me Dennis Bergkamp herinneren bij z'n debuut in Ajax-1 ergens in 1985 of 1986... Hij kwam geen lantaarnpaal voorbij en werd uitgefloten! Hoe het met hem als speler is geëindigd hoef ik niemand uit te leggen. Het enige belangrijke verschil tussen hen was de leeftijd: 18 jaar om 32 jaar. Maar toch, geef onze Duitser een eerlijke kans. http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/678736/kritiek-niet-mals-na-matig-optreden-hij-is-zo-wendbaar-als-een-flatgebouw-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
zoiets !!
Ik vind het ook wel makkelijk scoren na 1 wedstrijd en dat ze voor het eerst met elkaar(ECHT) speelden achterin en dat in een cl wedstrijd ,maar hij had gister ff uit zijn lijden moeten worden gehaald en dat vind ik kwalijk van Bosz. ACCH HIJ (HEIKO) heeft dat altijd met zijn debuut en nog winnend afsluit ook hahahah Kan alleen maar beter gaan toch .....(stille hoop) Okè voordeel van de twijfel en laat het zien waarom hij zoveel (29) dacht ik interlands heeft gespeeld voor Duitsland. (kritiek van van Marwijk was ook niet mals gister en die heeft toch met hem gewerkt )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door enough -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ff serieus he.
Wat voegt die link toe? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: HET vele kritiek die geleverd wordt op Heiko en dat het zomaar klakkeloos over genomen wordt. He we waren gister niet blind toch ..,maar toch... ,maar okè Remco misschien verveelde ik me wat ....weet jij het ..weet ik het ;-)
Ging ook verder over huidige spitsen en wat er nodig is ..dus kwam ""ons"" posts(welke spits) ook ten goede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 15:46 schreef remco k het volgende:[..] Nou dat ben ik niet eens. Iedereen heeft het wel over hem. Maar ik vraag me zoals zo vaak echt af of de meesten hem überhaupt als speler wel echt kennen. Het is namelijk helemaal geen spits die vol doorgaat in het druk zetten. Aan de bal is ie voetballend ook niet fantastisch. Ik vraag me af of zon jongen wel in het systeem van bosz past. Enorm trage harry hoor. Lekker laten blijven. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Laat ik het anders stellen. Wie van jullie vind dat we dan wel een topper in de spits kunnen gebruiken? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Volgens mij is er met ons middenveld en onze vleugels niks mis met de mogelijkheden die we hebben. Ligt het dan aan de speelwijze van Bosz misschien? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: DEZE huidige kunnen niet het hele jaar de kar trekken ....dus lijkt me logisch dat er een spits bij komt en dan het liefst 1 met ervaring ,want anders maakt het geen verschil . |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ikke (zei de gek...).
Maar Marc Overmars moet dan wel opschieten, want aanstaande maandag al (8 augustus uiterlijk om 23:59 uur) moet Ajax de spelerslijst aan de UEFA overhandigen waarmee zij de play-offs in willen gaan. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 17:42 schreef ZerauS het volgende:Volgens mij is er met ons middenveld en onze vleugels niks mis met de mogelijkheden die we hebben. Ligt het dan aan de speelwijze van Bosz misschien? De tactiek van Peter Bosz gisteren vond ik wel een soort van hogere wiskunde. Ik snapte daar niet veel van, maar hij heeft er meer verstand van dan ik. Enne... de winnaar heeft natuurlijk altijd gelijk :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat iedereen graag een topper ziet..
Dat is de vraag ook niet in mijn optiek. Je moet je afvragen welke spits dat brengt waar je naar op zoek bent, en is zon speler haalbaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 17:52 schreef Pavlov14 het volgende:[..] De tactiek van Peter Bosz gisteren vond ik wel een soort van hogere wiskunde. Ik snapte daar niet veel van, maar hij heeft er meer verstand van dan ik. Enne... de winnaar heeft natuurlijk altijd gelijk :) de tactiek gister werd bijna onze ondergang, en ik begrijp ook echt niet waarom hij daarvoor koos. Misschien het inbouwen van Europese defensieve zekerheid in uitwedstrijden?? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] de tactiek gister werd bijna onze ondergang, en ik begrijp ook echt niet waarom hij daarvoor koos. Misschien het inbouwen van Europese defensieve zekerheid in uitwedstrijden?? Dat laatste vermoedde ik ook. Maar of dat in dit geval slim was? Volgens mij heeft Ajax onder Peter Bosz deze variant nog niet eerder getest.
