|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:17 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vond El Ghazi alleen op bepaalde momenten keuzes maken die echt niet kunnen. Wilde soms langs 3 man en dan moet je sneller voor een andere keuze kiezen. Kwaliteit heeft hij zeker maar overzicht moet echt nog steeds veel beter. Desalniettemin was er qua arbeid zeker niks op hem aan te merken. Ik vond Dolberg trouwens minstens net zo hard werken. Kijk, daar kan je tenminste iets mee. Ik zag inderdaad ook een paar acties die hij te ver doorvoerde, met name in de tweede helft. Zeker bij 1 moment had hij veel ruimte naast zich bij Dolberg, die bal moet hij dan geven, nu ziet hij die optie helemaal niet..
Maar ik houd van die buitenspeler die met de kop naar beneden zijn acties maakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dolberg en Cassiera waren debutanten wat mag je daar van verwachten? Ze hebben redelijk gespeeld. Van Ghazi mag je meer verwachten dan hij heeft laten zien gisteren. Jij vond hem aanvallend goed alleen hadden zijn acties veel te weinig rendement. Als hij het hele seizoen zo speelt ben ik bang dat hij geen basisplek houd hoor. Als Ghazi het niveau van gister vol houd, gaat hij heel veel assists geven en heel veel scoren, meer dan dat verwacht ik niet van hem.. Je doet net alsof hij de gelouterde buitenspeler is die al jaren op het hoogste niveau meedoet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:56 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Vergeet niet dat Anwar El Ghazi sinds twee maandjes ook pas 21 jaar is. Ik houd wel van zijn stijl en van zijn bravoure, ook als het soms niet lukt. Mannen als Piet Keizer en Sjaak Swart kwamen vroeger ook niet altijd hun mannetje voorbij. Met name dat laatste schijnen mensen weleens te vergeten..
Zelfs bij een Suarez zaten er heel veel wedstrijden bij dat de actie vaker niet dan wel lukt, maar juist het gewoon door blijven proberen zorgt ervoor dat de kans er uiteindelijk altijd wel komt.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:14 schreef Pavlov14 het volgende:[..] El Ghazi ging vaak voor de actie en Cillissen beging een onwaarschijnlijke blunder. Dat zijn toch echt twee wezenlijk andere dingen. El Ghazi mag dat, Cillissen mag dat niet. Toen mijn zoontjes lang geleden voetbalden bij de F-jes, zag je ook dat soort fouten, maar dat ging om kinderen. Cillissen is een professionele doelman. Zeer onbezonnen en oliedom. Zijn actie kan Ajax weleens miljoenen gaan kosten wanneer zij volgende week woensdag zouden worden uitgeschakeld met een klein verschil. Cillissen ging ook voor een actie, namelijk uitkomen. Uitkomen om de bal te veroveren, wat een goede intentie is. De ene keer(2de helft) lukt het, niemand iets over horen zeggen. De andere keer (1ste helft) lukte het niet.
Remco heeft het over de intentie van El Ghazi om veel aanvallende acties te maken, dat waardeert hij. Dat waardeer ik ook. Ik waardeer ook de intentie van Cilissen om zo uit te komen, alleen moet hij wel de bal hebben. Dat zelfde geld voor El Ghazi, de bal moet er langs.
Het gaat om intenties en om rendement. Ik heb van beide goede intenties gezien, soms met slechte resultaat. Het snel naar de grond gaan om een vrijetrap te Versieren terwijl heel snel duidelijk was dat de scheids niet ajax gezind was, dat is gewoon niet slim.
Als je het resultaat gaat afrekenen op Cillissen dan is dat niet fair. Want als El Ghazi het rendement van Cillissen had gehad, dan hadden we met dubbele cijfers gewonnen en dan had die ene goal niet uitgemaakt.
