|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Beter dan dat hij er 6 mln voor neer had gelegd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En iedereen verwachtte er meer van. Dus kritiek van nu op Van Geel is te makkelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat iedereen klopt geen zak van , hij is de expert . De rest in deze eens. Er waren weinig alternatieven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had jij verwacht dat ie zo ondermaats, mogelijk zelfs te licht, blijkt te zijn? Geen wereldspeler, nee, maar een beetje meedoen in de Nederlandse top was toch te verwachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het antwoord staat er al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verschrikkelijke voetballer... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis: ''Dat is net zo'n moment dat je nodig hebt''
Steven Berghuis is na afloop van de verloren wedstrijd tegen Manchester United teleurgesteld in het resultaat. De 4-0 nederlaag komt echter niet aan als een mokerslag bij Berghuis. ''Koppies zijn gewoon omhoog, we zijn trots op elkaar. Jammer, maar we hebben nog kansen.''
Feyenoord begon redelijk aan de wedstrijd en kreeg zelfs een grote mogelijkheid op de 0-1. ''Eerste helft, ook nog een stuk in de tweede helft, doen we het aardig,'' vertelt Berghuis in gesprek met RTV Rijnmond. ''Het is jammer dat de kans van Dirk er niet ingaat. Dat is zo'n moment dat je als Feyenoord zijnde nodig hebt.''
Steven Berghuis heeft tijdens de wedstrijd genoten van de supporters. In het uitvak zaten 3100 Feyenoorders, die de gehele wedstrijd de ploeg ondersteunde. ''Ja, dat is echt geweldig. Het zat bomvol. Je hoorde de Feyenoord-fans meer dan die van Manchester,'' sluit de aanvaller af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft zijn carriere om zeep geholpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mja, kan zo'n speler in zijn ritme komen met elke keer 20 minuutjes?
Ik wil hem weleens een x aantal wedstrijden vanaf de aftrap zien voordat ik een eindoordeel geef. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij lijkt mij wel een aardig ventje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ben ik ook al zeg ik t zelf. Maar ik ga ze ook niet scoren voor Feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan nog belangrijk worden, laten we het hopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan ik me ook niet voorstellen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou als ik Darren Maatsen zie van GAE ,een jongen uit Rotterdam en uit onze jeugdopleiding dan vraag ik mij soms dingen af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou als ik Darren Maatsen zie van GAE ,een jongen uit Rotterdam en uit onze jeugdopleiding dan vraag ik mij soms dingen af En dat gaat je goed die op te lossen maat of heb je daarbij hulp nodig.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een fitte Berghuis is gewoon een aanwinst, en heeft denk ik de beste voorzet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk werkelijk dat hij niet slechter is dan Bilal en Berghuis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In dat geval hebben er een aantal lopen slapen, hij zegt mij echter niets.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mij ook niet. Leon vondt Fernandez ook een topper ..dus ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sjongjonge...Ken je Feyenoorders. Zijn broer speelt bij Den Bosch en komt ook uit de Feyenoord opleiding.. Zijn andere broer speelt in Oranje (basketbal ) En zijn moeder is een oud buurmeisje van mij..Ben verders nie bevooroordeeld;) |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou hij valt mij in ieder geval niet mee had er meer van verwacht, net als elia trouwens hebben allebei geen over mijn lijk mentaliteit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dirk ik heb het antwoord..Darrel Maatsen.. Zeg het voort |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En we waren zo blij met Steven ..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Steven, zelf ook door dat je geen basisplaats kan opeisen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis kritisch op zichzelf: 'Heb nog niet de pannen van het dak gespeeld'
Steven Berghuis kwam afgelopen zomer als 'grote naam' de gelederen van Feyenoord versterken. De aanvaller had op dat moment net zijn rentree gemaakt bij Oranje, nadat hij een seizoen niet aan voetballen toe kwam bij het Engelse Watford. Desondanks is de rentree van Berghuis op de Nederlandse velden nog niet vlekkeloos verlopen.
"Er zit nog rek in", zegt de vleugelspeler tegen Hand in Hand. "Ik kan nog wel beter. Ik zeg ook niet dat ik helemaal tevreden met mijn spel ben. Ik heb mijn wedstrijden meegepakt, maar heb nog niet de pannen van het dak gespeeld. Daar heb ik alle vertrouwen in nu ik me weer wat vrijer voel. Na het ontstaan van mijn ribblessure heb ik me niet helemaal vrij gevoeld", maakt de oud-speler van onder meer AZ en FC Twente duidelijk.
"Niet dat ik voorzichtig was, maar de angst om een beuk te krijgen speelde ergens mee. Daar ben ik nu van losgekomen. Om maximaal te presteren moet ik vrij in m'n hoofd zijn. Ik ben een voetballer die graag acties maakt en veel op intuïtie doet. Ik ben blij dat ik nu helemaal voluit kan spelen", aldus Berghuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat wordt knallen en genieten. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Krijgt waarschijnlijk nog kansen genoeg! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die jongen kan zoveel beter, alleen niet wanneer hij zo weinig speeltijd krijgt.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het vanaf nu steeds beter gaat is er nog niets aan de hand en komt ie vanzelf in de basis, anders is het leuk geprobeerd en moet hij wieberen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: kan ook heel goed voetballen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zou wel fijn zijn.. we blijven hopen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mag hij vanavond eindelijk eens laten zien dan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer krijgt hij eens de voorkeur boven Bilal die schandalig in viel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk eens de kans! Je ziet dat hij kan voetballen.
Prima goal en aantal heerlijke passes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis blij met treffer: ''Heb lang moeten wachten''
Steven Berghuis verscheen zondagmiddag in de basiself van Feyenoord. De buitenspeler, die dit seizoen wordt gehuurd van het Engelse Watford, bekroonde zijn terugkeer in de basisopstelling direct met een treffer. “Mooie hè?”, zegt de international.
“Ik was blij dat ik weer mocht spelen”, vervolgt hij tegenover Fox Sports. “Ik heb lang moeten wachten. Mijn ribblessure is al bijna een maand voorbij en ik heb, naar mijn mening, te weinig gespeeld in de afgelopen periode. Ik ben blij met mijn kans, hoorde het vanochtend pas. Als je de kans dan krijgt, zie je dat ik er klaar voor was.”
“Het doelpunt gaf gelijk een extra boost, maar we zaten al vanaf het begin van de wedstrijd goed in de wedstrijd. Ik denk dat dit de beste wedstrijd van het seizoen was, vooral aan de bal. Voetballend kan het beter en ik denk dat dit een mooie stap is om daar op voort te borduren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goede pot. Misschien moet Rick jou kapsel maar overnemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Over kapsels gesproken, heb je die plofkop van Bilal gezien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Breng maar terug naar Watford. Kuyt is toch heilig en spelen nu geen Europees meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarschijnlijk in de basis. |
|
|
|