En wat ik zojuist ook al schreef naar ZerauS: de winnaar heeft altijd gelijk.
Overigens de diverse kranten meldden vandaag dat Ajax gisteren zo'n geluk heeft gehad, maar de twee wedstrijden opgeteld, zowel in Amsterdam vorige week als gisteren, waag ik dat te betwijfelen. In Amsterdam was PAOK de gelukkige en gisteren was dat (inderdaad) Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Prima, in de selectie zit genoeg middenvelders die creativiteit hebben (sinkgraven, Schone, Nouri) maar alle 3 spelen niet.
Bergkamp heeft ook veel creativiteit maar speelt ook niet.
Van mij mag Nouri naast Klaassen spelen, al denk ik dat het voor hem te vroeg komt.
In ieder geval was Gudelj niet de man, tjonge die heb ik toch weinig gezien... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Prima, in de selectie zit genoeg middenvelders die creativiteit hebben (sinkgraven, Schone, Nouri) maar alle 3 spelen niet. Bergkamp heeft ook veel creativiteit maar speelt ook niet. Van mij mag Nouri naast Klaassen spelen, al denk ik dat het voor hem te vroeg komt. In ieder geval was Gudelj niet de man, tjonge die heb ik toch weinig gezien... Ik heb sterk het vermoeden dat Nemanja Gudelj als opdracht heeft meegekregen om vooral niet te offensief te spelen. Tel Gudelj maar op bij al die andere zes (!) van oorsprong verdedigers die in de opstelling stonden: Veltmann, Westermann, Viergever, Tete, Riedewald en Dijks.
Ik zag Gudelj gisteren namelijk een aantal keren opzichtig twijfelen.
Maar wie speelde gisteren wèl sterk? Klaassen kon dat nog verhullen met z'n twee doelpunten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Omdat het misschien tijd wordt om van een paar (tijdelijk) afscheid te nemen.
Sinkgraven en Gudelj. Niet echt spelers waarvan ik denk die voegen iets extra's toe. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Omdat het misschien tijd wordt om van een paar (tijdelijk) afscheid te nemen. Sinkgraven en Gudelj. Niet echt spelers waarvan ik denk die voegen iets extra's toe. Gudelj vind ik voor Ajax een noodzakelijke pion en Sinkgraven heeft nog weinig echte kansen gehad. Deze twee spelers nu verkopen is pure kapitaalvernietiging en bijzonder dom. Daarnaast, je moet maar afwachten wat (eventueel) nieuwe spelers gaan doen bij Ajax. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:34 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik heb sterk het vermoeden dat Nemanja Gudelj als opdracht heeft meegekregen om vooral niet te offensief te spelen. Tel Gudelj maar op bij al die andere zes (!) van oorsprong verdedigers die in de opstelling stonden: Veltmann, Westermann, Viergever, Tete, Riedewald en Dijks. Ik zag Gudelj gisteren namelijk een aantal keren opzichtig twijfelen. Maar wie speelde gisteren wèl sterk? Klaassen kon dat nog verhullen met z'n twee doelpunten. Dat zal idd zo wel zijn. Klaassen was ook wel meer een nummer 10 dan een rechter middenvelder.
Neemt niet weg dat je aan de bal wel meer mag doen ook al mag je niet heel diep in de aanval gaan.
Ik heb werkelijk heel weinig van hem gezien.
