BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - woensdag 03 augustus 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Kan het alleen een beetje via internet radio volgen, maar begrijp dat Westerman de man van de wedstrijd gaat worden? Waardeloze kut aankoop: zo traag als dikke stront tegen de berg op, de draaicirkel van een olietanker en de techniek van een f-pupil. En dan een speler als Cerny thuis laten, bezwijkt Bosz nu al onder de druk??? Volgens internet een 3-5-2 of 5-3-2 opstelling ... hoe zo begreep dat ze verleden week best redelijk speelden.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die presteert nooit in Europese wedstrijden. Beetje onredelijk van jou om dat nu dan ineens wel te verwachtten.
En in de ED ook al een tijd niet meer.
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

PB mij jou telefoon nummer ff als je wilt die ben ik kwijt...
Mag je kwijt zijn....zal niet meer de juiste zijn.
zal je pb sturen.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:01 schreef baco74 het volgende:

[..]

He malle Loetje...
Niet zo goed lees ik?
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:03   quote  deeplink  
Dit is nu precies wat je kon verwachten. Het is uiteindelijk de fout van de leiding van Ajax. Ik heb al heel vaak mijn ongenoegen hierover geuit. Velen waren naïef en blind.

Zijn zijn er voor verantwoordelijk dat ze Bos hebben aangesteld en het spelers materiaal wat er nu is. Het is het structureel falen van de leiding. Die ik als ongeschikt vind en liever vandaag dan morgen zie vertrekken.

De supporters worden totaal niet serieus genomen. En zo blijf je voortdurend achter de feiten aan lopen. Het is duidelijk tijd voor verandering en dat is niet met de huidige mensen die Ajax l(ij) eiden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Dit is nu precies wat je kon verwachten. Het is uiteindelijk de fout van de leiding van Ajax. Ik heb al heel vaak mijn ongenoegen hierover geuit. Velen waren naïef en blind.

Zijn zijn er voor verantwoordelijk dat ze Bos hebben aangesteld en het spelers materiaal wat er nu is. Het is het structureel falen van de leiding. Die ik als ingeschikt vind en liever vandaag dan morgen zie vertrekken.

De supporters worden totaal niet serieus genomen. En zo blijf je voortdurend achter de feiten aan lopen. Het is duidelijk tijd voor verandering en dat is niet met de huidige mensen die Ajax l(ij) eiden.
Wat denk je van een trainer die ineens 5-3-2 gaat spelen zonder dat dat ooit geprobeerd is. Zijn vleugels thuis laat en dus niet meer om kan schakelen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
Die ogen van Mendes.....die zit vol aan de speed volgens mij
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet zo goed lees ik?
nee man...doffe elende.
Maar ook aan elende zal een eind komen.
Mss dat ik hier van jullie weer een btje opvrolijk.
Ben wel ff toe aan jullie kafmezen...
Stanley
 Stanley - woensdag 03 augustus 2016 - 21:07   quote  deeplink  
Ach die Overmars moet gewoon oprotten!!!!

Wat een middelmaat pfff!
Loetje
 Loetje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:07 schreef baco74 het volgende:

[..]

nee man...doffe elende.
Ghehehe. Kom wat vaker een biertje nemen hier...
JOOD
 JOOD - woensdag 03 augustus 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat denk je van een trainer die ineens 5-3-2 gaat spelen zonder dat dat ooit geprobeerd is. Zijn vleugels thuis laat en dus niet meer om kan schakelen?
En daar zit je fout. Bosz heeft 100% gelijk. Maar de spelers zijn in een keer heel slecht geworden. Klaassen wwet niet wat druk zetten is, Gudelj kan geen duel winnen, Dolberg gaat niet 1 kopduel aan, Tete ziet niet de ruimte die Dijks wel ziet, Veltman en Viergever zijn gewend om rond te tikken ipv snelle passes in dit systeem, Westermann is zwaar slecht bezig en Cillessen ook.

Dus waag het niet om Bosz de schuld te geven..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 augustus 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:07 schreef baco74 het volgende:

[..]

nee man...doffe elende.
Ik heb een dikke huid en van jou kan ik veel hebben.....kom maar op ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vind het wel grappig. Is in ieder geval verrassend. Hahaha.
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Met deze stand de rust in, moet als een overwinnig voelen.
Hadden al met 3 doelpunten achter kunnen staan.
In de rust moet Big Bosz maar ff orde op zaken stellen.
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 21:10   quote  deeplink  
Poeh, wat valt dit enorm tegen. Westermann en Vierge er beide eraf, El Ghazi erbij en Van de Beek ook.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 03 augustus 2016 - 21:12   quote  deeplink  
Het is niet om aan te zien hoe wij spelen. Ik zou voor een dubbele wissel gaan in de rust. Sowieso Westermann eruit, en onder ander El Ghazi erin ? ? ? Een betere keuze is ook welkom.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat snap ik wel. Maar gaat om de essentie. De leiding heeft een trainer binnengehaald die niet past bij Ajax. Ik zie hen als hoofdschuldige. Ik kijk juist verder en waar de oorzaak vandaan komt.

