|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 14:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vorig jaar hebben ze dat wel 30 x geprobeerd terwijl alles aanwezig was voor die counter. Tis ze geen 1 x gelukt. De passes kwamen niet aan of een slechte aannamen Dat lukt ook niet met Vilhena ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
We hebben het over iets anders: ik wil helemaal niet dat Feyenoord countervoetbal gaat spelen, maar druk zet zoals (zeker de eerste helft) tegen Valencia. Alleen moet je bij balverlies dan niet direct in de problemen komen en dat is m.i. wel zo als je met Kuijt en Vilhena speelt. Dan Staat El Ahmadi in z'n eentje voor de verdediging omdat Vilhena zijn verdedigende taken regelmatig verwaarloost. Ik denk dat een Tapia dat veel beter in kan vullen, simpelweg omdat die meer verdediger is en Vilhena meer aanvaller (of denkt dat te zijn).
Dan kun je met onze opkomende backs nog steeds offensief spelen, maar is niet iedere counter meteen dodelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beloof je dat als ik jou gelijk geef jij het laat rusten Jan ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar wat je zegt zit wat in natuurlijk. Zo, n counter vraagt om specifieke kwaliteiten. Ik hoop dat onze jongens dat gewoon ook kunnen..haha. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha jij gaat nooit toegeven dat Vilhena soms beter op de bank gezet kan worden! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 15:09 schreef ar het volgende:[..] Maar wat je zegt zit wat in natuurlijk. Zo, n counter vraagt om specifieke kwaliteiten. Ik hoop dat onze jongens dat gewoon ook kunnen..haha. Het gaat al fout bij de opdracht van een hoekschop van de tegenstander.. Elke speler staat in de eigen 16 .. Vind ik zo fout als je tegen een gemiddelde tegenstander in de eredivisie speelt.
Waarom geen Bilal of Elia op de middenstip neerplanten bij een hoekschop van de tegenstander? 1 je heb minder tegenstanders in je eigen 16 ,en 2 met een beetje geluk kan je omschakelen met een counter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 15:31 schreef JanM het volgende:[..] Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha jij gaat nooit toegeven dat Vilhena soms beter op de bank gezet kan worden! Hahaha Het grootste probleem vind ik dat je de creativiteit eruit haald. Niemand is heilig binnen een team..Als andere bewijzen beter te zijn of in een ander systeem beter te zijn ,waarop word overgegaan vind ik het prima.
Maar laten we de JC schaal afwachten,oefenpartijtjes zeggen mij weinig.. Zie ajax gisteren ,in de voorbereiding waren ze een lachertje ..Gisteren zagen we opeens een kampioen kandidaat. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: PAOK wordt kampioen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gaat al fout bij de opdracht van een hoekschop van de tegenstander.. Elke speler staat in de eigen 16 .. Vind ik zo fout als je tegen een gemiddelde tegenstander in de eredivisie speelt. Waarom geen Bilal of Elia op de middenstip neerplanten bij een hoekschop van de tegenstander? 1 je heb minder tegenstanders in je eigen 16 ,en 2 met een beetje geluk kan je omschakelen met een counter. Precies. Ook dat. Ze komen er nooit eens lekker uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Hoe Barcelona verloor van Chelsea is schitterend.. Constant onder de druk staan en dan plots de lange bal en een counter..prachtig gewoon:) d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop het ,2de stad van Griekenland (havenstad)Thessaloniki en het enige Griekse stadion dat ik gezien heb |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus het zit er niet zo ingebakken bij ons ...helaas |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen jammer dat het Chelsea was ;-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na gisteren denk ik er zo over, uitgaande dat Gio toch 4-3-3 blijft hanteren..
