|
|
VVout
|
|
|
Als ze net zo leven als in New York, laat maar zitten. Het enige waar ik aan kon wennen daar was een hamburger met friet en een liter melk bij het ontbijt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hamburger met friet als ontbijt???????? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
""I'm afraid of americans"" zong Bowie al in de jaren '90. En terecht.
Kan me niet voorstellen dat dit de club is waar Berghuis door verleid kan worden. Begrijp trouwens uit een AD artikel vandaag dat onze Steven gewoon 2 mln euro per jaar verdient bij ons.
En dan nog bibbert de hele club tot 5 oktober aanstaande.
Gekke wereld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2020 - 10:38 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord moet met een club aan tafel die dat bedrag bied toch? Niet de verplichting om het te accepteren. Maar inderdaad veel hoger kom je dan niet uit clausule van Berghuis is 8 miljoen, alles daarboven delen ze door 2. Dus bij verkoop voor 10, heeft de club 9 en Berghuis 1 Dus heeft zelf ook alle belang bij een goed bedrag |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt hè, om een uur of half acht, tussen de mensen die gingen werken die dag :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met een grote fles Heinz ketchup on the table -.- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stevie wilt best naar Miami zo te zien. :)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gelukkig weer een pingel. Kan hij zijn doelsaldo hoog houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
37 – Steven Berghuis is now the player with the second-most Eredivisie assists for @Feyenoord this century (37), behind Dirk Kuyt (51). Provider. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En iedere keer weer ......ga je weg naar de USA .....als hij gaat en je koopt een goede flank speler krijg je meer aanvoer. Heel veel slordigheden in zijn spel , of was ik de enige die dit ziet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee was niet best, maar nog beter dan de rest |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vind je dat echt, kijk eens naar zijn domme terugspeel ballen , en zijn passes. Ik heb er maar heel weinig aan zien komen, halfzachte ingrepen. De rest was ook niet best , maar als je hoort en leest is hij onze vedette! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee assists en een goal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En zo goed was hij niet eens vandaag . Kan je na gaan als het weer gaat draaien. Overigens zie je een mooie klik met Teixeira |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Penalty's mogen wel wat harder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hij zat er wel lekker in ja!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2020 door Fart -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vindt ie lekker, weet ik zeker. Staat ook al droog sinds Robin weg is he |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarom lijkt hem die Amerikaanse competitie ook wel wa, BDM. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beste speler van de Eredivisie. Fenomenaal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Verlengen dat contract!! Waar wil je heen met dat corona gezeik. Lekker blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dirigent , leek op J C vandaag de 2 de helft. Links rechts, middenveld, voorin , prima goal en een wereldgoal . Een 10. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 16:17 schreef van geil het volgende:Dirigent , leek op J C vandaag de 2 de helft. Links rechts, middenveld, voorin , prima goal en een wereldgoal . Een 10. Ook al achterop z'n shirt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat zei je MMM? Toch geen kritiek op Steef hé! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima tweede, redelijke eerste. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Je kunt van alles zeggen, maar hij doet het toch telkens weer... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel na de voorsprong of heb ik dat fout? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Mooie 2de goal. Jammer dat hij denkt dat hij het vermogen heeft alles op 80% te kunnen doen.
Speelde een bagger eerte helft. Wat jammer is als je ziet wat hij in de 2de helft kan. Prima voetballer, misplaatste arrogantie. Loopt rond alsof hij in het buitenland gepresteerd heeft, maar naar NL moest komen omdat het bank voer was geworden.
Zonde, met de juiste mentaliteit een grote kunnen zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 16:35 schreef Fart het volgende:Mooie 2de goal. Jammer dat hij denkt dat hij het vermogen heeft alles op 80% te kunnen doen. Speelde een bagger eerte helft. Wat jammer is als je ziet wat hij in de 2de helft kan. Prima voetballer, misplaatste arrogantie. Loopt rond alsof hij in het buitenland gepresteerd heeft, maar naar NL moest komen omdat het bank voer was geworden. Zonde, met de juiste mentaliteit een grote kunnen zijn. Daarom speelt hij ook nog hier... Geen speler voor de Europese top, maar top voor Feyenoord. Dat is nu eenmaal de realiteit. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het wordt tijd dat Berhuis dat zelf ook in gaat zien en zich voor de volle 100 gaat inzetten. Voor (laten we voorzichtig beginnen) 10 wedstrijden achter elkaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Arnesen werk aan de winkel! :D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ging regelmatiger zwerven over links en dat maakte het voor W2 ingewikkelder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tuurlijk niet.
Klasbak is het!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eelt op de handjes ? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Smullen de 2 de helft, ik heb ook genoten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeker die laatste goal van hem was lekker bekeken en geplaatst. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vindt Berghuis ook een goede speler, maar mij valt op dat hij pas echt loskomt als er geen spanning meer op de wedstrijd staat. Dat is misschien de reden dat een hoop topploegen aan hem twijfelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnen clubs Berghuis te willen huren..d:-))))))) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Lijkt mij nou niet een gozer die de laatste dag nog vertrekt. Dan wil een club je toch ook als 4e optie. Lekker blijven, Europees een beetje voetballen, bij dat kut Oranje er een aantal in rammen. Dan komt die club zeker, en niet in de laatste dagen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 20:15 schreef piet de paler het volgende:Ik vindt Berghuis ook een goede speler, maar mij valt op dat hij pas echt loskomt als er geen spanning meer op de wedstrijd staat. Dat is misschien de reden dat een hoop topploegen aan hem twijfelen. Nou je et zegt ja |
|
|
|