Natuurlijk geeft iedereen nu Bos de schuld. Ik denk ook niet dat dit de juiste keuze is geweest. maar je kunt het Bos niet kwalijk nemen dat hij trainer nu is van Ajax. Maar wel de leiding die bestaat uit falende en ook ongeschikte mensen.
pth
 pth - woensdag 03 augustus 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:08 schreef JOOD het volgende:

[..]

En daar zit je fout. Bosz heeft 100% gelijk. Maar de spelers zijn in een keer heel slecht geworden. Klaassen wwet niet wat druk zetten is, Gudelj kan geen duel winnen, Dolberg gaat niet 1 kopduel aan, Tete ziet niet de ruimte die Dijks wel ziet, Veltman en Viergever zijn gewend om rond te tikken ipv snelle passes in dit systeem, Westermann is zwaar slecht bezig en Cillessen ook.

Dus waag het niet om Bosz de schuld te geven..
Nee, het is een slimme zet om af te wijken van je huisstijl voor zo'n belangrijke wedstrijd. Verdedigend stond het de afgelopen jaren best redelijk en wat ik nu hoor (heb alleen radio) lijkt het één grote puinbak achterin. Fantastische aankoop die klote Duitser ... overigens opgesteld door meneer Bosz terwijl betrokkene nog geen wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld.
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb een dikke huid en van jou kan ik veel hebben.....kom maar op ;-)
Met jou zal ik zachtjes omgaan....ik weet dat je een heel gevoelig persoon bent.
Maar ook jij moet af en toe eens van je afslaan en hier gewoon eens zeggen wat je wilt.
Veel te bescheiden jij.....trek je mond eens open.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Nou.. wie neemt hem?
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
nah....godsgeschenk
Nu er nog in....
Brandje
 Brandje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Maken is door verliezen eruit. Zo belangrijk is deze pingel
JOOD
 JOOD - woensdag 03 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:12 schreef pth het volgende:

[..]

Nee, het is een slimme zet om af te wijken van je huisstijl voor zo'n belangrijke wedstrijd. Verdedigend stond het de afgelopen jaren best redelijk en wat ik nu hoor (heb alleen radio) lijkt het één grote puinbak achterin. Fantastische aankoop die klote Duitser ... overigens opgesteld door meneer Bosz terwijl betrokkene nog geen wedstrijd voor Ajax heeft gespeeld.
Paniek noemen ze dat. Als alle spelers 20% beter gaan spelen winnen we makkelijk. En natuurlijk die domme persoonlijke fouten eruit!

Ohoh Klaassen..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 03 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Zo, dat zit erin. 1-1
enough
 enough - woensdag 03 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Klasse klaassen
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Lekker KLAASSEN!
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
Pffff....dik verdiend hihi
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:10 schreef Eide het volgende:
Poeh, wat valt dit enorm tegen. Westermann en Vierge er beide eraf, El Ghazi erbij en Van de Beek ook.
Ajax faalt doordat het niet op tijd wedstrijd fit is en niet beschikt over de juiste mensen. Dan faal je als leiding dat je niet instaat bent om ervoor te zorgen dat Ajax een ronde verder komt in de voorronde van de CL.

Ik kots erop dat mensen hier keer op keer de leiding ieder keer gaan verdedigen. De manier waarop Ajax geleid wordt is niet de juiste manier. En juist dat moet anders.
enough
 enough - woensdag 03 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
Hahahah heerlijk zo de rust in
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
Klasse gedaan ook Viergever trouwens!
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
De stand mag een wonder heten maar mij hoor je niet klagen. Klasse van Klaassen, als een echte aanvoerder z'n verantwoordelijkheid genomen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:15 schreef baco74 het volgende:
Pffff....dik verdiend hihi
vorige week hadden we veel pech, en nu heb je ineens veel geluk dat je op 1-1 staat. En ook dat is voetbal. Neemt niet weg dat Ajax zich kapot moet schamen met het vertoonde spel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 augustus 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:13 schreef baco74 het volgende:

[..]

