|
|
piet de paler
|
|
|
We hebben wel eens meer dit gezegd........toen kwam in willekeurig volgorde Cruz,Pelle, Guidetti,Kiprich,en noem maar op, ja de kans dat diegene die je aantrekt slechter is, is groter dan dat hij net zo goed is maar de kans is er, en de tijd voor hele grote bedragen is effe weg. Er gaan ploegen omvallen vooral in het buitenland. Ik zie het rooskleurig
Life is good |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qua voorbeelden: alleen na Guidetti was er een goede opvolger in de persoon van Pellè. Verder duurt het altijd weer een paar jaar.
Laat Berghuis maar lekker blijven, vind Dick ook denk ik. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Belachelijk het elftal van het jaar Advocaat is terecht maar ik mis Berghuis, top scorer en verder was hij goed bezig. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2020 - 10:30 schreef MMM het volgende:Qua voorbeelden: alleen na Guidetti was er een goede opvolger in de persoon van Pellè. Verder duurt het altijd weer een paar jaar. Laat Berghuis maar lekker blijven, vind Dick ook denk ik. het verschil is hier groter dan jij stelt hoor. aan guidettie hebben we geen geld verdient. die huurde we. aan pele wel en daarnaast heeft pele dat niet 1 jaar laten zien. ik vind pelle daarom veel meer waard dan de hatrick van grote bakkus guidetti |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen die foto met die schaal,dan springt hij zoals mijn zusje vroeger ook sprong als er iets te vieren was. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 - 18:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Alleen die foto met die schaal,dan springt hij zoals mijn zusje vroeger ook sprong als er iets te vieren was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 - 18:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Alleen die foto met die schaal,dan springt hij zoals mijn zusje vroeger ook sprong als er iets te vieren was. Mag ie van mij nog wel een paar keertjes doen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zekers ,beginnend vanaf volgend seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maat jij hebt hulp nodig.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als je 10 x naar dit beeld kijkt heb je zin om z'n andere oog ook dicht te slaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom zo agressief broedert? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, maar krijg het er ook van. Tijd dat er weer gevoetbald gaat worden en de voeten gaan spreken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Krijg jij dat nog dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee joh, maar dat knipoogie...Zo gemaakt. Moet ie niet doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt maar misschien moest ie het wel joh weet jij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar dan hoop je toch dat Berghuis persoonlijkheid genoeg heeft om dat te weigeren. Dus niet... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 - 23:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Maar dan hoop je toch dat Berghuis persoonlijkheid genoeg heeft om dat te weigeren. Dus niet... Werkweigering.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was opgenomen in t ziekenhuis met een luchtweginfectie.
Zal wel kuchje geweest zijn
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zware luchtwegeninfectie, heftig. Hopelijk snel weer de oude.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Hey aanvoerdert hoest nou? Beterschap gozert |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das weer minder, beterschap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor de zekerheid thuisblijven.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van ons allemaal: Topper sterkte en snel weer de ouwe worden, Groetjes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steven Berghuis heeft tijdens de zomerstop een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege een longinfectie. De 28-jarige aanvaller zit nog steeds aan de antibiotica en dat heeft invloed op zijn conditie. Berghuis start dan ook rustig aan de voorbereiding. ''Ik heb nog wel wat weekjes nodig om helemaal fit te worden.''
Supporters hoeven zich geen zorgen te maken. ''Het gaat goed met me'', vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ik hoop zo snel mogelijk weer bij de groep aan te sluiten. De komende twee, drie weken zal ik langzaam op gaan bouwen. Ik zit nog aan de antibiotica en dat heeft effect op je conditie. Ik heb dus nog wel even nodig om weer helemaal de oude te worden.''
Berghuis heeft het prima naar zijn zin bij Feyenoord en ziet een jaar in Rotterdam wel zitten. De sterspeler van de stadionclub wil een transfer deze zomer niet helemaal uitsluiten. ''Garanties geven kun je nooit. Je weet nooit of er nog wat voorbij komt. Maar de kans is groot dat ik bij Feyenoord blijf.'' |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
"Geen zorgen maken" "Tijd nodig om de oude te worden" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
“je weet nooit of er nog wat voorbij komt”..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vriend van Dick die blijft wel nog wel een jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die jongen zit nog steeds aan de antibiotica. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is een aanslag op je conditie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan ook gewoon de longinfectie zelf hè, daar moet je dan toch weer ff aan werken om te herstellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daarom óók. Dus een fitte Berghuis is waarschijnlijk nog ver weg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
- Dick Advocaat verwacht niet dat Steven Berghuis Feyenoord voor de eerste de beste club zal verlaten. Hij hoopt dan ook dat de aanvoerder er nog een jaar aan vastplakt in Rotterdam.
Advocaat steekt niet onder stoelen of banken dat Berghuis zijn belangrijkste speler is. "Of ik kan garanderen dat hij blijft? Nee, maar dat garandeert hij zelf ook niet", zegt Advocaat op de persconferentie. "We hebben hem aanvoerder gemaakt, hij heeft een geweldig seizoen gedraaid. Hij gaat alleen weg als er een hele leuke club komt. Ik moet het allemaal nog zien, maar we hopen het niet. Laat dat duidelijk zijn." -
Tja, het is gewoon nog een tijd afwachten, die transfergekte komt meestal pas laat op gang, en nu helemaal.
Maar ik neem aan, nee ben er zeker van, dat Arnesen dan zijn Plan B klaar heeft liggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2020 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik ook ,maar voor hem zelf hoop ik dat t snel beter . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook. Maar ik denk dat ie weg is dadelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee dat geloof ik niet hoor Ar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Steven, bedankt voor alles. Je hebt de club veel gebracht met je klasse en professionaliteit. Het ga je goed bij je nieuwe club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar