BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 augustus 2016 - 12:54   quote  deeplink  
Ik acht Ajax wel als de betere club dan als FC Rostov. Maar, ook in Rostov zelf is het overdag wel 35 graden, daar net zoals bij PAOK Saloniki met 30 graden in de avond kan zijn. Daar moet Ajax vooral mee oppassen, dat ze in Rostov niet zeer lamlendig gaan spelen.

De keeper van Rostov is bijna 2 meter lang, dus denkelijk erg moeilijk in de lucht te bestrijden met corners en vrije trappen. Onmogelijk is het niet om thuis toch met 2 doelpunten verschil toch te winnen van ze. Als Ajax maar vooral beter speelt dan als tegen PAOK.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:54 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik acht Ajax wel als de betere club dan als FC Rostov. Maar, ook in Rostov zelf is het overdag wel 35 graden, daar net zoals bij PAOK Saloniki met 30 graden in de avond kan zijn. Daar moet Ajax vooral mee oppassen, dat ze in Rostov niet zeer lamlendig gaan spelen.

De keeper van Rostov is bijna 2 meter lang, dus denkelijk erg moeilijk in de lucht te bestrijden met corners en vrije trappen. Onmogelijk is het niet om thuis toch met 2 doelpunten verschil toch te winnen van ze. Als Ajax maar vooral beter speelt dan als tegen PAOK.
De nummer van twee van Rusland?? Pffff dit is echt na Monaco de zwaarste tegenstander in mijn ogen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Toch zie ik het voor Ajax 60 / 40% in ons voordeel.
Ajax heeft in het verleden wel zwaardere tegenstanders gehad.

Laten we qua vergelijking zeggen dat FC Rostov een tikkie beter is dan Feyenoord.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:54 schreef Onze Ajax het volgende:

Ajax de betere ploeg op basis waarvan?
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax de betere ploeg op basis waarvan?
Ik zou zeggen : Gewoon positief blijven.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:02 schreef Onze Ajax het volgende:

Laten we qua vergelijking zeggen dat FC Rostov een tikkie beter is dan Feyenoord.
Eerder op het niveau van een goed verdedigende Italiaanse club. Veel beter dan een Feyenoord.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zou zeggen : Gewoon positief blijven.
Dat is geen antwoord.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerder op het niveau van een goed verdedigende Italiaanse club. Veel beter dan een Feyenoord.
Dus is het niet onmogelijk voor Ajax om toch de CL te halen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:29 schreef NatjosFC het volgende:
Niet de slechtste loting die we hadden kunnen hebben. Wel ver weg. Denk dat ze wel een degelijk team hebben anders schakel je Anderlecht niet uit.
Nummer twee van Rusland en Ajax tegen Russische ploegen?? Nee dit is na Monaco de zwaarste die je kon loten denk ik.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:

Nee twee klassen beter dan ons ben ik bang.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:04 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Nee als we net zoveel geluk hebben als tegen Dinamo Kiev in 2010, al speelde we toen eerst uit en hadden daar moeten winnen, dan zou het kunnen. Kijk aub niet alleen naar de onbekende naam want je wordt niet zo maar tweede in Rusland.
De enige manier om door te gaan is elke bal direct weer terug spelen op hun keeper en inzakken(ja overdijf het nu). Gaan we weer naief spelen dan is sowieso einde. Echter zal dit niet gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2016 door Brandje --
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee als we net zoveel geluk hebben als tegen Dinamo Kiev in 2010, al speelde we toen eerst uit en hadden daar moeten winnen, dan zou het kunnen. Kijk aub niet alleen naar de onbekende naam want je wordt niet zo maar tweede in Rusland.
Nee, onbekend is Rostov bij mij niet.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
Jan Boskamp heeft FK Rostov, de aanstaande opponent van Ajax in de play-offs van de Champions League, afgelopen weken tweemaal in actie gezien. De voetbalkenner zag hoe de nummer twee van de Russische competitie Anderlecht uit het toernooi knikkerde. Boskamp denkt dat Ajax blij kan zijn met Rostov als opponent.

"Als je de eerste wedstrijd van Anderlecht tegen Rostov (2-2, red.) zag, dan hadden ze heel de wedstrijd onder controle. Ze krijgen natuurlijk wel twee goals tegen, maar ze waren gewoon de betere ploeg. Veel beter dan Rostov", vertelt Boskamp vrijdagmiddag aan Voetbal International.

