BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:36 schreef remco k het volgende:
Prima wedstrijd van Ajax. Goed druk zetten. Prima combinaties. Hielden het een stuk langer vol dan tegen Marseille. Jammer van die gigantische blunder.

Zie het somber in volgende week.
Wedstrijd is in ieder geval niet slaapverwekkend geweest. Ajax veel balbezit en ook best redelijke combinaties gezien. Uit wordt lastig en waarschijnlijk Millik er weer niet bij. Ben benieuwd zie het niet somber in Paok was ook niet geweldig. Lastig wordt het wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat bedoel ik...het leid je af....El Ghazi pffffffff
Inderdaad ouwe, ik zou blij wezen met een ander op zijn plek. Maar domme achterlijke tyfushond zou ik hem ook niet willen noemen. Is geen compliment voor de hond! ;-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 26 juli 2016 - 22:43   quote  deeplink  
Denkelijk zal Ajax volgende week met een andere opstelling spelen.
Om de boel achter eerst dicht te houden, en daarna mogelijk toch toeslaan.
Viergever vond ik slecht. Daarom de onzekerheid in de verdediging.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:44   quote  deeplink  
Beste spelers van het veld wat mij betreft Riedewald en Tete. En Dolberg ook natuurlijk!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan heb jij toch iets heel anders gezien dan ik! Liep zich de eerste helft weer veelvuldig vast. Overigens is die Viergever wat mij betreft ook klaar bij Ajax. Ik snap werkelijk niet dat je een ervaren verdediger koopt om vervolgens Viergever op te stellen.
Klopt ik houd Ghazi altijd hand boven het hoofd maar was vandaag zeer slecht. Cassiera had ik er liever ingehouden ipv. hem. Viergever is ook gewoon een drama speler die Westermann zal nog ff nodig hebben voor hij wedstrijdfit en ingeburgerd is.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Beste spelers van het veld wat mij betreft Riedewald en Tete. En Dolberg ook natuurlijk!!
Ook eens! Al vond ik Cassiera voor zijn debuut ook niet slecht. Vaak aanspeelbaar en weinig balverlies. Dijks, Klaassen, Cilissen, Ghazi, Viergever waren niet goed. Rest was aardig
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 juli 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahahaha we zitten weer op 1 lijn.....straks gaan ze hier denken dat wij elkaar persoonlijk kennen...oh wacht dat is ook zo ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt ik houd Ghazi altijd hand boven het hoofd maar was vandaag zeer slecht. Cassiera had ik er liever ingehouden ipv. hem. Viergever is ook gewoon een drama speler die Westermann zal nog ff nodig hebben voor hij wedstrijdfit en ingeburgerd is.
En dat laatste irriteert me gewoon. Je weet dat de belangrijkste wedstrijden in het begin van het seizoen komen, aangezien de plaatsing voor de CL je enorm veel geld kan opleveren. En dan moet je het godverdomme doen met Viergever!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook eens! Al vond ik Cassiera voor zijn debuut ook niet slecht. Vaak aanspeelbaar en weinig balverlies. Dijks, Klaassen, Cilissen, Ghazi, Viergever waren niet goed. Rest was aardig
Daarom snap ik dat overdreven gedoe dat Ghazi de beste van het veld was van Remco ook niet helemaal. Maar het is zijn mening en die respecteer ik! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 juli 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

Remco niet....maar ja die was druk met Nathan ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha we zitten weer op 1 lijn.....straks gaan ze hier denken dat wij elkaar persoonlijk kennen...oh wacht dat is ook zo ;-)
Hehehehehe we hebben het er in de rust nog over gehad ouwe! Die Ghazi gaat zich niet verbeteren. Heeft in de voorbereiding een leuke wedstrijd gespeeld waarschijnlijk en mag weer een paar weken teren hierop! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 juli 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehehe we hebben het er in de rust nog over gehad ouwe! Die Ghazi gaat zich niet verbeteren. Heeft in de voorbereiding een leuke wedstrijd gespeeld waarschijnlijk en mag weer een paar weken teren hierop! ;-)
Ik zou hem verkopen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zou hem verkopen....
Ik ook, gratis meeleveren bij de transfer van Milik! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 juli 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zou hem verkopen....
Napoli heeft misschien nog wel wat geld liggen?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 juli 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Remco niet....maar ja die was druk met Nathan ;-)
Begrijpelijk dat hij er dan niet helemaal bij was..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 juli 2016 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Napoli heeft misschien nog wel wat geld liggen?
Ik mis:

