|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi geschreven. Ik denk het gevoel bij velen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: dank u meneer de paler :) |
|
|
|
|
Michellinkerd
|
|
|
quote: Om te blijven hameren op een aantal wedstrijden waarin hij fouten heeft gemaakt, terwijl IEDEREEN in die wedstrijden slecht speelde, dat is pas stom opportunistisch gelul. Je mist het vermogen om je eigen gelul te herkennen, FR-Henk. Jammer, dat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 - 09:11 schreef MMM het volgende:19/20 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 21 13 7 18/19 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 33 12 12 17/18 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 31 18 14 16/17 Eredivisie Eredivisie Feyenoord 30 7 6 Al 3 seizoenen 10+ goals en 10+ assists, dit seizoen komt hij qua assists ook nog wel boven de 10. Klasbak. Alleen Brian Linssen kan hier aan tippen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In 1 zin volledig ongedaan gemaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 - 11:00 schreef Michellinkerd het volgende:[..] Om te blijven hameren op een aantal wedstrijden waarin hij fouten heeft gemaakt, terwijl IEDEREEN in die wedstrijden slecht speelde, dat is pas stom opportunistisch gelul. Je mist het vermogen om je eigen gelul te herkennen, FR-Henk. Jammer, dat. Rare redenatie...Als iedereen slecht speelt is Berghuis ook slecht? En als iedereen goed speelt zijn het allemaal klasbakken.
Logisch hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
51 - Only Dirk Kuyt (102), Pierre van Hooijdonk (60) and Jon Dahl Tomasson (59) have scored more Eredivisie goals for Feyenoord this century than Steven Berghuis (51). Mister. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze is echt onvergetelijk hilarisch. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij is dit seizoen echt op gestaan sinds Dick is gekomen. Staat in mijn top 10 van beste Feijenoord spelers |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hij mag niet weg zeker niet onder de 25 miljoen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, schijnt dat Feyenoord en Berghuis een bepaald bedrag hebben afgesproken waarvoor hij weg mag. Als voorwaarde voor zijn contractverlenging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wat dacht je van een mooi aanbod vanuit Feyenoord voor een verlenging. Uitmuntend salaris aanbod :) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 22:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, schijnt dat Feyenoord en Berghuis een bepaald bedrag hebben afgesproken waarvoor hij weg mag. Als voorwaarde voor zijn contractverlenging. klopt daar zijn afspraken over gemaakt , niet zo'n slimme zet van onze koffiejuffrouw troost |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor Feyenoord belangrijker dan RvP |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 22:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, schijnt dat Feyenoord en Berghuis een bepaald bedrag hebben afgesproken waarvoor hij weg mag. Als voorwaarde voor zijn contractverlenging. Hij is de enige ster in het team waar kan hij naar toe? Getafe op de bank kom op geld erbij en vijf jaar plezier een stift met je verkeerde been heerlijk:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als hij bij een leuke club veel meer salaris kan krijgen is ie gewoon weg. Of hij moet, net als Dickie, garanties op echte versterking om zich heen krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fenomenale speler, wat een klasbak.
Die goal, schitterend. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 maart 2020 - 23:40 schreef FR-Henk het volgende:Als hij bij een leuke club veel meer salaris kan krijgen is ie gewoon weg. Of hij moet, net als Dickie, garanties op echte versterking om zich heen krijgen. Ik hoop het! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij zelf ook wil blijven, nog verder opwaarderen.
De beste speler van de Eredivisie. De beste speler van Feyenoord in pak hem beet 15 jaar, samen met Pellè.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heb het gevoel dat hij zelf ook wel wil blijven, helemaal als Advocaat blijft |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is bij zijn vorige buitenlandse avonturen niet geslaagd. We roepen nu allemaal hosanna ( inclusief Piet) maar hij heeft ook lang slecht gevoetbalt en rare dingen gedaan. Ook heb ik hem lopen vervloeken door zijn rare en laconieke houding die vaak tot tegen doelpunten geleid. Bij een groot bedrag zou ik zeggen bedankt Steven. Je moet nu de sof aankopen compenseren om zo meer te kunnen doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Avonturen? Hij heeft alleen bij Watford gespeeld.. Dat was geen slimme keuze nee, hij past ook niet in Engeland. Spanje of Duitsland liggen hem meer.
Deze speler is al 4 jaar zéér bepalend. Dat hij vaak vervloekt word ligt meer aan de supporters dan aan hemzelf. Zo'n goede speler die zo weinig krediet had, lijkt nu gelukkig wat te stijgen.