---------------------------Jones------------------------
Karsdorp--------Botteghin----------Kongolo---------Woudenberg
-----------------------------Tapia------------------------
----------------Gustafson-----------Vilhena-------------
----Berghuis----------------Jørgensen-------------Elia |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan Elia of Jones als aanvoerder.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Jones
Karsdiórp Botteghin Kongolo Woudenberg
Tapia Kuyt Vilhena
Berghuis Jürgensen Elia |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jones
Karsdorp Botteghin (aanvoerder) Kongolo Woudenberg
Tapia Jörgensen Vilhena
Berghuis Kramer Elia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sowieso moet die Zweedse Mulder van t doel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kuyt viel me juist gisteren zo zwaar tegen..heeft ie nou werkelijk iets goed gedaan die wedstrijd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kuyt moet gewoon eens toelaten dat ie gewisseld wordt rond de 60e, goed voor bijv. Gustafson om in te stromen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 12:47 schreef VVout het volgende:Kuyt moet gewoon eens toelaten dat ie gewisseld wordt rond de 60e, goed voor bijv. Gustafson om in te stromen. Of andersom Gustafson basis en dan omwisselen voor Kuyt.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeker, samen sterk. Ook daarin het goede voorbeeld geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien kunnen we uitstel vragen. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Jones - Woudenberg - Kongolo - van Beek - Karsdorp - El Ahmadi - Vilhena - Gustafson - Elia - Jorgensen/Kuyt - Berghuis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 03:35 schreef Nummer Zeven het volgende:Jones - Woudenberg - Kongolo - van Beek - Karsdorp - El Ahmadi - Vilhena - Gustafson - Elia - Jorgensen/Kuyt - Berghuis Goede opstelling, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat er geen vervanging gehaald is voor El Ahmadi ipv zijn contract te verlengen. Verder kan ik me wel vinden in bovenstaand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jones-Karsdorp-van Beek-Kongolo-Woudenberg-Tapia-Vejinovic-Gustafson-Elia-Jörgensen-Berghuis
Kuyt 1 helft, en Botteghin als 1 der backs het niet trekt.
Durf nou eens, Gio. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
El, Tapia, Gustafson..gewoon omdat het kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan haal ik n pot zure bommen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou Vilhyena laten staan. Met Tapia en Kuyt. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Snap de mensen niet die Botteghin er niet in hebben staan niet. Opbouwend wat minder maar verdedigend steeds beter. Er staat tenminste iemand! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Kongolo de laatste tijd de zwakste. Zelfs zwakker dan Nelom soms.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 speelde ruk vanavond. Worden we nu 2e eind dit seizoen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 15:53 schreef MMM het volgende:Jammer dat er geen vervanging gehaald is voor El Ahmadi ipv zijn contract te verlengen. Verder kan ik me wel vinden in bovenstaand. Tapia kan prima op zijn positie uit de voeten. Net als Vejinovic. Dus in principe zijn er voldoende spelers die concurreren met El Ahmadi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind ik ook. Maar eigen jeugd, dus vrijwel niemand heeft het er over. Terwijl spelers van buitenaf na een wedstrijd soms al worden afgebrand.
Niks ten nadele van Kongolo trouwens, zou hem gewoon opstellen, maar het verschil is opvallend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou overigens zo beginnen van t weekend:
Jones Karsdorp-Botteghin-Kongolo-Woudenberg Gustafson-El Ahmadi-Vilhena Berghuis-Jorgensen-Elia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou overigens zo beginnen van t weekend: Jones Karsdorp-Botteghin-Kongolo-Woudenberg Gustafson-El Ahmadi-Vilhena Berghuis-Jorgensen-Elia Ik ga met jou mee... Nu nog 1 ding!
Trap die bal naar voren ,trap die bal naar voren,trap die bal naar vooruuuh. Trappen met die baaaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tapia kan prima op zijn positie uit de voeten. Net als Vejinovic. Dus in principe zijn er voldoende spelers die concurreren met El Ahmadi. Dat ze daar uit de voeten kunnen prima, maar of het kwalitatief voldoende is vraag ik me af. Volgens mij zijn beide, of in ieder geval Vejinovic, al afgeschreven.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou overigens zo beginnen van t weekend: Jones Karsdorp-Botteghin-Kongolo-Woudenberg Gustafson-El Ahmadi-Vilhena Berghuis-Jorgensen-Elia Zal wel Nelom en Kuyt worden in plaats van Woudenberg en Gustafson.
En ik vrees dat hij Berghuis nog niet in de basis wil zetten, 'nog te vroeg'.... Krijg je die vreselijke Toornstra weer op rechts
En kiest hij voor Jones?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|