|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo moeten we de competitie starten d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima start toch, niemand (behalve Vincent, Gerard en ik) had dit verwacht na vorige week. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 19:39 schreef RenatoBos het volgende:Prima start toch, niemand (behalve Vincent, Gerard en ik) had dit verwacht na vorige week. Ik ben teleurgesteld, had ècht 0-7 willen zien ;-P |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgende week tegen Twente ruik ik kansen voor je Jan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die waren echt slecht. Geven zichzelf op deze manier 30 punten aftrek! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens Kraay spelen we 4-1-4-1, op zijn Duits.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Klopt ook wel toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijna denk ik, ik vind t zelf meer wen 4-1-3-2 want Berghuis is meer aanvaller. Met Elia wordt t straks 4-1-2-3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt zeker Jørgensen voorin, en El met de punt naar achter.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawohl ,Hansie heeft gelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goede topic titel eigenlijk.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heb m nog eens helemaal doorgelezen. Onbegrijpelijk hoe o.a Botteghin, Kongolo, El Ahmadi, Toornstra en Kuijt door sommigen werden afgezeken/-schreven, terwijl die aan de basis stonden van het succes van afgelopen we(e)k(en) ... |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 00:10 schreef JanM het volgende:Heb m nog eens helemaal doorgelezen. Onbegrijpelijk hoe o.a Botteghin, Kongolo, El Ahmadi, Toornstra en Kuijt door sommigen werden afgezeken/-schreven, terwijl die aan de basis stonden van het succes van afgelopen we(e)k(en) ... Dat niet alleen. Wat ik allemaal voor onzin lees over systemen, dan ben ik blij dat deze mensen de opstelling niet hoeven te maken. Ik zeg niet dat ik er veel verstand van heb. Alleen als ik lees dat mensen met 3 verdedigers willen gaan spelen, dan begrijp je er echt heel weinig van! Dit zou alleen kunnen als de tegenstander met 2 spitsen speelt..... |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
En dan heb je zelfs nog mensen die Kramer een betere spits vinden dan Jorgensen. Een spits die de balvast houdt, zodat je allemaal kan aansluiten en van daaruit dus verder kan voetballen, of een spits die helemaal niet meedoet aan het spel. Een spits die de tegenstander op de juiste manier vastzet, of een spits die een beetje voor de schijn jaagt. Misschien maakt Kramer 1 of 2 doelpunten per seizoen meer, maar Jorgensen stelt andere in staat om te scoren en maakt het spel beter! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb m ook doorgelezen. Ik sta nog steeds achter elke post |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 05:33 schreef Drees het volgende:En dan heb je zelfs nog mensen die Kramer een betere spits vinden dan Jorgensen. Een spits die de balvast houdt, zodat je allemaal kan aansluiten en van daaruit dus verder kan voetballen, of een spits die helemaal niet meedoet aan het spel. Een spits die de tegenstander op de juiste manier vastzet, of een spits die een beetje voor de schijn jaagt. Misschien maakt Kramer 1 of 2 doelpunten per seizoen meer, maar Jorgensen stelt andere in staat om te scoren en maakt het spel beter! Jaaaa tijd voor een discussie Kramer VS Jorgensen! |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Het lijkt me me geen discussiepunt! Ik constateer alleen dat sommige mensen hier hele rare dingen roepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik bied bij deze mijn excuses aan voor Barabas.. d:-) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 05:33 schreef Drees het volgende:En dan heb je zelfs nog mensen die Kramer een betere spits vinden dan Jorgensen. Een spits die de balvast houdt, zodat je allemaal kan aansluiten en van daaruit dus verder kan voetballen, of een spits die helemaal niet meedoet aan het spel. Een spits die de tegenstander op de juiste manier vastzet, of een spits die een beetje voor de schijn jaagt. Misschien maakt Kramer 1 of 2 doelpunten per seizoen meer, maar Jorgensen stelt andere in staat om te scoren en maakt het spel beter! Lol. Hoe door de tegenstanders van Kramer met de feiten wordt gespeeld. Weet je hoeveel doelpunten zijn gemaakt door spelers die uit de rug van Kramer kwamen, zoals Dirk Kuijt? Die gaat gewoon blind naar de eerste paal, zoals een spits hoort te doen. Dat geeft ruimte in de rug. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: haha... excuses aanvaard :)