Dan kan je zeggen dat had Cilissen niet moeten doen. Maar dat kan je ook van sommige acties van El Ghazi zeggen. De intentie is goed, alleen de uitvoering niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 17:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Cillissen ging ook voor een actie, namelijk uitkomen. Uitkomen om de bal te veroveren, wat een goede intentie is. De ene keer(2de helft) lukt het, niemand iets over horen zeggen. De andere keer (1ste helft) lukte het niet. Remco heeft het over de intentie van El Ghazi om veel aanvallende acties te maken, dat waardeert hij. Dat waardeer ik ook. Ik waardeer ook de intentie van Cilissen om zo uit te komen, alleen moet hij wel de bal hebben. Dat zelfde geld voor El Ghazi, de bal moet er langs. Het gaat om intenties en om rendement. Ik heb van beide goede intenties gezien, soms met slechte resultaat. Het snel naar de grond gaan om een vrijetrap te Versieren terwijl heel snel duidelijk was dat de scheids niet ajax gezind was, dat is gewoon niet slim. Als je het resultaat gaat afrekenen op Cillissen dan is dat niet fair. Want als El Ghazi het rendement van Cillissen had gehad, dan hadden we met dubbele cijfers gewonnen en dan had die ene goal niet uitgemaakt. Dan kan je zeggen dat had Cilissen niet moeten doen. Maar dat kan je ook van sommige acties van El Ghazi zeggen. De intentie is goed, alleen de uitvoering niet! Een doelman vergelijken met een aanvaller kan niet. Dat is ten principale onjuist. Een mislukte actie van een aanvaller kan immers hersteld worden, die van een doelman (bijna) nooit. De aanvaller staat ver weg van zijn eigen doel, een doelman staat daar wel, die mag dan ook nooit of te nimmer "gokken" of zijn actie een doelpunt tengevolge heeft. Hij moet het zeker weten, een aanvaller mag het hopen.
Intentie of geen intentie, beide spelers hebben letterlijk (!) een andere positie in het veld. Cillissen moet oppassen voor zijn positie als eerste doelman van Ajax, want Peter Bosz een een bikkelharde en ik zag zijn gezicht op onweer staan na de vreselijk domme flater van Cillissen. Dat hoeft hij geen tweede keer te doen, want dan wordt hij "gepromoveerd" tot tweede doelman...
Jij vergelijkt appels met peren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:49 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik ben het volstrekt met je eens, Loetje. Het vreemde is wel, dat Riedewald onder de Boer ook al eens op het middenveld heeft gespeeld. Dat deed hij wel aardig, maar niet zo meesterlijk als gisteren. Natuurlijk moeten we nog geduld hebben met Dolberg. Dat mannetje is pas 18 jaar en je moet niet gek opkijken wanneer hij een terugval gaat krijgen. Wat betreft Klaassen viel mij ook op. De manier van spelen (en daar ben ik echt heel blij mee) van Ajax met veel druk naar voren en afjagen van de bal kost heel erg veel energie. Ik vraag me af of de Ajacieden dat een heel seizoen kunnen volhouden. Weer iets om te pleiten voor een brede selectie om te kunnen rouleren. Ook wat betreft het middenveld. Ik denk dat we een type Ziyech goed kunnen gebruiken. Hij lijkt mij de perfecte oplossing. Riedewald deed het daar onder De Boer ook al erg goed en dat is door meerdere hier destijds ook benoemd. Remco, ik en geloof zelfs dat Nenam dat destijds zei. Die kan druk zetten, tempo bepalen, ballen afpakken en spelers voor zich aan het voetballen brengen. De enige die dat kon de laatste jaren was Vurnon Anita en dat was toen ook meteen de missing link in Ajax destijds. Anders waren we in 2012 nooit kampioen geworden. Deze jongen beheerst bijna alles. Als je daar een creatieve man voor zet is de selectie voor mij goed genoeg. Ervaring hebben we namelijk gewoon al. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:56 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Vergeet niet dat Anwar El Ghazi sinds twee maandjes ook pas 21 jaar is. Ik houd wel van zijn stijl en van zijn bravoure, ook als het soms niet lukt. Mannen als Piet Keizer en Sjaak Swart kwamen vroeger ook niet altijd hun mannetje voorbij. Anwar mag ietsje meer dosseren en mentaal iets groeien. Het is of zijn wedstrijd of als het 1 of 2 keer niet lukt heb je eigenlijk de garantie dat niks lukt die wedstrijd. Nog teveel alles of niets terwijl een beslissende actie ook gewoon in de laatste minuut mag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 17:02 schreef remco k het volgende:[..] Kijk, daar kan je tenminste iets mee. Ik zag inderdaad ook een paar acties die hij te ver doorvoerde, met name in de tweede helft. Zeker bij 1 moment had hij veel ruimte naast zich bij Dolberg, die bal moet hij dan geven, nu ziet hij die optie helemaal niet.. Maar ik houd van die buitenspeler die met de kop naar beneden zijn acties maakt.. Over Dolberg trouwens, die kopbal he, tussen 2 man in. Laat zich zakken en is 2 benig. Daar geloof ik wel in eigenlijk. Ook is hij heel nuchter.