Met jou zal ik zachtjes omgaan....ik weet dat je een heel gevoelig persoon bent.
Maar ook jij moet af en toe eens van je afslaan en hier gewoon eens zeggen wat je wilt.
Veel te bescheiden jij.....trek je mond eens open.
Nee die tijd heb ik gehad....het forum is soft geworden niet ik....ik voel me ook niet meer getriggerd
Brandje
 Brandje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:18   quote  deeplink  
Tweede helft gewoon 433 gaan spelen en je gaat met 1-3 naar huis.
pth
 pth - woensdag 03 augustus 2016 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ajax faalt doordat het niet op tijd wedstrijd fit is en niet beschikt over de juiste mensen. Dan faal je als leiding dat je niet instaat bent om ervoor te zorgen dat Ajax een ronde verder komt in de voorronde van de CL.

Ik kots erop dat mensen hier keer op keer de leiding ieder keer gaan verdedigen. De manier waarop Ajax geleid wordt is niet de juiste manier. En juist dat moet anders.
Mijn steun heb je, die mafkezen die deze club mogen leiden zijn net zo failliet als het land waar ze nu spelen. Laat die eikels daar maar achter, pure armoede zijn ze toch aan gewend.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:16 schreef Eide het volgende:
De stand mag een wonder heten maar mij hoor je niet klagen. Klasse van Klaassen, als een echte aanvoerder z'n verantwoordelijkheid genomen.
Is ook het eerste wat hij goed doet. Moet zich doodschamen wat hij de laatste maanden laat zien.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 03 augustus 2016 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:18 schreef Brandje het volgende:
Tweede helft gewoon 433 gaan spelen en je gaat met 1-3 naar huis.
Helemaal mee eens.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:22 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Wanneer Bos net zo eigenwijs is als de Boer komt hij in de 2e helft met hetzelfde systeem:)
pth
 pth - woensdag 03 augustus 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:22 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Hebben ze daar nu de spelers dan voor, begreep dat hij een aantal vleugelspelers thuis heeft gelaten (is voor mij een beetje moeilijk te volgen vanuit de middle of nowhere in Zuid Frankrijk).
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:29   quote  deeplink  
Ze moeten de leiding van Ajax afkopen en een keer geschikte mensen met de juiste ervaring er neerzetten. Omdat ik Ajax niet zie veranderen wat gewenst is.

Ik geloof zelfs dat de Boer een beter resultaat zou behalen. Moet je nagaan wanneer we de wedstrijd tegen de Graafschap gewonnen hadden, hadden we nu nog de Boer. Zo dichtbij zitten veranderingen in de samenstelling van een club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:25 schreef pth het volgende:

[..]

Hebben ze daar nu de spelers dan voor, begreep dat hij een aantal vleugelspelers thuis heeft gelaten (is voor mij een beetje moeilijk te volgen vanuit de middle of nowhere in Zuid Frankrijk).
Ghazi
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is ook het eerste wat hij goed doet. Moet zich doodschamen wat hij de laatste maanden laat zien.
Al ruim een jaar..
enough
 enough - woensdag 03 augustus 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Bosz net zo eigenwijs als de Boer..
baco74
 baco74 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Ze moeten de leiding van Ajax afkopen en een keer geschikte mensen met de juiste ervaring er neerzetten. Omdat ik Ajax niet zie veranderen wat gewenst is.

Ik geloof zelfs dat de Boer een beter resultaat zou behalen. Moet je nagaan wanneer we de wedstrijd tegen de Graafschap gewonnen hadden, hadden we nu nog de Boer. Zo dichtbij zitten veranderingen in de samenstelling van een club.
Die won al niet van De Graafschap, dus zou die het nu beter doen.
Btje vreemde stelling van je Bobby.

En wat de eerste alinea betreft;
Wie zou wie dan moeten afkopen?
pth
 pth - woensdag 03 augustus 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghazi
En that's it qua aanvallers?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 03 augustus 2016 - 21:40   quote  deeplink  
Redelijk jammer dit..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:37 schreef enough het volgende:
Bosz net zo eigenwijs als de Boer..
Nee man, juist met deze tussenstand kun je een 532 wel laten staan. Want PAOK heeft nu meer druk om te scoren dan bij een 1-0 voorsprong.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 augustus 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:40 schreef Hasjkoph het volgende:
Redelijk jammer dit..
Wat? gewoon 1-1. Netjes.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:41   quote  deeplink  
Die scheidsrechter is nu ineens wel erg tegen Ajax. Dus dat wordt opletten straks
Brandje
 Brandje - woensdag 03 augustus 2016 - 21:42   quote  deeplink  
Komop Bosz. Dit duurt te lang. Omzetten die handel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PAOK FC (3e voorronde CL, di 26 jul 2016, 20:45 - 2 aug, 20:30) 3 - 2 (1-1 & 1-2)

0.0165190