|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2019 - 10:10 schreef MMM het volgende:Is zeker waar, hij kan en moet beter. Komt wel weer goed. En toch al 7 goals in 12 competitiewedstrijden. Best aardig voor een sociopaat |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2019 - 10:10 schreef MMM het volgende:Is zeker waar, hij kan en moet beter. Komt wel weer goed. En toch al 7 goals in 12 competitiewedstrijden. dankzij veelal penalty's , heeft nog bar weinig laten zien dit seizoen , en laten we het hopen dat hij weer zijn vorm herpakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2019 - 10:10 schreef MMM het volgende:Is zeker waar, hij kan en moet beter. Komt wel weer goed. En toch al 7 goals in 12 competitiewedstrijden. Zeg dan niks |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja mocht er een bod komen dan zou ik het toch overwegen. Spits erbij en ja komt ie weer een rechter verdediger type Senesi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha kan hij niet hebben hoor, mijn vorige reactie. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kijk dat tikje naar die keeper.... helemaal NIKS! Die keeper had zelfs rood moeten krijgen voor simulatie, staat 5 seconden en valt dan als dood neer... pfffff... En al die media die daar nu ineens een hoofdzaak van maken... Tja, zo leren we onze 'vrienden' weer kennen. Maar Berghuis moet nu wel weer gewoon zich de beste speler van onze selectie tonen, en iedere week het verschil maken, en zich niet zo met van die randzaken bezig houden... Dat brengt zijn status als best betaalde speler mee, en daar moet hij zich naar gedragen, en wel met zijn voeten, en niet altijd met zijn mond achteraf! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had gewoon een scheve neus moeten hebben die keeperT, als het aan mij lag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middelvinger van Koeman naar Nederland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Koeman blijft altijd zichzelf. Topvent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik ben voor jullie gebleven... Maar mijn hoofd zit bij de kaptafel in Eindhoven.
Had m lekker verkocht voor 15+ aan een Chinese club voor straf |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Past niet bij je.
Je bent vaak kritisch over vele, behandel Berghuis etc. Niet anders dan andere Feyenoorders is mijn advies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zelfde bladzijde.
Maar geeft niet, je mag je favorieten hebben, heb ik ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoeft niet hoor, was de inleiding voor de 1-0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis: - vaker verkeerde passing - bij periodes in een wedstrijd volslagen onzichtbaar - regelmatig riskant als hij bal op eigen helft naar midden afspeelt - minder die coole killer dan voorheen - ontspoort intussen wel eens per 6 weken in zn kop.
Te weinig waardevol dezer maanden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mooi kopballetje. Mocht ook wel weer een keer. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Staat nu gewoon bovenaan de topscorers ranglijst, boven al die opgehemelden van die andere kut clubs... Stond er vandaag gewoon, meer van dat! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed gedaan van Berghuis. Nu eens vaker dit soort wedstrijden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vandaag weer matig. Maar o zo belangrijk Uitstekende 1e goal, en vanaf de penaltystip een zekerheid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beide matig, verschil van 20 milj van de kant v PSV |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde de eerste 20 minuten belabberd, maar ik ga dat niet posten, want je weet dat hij dan gaat scoren....mooie kopbal, belangrijk. Cashen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor in de winterstop komt er een bod van 25 milj voor Berghuis wat dan ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En wie dan? narsingh op rechts ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In ieder geval een harde werker natuurlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Van die 10 miljoen die hij op brengt koop je toch weer een andere parel?
Zou al tevreden zijn met een voetballer die 4 wedstrijden achter elkaar lekker ken ballen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2019 - 21:55 schreef Fart het volgende:Van die 10 miljoen die hij op brengt koop je toch weer een andere parel? Zou al tevreden zijn met een voetballer die 4 wedstrijden achter elkaar lekker ken ballen. Mag van mij best een paar dagen tussen zitten, wordt anders wel vermoeiend |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dagen wel, wedstrijden niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doet deze keer wat hij moet doen, die pingels mooi meegenomen en uiteraard knap dat ie ze er ook inschiet.
Volgende wedstrijd weer 1 of 2 enz. dan ben je een grote en gewoon blijven doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Klopt, alleen moet je dat niet zeggen anders komt MMM continu klaar....gewoon een mooie kopbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 13:59 schreef Milo het volgende:[..] Klopt, alleen moet je dat niet zeggen anders komt MMM continu klaar....gewoon een mooie kopbal. OK, was een mazzelgoal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met al die gel in zijn haar idd. normaal blijft die bal gewoon plakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2019 - 13:59 schreef Milo het volgende:[..] Klopt, alleen moet je dat niet zeggen anders komt MMM continu klaar....gewoon een mooie kopbal. Wereldgoal |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is ook onze zwakte. Als Steven niet thuis geeft komen er geen goals. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
De penalty's tikken lekker aan. Maar eerlijk is eerlijk, hij speelde gedreven en goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had er veel zin in gisteren. Die eerste goal maak je ook alleen maar als echt 100% gemotiveerd bent om er voor te gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanavond weer belangrijk. Klasbak. |
|
|
|