Met vriendelijke groet,

PA
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 juli 2016 - 00:33   quote  deeplink  
In ieder geval degelijk gespeeld. Had het gelijke spel wel zien aan komen.
Volgende week Gudelj weer terug, een goed iets voor de verdediging als Riedewaald daar weer staat maar hij was goed op '6'.
Wat een spanning volgende week.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juli 2016 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 00:33 schreef NatjosFC het volgende:
In ieder geval degelijk gespeeld. Had het gelijke spel wel zien aan komen.
Volgende week Gudelj weer terug, een goed iets voor de verdediging als Riedewaald daar weer staat maar hij was goed op '6'.
Wat een spanning volgende week.
En dat lekker in Griekenland bekijken! Heerlijk!!!
sebas1
 sebas1 - woensdag 27 juli 2016 - 07:30   quote  deeplink  
Wat een verademing (en dat al na een maand), na jaren het saaiste voetbal ooit te hebben gezien. Eindelijk weer een beetje flair gezien
p111
 p111 - woensdag 27 juli 2016 - 09:26   quote  deeplink  
Was naar het stadion en heb een redelijke wedstrijd gezien helaas pech met een onterechte afgekeurd doelpunt Dolberg stond gelijk met de linksback van die Grieken.Een bal onderkant lat 2 goede reddingen van die keeper en dan komt de gigantische blinder van Cillissen,hij maakt ze weinig waarom dan vandaag kloothommel.Slechtste man bij Ajax was Anwar had in de rust al gewisseld moeten worden en ook de achterhoede zeer matig qua opbouw stelletje angsthazen.Maar over de hele wedstrijd geef ik een voldoende met Bazoer/Gudelj en Westerman wordt je denk ik toch weer sterker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door p111 --
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan heb jij toch iets heel anders gezien dan ik! Liep zich de eerste helft weer veelvuldig vast. Overigens is die Viergever wat mij betreft ook klaar bij Ajax. Ik snap werkelijk niet dat je een ervaren verdediger koopt om vervolgens Viergever op te stellen.
Westerman gaat wel spelen straks als ie echt mee kan. De enige grote fout die van invloed is geweest, is die van Cilissen. El Ghazi liep zich een paar keer vast, maar ook een aantal prima voorzetten en doelpogingen gezien, met afstand de meest dreiegende aanvaller gister en eigenlijk al de gehele voorbereiding.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Noem eens 1 positieve actie van Cassiera op gister?

El Ghazi zeker 4 a 5 goede voorzetten, en twee goede doelpogingen gezien..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat laatste irriteert me gewoon. Je weet dat de belangrijkste wedstrijden in het begin van het seizoen komen, aangezien de plaatsing voor de CL je enorm veel geld kan opleveren. En dan moet je het godverdomme doen met Viergever!!
Maar die Viergever heeft geen fouten gemaakt die ons de nek om doen..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 23:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat hij er dan niet helemaal bij was..
Gewoon 100 % gezien en goed gevolgd..
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Alleen de eindstand was teleurstellend, maar al met al heb ik ongelooflijk genoten van Ajax: dominant, attractief, jagen op de bal, de tegenstander vastzetten. Wat een drive. Heerlijk om te zien.

En wat triest dat er werd gefloten voor buitenspel bij het (eerste) doelpunt van Dolberg. Over Cillessen is genoeg gezegd: op dit niveau zulke flaters maken kan simpelweg niet. Ik denk dat ik Peter Bosz goed genoeg ken, die is bikkelhard. Nog één keer zo'n blunder en hij kan plaatsnemen op de reservebank.

De uitblinkers voor mij: Riedewald, Van de Beek, Dolberg (wat doet hij mij ontzettend denken aan Wim Kieft in zijn jonge jaren) en, sorry, El Ghazi die erg dreigend overkwam, ook bij het heroveren van de bal. Jammer dat zijn wreeftrap geen doelpunt opleverde.

