|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nelom vervangen voor Woudenberg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als je dan al wat wil zeggen, zeg dan iets dat inhoudelijk klopt.
Anders lijkt het steeds een gefrustreerde ouwe kerel bij wie het geld tegen de plinten klotst maar niet meer in staat is om hem omhoog te houden zonder aan kleine jongetjes te denken. En dat wil jij toch niet?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 10:40 schreef Barabas het volgende:[..] Als je dan al wat wil zeggen, zeg dan iets dat inhoudelijk klopt. Anders lijkt het steeds een gefrustreerde ouwe kerel bij wie het geld tegen de plinten klotst maar niet meer in staat is om hem omhoog te houden zonder aan kleine jongetjes te denken. En dat wil jij toch niet?! Het is gewoon triest , heel je denkwijze en voetbalvisie betreft spelers bij Feyenoord |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 12:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is gewoon triest , heel je denkwijze en voetbalvisie betreft spelers bij Feyenoord Dan ga je toch lekker wat anders doen ouwe.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De topic vraag , even aan de hoogste baas gevraagd van de KNVB. Gewoon alles er aan doen om van nu af aan alles te winnen was zijn antwoord. Geniaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nelom naar de tribune of De graafschap of zo. Woudenberg liet in 20 minute meer zien dan Neelom de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien aanbieden bij FC Plusködt |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: je hebt gelijk kan nog niet eerst wachten op steven |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: als je er niet tegen kan dan wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die kan nergens tegen bluf.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: je moet je benen en je hoofd laten werken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Te lang daarover geweest en last van sprökgebräek?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie zie jij dan het liefst, nelom of Woudenberg..(?) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: tegen sterker tegensanders zal ik met Nelom spelen hij heeft daar ervaring mee |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
we moeten met z'n allen niet vergeten dat we op drie fronten dit seizoen moeten strijden dus zuinig zijn met onze jonge talenten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 12:35 schreef de bluffer het volgende:[..] tegen sterker tegensanders zal ik met Nelom spelen hij heeft daar ervaring mee Dat haalt toch niets uit mijnheer De Bluffert.... hij komt op alle vlakken tekort en tegen een sterkere tegenstander valt ie alleen maar harder door de mand. Woudenberg is zoveel beter dat die "ervaring" er helemaal niet toe doet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 12:45 schreef de bluffer het volgende:we moeten met z'n allen niet vergeten dat we op drie fronten dit seizoen moeten strijden dus zuinig zijn met onze jonge talenten In het geval van Lucas niet aan de orde. Die is er klaar voor. Hebben we tegen Valencia allemaal kunnen zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond hem goed i vallen tegen Valencia, hij geniet ook mijn voorkeur.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tegen mindere tegenstanders:
Jones
Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg
El Ahmadi
Kuijt - Vilhena
Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia
Tegen sterke(re):
Jones
Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg
El Ahmadi - Tapia
Kuijt
Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 12:35 schreef de bluffer het volgende:[..] tegen sterker tegensanders zal ik met Nelom spelen hij heeft daar ervaring mee Ongelooflijk |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zyech had geen geen hol tegen hem in te brengen, of zegt dat meer over Zyech? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen Ziyech geen Neelom, verder nog vragen. Leuk dat je hem nog hebt als backup en klaro. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ohja Ziyech is het. Kutnaam. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel een voetballertje hoor.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou voetballertke met een kudt mentaliteit dan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus geen reet aan in de Kuip, groeten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 15:52 schreef JanM het volgende:Tegen mindere tegenstanders: Jones Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg El Ahmadi Kuijt - Vilhena Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia Tegen sterke(re): Jones Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg El Ahmadi - Tapia Kuijt Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia Hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lach je omdat je omdat je mijn opstellingen niet goed vindt of kan het zijn dat je niet goed gelezen/gekeken hebt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 22:38 schreef JanM het volgende:[..] Lach je omdat je omdat je mijn opstellingen niet goed vindt of kan het zijn dat je niet goed gelezen/gekeken hebt? Ik vind ze prima zelfs .... Alleen tot nu toe zie ik geen reden om tegen een sterke tegenstander met Tapia te gaan spelen in plaats van Vilhena.. Maar misschien heb jij een vooruitziende glorieuze blik? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 22:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind ze prima zelfs .... Alleen tot nu toe zie ik geen reden om tegen een sterke tegenstander met Tapia te gaan spelen in plaats van Vilhena.. Maar misschien heb jij een vooruitziende glorieuze blik? Tapia kan (ook) verdedigen, Vilhena verzaakt m.n. verdedigend regelmatig. Dus met Vilhena staat El Ahmadi vaak alleen (Kuijt en Vilhena offensief) en met Tapia speel je met Kuijt als 10 (twee defensieve middenvelders). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 00:51 schreef JanM het volgende:[..] Tapia kan (ook) verdedigen, Vilhena verzaakt m.n. verdedigend regelmatig. Dus met Vilhena staat El Ahmadi vaak alleen (Kuijt en Vilhena offensief) en met Tapia speel je met Kuijt als 10 (twee defensieve middenvelders). Ben ik t mee eens hoor, maar dan zou ik eerder Kuyt slachtofferen of doorschuiven. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 08:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Ben ik t mee eens hoor, maar dan zou ik eerder Kuyt slachtofferen of doorschuiven. M.i. is niet Kuijt maar Vilhena het probleem en in grote(re) wedstrijden hebben we Kuijt's ervaring en drive hard nodig volgens mij. Hopelijk blijkt Tapia de nieuwe Clasie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 - 08:25 schreef JanM het volgende:[..] M.i. is niet Kuijt maar Vilhena het probleem en in grote(re) wedstrijden hebben we Kuijt's ervaring en drive hard nodig volgens mij. Hopelijk blijkt Tapia de nieuwe Clasie! Vilhena voegt aanvallend meer toen dan Kuyt op het middenveld. Dan zou ik Kuyt op rechts zetten en Toornstra slachtofferen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk ben je het niet met Jan eens he? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor wat betreft het verdedigende probleem van Vilhena wel. Maar ik zet Kuyt zelf ook op het middenveld neer omdat hij daar weinig mensen in de wegloopt, voorin hebben we op de positie betere spelers. Tegen sterkere tegenstanders heb je de werklust van Dirk zeker nodig en dan vooral op rechts, niet op het middenveld, dan mis je daar een man, is mijn mening. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|