Over spelers die goed speelde. Cassiera, kreeg weinig te doen maar wat hij deed was prima. Viergever, speelde wel redelijk, goeie acties van hem gezien. De beste was Dijks, telkens de achterlijn halen(jammer van de voorzetten, die waren bagger) El Ghazi vond ik wel redelijk invallen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat zal idd zo wel zijn. Klaassen was ook wel meer een nummer 10 dan een rechter middenvelder. Neemt niet weg dat je aan de bal wel meer mag doen ook al mag je niet heel diep in de aanval gaan. Ik heb werkelijk heel weinig van hem gezien. Over spelers die goed speelde. Cassiera, kreeg weinig te doen maar wat hij deed was prima. Viergever, speelde wel redelijk, goeie acties van hem gezien. De beste was Dijks, telkens de achterlijn halen(jammer van de voorzetten, die waren bagger) El Ghazi vond ik wel redelijk invallen. Er was gisteren veel "redelijk" en "matig" maar niet echt sterk. Oké, op een enkele uitzondering na. Nou ja, dat zal allemaal ook wel met de tactiek van de trainer te maken hebben gehad. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:38 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Gudelj vind ik voor Ajax een noodzakelijke pion en Sinkgraven heeft nog weinig echte kansen gehad. Deze twee spelers nu verkopen is pure kapitaalvernietiging en bijzonder dom. Daarnaast, je moet maar afwachten wat (eventueel) nieuwe spelers gaan doen bij Ajax. Hoe lang zit die sinkgraven al wel niet bij Ajax? 1,5 seizoen? Die man heeft gewoon genoeg trainingen gehad om te laten zien dat hij 1 van de 11 is. Hij heeft merenmalen meegedaan aan Jong Ajax, heeft zich niet laten zien.
Sinkgraven kon de boer niet overtuigen en volgens mij ook Bosz niet.
Ziyech is gewoon een aanvulling, al 2 jaar lang draagt hij Twente. Vrijwel bij iedere goal van Twente betrokken. Wat wil je nog meer van een creatieve middenvelder.
Advies: Breng Sinkgraven naar Twente en haal Ziyech er voor terug. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:20 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat laatste vermoedde ik ook. Maar of dat in dit geval slim was? Volgens mij heeft Ajax onder Peter Bosz deze variant nog niet eerder getest. En wat ik zojuist ook al schreef naar ZerauS: de winnaar heeft altijd gelijk. Overigens de diverse kranten meldden vandaag dat Ajax gisteren zo'n geluk heeft gehad, maar de twee wedstrijden opgeteld, zowel in Amsterdam vorige week als gisteren, waag ik dat te betwijfelen. In Amsterdam was PAOK de gelukkige en gisteren was dat (inderdaad) Ajax. Tuurlijk man als Cillessen niet zo dom had gedaan en de kansen thuis gewoon waren afgemaakt had het gister een formaliteit geweest,maar Ajax maakt het op dat gebied altijd moeilijk(europees) voor zich zelf en kan niet alleen maar op ervaring gestoeld worden ..meer door stomme fouten .(ook weer door door een trainer die de boel weer omgooid) En dan durft Cillessen nog te zeggen ..we hebben geleerd van fouten uit verleden ..????? Maar over 2 wedstrijden terecht door ...maar vraag niet hoe . |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:46 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Er was gisteren veel "redelijk" en "matig" maar niet echt sterk. Oké, op een enkele uitzondering na. Nou ja, dat zal allemaal ook wel met de tactiek van de trainer te maken hebben gehad. Heeft niet zo veel met tactiek te maken.
Ajax spelers zijn redelijk tot matig. Met af en toe een sterke wedstrijd ertussen.
Als ze meer sterke wedstrijden er tussen gaan zitten dan vertrekken ze meestal wel.