Dan moet het maar in Griekenland gebeuren volgende week.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij hield tenminste wel balbezit en was gewoon vaak aanwezig. Vond hem nuttig Ghazi misschien dreigender maar veel teveel balverlies.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 10:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon 100 % gezien en goed gevolgd..
Dan kon je ook zien dat Ghazi te vaak balverlies leed..
Brandje
 Brandje - woensdag 27 juli 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar die Viergever heeft geen fouten gemaakt die ons de nek om doen..
Ik heb Jasper tot gisteren ook de hand boven het hoofd gehouden dus wordt tijd dat jij dat ook gaat doen inzake Viergever . Viergever was gewoon weer zeer zwak gisteren en dat domme balverlies van hem in de eerste helft omdat hij het niet weet was typisch voor hem.
Viergever bin Ajax in het centrum kan gewoon niet. Punt uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - woensdag 27 juli 2016 - 13:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is Cassiera een spits of een linksbuiten? Was de enige speler met nul keer balverlies. Paar goede kaatsen en prima eerste aanname.
Verder vond ik El Ghazi ook best ik. Krijg alleen het idee dat sommige hem niet moeten hier dat dat meer met zijn afkomst te maken heeft.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is Cassiera een spits of een linksbuiten? Was de enige speler met nul keer balverlies. Paar goede kaatsen en prima eerste aanname.
Verder vond ik El Ghazi ook best ik. Krijg alleen het idee dat sommige hem niet moeten hier dat dat meer met zijn afkomst te maken heeft.
Dat laatste vermoed ik ook. Vandaar ook de aversie tegen Ziyech :(
Brandje
 Brandje - woensdag 27 juli 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:54 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat laatste vermoed ik ook. Vandaar ook de aversie tegen Ziyech :(
Maar ik hoef ook geen Ziyech hoor. Zeker niet als je zelf al een Nouri onder contract hebt staan.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 14:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar ik hoef ook geen Ziyech hoor. Zeker niet als je zelf al een Nouri onder contract hebt staan.
Dat schrijf ik ook niet Brandje. Het is bij sommigen puur anti de persoon Ziyech.
Overigens denk ik dat de voetballer Ziyech wel iets toe zou voegen aan Ajax. Maar wat je schrijft: Nouri hebben we al en hij is een van de grootste talenten binnen Ajax. Ziyech heeft alleen veel meer ervaring. Maar ik verwacht niet dat Ajax hem zal gaan halen.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij hield tenminste wel balbezit en was gewoon vaak aanwezig. Vond hem nuttig Ghazi misschien dreigender maar veel teveel balverlies.
Balverlies bij vleugelspelers vind ik geweldig, dat betekend namelijk dat ze acties proberen te maken..
Cassiera heb ik amper een bal zien hebben.. Daarmee zeg ik niet dat het een slechte aankoop is, maar gister vond ik hem gewoon matig, en Ghazi zeer dreigend..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan kon je ook zien dat Ghazi te vaak balverlies leed..
Zie hierboven.. Buitenspelers moeten acties maken, daar hoort balverlies bij. Ik heb hem harder zien werken dan welke andere aanvaller dan ook, en was constant goed aanwezig bij het druk zetten..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb Jasper tot gisteren ook de hand boven het hoofd gehouden dus wordt tijd dat jij dat ook gaat doen inzake Viergever . Viergever was gewoon weer zeer zwak gisteren en dat domme balverlies van hem in de eerste helft omdat hij het niet weet was typisch voor hem.
Viergever bin Ajax in het centrum kan gewoon niet. Punt uit.
Raar, ik houd hem namelijk niet de hand boven het hoofd, ik zeg het als ie goed speelt, en ook als ie slecht speelt, gister was ie zeker niet geweldig, dat heb ik ook niet gezegd..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij speelde als linkerspits, en daarin kan ik niet goed beoordelen wat Bosz van hem verwacht.

Ik kan de speler Cassiera ook nog niet echt beoordelen. Hij lijkt heel makkelijk aan de bal te kunnen blijven en ik heb ook al een prima steekpass van hem gezien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 14:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die mag van mij zijn kansen weleens gaan krijgen..
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Balverlies bij vleugelspelers vind ik geweldig, dat betekend namelijk dat ze acties proberen te maken..
Cassiera heb ik amper een bal zien hebben.. Daarmee zeg ik niet dat het een slechte aankoop is, maar gister vond ik hem gewoon matig, en Ghazi zeer dreigend..
Precies. Jij begrijpt het en zo denk ik er ook over.
Wat mij bij Anwar El Ghazi ook opvalt is dat hij onder Bosz meer aan de zijkant blijft om de achterlin te halen. Onder de Boer kwam hij veel vaker naar binnen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie hierboven.. Buitenspelers moeten acties maken, daar hoort balverlies bij. Ik heb hem harder zien werken dan welke andere aanvaller dan ook, en was constant goed aanwezig bij het druk zetten..
Teveel balverlies is gewoon niet goed ook al maak je acties. Begrijp je insteek maar ik telde gisteren echt teveel mislukte actie. En nee ik heb niks tegen El Ghazi vind hem in goede doen ook gewoon een prima speler. Gisteren ging meer mis dan goed.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Teveel balverlies is gewoon niet goed ook al maak je acties. Begrijp je insteek maar ik telde gisteren echt teveel mislukte actie. En nee ik heb niks tegen El Ghazi vind hem in goede doen ook gewoon een prima speler. Gisteren ging meer mis dan goed.
En nog steeds met afstand de meeste dreigende Ajacied. En over de andere spelers hoor je niemand..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 27 juli 2016 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