"De tweede wedstrijd (2-0 winst voor Rostov, red.) waren de Russen het betere team. Niet dat ze nou geweldig voetbal speelden, maar ze speelden gewoon slim. Anderlecht werd in slaap gewiegd", vervolgt hij.

"Die spits van Rostov is een goeie, hij heeft ook twee keer gescoord. Het is een behoorlijk geroutineerde ploeg, allemaal doorwinterde voetballers, allemaal op leeftijd. Ze kunnen heel snel omschakelen, kunnen er heel snel uitkomen. Ze spelen met één diepe spits, verder veel lopende mensen. Als je ze onder druk kunt zetten, zijn ze niet al te wendbaar. Als Ajax dat lukt, denk ik dat het kat in het bakkie is", besluit Boskamp.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/678924/boskamp-zag-rostov-twee-keer-in-actie-dan-is-het-kat-in-het-bakkie-voor-ajax-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Volgens Boskamp dus juist wel vol de druk erop.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:12 schreef Brandje het volgende:
Jan Boskamp heeft FK Rostov, de aanstaande opponent van Ajax in de play-offs van de Champions League, afgelopen weken tweemaal in actie gezien. De voetbalkenner zag hoe de nummer twee van de Russische competitie Anderlecht uit het toernooi knikkerde. Boskamp denkt dat Ajax blij kan zijn met Rostov als opponent.

"Als je de eerste wedstrijd van Anderlecht tegen Rostov (2-2, red.) zag, dan hadden ze heel de wedstrijd onder controle. Ze krijgen natuurlijk wel twee goals tegen, maar ze waren gewoon de betere ploeg. Veel beter dan Rostov", vertelt Boskamp vrijdagmiddag aan Voetbal International.

"De tweede wedstrijd (2-0 winst voor Rostov, red.) waren de Russen het betere team. Niet dat ze nou geweldig voetbal speelden, maar ze speelden gewoon slim. Anderlecht werd in slaap gewiegd", vervolgt hij.

"Die spits van Rostov is een goeie, hij heeft ook twee keer gescoord. Het is een behoorlijk geroutineerde ploeg, allemaal doorwinterde voetballers, allemaal op leeftijd. Ze kunnen heel snel omschakelen, kunnen er heel snel uitkomen. Ze spelen met één diepe spits, verder veel lopende mensen. Als je ze onder druk kunt zetten, zijn ze niet al te wendbaar. Als Ajax dat lukt, denk ik dat het kat in het bakkie is", besluit Boskamp.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/678924/boskamp-zag-rostov-twee-keer-in-actie-dan-is-het-kat-in-het-bakkie-voor-ajax-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ajax in goede doen, kan in De Arena met 3-1 winnen.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:04 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Onmogelijk niet. Maar ik schat de kans op 20%
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:09 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Nee, onbekend is Rostov bij mij niet.
Nou zoals je praat komt het niet over dat je weet hoever kwaliteit ze hebben.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:12 schreef Brandje het volgende:

Dat deed Anderlecht ook. En daarom liggen ze er nu uit. Druk kan wel. Maar dan moet je goed weten hoe je de counter eruit kan halen.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:13 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ajax in goede doen, kan in De Arena met 3-1 winnen.
Ook met 10-0.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
Ajax heeft altijd een kans en ik ga ervan uit dat Ajax die kans pakt.

Dat Rostov 2de is geworden, maar Willem 2 is ook een keer 2de geworden.
Dat zegt mij niet zo veel

Veel spelers hebben Rusland verlaten nadat Russische Economie in elkaar is gestort.
Het mooie salaris wat ze daar verdiende werd steeds minder waard.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax heeft altijd een kans en ik ga ervan uit dat Ajax die kans pakt.

Dat Rostov 2de is geworden, maar Willem 2 is ook een keer 2de geworden.
Dat zegt mij niet zo veel

Veel spelers hebben Rusland verlaten nadat Russische Economie in elkaar is gestort.
Het mooie salaris wat ze daar verdiende werd steeds minder waard.
Dat klopt. Gezien de vele negatieve reacties hier, wordt er nu al uitgegaan dat Ajax met twee keer 2-1 of 3-1 gaat verliezen.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:30 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Dat klopt. Gezien de vele negatieve reacties hier, wordt er nu al uitgegaan dat Ajax met twee keer 2-1 of 3-1 gaat verliezen.
Hoe kom je toch altijd bij die vage getallen van je?