Ik ben geen tegenstander van spelers die het koppie naar beneden hebben als die voor of tijdens de actie maar een keer omhoog gaat om even te kijken of er iemand beter voorstaat. Een assist is namelijk net zo mooi en tevens net zo waardevol. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 17:04 schreef remco k het volgende:[..] Als Ghazi het niveau van gister vol houd, gaat hij heel veel assists geven en heel veel scoren, meer dan dat verwacht ik niet van hem.. Je doet net alsof hij de gelouterde buitenspeler is die al jaren op het hoogste niveau meedoet.. Vergeleken met de rest van de aanval is hij dat toch ook? Ik geef Ghazi meer krediet dan de meeste hier/die ik ken.. Maar gisteren vond ik hem niet goed sorry. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:[..] Over Dolberg trouwens, die kopbal he, tussen 2 man in. Laat zich zakken en is 2 benig. Daar geloof ik wel in eigenlijk. Ook is hij heel nuchter. Ik ben geen tegenstander van spelers die het koppie naar beneden hebben als die voor of tijdens de actie maar een keer omhoog gaat om even te kijken of er iemand beter voorstaat. Een assist is namelijk net zo mooi en tevens net zo waardevol. Eens daarom was bv. een Pantelic zo nuttig verder ook verschrikkelijk om te zien maar toch erg nuttig. Ghazi moet daarom nog op veel vlakken verbeteren maar potentie heeft hij nog wel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Eens daarom was bv. een Pantelic zo nuttig verder ook verschrikkelijk om te zien maar toch erg nuttig. Ghazi moet daarom nog op veel vlakken verbeteren maar potentie heeft hij nog wel. Vergelijking is nergens op gebasseerd gap. Dit is niet te vergelijken. Een pure geroutineerde spits die toch overal gescoord heeft of een buitenspeler die net in ontwikkeling is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 15:09 schreef remco k het volgende:[..] Raar, ik houd hem namelijk niet de hand boven het hoofd, ik zeg het als ie goed speelt, en ook als ie slecht speelt, gister was ie zeker niet geweldig, dat heb ik ook niet gezegd.. Beste remco dat doe je wel. Zo'n beetje iedereen hier maar ook de media vond het aantrekken van Viergever al lachwekkend. Het is geen speler voor Ajax. Is aan de bal de zwakste in de selectie en verdedigend zeer matig. Vorig seizoen kreeg hij goodwill vanwege de blessures maar het is niks en zal nooit wat worden en als jij dan gaat zeggen dat er door fouten van Viergever geen tegendoelpunten zijn gevallen dan houd je hem wel degelijk zijn hand boven het hoofd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Die had hij vorig seizoen al moeten hebben en ik vind hem echt twee klasse beter dan vd Beek. Ik zie aan die laatste echt wel dat hij kan voetballen maar ik vond hem gisteren echt niet zo geweldig. Met name zijn handelingssnelheid vond ik zeker de eerste helft heel laag. Ik zie dus bij Donny niet dat speciale, meer een type Klaassen, wat ik bij Nouri wel zie. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Jasper was de meest gewaagde Ajacied met zijn uitkomen. Als het lukt dan vindt iedereen het geweldig. Dat geldt ook voor EL Ghazi. Hoe functioneeel zijn zijn acties. Je mag best naar het rendement kijken. Maar niet geprobeerd is altijd mis. Totale lulkoek dit. Ik zat precies op de lijn waar het gebeurde en zelfs Usain Bolt had die bal niet gehaald. Totaal verkeerd beoordeeld en grove blunder. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:56 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Vergeet niet dat Anwar El Ghazi sinds twee maandjes ook pas 21 jaar is. Ik houd wel van zijn stijl en van zijn bravoure, ook als het soms niet lukt. Mannen als Piet Keizer en Sjaak Swart kwamen vroeger ook niet altijd hun mannetje voorbij. Idem, laat maar acties maken en proberen. In de samenvatting kwam Anwar ook weer regelmatig naar voren. Dat is niet zo maar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:53 schreef Loetje het volgende:[..] Vergelijking is nergens op gebasseerd gap. Dit is niet te vergelijken. Een pure geroutineerde spits die toch overal gescoord heeft of een buitenspeler die net in ontwikkeling is. Ging ook meer om het verschil uit te leggen. Dat al ben je beperkt en je vind je medespelers wel kun je toch nog nuttig zijn.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 19:42 schreef Eide het volgende:[..] Idem, laat maar acties maken en proberen. In de samenvatting kwam Anwar ook weer regelmatig naar voren. Dat is niet zo maar. Ben ik met je eens hopelijk lukken ze volgende keer nog vaker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 17:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Cillissen ging ook voor een actie, namelijk uitkomen. Uitkomen om de bal te veroveren, wat een goede intentie is. De ene keer(2de helft) lukt het, niemand iets over horen zeggen. De andere keer (1ste helft) lukte het niet. Remco heeft het over de intentie van El Ghazi om veel aanvallende acties te maken, dat waardeert hij. Dat waardeer ik ook. Ik waardeer ook de intentie van Cilissen om zo uit te komen, alleen moet hij wel de bal hebben. Dat zelfde geld voor El Ghazi, de bal moet er langs. Het gaat om intenties en om rendement. Ik heb van beide goede intenties gezien, soms met slechte resultaat. Het snel naar de grond gaan om een vrijetrap te Versieren terwijl