'Rare en laconieke houding die vaak tot tegendoelpunten geleid', nou als dat zo vaak is gebeurd kun je er vast wel 5 opnoemen. Zie ze graag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb wedstrijden gezien waar hij ballen terugspeelde in de verdediging, of rare passes. En wat denk je van de rare schoppen die hij uitdeelde, waar hij bij nader inzien een rode kaart voor kon krijgen. Natuurlijk vind ik het een goede voetballer maar als het niet loopt dan doet hij rare dingen. Maar iedereen heeft zijn favorieten, op vakkie T zijn de meningen wisselend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 09:32 schreef piet de paler het volgende:Ik heb wedstrijden gezien waar hij ballen terugspeelde in de verdediging, of rare passes. En wat denk je van de rare schoppen die hij uitdeelde, waar hij bij nader inzien een rode kaart voor kon krijgen. Natuurlijk vind ik het een goede voetballer maar als het niet loopt dan doet hij rare dingen. Maar iedereen heeft zijn favorieten, op vakkie T zijn de meningen wisselend. Eens met de frustratie over de rare dingen die hij heeft gedaan. Maar, een speler met zijn vaardigheden zonder krasje... Speelt niet bij ons. Realiteit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 maart 2020 - 09:32 schreef piet de paler het volgende:Ik heb wedstrijden gezien waar hij ballen terugspeelde in de verdediging, of rare passes. En wat denk je van de rare schoppen die hij uitdeelde, waar hij bij nader inzien een rode kaart voor kon krijgen. Natuurlijk vind ik het een goede voetballer maar als het niet loopt dan doet hij rare dingen. Maar iedereen heeft zijn favorieten, op vakkie T zijn de meningen wisselend. Is ook zeker waar hoor, zie ik ook. Maar dat daar vaak tegendoelpunten uit voort kwamen vind ik niet.
Op Q zijn de meningen ook verdeeld, maar inderdaad een ieder zijn favorieten. Dit is een speler als Pellè, koester dit soort geweldige spelers want die komen niet vaak voorbij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dick weet hem te triggeren en vind de uitstraling echt met de week verbeteren. Hoop dat ie dit vast houdt en ik kan zowaar nog een fan van hem worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij draait dit seizoen goed dus mooi moment om hem op zijn hoogtepunt te verkopen , daarbij wil hijzelf ook nog een mooie stap maken , kom er weer wat geld in het laadje om het elftal te versterken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Berghuis moet lekker blijven bij iedere club in het buitenland kan ie op de bank belanden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2020 - 19:22 schreef Positivo het volgende:Berghuis moet lekker blijven bij iedere club in het buitenland kan ie op de bank belanden. Precies, en hier in Nederland is ie het mannetje.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Geef hem een nieuwe kaptafel, gel, haarlak en een dik salarisverhoging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De beste speler van de Eredivisie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat laatste wel, lekker blijven samen met Nicolai en een paar versterkingen dan doen we weer mee. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Krabbendam staat bij 020 op het verlanglijstje die gozah verdient echt een keer een poffert op die bolle harses van hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2020 - 16:37 schreef de bluffer het volgende:[..] dat laatste wel, lekker blijven samen met Nicolai en een paar versterkingen dan doen we weer mee. Wat heb jij nu nog met Nicolai? Heeft dit seizoen nog geen deuk in een pakje boter geschopt. Fit worden en weg er mee!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2020 - 17:49 schreef Positivo het volgende:Krabbendam staat bij 020 op het verlanglijstje die gozah verdient echt een keer een poffert op die bolle harses van hem Propaganda molen vanaf de dam. Wordt nog wel meer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ze worden zenuwachtig, dan krijg je plots dit soort belachelijke dingen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ze worden zenuwachtig, dan krijg je plots dit soort belachelijke dingen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat ze elkaar eerst maar een poffert geven, ging helaas net niet mis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je moet wat komend weekend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Docu Kuyt op fox. Ook wel weer leuk om te zien |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Goed stuk vd Vaart Berghuis moet blijven. Hij is 29 en zal op de bank komen in het buitenland. Op zijn 32ste kan jij alsnog naar China . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Morgenmiddag het gehele EK 88 in de herhaling :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als de gloeilampen, 020 en de buitenlandse clubs hem willen kopen dan beginnen ruim boven de 25 miljoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2020 - 09:40 schreef de bluffer het volgende:Als de gloeilampen, 020 en de buitenlandse clubs hem willen kopen dan beginnen ruim boven de 25 miljoen. Enkel buitenland maatje, we gaan niet onze concurrentie beter maken hè.. |
|
|
|