En ik ben totaal niet negatief. Integendeel zelfs. Ajax heeft altijd een kans die te pakken is. Maar als je de ploeg kent. Dan weet je dat die ploeg normaal gesproken beter is dan Ajax.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 05 augustus 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je toch altijd bij die vage getallen van je?

En ik ben totaal niet negatief. Integendeel zelfs. Ajax heeft altijd een kans die te pakken is. Maar als je de ploeg kent. Dan weet je dat die ploeg normaal gesproken beter is dan Ajax.
hoezo beter?
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 18:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoe lang zit die sinkgraven al wel niet bij Ajax? 1,5 seizoen?
Die man heeft gewoon genoeg trainingen gehad om te laten zien dat hij 1 van de 11 is.
Hij heeft merenmalen meegedaan aan Jong Ajax, heeft zich niet laten zien.

Sinkgraven kon de boer niet overtuigen en volgens mij ook Bosz niet.

Ziyech is gewoon een aanvulling, al 2 jaar lang draagt hij Twente. Vrijwel bij iedere goal van Twente betrokken. Wat wil je nog meer van een creatieve middenvelder.

Advies: Breng Sinkgraven naar Twente en haal Ziyech er voor terug.
Vergeet niet dat Sinkgraven daarnaast ook vrij langdurig geblesseerd is geweest. Ik wil hem wel een paar wedstrijden aaneen in Ajax-1 zien spelen. Ik heb hem pertinent (nog) niet afgeschreven.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 05 augustus 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 19:24 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik vond Westermann een dijk van een wedstrijd spelen gap :-)
Haha. The man of the match ;)
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 13:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

hoezo beter?
Dat heb ik hierboven uitgelegd.. Simpelweg gezien de kwaliteiten op het veld en de manier van voetballen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 augustus 2016 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb ik hierboven uitgelegd.. Simpelweg gezien de kwaliteiten op het veld en de manier van voetballen.
Ze lijken ook heel efficient te zijn voor het doel in tegenstelling tot PAOK.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 05 augustus 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen Italiaanse ploegen hebben een goed record. Beter dan welk ander manier van voetballen dan ook.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 21:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Tegen Italiaanse ploegen hebben een goed record. Beter dan welk ander manier van voetballen dan ook.
Je kon er niet verder naast zitten.

4 keer winst in 24 wedstrijden tegen Italiaanse tegenstanders, die in hun tijd allemaal op de echte ouderwetse Italiaanse manier speelden..

Ajax speelde tegen de volgende tegenstanders uit Italië:

AC Milan
AS Roma
Fiorentina ACF
Inter Milan
Juventus

Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 12 1 6 5 10 14
Uit 10 2 3 5 6 8
Neutraal 2 1 1 0 5 2
Totaal 24 4 10 10 21 24

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2016 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 augustus 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kon er niet verder naast zitten.

4 keer winst in 24 wedstrijden tegen Italiaanse tegenstanders, die in hun tijd allemaal op de echte ouderwetse Italiaanse manier speelden..

Ajax speelde tegen de volgende tegenstanders uit Italië:

AC Milan
AS Roma
Fiorentina ACF
Inter Milan
Juventus

Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen
Thuis 12 1 6 5 10 14
Uit 10 2 3 5 6 8
Neutraal 2 1 1 0 5 2
Totaal 24 4 10 10 21 24
Je vergeet Parma maart 1994....was ik bij werd 0-0
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je vergeet Parma maart 1994....was ik bij werd 0-0
Oke. Dit kwam bij een betrouwbare site weg. Ff checken de volgende keer.
p111
 p111 - zaterdag 06 augustus 2016 - 09:40   quote  deeplink  
Gelukkig loopt een wedstrijd niet altijd volgens de statistieken.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke. Dit kwam bij een betrouwbare site weg. Ff checken de volgende keer.
Is je geraden ook, beetje valse informatie zitten te verspreiden hiero. XD
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 13:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Is je geraden ook, beetje valse informatie zitten te verspreiden hiero. XD
Hahahah, sorry dan wordt het 26 gespeeld 5 gewonnen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

0.0155880