BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2016 - 16:08   quote  deeplink  
Geen Millik en Bazoer..

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=217148&abbr=goalcomnl
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juli 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Geen hele grote verrassing wel jammer..
Wat denk jij dat de opstelling wordt?

-----Cilissen-----
Tete-Veltman-Westermann-Dijks
----Klaassen--Riedewald--Sinkgraven(vd Beek,Schöne)
Ghazi--Dolberg--Youness(Fit?)

Zoiets?
p111
 p111 - maandag 25 juli 2016 - 17:18   quote  deeplink  
Tja ze moeten echt tot het gaatje gaan hopelijk kunnen ze dit opbrengen.
Mijn opstelling
Cillissen
Tete-Veltman-Westerman-Dijks
Riedewalt
Klaassen-Sinkgraven
Ghazi-Cassiera-Younes.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 25 juli 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Is younes wel fit jongens?
Anders is het een prima opstelling van p111
Eide
 Eide - maandag 25 juli 2016 - 18:18   quote  deeplink  
Bazoer is er definitief niet bij, evenals Milik. Dat heeft Bosz vandaag op de persconferentie bevestigd. Milik zit ook niet bij de selectie. Daarnaast meld Ajax dat er nu zo'n 40.000 kaarten zijn verkocht.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 25 juli 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Worden beide spelers bewust buiten de ploeg gelaten omdat er iets speelt met andere clubs? Ik hoop het niet. Of tellen deze voorrondes niet mee als het gaat om het mogen uitkomen oor een eventuele andere club in de CL ?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juli 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 17:18 schreef p111 het volgende:
Mijn opstelling
Cillissen
Riedewalt
Klaassen-Sinkgraven
Ghazi-Cassiera-Younes.
Cassiera of Dolberg inderdaad rest hebben we hetzelfde. Heb de voorbereiding niet kunnen zien maar Cassiera was ook wel ok toch?
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 17:18 schreef p111 het volgende:
Mijn opstelling
Cillissen
Riedewalt
Klaassen-Sinkgraven
Ghazi-Cassiera-Younes.
Sinkgraven gaat niet spelen, van Beek wel vermoed ik.. Voor de rest zou ik volledig met je meegaan..
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 18:53 schreef bertus bikkel het volgende:
Worden beide spelers bewust buiten de ploeg gelaten omdat er iets speelt met andere clubs? Ik hoop het niet. Of tellen deze voorrondes niet mee als het gaat om het mogen uitkomen oor een eventuele andere club in de CL ?
Millik is er gewoon pas netw eer bij en Bazoer is geblesseerd, vrij logisch dat ze er dan niet zijn..
Brandje
 Brandje - maandag 25 juli 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cassiera of Dolberg inderdaad rest hebben we hetzelfde. Heb de voorbereiding niet kunnen zien maar Cassiera was ook wel ok toch?
Vind die Dolberg echt nog als een jeugdspeler voetballen en zou dus voor Cassiera gaan. Verder denk ik, helaas, dat Viergever gaat spelen want Bosz schijnt Tete, Veltman, Viergever en Dijks apart te hebben genomen en was was die Viergever weer zwak in de voorbereiding.
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 20:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vind die Dolberg echt nog als een jeugdspeler voetballen en zou dus voor Cassiera gaan. Verder denk ik, helaas, dat Viergever gaat spelen want Bosz schijnt Tete, Veltman, Viergever en Dijks apart te hebben genomen en was was die Viergever weer zwak in de voorbereiding.
Ik vond hem tegen Marseille prima spelen hoor..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 juli 2016 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 20:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ok bedankt voor de update. Ken Dolberg ook nog niet echt. Ok ben benieuwd morgen. Zin in!
Eide
 Eide - maandag 25 juli 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 18:53 schreef bertus bikkel het volgende:
Bazoer heeft een lichte bovenbeenblessure. Milik heeft pas 2x mee getraind naar het EK.
enough
 enough - dinsdag 26 juli 2016 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 08:17 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Iedereen is jou gappie als die persoon 1 keer normaal op jou reageert.
Dat je na al die maanden nog niet doorhebt dat je word uitgekotst begrijp ik niet.
Is dat die meervoudige personaliteit stoornis of enkel de drank zoals eerder vermeld werd?
IK hoop dat dat ze vandaag net zo fel zijn als jij gap !!
enough
 enough - dinsdag 26 juli 2016 - 02:25   quote  deeplink  
AJAX with Benefits ;-)!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 08:24   quote  deeplink  
Las net dat de vermoedelijke opstelling wordt zonder Youness..

