|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2020 - 16:15 schreef Leon FR1908 het volgende:En zo goed was hij niet eens vandaag . Kan je na gaan als het weer gaat draaien. Overigens zie je een mooie klik met Teixeira Die wordt de beste in de EREDIVSIE let op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet zolang Berghuis er is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meer gescoord dan heel ajax. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand heeft zich gemeld voor Berghuis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel hoorde dat ie verkocht is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt ben de sfeerverlichting al aan het plaatsen, blondjes volgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe en dat te weten dat ik helemaal geen FB heb hè |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zi zou een goed met Steven kunnen spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja heel jammer, B T en Z was heel Top geweest samen in de Kuip
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T N T meenemen naar de Arena |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij werd in het begin maar weinig aan gespeeld maar later wel en speelde hij goed, denk niet dat hij a.s. zondag in de basis staat. Zal wel een oud 020 speler zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik geloof dat ze Piet Keizer aan t opwarmen zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
De Boer laat z'n neus spreken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Trap die Frank maar een bal op zijn neus. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Hij was met afstand de beste speler in de tijd dat ie mee deed! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik Steven was zou ik voor de eer bedanken deze trainer is nog steeds een 020 man |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Ik voorzie voor hem een lichte blessure de volgende interlandperiode |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon blij zijn dat we deze wel heel terug gekregen hebben. Ook wat waard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steven Berghuis is in de zomer van 2021 voor een ongekend laag bedrag op te halen bij Feyenoord. De topschutter moet dan minder dan acht miljoen euro kosten voor geïnteresseerde clubs. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog even en ze gaan nog geld toegeven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha zoiets ja, die is als ie zo blijft spelen op zeker weg dan, misschien zelfs van de winter al.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geloof er niet zo in. Denk dat Arnesen de tovenaar m nog wel een keer gaat verlengen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als het zo is dan moet t maar. Tis al triest genoeg maar t kan nog erger als hij bijvoorbeeld bij Psv of 020 terecht komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als er twee of drie toehappen, krijgt de hoogste bieder in overleg met Steve gewoon toch de deal. Kan je geen prijs aan hangen vooraf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 - 14:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Als het zo is dan moet t maar. Tis al triest genoeg maar t kan nog erger als hij bijvoorbeeld bij Psv of 020 terecht komt. Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn lijstje van 10-15 clubs waarvoor ie zou kunnen vertrekken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoeveel kansen moet je missen.....waarom heeft Dick hem niet laten gaan.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 - 14:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn lijstje van 10-15 clubs waarvoor ie zou kunnen vertrekken.. Ik ook |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha zure matjes gegeten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Berghuis is een speler die zeer goed is als je speloverwicht hebt. En daarom is hij geen Europese topper |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft zondagmiddag te weinig laten zien in de stadsderby tegen Sparta. De Rotterdammers creëerden te weinig kansen en bleven steken op 1-1. Aanvoerder Steven Berghuis prijst vooral de tegenstander.
"De eerste helft was oké, maar wel slordig", begint Berghuis zijn analyse tegenover FOX Sports. "In een aantal belangrijke situaties hadden we tot kansen kunnen komen, maar we speelden te veel one touch. In de tweede helft werd het een vechtwedstrijd, dat deed Sparta goed. Wij gaan erin mee. Het is een verdiend punt voor Sparta."
Tegen Sparta speelde Feyenoord met dezelfde elf als tegen Willem II. De ploeg hoopte dan ook op een herhaling van die wedstrijd. "We wilden vroeg storen, back op back en buitenspelers naar de centrale verdedigers. In balbezit wilden we gewoon net als tegen Willem II elkaar proberen te vinden. In de eerste helft kan je ook 2-0, 3-0 voor staan."
Berghuis had ook van zichzelf meer verwacht. "In de eerste helft had ik twee keer moeten scoren. In de tweede helft heb ik geen kans meer gehad. Daar ben ik ook niet tevreden over." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze keer speelde de gemiste penalty m parten. Daarna veel te veel bezig dat te Willem compenseren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De kansen wilde er gewoon niet in, we waren niet kansloos en vind ik alles met al de boel best positief. Zeker als je bedenkt dat we uit speelde tegen de waarschijnlijk beste club uit de poel, die er een klein publiek bij had die de scheids de bepaalde richting uit stuurde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Steven is een goede speler laat dit duidelijk zijn. Maar echte toppers zijn in staat een ploeg vlot te trekken dat doet of kan hij niet. Die texeira was wel aan het sleuren. We missen een klootzak die de boel op scherp zet als het niet draait |
|
|
|