heel snel duidelijk was dat de scheids niet ajax gezind was, dat is gewoon niet slim. Als je het resultaat gaat afrekenen op Cillissen dan is dat niet fair. Want als El Ghazi het rendement van Cillissen had gehad, dan hadden we met dubbele cijfers gewonnen en dan had die ene goal niet uitgemaakt. Dan kan je zeggen dat had Cilissen niet moeten doen. Maar dat kan je ook van sommige acties van El Ghazi zeggen. De intentie is goed, alleen de uitvoering niet! Er zit in het risico van de intentie, als je dat niet snapt, tsjaa dan houd het op.. Verder dan de eerste 3 zinnen niet gelezen trouwens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 17:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Cillissen ging ook voor een actie, namelijk uitkomen. Uitkomen om de bal te veroveren, wat een goede intentie is. De ene keer(2de helft) lukt het, niemand iets over horen zeggen. De andere keer (1ste helft) lukte het niet. Remco heeft het over de intentie van El Ghazi om veel aanvallende acties te maken, dat waardeert hij. Dat waardeer ik ook. Ik waardeer ook de intentie van Cilissen om zo uit te komen, alleen moet hij wel de bal hebben. Dat zelfde geld voor El Ghazi, de bal moet er langs. Het gaat om intenties en om rendement. Ik heb van beide goede intenties gezien, soms met slechte resultaat. Het snel naar de grond gaan om een vrijetrap te Versieren terwijl heel snel duidelijk was dat de scheids niet ajax gezind was, dat is gewoon niet slim. Als je het resultaat gaat afrekenen op Cillissen dan is dat niet fair. Want als El Ghazi het rendement van Cillissen had gehad, dan hadden we met dubbele cijfers gewonnen en dan had die ene goal niet uitgemaakt. Dan kan je zeggen dat had Cilissen niet moeten doen. Maar dat kan je ook van sommige acties van El Ghazi zeggen. De intentie is goed, alleen de uitvoering niet! Er zit in het risico van de intentie, als je dat niet snapt, tsjaa dan houd het op.. Verder dan de eerste 3 zinnen niet gelezen trouwens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:[..] Over Dolberg trouwens, die kopbal he, tussen 2 man in. Laat zich zakken en is 2 benig. Daar geloof ik wel in eigenlijk. Ook is hij heel nuchter. Ik ben geen tegenstander van spelers die het koppie naar beneden hebben als die voor of tijdens de actie maar een keer omhoog gaat om even te kijken of er iemand beter voorstaat. Een assist is namelijk net zo mooi en tevens net zo waardevol. Daarom ook aardig wat prima voorzetten benoemd.. Maar dat zou zeker nog beter kunnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:58 schreef Brandje het volgende:[..] Beste remco dat doe je wel. Zo'n beetje iedereen hier maar ook de media vond het aantrekken van Viergever al lachwekkend. Het is geen speler voor Ajax. Is aan de bal de zwakste in de selectie en verdedigend zeer matig. Vorig seizoen kreeg hij goodwill vanwege de blessures maar het is niks en zal nooit wat worden en als jij dan gaat zeggen dat er door fouten van Viergever geen tegendoelpunten zijn gevallen dan houd je hem wel degelijk zijn hand boven het hoofd. Ik zou hem de hand boven het hoofd houden als ik het met je eens zou zijn maar dat niet toegeef. En aangezien ik het niet met je eens ben, houd ik hem dus ook de hand niet boven het hoofd.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 21:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou hem de hand boven het hoofd houden als ik het met je eens zou zijn maar dat niet toegeef. En aangezien ik het niet met je eens ben, houd ik hem dus ook de hand niet boven het hoofd.. Je steekt je kop weer eens in het zand en verder weet ik dat je fan bent van zinloze discussie maar ik doe er niet aan mee deze keer. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 16:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hierbij nomineer ik jouw opmerking als domste van dit jaar! Hahaha wat een onzin dit. ;=) !! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Volgende week pakken we ze op z"n grieks |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk met westerman inpl/van Viergever. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 21:19 schreef Brandje het volgende:[..] Je steekt je kop weer eens in het zand en verder weet ik dat je fan bent van zinloze discussie maar ik doe er niet aan mee deze keer. Nee kerel, ik heb wel een eigen mening. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je weet niet eens wat dat is man schei toch uit. Enige wat jij wel weet is hoe je die vriend van je op zijn hondjes pakt. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 09:53 schreef Peterhs het volgende:[..] Je weet niet eens wat dat is man schei toch uit. Enige wat jij wel weet is hoe je die vriend van je op zijn hondjes pakt. jij bedoel je eigen holmaatjes zeker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Heel origineel ook... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] Millik is er gewoon pas netw eer bij en Bazoer is geblesseerd, vrij logisch dat ze er dan niet zijn.. Dus toch meer aan de hand of puur toeval? Hopen dat het niet geldt voor Bazoer.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 16:24 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Dus toch meer aan de hand of puur toeval? Hopen dat het niet geldt voor Bazoer.... Gewoon samenloop van omstandigheden.