Wat je gisteren gezien hebt, is gewoon het niveau van op dit moment. Met dit niveau kan je gewoon kampioen worden omdat de rest niet veel hoger zit, voornamelijk lager. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:34 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik heb sterk het vermoeden dat Nemanja Gudelj als opdracht heeft meegekregen om vooral niet te offensief te spelen. Tel Gudelj maar op bij al die andere zes (!) van oorsprong verdedigers die in de opstelling stonden: Veltmann, Westermann, Viergever, Tete, Riedewald en Dijks. Ik zag Gudelj gisteren namelijk een aantal keren opzichtig twijfelen. Maar wie speelde gisteren wèl sterk? Klaassen kon dat nog verhullen met z'n twee doelpunten. Ik vond Westermann een dijk van een wedstrijd spelen gap :-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hoe lang zit die sinkgraven al wel niet bij Ajax? 1,5 seizoen? Die man heeft gewoon genoeg trainingen gehad om te laten zien dat hij 1 van de 11 is. Hij heeft merenmalen meegedaan aan Jong Ajax, heeft zich niet laten zien. Sinkgraven kon de boer niet overtuigen en volgens mij ook Bosz niet. Ziyech is gewoon een aanvulling, al 2 jaar lang draagt hij Twente. Vrijwel bij iedere goal van Twente betrokken. Wat wil je nog meer van een creatieve middenvelder. Advies: Breng Sinkgraven naar Twente en haal Ziyech er voor terug. kLopt PA ik had sinkgraven ook als een openbaring willen zien op 10 ,maar weet ook niet wat er met hem is . |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 19:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Heeft niet zo veel met tactiek te maken. Ajax spelers zijn redelijk tot matig. Met af en toe een sterke wedstrijd ertussen. Als ze meer sterke wedstrijden er tussen gaan zitten dan vertrekken ze meestal wel. Wat je gisteren gezien hebt, is gewoon het niveau van op dit moment. Met dit niveau kan je gewoon kampioen worden omdat de rest niet veel hoger zit, voornamelijk lager. Heb je gelijk in maar het geeft meteen aan hoe het niveau momenteel in Nederland is. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: dat niveau is niet eens zo slecht.
EK was niet om aan te zien en PSV speelde gelijk tegen Atlectico.
Je moet alleen op de juiste moment net iets beter zijn dan de tegenstander. Heracles was veel sterker dan zijn tegenstander, maar dan moet je het wel in cijfers uitdrukken. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hoe lang zit die sinkgraven al wel niet bij Ajax? 1,5 seizoen? Die man heeft gewoon genoeg trainingen gehad om te laten zien dat hij 1 van de 11 is. Hij heeft merenmalen meegedaan aan Jong Ajax, heeft zich niet laten zien. Sinkgraven kon de boer niet overtuigen en volgens mij ook Bosz niet. Ziyech is gewoon een aanvulling, al 2 jaar lang draagt hij Twente. Vrijwel bij iedere goal van Twente betrokken. Wat wil je nog meer van een creatieve middenvelder. Advies: Breng Sinkgraven naar Twente en haal Ziyech er voor terug. Ze zijn niet heel slim die tukkers maar zo dom zijn ze nu ook weer niet:-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Okè gap Nemen we er nog 1tje op westmalle eehh gvd nu weet ik z'n positie niet eens meer ..struikel hij nu in de rondjes die hij draaid ?..... Goooaaal Sorry ga maar douchen met Bosz en vergeet die kale kop'S met grootte oren niet te wassen ....Bla bla bla |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 19:42 schreef enough het volgende:[..] Okè gap Nemen we er nog 1tje op westmalle eehh gvd nu weet ik z'n positie niet eens meer ..struikel hij nu in de rondjes die hij draaid ?..... Goooaaal Sorry ga maar douchen met Bosz en vergeet die kale kop'S met grootte oren niet te wassen ....Bla bla bla Bosz krijgt het elftal wel op de rit gap maar ik hoop oprecht dat hij die Westermann nooit meer opstelt. Over beleid gesproken je verkoopt Mike met 1.5 miljoen verlies en dan komt er zo'n prutser voor terug. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Moet een hoop bij hoor dan :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Die Westermann gaat gewoon in het rijtje Atouba en Sanogo hoor. Dat wordt nooit meer wat. Die heeft de draaicirkel van een gelede bus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Omdat het misschien tijd wordt om van een paar (tijdelijk) afscheid te nemen. Sinkgraven en Gudelj. Niet echt spelers waarvan ik denk die voegen iets extra's toe. Gudelj is juist de speler die we vaak missen, naar mijn idee afgelopen jaar ook de beste middenvelder, en een van de eerste mensen die ik zou opstellen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 20:43 schreef remco k het volgende:[..] Gudelj is juist de speler die we vaak missen, naar mijn idee afgelopen jaar ook de beste middenvelder, en een van de eerste mensen die ik zou opstellen Welnee man..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 13:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Spits is niet het probleem. Ik heb weinig spitsen gezien die kansen creëren. De spits is niet de man die dat moet doen. Ik zou eerder een nieuwe middenvelder halen, die creativiteit en gogme mee brengt Nenam tnx voor je scherpte man!