En nog steeds met afstand de meeste dreigende Ajacied. En over de andere spelers hoor je niemand..
Jasper was de meest gewaagde Ajacied met zijn uitkomen.

Als het lukt dan vindt iedereen het geweldig. Dat geldt ook voor EL Ghazi.

Hoe functioneeel zijn zijn acties. Je mag best naar het rendement kijken.
Maar niet geprobeerd is altijd mis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

El Ghazi ging vaak voor de actie en Cillissen beging een onwaarschijnlijke blunder. Dat zijn toch echt twee wezenlijk andere dingen. El Ghazi mag dat, Cillissen mag dat niet. Toen mijn zoontjes lang geleden voetbalden bij de F-jes, zag je ook dat soort fouten, maar dat ging om kinderen. Cillissen is een professionele doelman. Zeer onbezonnen en oliedom. Zijn actie kan Ajax weleens miljoenen gaan kosten wanneer zij volgende week woensdag zouden worden uitgeschakeld met een klein verschil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Pavlov14 --
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juli 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond El Ghazi alleen op bepaalde momenten keuzes maken die echt niet kunnen. Wilde soms langs 3 man en dan moet je sneller voor een andere keuze kiezen. Kwaliteit heeft hij zeker maar overzicht moet echt nog steeds veel beter. Desalniettemin was er qua arbeid zeker niks op hem aan te merken. Ik vond Dolberg trouwens minstens net zo hard werken.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond El Ghazi alleen op bepaalde momenten keuzes maken die echt niet kunnen. Wilde soms langs 3 man en dan moet je sneller voor een andere keuze kiezen. Kwaliteit heeft hij zeker maar overzicht moet echt nog steeds veel beter. Desalniettemin was er qua arbeid zeker niks op hem aan te merken. Ik vond Dolberg trouwens minstens net zo hard werken.
Dolberg was voor mij ook één van de uitblinkers. Ik vermoed dat hij ons nog veel plezier gaat bezorgen. Ik schreef het vanmiddag hier (waar niemand op reageerde): ik vind hem opvallend veel uiterlijke gelijkenis vertonen met Wim Kieft in zijn jonge jaren.

Ook Jaïro Riedewald en Donny van de Beek vond ik waanzinnig goed gisteren. Eigenlijk vond ik sowieso dat weinig spelers echt door de mand zijn gevallen gisteren, met uitzondering van onze doelman. Aan de andere kant hield hij de Grieken van een tweede doelpunt af met een perfecte redding.

Met een nieuwe trainer en een totaal andere speelstijl moeten we gewoon nog even geduld hebben voordat het echt gaat lopen. De ellende is alleen dat er geen tijd is om dat af te wachten met die walgelijke voorrondes.
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juli 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:34 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dolberg was voor mij ook één van de uitblinkers. Ik vermoed dat hij ons nog veel plezier gaat bezorgen. Ik schreef het vanmiddag hier (waar niemand op reageerde): ik vind hem opvallend veel uiterlijke gelijkenis vertonen met Wim Kieft in zijn jonge jaren.

Ook Jaïro Riedewald en Donny van de Beek vond ik waanzinnig goed gisteren. Eigenlijk vond ik sowieso dat weinig spelers echt door de mand zijn gevallen gisteren, met uitzondering van onze doelman. Aan de andere kant hield hij de Grieken van een tweede doelpunt af met een perfecte redding.

Met een nieuwe trainer en een totaal andere speelstijl moeten we gewoon nog even geduld hebben voordat het echt gaat lopen. De ellende is alleen dat er geen tijd is om dat af te wachten met die walgelijke voorrondes.
Riedewald was verreweg onze beste man! Dolberg heeft zeker wat van Kieft alleen is het allemaal weer een beetje te voorbarig vind ik persoonlijk.