-----Cilissen-----
Tete-Veltman-Viergever-Dijks
--------Riedewald--------
---Klaassen--Vd Beek-----
Ghazi--Dolberg---Cassiera

Nou ben benieuwd
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2016 - 08:53   quote  deeplink  
Poeh, zonder Younes zou wel een aderlating zijn hoor. Ook opvallend hoe Dolberg dus kennelijk Zivko al voorbij is in de pikorde.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 08:55   quote  deeplink  
Gewoon de zelfde 11 spelers die de 1ste helft tegen OM goed speelde.
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2016 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 08:24 schreef Hummel10 het volgende:

-----Cilissen-----

Nou ben benieuwd
Er is overigens veel speculatie hoor, want in andere media speelt Younes wel en staat Casseirra in de spits. Afwachten dus.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 juli 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 08:53 schreef Eide het volgende:
Poeh, zonder Younes zou wel een aderlating zijn hoor. Ook opvallend hoe Dolberg dus kennelijk Zivko al voorbij is in de pikorde.
Of Cassierra is beter dan Younes op dit moment. Er is echt wel iets mis met Zivkovic hoor, anders zou niet iedereen moeite met hem hebben.
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 09:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of Cassierra is beter dan Younes op dit moment. Er is echt wel iets mis met Zivkovic hoor, anders zou niet iedereen moeite met hem hebben.
Ik acht met name Dolberg nog niet verder als Younes hoor. Dat zou wel vreemd zijn als één van de besten van vorig seizoen, bovendien een smaakmaker, nu plots voorbij zou zijn gestreefd door een A junior. Ik denk toch echt aan een blessurekwaaltje, zeker omdat Younes vorige week nog werd gemeld met een lichte blessure.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 09:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik acht met name Dolberg nog niet verder als Younes hoor. Dat zou wel vreemd zijn als één van de besten van vorig seizoen, bovendien een smaakmaker, nu plots voorbij zou zijn gestreefd door een A junior. Ik denk toch echt aan een blessurekwaaltje, zeker omdat Younes vorige week nog werd gemeld met een lichte blessure.
Ik ga er inderdaad vanuit dat ie gewoon een lichte blessure heeft.

Bosz staat er ook om bekend geen risicos met spelers te nemen en alleen maar 100% fitte spelers op te stellen toch..
Brandje
 Brandje - dinsdag 26 juli 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 08:24 schreef Hummel10 het volgende:

-----Cilissen-----

Nou ben benieuwd
Aub geen Viergever. Die was echt met afstand het slechtst in de voorbereiding van de achterste vier en daarna Veltman. Die twee naast elkaar zetten in deze fase is vragen om problemen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 09:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga er inderdaad vanuit dat ie gewoon een lichte blessure heeft.

Bosz staat er ook om bekend geen risicos met spelers te nemen en alleen maar 100% fitte spelers op te stellen toch..
Ik ga er vanuit dat hij gewoon 100% fit is, anders is het ook een onzin om hem op de bank te houden. Bazoer is niet fit, zit ook niet bij de selectie. Dat zou anders ook voor younes moeten gelden.

Een speler begint na een blessure en na een schorsing van de bank. De discussie die we eerder voerde over Milik, geld hier namelijk ook voor. Zeker als de vervanger van diegene het goed gedaan heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 juli 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kan, het zijn ook twee verschillende spelers. Een spits en een vleugelspeler
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 10:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat hij gewoon 100% fit is, anders is het ook een onzin om hem op de bank te houden. Bazoer is niet fit, zit ook niet bij de selectie. Dat zou anders ook voor younes moeten gelden.

Een speler begint na een blessure en na een schorsing van de bank. De discussie die we eerder voerde over Milik, geld hier namelijk ook voor. Zeker als de vervanger van diegene het goed gedaan heeft.
Er zit een verschil tussen 100% fit en 100% wedstrijd fit. Als hij 100% wedstrijd fit is, zou die gewoon spelen..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Schijnt inderdaad licht geblesseerd te zijn..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 10:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Aub geen Viergever. Die was echt met afstand het slechtst in de voorbereiding van de achterste vier en daarna Veltman. Die twee naast elkaar zetten in deze fase is vragen om problemen.
Veltman centraal ben ik ook al geen fan meer van maar inderdaad Veltman/Viergever is niet ideaal nee.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 11:47   quote  deeplink  
Eigenlijk sta je er best beroerd op dit moment. Westermann nog niet fit genoeg? 2 colombianen waarvan 1 nog niet beschikbaar is. Een spits die er ook niet bij is en je speelt al de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen(gezien de financiële belangen).
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 11:47 schreef Hummel10 het volgende:
Eigenlijk sta je er best beroerd op dit moment. Westermann nog niet fit genoeg? 2 colombianen waarvan 1 nog niet beschikbaar is. Een spits die er ook niet bij is en je speelt al de belangrijkste wedstrijden van dit seizoen(gezien de financiële belangen).
En dat is een verassing?

