|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 10:32 schreef Milo het volgende:[..] Klopt, ik vond ook dat Berghuis niet zijn hoofd liet hangen. Ik vond dit 1 van Berghuis zijn sterkste optredens. Hij heeft een aantal keer echt karsdorp uit de brand geholpen. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 10:35 schreef igor korneev het volgende:[..] Zeker dom, daarom is t ook spiegel post. Fijn dat je het inziet. Nog een spiegel bericht. Ja,dat vroeg ik mij ook al die jaren af hoe je tapia benaderde onder Gio. Stond ook niet op zijn plek. Maar goed narshing is elders ook een echte killer gebleken. Je had psycholoog moeten worden.
Spiegelpost. Onzin.
Tapia is gewoon te laconiek, niet relevant waar je dan speelt. Doet altijd de meest rare dingen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vind tapia op zijn plek al een hele verbetering |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja als jij dat zegt zal het wel niet zo zijn. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Is totaal niet onduidelijk bij jou hoor. Zelfs als je het eens bent zal je tegen de haren strijken.
Ik vind Berghuis trouwens een goede speler. (Nu word het lastig voor je) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb je toch een keer gelijk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Speelt al vier wedstrijden slecht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind hem ook tegenvallen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Berghuis gaat zijn goede wedstrijden wel weer spelen. Hij is nu eenmaal een "momentenvoetballer".
Ik denk dat je voorlopig gewoon Berghuis gelegenheidsspits moet maken. Hij heeft de beste papieren. Een goed schot. En hij kan wat gaan zwerven als hij dat wil. Het scheelt ook dat hij in de spits niet die actie naar binnen hoeft te maken om tot een schot te komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2019 - 20:39 schreef Frstu het volgende:Berghuis gaat zijn goede wedstrijden wel weer spelen. Hij is nu eenmaal een "momentenvoetballer". Ik denk dat je voorlopig gewoon Berghuis gelegenheidsspits moet maken. Hij heeft de beste papieren. Een goed schot. En hij kan wat gaan zwerven als hij dat wil. Het scheelt ook dat hij in de spits niet die actie naar binnen hoeft te maken om tot een schot te komen. Dat laatste vind ik helemaal niet waar. Hij moet juist van de rechterkant naar binnen trekken om dat goede schot te maken. Ik ga niet zeggen dat hij niet kan scoren met de binnenkant voet ,maar hij scoort 9 van de 10 keer met effect vanaf de wreef
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 september 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Een heel goede speler. Klopt wel wat Leon zegt, maar ben blij dat hij nog bij ons speelt. Baal wel van de herziene voorwaarden van zijn contract. Dat geld bij een transfer konden we goed gebruiken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welke voorwaarden. We hebben geen idee, we lullen maar wat |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2019 - 20:39 schreef Frstu het volgende:Berghuis gaat zijn goede wedstrijden wel weer spelen. Hij is nu eenmaal een "momentenvoetballer". Ik denk dat je voorlopig gewoon Berghuis gelegenheidsspits moet maken. Hij heeft de beste papieren. Een goed schot. En hij kan wat gaan zwerven als hij dat wil. Het scheelt ook dat hij in de spits niet die actie naar binnen hoeft te maken om tot een schot te komen. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zou Sven van Beek in de spits zetten. Die scoort altijd. Wel in eigen goal maar toch....... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geef je hem het shirt van de tegenstander. Problem solved |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: El Bheki maakt er zo 20 met z'n bochel hahaha |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aanvoerder maken als Botteghin gaat banken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doe Fer maar aanvoerder maken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet meer als logisch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind zijn positie niet logisch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens maar das ander verhaa.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer geschikter, Steven houdt zichzelf niet goed in de hand. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weet niet of Berghuis nou echt het type daarvoor is. Zou eerder naar Fer, Toornstra of Vermeer kijken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 04 september 2019 - 23:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Weet niet of Berghuis nou echt het type daarvoor is. Zou eerder naar Fer, Toornstra of Vermeer kijken. Toornstra en Vermeer staan niet vanwege hun kwaliteit in Feyenoord 1 pure armoe |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Noem een betere keeper dan Vermeer op dit moment, die Feijenoord waardig is en haalbaar? Bijlow? Die heeft vorig seizoen ook niet super gekeept.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Berghuis als aanvoerder gaat hij nóg meer lopen dreinnen en stampvoeten. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 09:10 schreef Milo het volgende:Noem een betere keeper dan Vermeer op dit moment, die Feijenoord waardig is en haalbaar? Bijlow? Die heeft vorig seizoen ook niet super gekeept.... Klopt we kunnen niets beters halen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Berghuis heeft het karakter niet als leider. Als hij niet zo belangrijk was, zou hij minder te zeggen hebben in de groep. Komt bij mij over als een slijmert.
Goed is hij wel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah had liever berghuis gezie; dan Narsingh.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis is beter dan Narsingh, maar het kan best wel eens zo zijn dat je met Narsingh directer speelt en eenvoudiger, plus wat meer diepte. Met berghuis meer creativiteit. maar zo als het de eerste helft liep, vond ik het wel erg leuk om naar te kijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2019 - 16:57 schreef CobusIII het volgende:Berghuis is beter dan Narsingh, maar het kan best wel eens zo zijn dat je met Narsingh directer speelt en eenvoudiger, plus wat meer diepte. Met berghuis meer creativiteit. maar zo als het de eerste helft liep, vond ik het wel erg leuk om naar te kijken. Met Nicolai in de spits zou dat best eens kunnen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Plus creativiteit in haardracht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord kan donderdagavond gewoon weer beschikken over Steven Berghuis. Trainer Jaap Stam rekent bij de eerste uitwedstrijd van Feyenoord in de groepsfase van de Europa League op zijn aanvaller. ''De blessure van Berghuis is niet ernstig, donderdag verwacht ik hem er weer bij. We kijken uit naar de wedstrijd tegen Rangers.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan had ie ook gewoon kunnen spelen Pispiemel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe misten jullie hem ? Ik denk toch dat je hem voor de hoofdprijs had moeten verkopen ( niet aan PSV) spelers hadden meer zelf initiatief Ballen kwamen van links en rechts voor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joh, hij is er een wedstrijdje niet, maar is wel vaak beslissend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2019 - 17:29 schreef piet de paler het volgende:Effe misten jullie hem ? Ik denk toch dat je hem voor de hoofdprijs had moeten verkopen ( niet aan PSV) spelers hadden meer zelf initiatief Ballen kwamen van links en rechts voor berghuis wil de bal altijd in de voet hebben, dat vertraagt het spel. In zijn voordeel spreekt dat hij wel een aardige oplossing weet te vinden. Maar hij is niet zo groot dat hij onmisbaar is, denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Joh heb je vandaag gekeken ? Ik miste hem niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nooit naar PSV piet! Mond spoelen aub
Heb het gelezen hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2019 door ar -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zei ook niet naar PSV maar ja die geilen nu op een paar andere spelers |
|
|
|