|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is het niet. Kijk maar naar de atletiek of het wielrennen, hoewel je het in het voetbal ook hebt. Je kan daar 100% fit zijn en toch niet in topvorm steken. Daar zitten enorme verschillen in. Dat is bijvoorbeeld het fenomeen vorm om eens iets te noemen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 19:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Cassiera of Dolberg inderdaad rest hebben we hetzelfde. Heb de voorbereiding niet kunnen zien maar Cassiera was ook wel ok toch? Cassiera was in mijn ogen prima en Dolberg gaat er wel komen nog erg jong en evt van de Beek of Sinkgraven maakt mij niet zo veel uit, ik vind Sinkraven alleen wat onvoorspelbaarder en die staan er niet veel in. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 17:41 schreef p111 het volgende:[..] Cassiera was in mijn ogen prima en Dolberg gaat er wel komen nog erg jong en evt van de Beek of Sinkgraven maakt mij niet zo veel uit, ik vind Sinkraven alleen wat onvoorspelbaarder en die staan er niet veel in. Casseirra viel mij met name voetballend erg mee tegen Lyon. Rustig aan de bal, iemand die meer kan als alleen afronden. Ik heb wel het gevoel dat Ajax meer heeft aan Casseirra in de spits als aan Dolberg die ik in alles nog erg jong vind. Het verschil met Casseirra is maar 1 jaar maar het verschil in uitstraling en fysiek vind ik enorm. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Weet iemand een goede live stream voor ajax - paok saloniki vanavond? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens, als Dolberg wel het vertrouwen krijgt van Bosz vind ik dat echt een prestatie van formaat van die jongen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Live op het Ziggo open sportkanaal.
Ik kan het zelf trouwens niet zien. Ik rij straks weg richting mijn vakantieadres. Kijken hoe lang Radio Langs de Lijn het doet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eerst zien, dan geloven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gemeld door verweij op de telegraaf. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zou mij niets verbazen.....
alleen het bedrag wat weer herinvesteert wordt zal geen 28 miljoen zijn denk ik.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alle normale Nederlandse media neemt het nu ook over. 35 miljoen zou wel echt bizar veel zijn. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het zou een geweldige kans voor Ajax zijn, dit bedrag. Ajax wil hiermee een spits terug halen, en een buitenspeler. Van mij mag het. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor 35 miljoen kan je geen nee verkopen. Misschien komt KJH dan alsnog in beeld. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Iemand een idee hoe/waar ik de wedstrijd kan kijken? Aangezien het niet op een normale zender word uitgezonden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij wordt po Sport 1 uitgezonden.. Misschien ook op hun website?
Bij Ziggo ook op 14, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Opstelling.
Cilissen Tete Veltman Viergever Dijks Riedewald Klaassen vd Beek Ghazi Dolberg Cassiera |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Betaalzenders doe ik niet aan die geldkloppers. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 18:24 schreef Onze Ajax het volgende:Het zou een geweldige kans voor Ajax zijn, dit bedrag. Ajax wil hiermee een spits terug halen, en een buitenspeler. Van mij mag het. Van mij ook, inpakken strik erom en €€ incasseren. Met dat geld kun je je op meerdere posities versterken. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 20:01 schreef remco k het volgende:Opstelling. Cilissen Tete Veltman Viergever Dijks Riedewald Klaassen vd Beek Ghazi Dolberg Cassiera Dat kun je best een onverwachte opstelling noemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook geen digitale TV? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Valt wel mee. Ik zei het al toen ze tegen Marseille spelen, anders jongens waren nog niet fit. En Bosz kiest gewoon voor de fitte jongens.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik heb een KPN pakket via de glasvezel en dat vind ik al meer dan genoeg, maar ook hier heb ik geen sportpakket.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2016 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ......en dan krijg je youri mulder en aad de mos voorgeschoteld......gadverdamme |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 20:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ......en dan krijg je youri mulder en aad de mos voorgeschoteld......gadverdamme 1 van de 40000 Dingen.. Gewoon niet naar kijken, ik kijk er ook niet meer na
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bosz bevestigd net min of meer het Milik verhaal.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 20:21 schreef remco k het volgende:[..] 1 van de 40000 Dingen.. Gewoon niet naar kijken, ik kijk er ook niet meer na Geluid uit en straks bij de wedstrijd weer aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben er wel weer aan toe man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wat waren ook alweer goede stream sites? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen idee kerel, kan je echt niet helpen.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Laten we hopen op een goede ( seizoen ) start van Ajax. Om te beginnen nu tegen PAOK. Ik denk 3-1. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Thanks ik heb er eentje gevonden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Proost! Is wel geen super kwaliteit maar is beter als niets. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het veld is niet om aan te zien. Echt Ajax onwaardig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nenam heeft een kut nodig geloof ik hehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongeloooflijk, het zal ook eens gewoon meezitten bij die eerste kansen.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu bijna 25 minuten gespeeld, daar het al 2-0 had kunnen staan. Dat is echt balen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee doelpunten van Ajax... |
|
|
|