|
|
remco k
|
|
|
Hoe help je een matige ploeg wat dit Paok gewoon is in het zadel zeg.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb er genoeg over gezegd over die lamlul.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij gaat je nu gewoon de CL kosten.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Klaassen rende er ook als een zak stront achteraan.. Neemt niet weg dat je keeper daar nooit hoort te zijn! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij heeft nu sinds vanavond een buitenhuisje op Chios....sloeg werkelijk nergens op wat hij deed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 21:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klaassen rende er ook als een zak stront achteraan.. Neemt niet weg dat je keeper daar nooit hoort te zijn! Waarschijnlijk hoort die een keeper los roepen.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Klaassen en Cillessen alweer ondermaats. Weinig leiderschap bij die twee. Viel me al op in de persconferentie van Davy. En Jasper ziet er ook uit of hij nooit slaapt.
Zou bij deze twee nog iets te halen zijn?
Riedewald weer heerlijk bezig trouwens.. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
laat Overmars aub elk bod op Cillissen serieus nemen. Weg met die goser, zelfs bij strafschoppen kun je er beter een veldspeler inzetten. 35 miljoen voor Milik en uitgeven voor een keeper en een spits moet kunnen toch? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 21:23 schreef JOOD het volgende:Klaassen en Cillessen alweer ondermaats. Weinig leiderschap bij die twee. Viel me al op in de persconferentie van Davy. En Jasper ziet er ook uit of hij nooit slaapt. Zou bij deze twee nog iets te halen zijn? Riedewald weer heerlijk bezig trouwens.. Riedewald verreweg de beste... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Alleen de eerste 25 minuten ging het goed bij Ajax, totdat de vreselijke noodlot toesloeg door die grote fout van Cillissen. Die Dolberg vindt ik wel een goed spelertje. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zou kunnen maar hij kwam er toch niet in de buurt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Eens en vd Beek vind ik ook prima. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik heb hem nu lang genoeg verdedigd maar godverdomme Jasper wat doe je toch allemaal weer. Als je dan die bal niet kan pakken zorg dan dat die speler naar het gras gaat. Er is geen scheidsrechter ter wereld die je dan rood geeft als je het slim doet maar dit was van alles weet niks. Je bent er tot aan dat moment was je heer en meester. Sfeer is het stadion is prima. Mijn zoon de tijd van zijn leven en door een fout ebt alles weer weg. Komop Ajax tegen deze gasten mag je er niet uit vliegen. Dit is nog drie klasse minder dan Rapid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, daarom is de fout ook zo verschrikkelijk groot.. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
Vertrouwen voor de 2de helft? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee, geen enkel vertrouwen meer.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
het gaat weer harstikke goed , grote klasse , kutkutkutzooi |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: momentopname.....blijft lastig |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote: jammer, maar het gaat er niet makkelijker op worden. Toch maar weer kijken naar de wedstrijd en hopen op het beste. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 17:36 schreef Eide het volgende:[..] Dat is het niet. Kijk maar naar de atletiek of het wielrennen, hoewel je het in het voetbal ook hebt. Je kan daar 100% fit zijn en toch niet in topvorm steken. Daar zitten enorme verschillen in. Dat is bijvoorbeeld het fenomeen vorm om eens iets te noemen. Dan heb ik een andere definitie van 100% fit zijn. 100% is namelijk het allerhoogste en meer % kan er niet bij. Je kan niet meer topfitter worden dan je al bent.
Je kan alleen je grenzen verlegen, zowel van topfit als 100%. Voor de 1 is topfit anders dan voor de ander en dat geld ook voor 100% |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Over de arbitrage was ik ook al niet zo tevreden in de eerste helft. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
El Ghazi....blinde vink loopt zich constant vast....irriteer me dood aan die vent |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo he wat een lekkkere goal zeg.. PFFFFFFFFFFFFF |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:El Ghazi....blinde vink loopt zich constant vast....irriteer me dood aan die vent Sorry, maar vind hem de beste Ajacied.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eindelijk dan de gehoopte 1-1. Nu de boel doordrukken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik....ik vind het niks |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Speelt die casseirra nog een beetje goed? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat weet ik dan weer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Riedewald en Tete de beste tot nu toe.....ik zit ook met verbazing naar Dolberg te kijken die zie ik voor het eerst |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De arbitrageis gewoon Anti-Ajax. Hij is niet neutraal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele goede redding van Jasper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:Riedewald en Tete de beste tot nu toe.....ik zit ook met verbazing naar Dolberg te kijken die zie ik voor het eerst Hoe kan je in hemelnaam zo rustig blijven als 18 jarige debutant als je scoort in zon belangrijk duel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] Hoe kan je in hemelnaam zo rustig blijven als 18 jarige debutant als je scoort in zon belangrijk duel. Daarom zeg ik ook verbazing... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax speelt wel fris en redelijk goed. Maar één ding blijft een probleem : Ajax blijft te jong in het Europese voetbal. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Klaar met Ghazi.. Jullie hebben gelijk helaas |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:17 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax speelt wel fris en redelijk goed. Maar één ding blijft een probleem : Ajax blijft te jong in het Europese voetbal. Volgens mij heeft de oudste op dat moment de grootste fout gemaakt, verder zie ik een volwasse ajax spelen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Volgens mij heeft de oudste op dat moment de grootste fout gemaakt, verder zie ik een volwasse ajax spelen Ik bedoelde eigenlijk qua gemiddelde leeftijd. Aan teveel jonkies hebben we ook niets, in Europa. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:El Ghazi....blinde vink loopt zich constant vast....irriteer me dood aan die vent Zal geen verrassing wezen uiteindelijk. Heb genoeg gezegd over hem!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat een domme achterlijke tyfushond is het eigenlijk!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prima wedstrijd van Ajax. Goed druk zetten. Prima combinaties. Hielden het een stuk langer vol dan tegen Marseille. Jammer van die gigantische blunder.
Zie het somber in volgende week. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:30 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Ik bedoelde eigenlijk qua gemiddelde leeftijd. Aan teveel jonkies hebben we ook niets, in Europa. Ik bedoelde dat leeftijd niets uit maakt, als een 28 jarige zo'n fout maakt.
Volgens mij zijn de jonkies de betere.
Als je iemand moet wisselen dan zijn het eerder de oudere |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik durf het ook te benoemen als het goed is. Maar hij kost ons wel die hele dure tegengoal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vandaag een van de beste Ajacieden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nathan van je schoot halen hij leid je af...die moet slapen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die slaapt normaal rond half negen kwart voor negen. Vandaag een klote dag. Slaapt pas net. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan heb jij toch iets heel anders gezien dan ik! Liep zich de eerste helft weer veelvuldig vast. Overigens is die Viergever wat mij betreft ook klaar bij Ajax. Ik snap werkelijk niet dat je een ervaren verdediger koopt om vervolgens Viergever op te stellen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Die slaapt normaal rond half negen kwart voor negen. Vandaag een klote dag. Slaapt pas net. Dat bedoel ik...het leid je af....El Ghazi pffffffff |
|
|
|