Onmogelijk om je selectie op perfect te hebben met zon korte voorbereiding..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 13:04   quote  deeplink  
De vermoedelijke opstelling zijn gebaseerd op de uitlatingen van Bosz tijdens de persconferentie. Na de persconferentie ging Bosz nog een uur trainen.
Hij zei dat pas na de training en overleg met de spelers duidelijk zou worden hoe fit de spelers zijn.

Dus op het moment van alle interviews weet Bosz niet of younes fit genoeg is om te beginnen.

De training begon gisteren om 16.00. Als Younes goed door de training is gekomen en younes zelf aangeeft dat hij er klaar voor is. Dan kan hij gewoon beginnen aan de wedstrijd.

100% wedstrijd fit, dat is niemand. Dat heb je namelijk niet na voorbereiding.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 13:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De vermoedelijke opstelling zijn gebaseerd op de uitlatingen van Bosz tijdens de persconferentie. Na de persconferentie ging Bosz nog een uur trainen.
Hij zei dat pas na de training en overleg met de spelers duidelijk zou worden hoe fit de spelers zijn.

Dus op het moment van alle interviews weet Bosz niet of younes fit genoeg is om te beginnen.

De training begon gisteren om 16.00. Als Younes goed door de training is gekomen en younes zelf aangeeft dat hij er klaar voor is. Dan kan hij gewoon beginnen aan de wedstrijd.

Tering man, in mijn leven niet zo'n azijnzeikerd tegengekomen.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 13:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Tering man, in mijn leven niet zo'n azijnzeikerd tegengekomen.....
Wat is dit nou weer? Waar slaat deze reactie op?

De trainingstijden van rond de wedstrijddag is onder Bosz aangepast. De boer wist tijdens de persconferentie hoe zijn team ervoor staat en Bosz weet dat op dat moment niet.
Ik heb namelijk de persconferentie live gezien, op Ajax.nl.

Op de vraag van een Journalist: zijn de spelers fit? Zei Bosz: ik weet het niet, ik moet nog trainen, dan weet ik het.

Dat is geen azijnzeik, dat is realiteit.

PS. jij zou nooit iemand persoonlijk aanvallen? Jij was toch de degene die hier sprak over netheid en beschaafdheid? Ik neem aan dat je je woorden terug neemt. Want dit slaat compleet nergens op en totaal niet inhoudelijke reactie, maar een persoonlijke aanval.

Edit: ik verwacht dat je contact opneemt met Boudenwijn en dat je meld dat je gehackt bent.
Want ik kan anders deze reactie van jou niet verklaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 13:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer? Waar slaat deze reactie op?

De trainingstijden van rond de wedstrijddag is onder Bosz aangepast. De boer wist tijdens de persconferentie hoe zijn team ervoor staat en Bosz weet dat op dat moment niet.
Ik heb namelijk de persconferentie live gezien, op Ajax.nl.

Op de vraag van een Journalist: zijn de spelers fit? Zei Bosz: ik weet het niet, ik moet nog trainen, dan weet ik het.

Dat is geen azijnzeik, dat is realiteit.

PS. jij zou nooit iemand persoonlijk aanvallen? Jij was toch de degene die hier sprak over netheid en beschaafdheid? Ik neem aan dat je je woorden terug neemt. Want dit slaat compleet nergens op en totaal niet inhoudelijke reactie, maar een persoonlijke aanval.

Edit: ik verwacht dat je contact opneemt met Boudenwijn en dat je meld dat je gehackt bent.
Want ik kan anders deze reactie van jou niet verklaren.
Het komt voort uit de discussie over Youness. En daarin probeer jij je gelijk te halen.
En dit is geen persoonlijke aanval, dit is gewoon de realiteit.
Je laatste zin is ook weer een typische PA zin, gewoon ronduit dom.

Ik heb de woorden netheid en beschaafdheid niet eens in mijn mond gehad..

Het mag hier juist weleens wat feller..

En ik houd inderdaad niet van persoonlijke dingen, maar kerel jij bent me er 1..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Het komt voort uit de discussie over Youness. En daarin probeer jij je gelijk te halen.
En dit is geen persoonlijke aanval, dit is gewoon de realiteit.
Je laatste zin is ook weer een typische PA zin, gewoon ronduit dom.

