|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb werkelijk geen idee wat nou de ideale opstelling moet zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Lijkt mij ook nog steeds de beste optie.
Nu nog invullen met namen. Met wat momenteel fit is kom ik tot:
Jones Karsdorp Botteghin Tapia Kongolo Woudenberg El Ahmadi Gustafsson/Vejinovic Elia Kuijt/Kramer Jörgenson |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar begint het mee ja, ook daar ben ik niet uit.. Liefst zou ik 5-3-2 tot 3-5-2 willen zien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe thanx maar wat denk jij dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou ook nog kunnen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 - 23:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Daar begint het mee ja, ook daar ben ik niet uit.. Liefst zou ik 5-3-2 tot 3-5-2 willen zien.. 3-5-2 moet je nooit gaan spelen tenzij ze echt in meerdere systemen kunnen spelen. Ze komen europees dan flink in de problemen als dit het systeem is dat ze gewend zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jones. karsdorp. Bot. Kongolo. Woudenberg.
El Ahmadi. Tapia.
Gustafson. Kuyt. Elia.
Jorgensen.
:Kuyt rendeert het best achter de spits,maar zie daar het liefst een creatieve voetballer.Mocht Berghuis komen dan Dirk wel op 10.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2016 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik krijg ze niet netjes grrr..mrja jullie snappen het wel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 - 00:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 3-5-2 moet je nooit gaan spelen tenzij ze echt in meerdere systemen kunnen spelen. Ze komen europees dan flink in de problemen als dit het systeem is dat ze gewend zijn. Een beetje ingespeeld team kan tijdens de wedstrijd schakelen tussen 3-5-2 en 5-3-2, met bijv. Karsdorp en Kongolo als opkomende backs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van drank zeg je rare dingen ar..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 - 00:55 schreef moa het volgende:[..] Een beetje ingespeeld team kan tijdens de wedstrijd schakelen tussen 3-5-2 en 5-3-2, met bijv. Karsdorp en Kongolo als opkomende backs. Ja afgelopen seizoen hebben ze zo ook een aantal keer gespeeld. Ik vind het gedrufd ,maar ik geloof niet dat je zij europees zo kunnen gaan spelen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Eentje zonder nelom,karsdorp en toornstra |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Om maar eens op de topictitel terug te komen, met winst! Daarna vooral niet vergeten dit te blijven doen tot het eind aan toe. Hoe? Met alle mogenlijkheden die je kan bedenken zodat je de tegenstander steeds weer verrast maar je zellûf nie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klinkt goed, wordt m niet, maar klinkt goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Krijg het idee dat Van Bronckhorst niet voor Woudenberg gaat kiezen en gewoon Nee-lom op blijft stellen. Foute keuze. Los van het feit dat we aan Miquel niets gaan verdienen, Woudenberg is nu al beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie al tekenen van een aantal foute keuzes. Dus, t wordt weer een feestreeks, misschien niet meteen, maar t komt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 - 13:00 schreef Barabas het volgende:Krijg het idee dat Van Bronckhorst niet voor Woudenberg gaat kiezen en gewoon Nee-lom op blijft stellen. Foute keuze. Los van het feit dat we aan Miquel niets gaan verdienen, Woudenberg is nu al beter. Woudenberg en Elia werkte prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik snap daar ook geen reet van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mja had jij Lucas niet hoger ingeschat dan Miquel..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik in ieder geval wel ja.... is niet zo lastig want Nelom is namelijk een prutser.
Maar misschien verval ik nu in herhalingen?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben altijd blij wanneer Nelom m naar de goede kleur speelt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik sta dan op de banken mijn handen blauw te klappen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laat dat eens blijken dan d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat was bij NEC al duidelijk...Eigenlijk al voor NEC ,maar toch verstandig dat hij daar een jaar de kans heeft gehad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Jones
Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg
El Ahmadi - Kuijt - Vilhena
Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 01:38 schreef JanM het volgende:Jones Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg El Ahmadi - Kuijt - Vilhena Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia Ik zou Karsdorp er ook uit gooien |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik schat iedereen hoger in dan Miquel ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 - 13:00 schreef Barabas het volgende:Krijg het idee dat Van Bronckhorst niet voor Woudenberg gaat kiezen en gewoon Nee-lom op blijft stellen. Foute keuze. Los van het feit dat we aan Miquel niets gaan verdienen, Woudenberg is nu al beter. En daar kom je nu pas achter? Treurig ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dan voor Nieuwkoop gaan?
Das mooi dan hebben we voor het middenveld Karsdorp Gustafson Tapia Vejinovic, El doet het bijv. best goed hoor maar samen met Kuijt daar? Wordt een beetje te langzaam zo, daar moet een beetje meer snelheid in.
Voorin alsjeblieft gewoon Bilal er in zetten op rechts, ipv Toornstra.
Woudenberg spreekt natuurlijk voor zich, dat zou een verademing zijn.
Voor de rest kon ik het aardig vinden met de opstelling, maar aub Brad zorg dat je fit wordt en blijft. Het zelfde eigenlijk voor Hahn en Vermeer, ben echt nu al gaar van die Mulder momentjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind El Ahmadi, Vilhena en Kuyt aan de bal best goed, alleen moet t wat sneller, maar ik vind t verdedigend kwetsbaar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja pfffff, ik wordt er zo moe van dat men hier niet wil zien dat sommige spelers gewoon kwaliteit te kort komen ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2016 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat bedoel ik, verdedigend bijv doet Vilhena soms goed werk en dan in een keer staat ie er niet en moet Kongolo de shit oplossen omdat Neeeeeelom zich ook weer eens heeft laten voorbij lopen of totaal verkeerd staat.
Tegen Valencia was Kongolo niet best en dan was die linkerkant daar echt zwakjes, had een Valencia in vorm gehakt van gemaakt of andere Europes clubs die we dadelijk tegen gaan komen.
Maar voor dadelijk voor dat JC ding gaat het tegen PSV al fataal worden, dat moet toch echt anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kongolo was niet eens zo slecht, maar zoals jij al aangaf, kwam hij regelmatig tegen meer spelers te staan omdat Vilhena of Nelom zijn werk niet deed. Zo kwamen er aantal kansen tegen. Kongolo is niet zo ver dat hij dan de juiste keuzes kan maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:Ik vind El Ahmadi, Vilhena en Kuyt aan de bal best goed, alleen moet t wat sneller, maar ik vind t verdedigend kwetsbaar. Eensert..Nelom is niet alles. Botteghin kan geen achtervolging inzetten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 08:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja pfffff, ik wordt er zo moe van dat men hier niet wil zien dat sommige spelers gewoon kwaliteit te kort komen .... Ik word moe van je autisme.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:Kongolo was niet eens zo slecht, maar zoals jij al aangaf, kwam hij regelmatig tegen meer spelers te staan omdat Vilhena of Nelom zijn werk niet deed. Zo kwamen er aantal kansen tegen. Kongolo is niet zo ver dat hij dan de juiste keuzes kan maken. Vilhena is verdedigend KUT.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat is echt een ding, die laat zo vaak zijn man lopen. Gisteren was er een ideaal voorbeeld en als mensen t willen zien, wil ik daar graag een filmpje voor jullie van maken :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gisteren viel het erg op, meerdere keren zelfs.. |
|
|
|