Ik denk serieus als er iets meer creativiteit komt vanuit het midden dat we echt dodelijk kunnen zijn. Middenveld werkt enorm hard maar te weinig bruikbare ballen voor de spitsen.

Wat ik overigens weer vreemd vond is dat Klaassen er na 65 minuten weer helemaal doorheen leek te zitten. Ik vraag me echt af of die jongen al langere tijd niet fit is...
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Riedewald was verreweg onze beste man! Dolberg heeft zeker wat van Kieft alleen is het allemaal weer een beetje te voorbarig vind ik persoonlijk.

Ik denk serieus als er iets meer creativiteit komt vanuit het midden dat we echt dodelijk kunnen zijn. Middenveld werkt enorm hard maar te weinig bruikbare ballen voor de spitsen.

Wat ik overigens weer vreemd vond is dat Klaassen er na 65 minuten weer helemaal doorheen leek te zitten. Ik vraag me echt af of die jongen al langere tijd niet fit is...
Ik ben het volstrekt met je eens, Loetje.

Het vreemde is wel, dat Riedewald onder de Boer ook al eens op het middenveld heeft gespeeld. Dat deed hij wel aardig, maar niet zo meesterlijk als gisteren. Natuurlijk moeten we nog geduld hebben met Dolberg. Dat mannetje is pas 18 jaar en je moet niet gek opkijken wanneer hij een terugval gaat krijgen.

Wat betreft Klaassen viel mij ook op. De manier van spelen (en daar ben ik echt heel blij mee) van Ajax met veel druk naar voren en afjagen van de bal kost heel erg veel energie. Ik vraag me af of de Ajacieden dat een heel seizoen kunnen volhouden. Weer iets om te pleiten voor een brede selectie om te kunnen rouleren.

Ook wat betreft het middenveld. Ik denk dat we een type Ziyech goed kunnen gebruiken. Hij lijkt mij de perfecte oplossing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Pavlov14 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Dolberg en Cassiera waren debutanten wat mag je daar van verwachten? Ze hebben redelijk gespeeld. Van Ghazi mag je meer verwachten dan hij heeft laten zien gisteren. Jij vond hem aanvallend goed alleen hadden zijn acties veel te weinig rendement. Als hij het hele seizoen zo speelt ben ik bang dat hij geen basisplek houd hoor.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 juli 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:49 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben het volstrekt met je eens, Loetje.

Het vreemde is wel, dat Riedewald onder de Boer ook al eens op het middenveld heeft gespeeld. Dat deed hij wel aardig, maar niet zo meesterlijk als gisteren. Natuurlijk moeten we nog geduld hebben met Dolberg. Dat mannetje is pas 18 jaar en je moet niet gek opkijken wanneer hij een terugval gaat krijgen.

Wat betreft Klaassen viel mij ook op. De manier van spelen (en daar ben ik echt heel blij mee) van Ajax met veel druk naar voren en afjagen van de bal kost heel erg veel energie. Ik vraag me af of de Ajacieden dat een heel seizoen kunnen volhouden. Weer iets om te pleiten voor een brede selectie om te kunnen rouleren.

Ook wat betreft het middenveld. Ik denk dat we een type Ziyech goed kunnen gebruiken. Hij lijkt mij de perfecte oplossing.
Eens want Klaassen gaat dit geen heel seizoen volhouden..
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 27 juli 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dolberg en Cassiera waren debutanten wat mag je daar van verwachten? Ze hebben redelijk gespeeld. Van Ghazi mag je meer verwachten dan hij heeft laten zien gisteren. Jij vond hem aanvallend goed alleen hadden zijn acties veel te weinig rendement. Als hij het hele seizoen zo speelt ben ik bang dat hij geen basisplek houd hoor.
Vergeet niet dat Anwar El Ghazi sinds twee maandjes ook pas 21 jaar is.
Ik houd wel van zijn stijl en van zijn bravoure, ook als het soms niet lukt.

Mannen als Piet Keizer en Sjaak Swart kwamen vroeger ook niet altijd hun mannetje voorbij.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 16:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het uberhaubt al proberen te vergelijken, waar haal je het toch altijd vandaan..

De basis voor een buitenspeler moet zijn actie zijn, en dus begint het bij de poging tot het maken van acties, een aantal prima voorzetten gezien, verdedigend stond hij zijn mannetje, en voor de goal twee keer een aantal keer erg gevaarlijk geweest..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

0.0096678