Ik heb de woorden netheid en beschaafdheid niet eens in mijn mond gehad..

Het mag hier juist weleens wat feller..

En ik houd inderdaad niet van persoonlijke dingen, maar kerel jij bent me er 1..
Ik probeer mij gelijk niet te halen, want ik weet niet of Youness fit is of niet.
Wat zou mijn gelijk moeten zijn dan?

Ik vind de conclusie dat Youness niet fit genoeg is omdat hij niet in de vermoedelijke opstelling staat, vind ik voorbarig. De reden heb ik geven.

En sorry, ik ga niet naar jouw niveau verlagen, wat dat zou pas dom zijn!!!

PS. Ik stop hiermee, want jij bent blijkbaar niet verstandig genoeg en standvastig genoeg. Jij hebt merenmalen aangeven te stoppen met reageren op mij, blijkbaar lukt dat niet.

Hierbij wil ik je wel veel plezier wensen voor vanavond

Met Vriendelijke Groeten,

PA
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is een verassing?

Onmogelijk om je selectie op perfect te hebben met zon korte voorbereiding..
Niet heel erg maar wel jammer..
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 14:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik probeer mij gelijk niet te halen, want ik weet niet of Youness fit is of niet.
Wat zou mijn gelijk moeten zijn dan?

Ik vind de conclusie dat Youness niet fit genoeg is omdat hij niet in de vermoedelijke opstelling staat, vind ik voorbarig. De reden heb ik geven.

En sorry, ik ga niet naar jouw niveau verlagen, wat dat zou pas dom zijn!!!

PS. Ik stop hiermee, want jij bent blijkbaar niet verstandig genoeg en standvastig genoeg. Jij hebt merenmalen aangeven te stoppen met reageren op mij, blijkbaar lukt dat niet.

Hierbij wil ik je wel veel plezier wensen voor vanavond

Met Vriendelijke Groeten,

PA
Nee ik gaf aan te stoppen met die betreffende discussies. Ik zal niet stoppen met reageren op wie dan ook.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 15:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet heel erg maar wel jammer..
Wel heel erg, maar niet te voorkomen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 15:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik gaf aan te stoppen met die betreffende discussies. Ik zal niet stoppen met reageren op wie dan ook.
Eerder gebeurde dit op een andere topic:
AW gaf een reactie op een post van mij dat hij dit onzin vind.
Nenam zei daarop dat hij daarom ook stopte te reageren op mij.
Daar gaf jij weer een reactie op dat jij dat ook probeerde, maar dat het niet altijd lukte.

Dus dan neem ik aan dat jij probeert te stoppen met reageren op onzinnige berichten van mij.
Jij hebt zelf gezegd dat jij 100% van mij berichten onzin vind.

Dus ik snap jou even niet meer.
Ik vind beide berichten een beetje tegenstrijdig, maar dat zou wel aan mij liggen.

Hierbij wil ik terug keren naar de topic waar het over zou moeten gaan.
Ik wens je een fijne wedstrijd toe, ik zal de wedstrijd niet zien.
Ik zal pas na de wedstrijd weer reageren!

Met vriendelijke groet,

PA
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 juli 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 15:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Daar gaf jij weer een reactie op dat jij dat ook probeerde, maar dat het niet altijd lukte.

Dus dan neem ik aan dat jij probeert te stoppen met reageren op onzinnige berichten van mij.

Ik vind beide berichten een beetje tegenstrijdig, maar dat zou wel aan mij liggen.

Met vriendelijke groet,

PA
Beste PA,

Aan deze nutteloze discussie kan ik merken dat je behoorlijk emotioneel geladen bent. Heeft dit te maken met de wedstrijd van vanavond? Dit zou een hoop verklaren.

Verder; maak je niet te druk om kleine zaken, het leven is te kort om niet te genieten.

Proost, op de 3-0 van vanavond en het gemoedelijk discussieren op dit forum!

Cheers,

JOOD
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 15:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Beste PA,

Aan deze nutteloze discussie kan ik merken dat je behoorlijk emotioneel geladen bent. Heeft dit te maken met de wedstrijd van vanavond? Dit zou een hoop verklaren.

Verder; maak je niet te druk om kleine zaken, het leven is te kort om niet te genieten.

Proost, op de 3-0 van vanavond en het gemoedelijk discussieren op dit forum!