Post was voor ander iemand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Milik blijft bij Ajax 12 juli 2016
Ajax en Arek Milik hebben onderling met elkaar afgesproken dat de spits tijdens de huidige transferperiode geen transfer maakt naar een andere club. Het technisch hart van Ajax en trainer Peter Bosz hechten veel waarde aan het behouden van de topscorer van het afgelopen seizoen.
Namens Ajax heeft directeur spelersbeleid Marc Overmars de afgelopen dagen contact gehad met Milik en zijn management. De Poolse international heeft nog een doorlopend contract bij Ajax tot 1 juli 2019, maar staat nadrukkelijk in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Na al jouw dramatische, zielige en op de man gespeelde posts in dit topic, ben ik echt klaar met jou.
Een hele tijd terug nam ik het nog voor je op, onbegrijpelijk zie ik nu in en ik bied dan ook hierbij mijn welgemeende excuses aan naar Eide en Remco, die ik probeerde te remmen in hun "felle" reacties op jou.
Dat domme gelul van jou en je krachttrainingen en zogenaamde kickboksen....man man, wat een otje ben jij!
Respectloos, ongecontroleerd en oerdom....dat ben je!
Hoop dat je gaat kanoën aan de rand van de niagra falls... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ach Bobby is gewoon zwaar pissig en kan vanachter zijn toetsenbord niemand op zijn bek rammen en dus kan hij zijn aggressie niet kwijt.
Ik snap hem wel. Ben er het laatste jaar te weinig bijgeweest om te weten of snappen waarom er binnen bepaalde groep van mensen zoveel weerstand is tegen hem...
Let's agree dat we allemaal supporter zijn en het liefst willen dat we weer de beste van de wereld zijn.
Sommigen denken dat het nooit meer gaat gebeuren en leggen zich neer bij de huidige aanpak van de beleidsbepalers en anderen geloven dat het nog wel kan en zijn boos en teleurgesteld dat Overmars en consorten niet slagvaardiger met de knip over de brug komen... Ik zit bij de laatste groep en ik geloof dat het wel kan! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Vandaag is toch de loting of vergis ik me? Weet iemand in dat geval toevallig ook hoe laat dat gaat gebeuren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 10:14 schreef ZerauS het volgende:Vandaag is toch de loting of vergis ik me? Weet iemand in dat geval toevallig ook hoe laat dat gaat gebeuren? De loting is om 12 uur. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Niet de slechtste loting die we hadden kunnen hebben. Wel ver weg. Denk dat ze wel een degelijk team hebben anders schakel je Anderlecht niet uit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:29 schreef NatjosFC het volgende:Niet de slechtste loting die we hadden kunnen hebben. Wel ver weg. Denk dat ze wel een degelijk team hebben anders schakel je Anderlecht niet uit. Moet te doen zijn maar Anderlecht is inderdaad knap van ze dus zullen geen koekebakkers zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een van de sterkere tegenstanders die je had kunnen loten helaas. Hele taaie ploeg die weinig weggeeft en goed kan counteren. Hebben er weinig belang bij om zelf het spel te maken.
Jammer. Maar acht de kans dat we doorgaan heel erg klein. |
|
|
|