Bazoer trainde ook apart van de groep.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt en daardoor steek je regelmatig je kop in het zand;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, ik kijk en oordeel.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dan heb je het aardig voor mekaar pffff... Kut weer hiero. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey blauwvinger alles goed ?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zekeeerr! lange tijd niet geweest dus dacht keer maar weer eens terug.
Met jou ook alles goed? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 21:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] Zekeeerr! lange tijd niet geweest dus dacht keer maar weer eens terug. Met jou ook alles goed? Yep......goed je weer te zien ouwe |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Weinig veranderd hier zie ik iig. Nog steeds lekker aan het rellen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee ik niet meer....valt niet veel meer te rellen hier |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zuur... Nog op vakantie geweest? of ga je nog? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
same. gewoon hele dag beetje aan je pik trekken kom je de vakantie ook wel door. xD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar heb jij wel de leeftijd voor...;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: jij Met al verdraaingen en Bullshit er omheen !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Leg uit....ik snap het niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Kom ouwe.. okè ff dan .. Zolang het in z'n straatje is of kan reageren met iemand waar hij niets mee te maken heeft (doe ik /jij ook niet ) Bij hem is het altijd om de stront heen draaien (als hij verantwoording moet afleggen op zijn vorige uitspraken) en ..dan komt die onzin Wil ook niet zeggen dat hij alleen maar onzin zegt ,heeft ook voetbal kennis. Ik heb geen hekel aan hem ,maar het is /Blijft zo doorzichtig gap!! Soms denk ik shut your fucking mouth,maar dat krijg ik ook gelijk terug ...ook okè,maar Let it Be ouwe !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 23:39 schreef enough het volgende:[..] Kom ouwe.. okè ff dan .. Zolang het in z'n straatje is of kan reageren met iemand waar hij niets mee te maken heeft (doe ik /jij ook niet ) Bij hem is het altijd om de stront heen draaien (als hij verantwoording moet afleggen op zijn vorige uitspraken) en ..dan komt die onzin Wil ook niet zeggen dat hij alleen maar onzin zegt ,heeft ook voetbal kennis. Ik heb geen hekel aan hem ,maar het is /Blijft zo doorzichtig gap!! Soms denk ik shut your fucking mouth,maar dat krijg ik ook gelijk terug ...ook okè,maar Let it Be ouwe !! Remco is een Ajax watcher net als Eide....ik ben een volger. Die 2 hebben er meer verstand van dan ik.
Vroeger joeg ik Remco op de kast en andersom maar dat ging nooit over de inhoud van zijn post.....puur om te trollen, Eide was er toen nog niet. Tegenwoordig is Remco verstandiger en ik tammer...de lol is eraf. Ik heb respect voor Remco....als ik het niet met hem eens ben ( El Ghazi) zeg ik het ook, maar andersom (Cillissen) ook.
Maar goed wat mij opvalt is dat jij iedereen hier vrij goed kent.....mijn vraag is dan ook onder welke naam jij hier eerder zat. Als je een kerel bent dan geef je daar antwoord op |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:Maar goed wat mij opvalt is dat jij iedereen hier vrij goed kent.....mijn vraag is dan ook onder welke naam jij hier eerder zat. Als je een kerel bent dan geef je daar antwoord op You will never know and he will never tell you. He is just a jiu jitsu wanker. |
|
|
|