Zou je wel tegen Barabas willen zeggen dat als hij onzin wil uitkrame(n)r hij dat ergens anders doet? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 08:58 schreef nr 10 het volgende:[..] Lol. Hoe door de tegenstanders van Kramer met de feiten wordt gespeeld. Weet je hoeveel doelpunten zijn gemaakt door spelers die uit de rug van Kramer kwamen, zoals Dirk Kuijt? Die gaat gewoon blind naar de eerste paal, zoals een spits hoort te doen. Dat geeft ruimte in de rug. die feiten over alleen Dirk Kuijt maken me niet zoveel uit. Je ziet toch zelf ook dat ons spel nu een stuk beter is, met nagenoeg dezelfde spelers! En dat er andere spelers meer in scoringspositie komen. Zelfs El Ahmadi heeft er al 2 gemaakt. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En dat allemaal door Jörgensen. De nieuwer Pi-Euro die ook in zijn eentje de Uefacup won |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Onder andere dankzij Jorgensen, ja! Het is geen topspits. Maar voor ons zeer nuttig, omdat hij de ballen vasthoud, zodat je aan kan sluiten. Bij Kramer komen die ballen net zo snel weer terug, waardoor de verdediging onder druk komt te staan en het middenveld teveel meters moet maken. Als we een discussie voeren wil je dan wel met argumenten komen? En niet met rare opmerkingen, anders kan niemand je nog serieus nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel een lekkere start, dus toch een beetje on topic. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
OH JA HOOR, MOGEN WIJ NIET ZITTEN LOPEN TE MEETEN VAN JOU BOUDEWIJN..?!? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 09:04 schreef Drees het volgende:[..] die feiten over alleen Dirk Kuijt maken me niet zoveel uit. Je ziet toch zelf ook dat ons spel nu een stuk beter is, met nagenoeg dezelfde spelers! En dat er andere spelers meer in scoringspositie komen. Zelfs El Ahmadi heeft er al 2 gemaakt. El had er vorig seizoen ook 10 kunnen maken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 08:58 schreef nr 10 het volgende:[..] Lol. Hoe door de tegenstanders van Kramer met de feiten wordt gespeeld. Weet je hoeveel doelpunten zijn gemaakt door spelers die uit de rug van Kramer kwamen, zoals Dirk Kuijt? Die gaat gewoon blind naar de eerste paal, zoals een spits hoort te doen. Dat geeft ruimte in de rug. Ook waar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar ik zie op dit moment nog liever Jorgensen. En heb hoop dat hij beter wordt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat laatste zie ik bij Kramer niet gebeuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: El hoeft dat niet te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 15:52 schreef JanM het volgende:Tegen mindere tegenstanders: Jones Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg El Ahmadi Kuijt - Vilhena Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia Tegen sterke(re): Jones Karsdorp - Botteghin - Kongolo - Woudenberg El Ahmadi - Tapia Kuijt Bilal (of Berghuis?) - Jørgensen - Elia Sorry, even een van geiltje ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik mis Jan Arie en Toornstra. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Help me even. Ik begrijp je nu niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De bewering dat El nu ineens kansen krijgt door Jorgensen 9.04 Is natuurlijk niet zo, kreeg hij vorig seizoen ook.In overvloed zelfs. Alleen nu maakt hij er 2 in 7 wedstrijden. tegenover 1 ? vorig seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zei jou ook. Zeggen dat je nooit meer belt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) Toornstra kan ik wel gezellig mee praten denk , leuke gozer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aha..ik vat hem. Eens. @ horny.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2016 door ar -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha met dat rare nasale stemgeluid van hem. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Verwijdert hier hele gesprekken, wist niet dat 'ie boos werd omdat 'ie (tot op heden) niet uitgenodigd was. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 21:01 schreef Bosifyable het volgende:[..] Verwijdert hier hele gesprekken, wist niet dat 'ie boos werd omdat 'ie (tot op heden) niet uitgenodigd was. Het vermaak van vanmiddag is verdwenen :0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2016 - 21:01 schreef Bosifyable het volgende:[..] Verwijdert hier hele gesprekken, wist niet dat 'ie boos werd omdat 'ie (tot op heden) niet uitgenodigd was. Wat een gemiep zo zeg |
|
|
|