Cheers,

JOOD
Beste JOOD,

Nee, heeft niets met de wedstrijd te maken. Maar met de nutteloze en disrespectvolle reactie van Remco. Daar waar ik niet tegen kan.
Verder heeft Remco altijd over dat ik afdwaal van het onderwerp, wat ook vaak zo is. Maar dit keer is hij zelf begonnen door niet eens inhoudelijk te reageren, maar te zeiken over dat ik de grootste azijnzeiker zou zijn die hij ooit is tegenkomen.
Sorry, maar dat schoot bij mij het verkeerde keelgat binnen.

Ik wens jou ook een plezierige avond. Ook op deze forum.

Met vriendelijke groet,

PA
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 26 juli 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
.

Hierbij nomineer ik jouw opmerking als domste van dit jaar!

Hahaha wat een onzin dit.
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Lees dit nou zelf ook nog een paar keer. Met alle respect PA, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 16:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Lees dit nou zelf ook nog een paar keer. Met alle respect PA, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Kan je dan ook uitleggen waarom dit nergens op slaat?

Kan jij dan ook een verklaring geven waarom in maand November de spelers fitter oogde dan in de maand September?
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2016 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 17:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kan je dan ook uitleggen waarom dit nergens op slaat?

Kan jij dan ook een verklaring geven waarom in maand November de spelers fitter oogde dan in de maand September?
Je geeft jezelf al de eerste hint, in dat ze fitter oogden. Daar kunnen ook andere redenen aan ten grondslag liggen. Dat voorbehoud bouw je zelf al in door de woordkeuze die je hanteert. Bovendien dan nog het woord "wedstrijdfit". Oftewijl, conditioneel, fysiek en mentaal in staat 90 minuten lang op wedstrijdniveau te presteren. Dat zijn de spelers zondemeer.

Als je het nu had gehad over topfit was het anders geweest. Dat ligt in competitiesporten ook heel anders trouwens als in sporten die echt naar een enkel hoogtepunt toe bouwen. Maar jij zegt wedstrijdfit....

Dit zijn dingen die jij zelf tot ook wel kan verzinnen of niet?
RUKBOOR
 RUKBOOR - dinsdag 26 juli 2016 - 17:28   quote  deeplink  
Er is nog geen bal getrapt en nu al gezeik, bah.
Ik dacht dat dit over AJAX ging en om plaatsing CL af te dwingen?
Maar persoonlijke vetes zijn blijkbaar belangrijker.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 17:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Je geeft jezelf al de eerste hint, in dat ze fitter oogden. Daar kunnen ook andere redenen aan ten grondslag liggen. Dat voorbehoud bouw je zelf al in door de woordkeuze die je hanteert. Bovendien dan nog het woord "wedstrijdfit". Oftewijl, conditioneel, fysiek en mentaal in staat 90 minuten lang op wedstrijdniveau te presteren. Dat zijn de spelers zondemeer.

Als je het nu had gehad over topfit was het anders geweest. Dat ligt in competitiesporten ook heel anders trouwens als in sporten die echt naar een enkel hoogtepunt toe bouwen. Maar jij zegt wedstrijdfit....

Dit zijn dingen die jij zelf tot ook wel kan verzinnen of niet?
Bedankt voor de inhoudelijke reactie.

Mijn woordkeuze was ook inderdaad verkeerd. Ik had geen wedstrijdfit moeten zeggen maar gewoon fit. 100% fit is topfit.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 15:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Met vriendelijke groet,

PA
Gestopt met lezen na de eerste zin..

Sorry,
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 17:28 schreef RUKBOOR het volgende:
Er is nog geen bal getrapt en nu al gezeik, bah.
Ik dacht dat dit over AJAX ging en om plaatsing CL af te dwingen?
Maar persoonlijke vetes zijn blijkbaar belangrijker.
Dan is dit gelukkig een lekkere constructieve bijdrage.

Bovendien gaat het wel degelijk over Ajax, in dit geval het fenomeen wedstrijdfitheid. Tenzij jij het idee hebt dat dit over de 3e helft gaat natuurlijk. Kan natuurlijk.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 16:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Beste JOOD,

Nee, heeft niets met de wedstrijd te maken. Maar met de nutteloze en disrespectvolle reactie van Remco. Daar waar ik niet tegen kan.
Verder heeft Remco altijd over dat ik afdwaal van het onderwerp, wat ook vaak zo is. Maar dit keer is hij zelf begonnen door niet eens inhoudelijk te reageren, maar te zeiken over dat ik de grootste azijnzeiker zou zijn die hij ooit is tegenkomen.
Sorry, maar dat schoot bij mij het verkeerde keelgat binnen.

Ik wens jou ook een plezierige avond. Ook op deze forum.

Met vriendelijke groet,

PA
En dat ben je ook op dit form..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

0.0068590