BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 21 maart 2021 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2021 - 13:39 schreef kenny het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuws/57136-spelers-vrezen-afkeurende-reacties-van-berghuis.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

negatief mannetje exit met die gozer , goede speler maar laat het zelden zien is grootverdiener maar redement 0,0
https://twitter.com/erwin98073228/status/1373612552266076169?s=20

Berichtje van de grasmeester. Hoe serieus kunnen we dit verhaal dus nemen?

Sowieso, Mikos Gouka. Het AD. Die zitten er werkelijk overal mee naast wat Feyenoord betreft.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 maart 2021 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2021 - 15:14 schreef FR-Henk het volgende:
Toornstra zou wat minder bescheiden moeten zijn.
En nog iets meer kwaliteit moeten hebben. Speelt dit seizoen weer eens goed.
Met jeugd zou Toornstra een goed rol kunnen vervullen.

Ik zou hem houden.
henk moet je de beste speler zijn om een leider te zijn ?
Ervaring qua leidinggeven en motiveren heb ik we de kunde om te weten ,dat dit niet zo is
En idd minder bescheiden, maar zolang die huilert van een Berghuis er staat lukt dat niet.
Maar zolang Dick de confrontatie met Berghuis uit de weg gaat blijft dit zo.
R()b
 R()b - zondag 21 maart 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2021 - 15:43 schreef MMM het volgende:

[..]

https://twitter.com/erwin98073228/status/1373612552266076169?s=20

Berichtje van de grasmeester. Hoe serieus kunnen we dit verhaal dus nemen?

Sowieso, Mikos Gouka. Het AD. Die zitten er werkelijk overal mee naast wat Feyenoord betreft.
Stoken stoken stoken ??
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 maart 2021 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2021 - 15:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

henk moet je de beste speler zijn om een leider te zijn ?
Ervaring qua leidinggeven en motiveren heb ik we de kunde om te weten ,dat dit niet zo is
En idd minder bescheiden, maar zolang die huilert van een Berghuis er staat lukt dat niet.
Maar zolang Dick de confrontatie met Berghuis uit de weg gaat blijft dit zo.
Nee, niet de beste speler maar wel van onomstotelijke en vaste waarde. Anders kom je niet bovenaan die aperots.
Jens is een geweldige adjudant.
MMM
 MMM - maandag 22 maart 2021 - 19:44   quote  deeplink  
Pot zit ook achter het lekken van het verzonnen Berghuis/cornervlag-verhaal.

Bron: Feyenoord Transfermarkt
MMM
 MMM - maandag 22 maart 2021 - 20:05   quote  deeplink  
Malacia over 'opstootje' met Berghuis: 'Klopt niks van!'

AD, pauperkrant.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 maart 2021 - 18:43   quote  deeplink  
Weinig babbels bij oranje
CobusIII
 CobusIII - woensdag 24 maart 2021 - 18:58   quote  deeplink  
zag er ook niet goed uit...
van geil
 van geil - woensdag 24 maart 2021 - 18:59   quote  deeplink  
Mooi statement tegen Qatar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2021 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 maart 2021 - 19:00   quote  deeplink  
Los van slecht spel, dat nl elftal wordt genaaid door de arbitrage zeg
CobusIII
 CobusIII - woensdag 24 maart 2021 - 19:00   quote  deeplink  
De Boer is ook een drama...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 maart 2021 - 19:06   quote  deeplink  
Neemt echt het hele team op sleeptouw onze Berghuis, en nu wel met zgn europese toppers..........
Dus dat excuus is ook weg
MightyAce
 MightyAce - woensdag 24 maart 2021 - 19:07   quote  deeplink  
3-0. Lekker tuteren
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 24 maart 2021 - 19:11   quote  deeplink  
Wat een stumpers.
Interesseert me geen moer ook dat Oranje.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 maart 2021 - 19:44   quote  deeplink  
Oranje is onbelangrijk zolang de Boer er rond loopt.
MMM
 MMM - woensdag 24 maart 2021 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2021 - 19:06 schreef piet de paler het volgende:
Neemt echt het hele team op sleeptouw onze Berghuis, en nu wel met zgn europese toppers..........
Dus dat excuus is ook weg
Je leest hier echt de meest bijzondere dingen. Echt. Hoe sommigen naar voetbal kijken..

Alsof Berghuis het NL elftal op sleeptouw moet nemen. Dat moeten Wijnaldum, Frenkie De Jong en Depay doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2021 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 maart 2021 - 20:23   quote  deeplink  
Houding wel heel anders
MMM
 MMM - woensdag 24 maart 2021 - 20:37   quote  deeplink  
Absoluut.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 maart 2021 - 20:37   quote  deeplink  
MMM je blijft een manier vinden om hem een statius te geven die hij niet heeft, koppie ging hangen en heb geen goede pass gezien , ja 2 naar een andere kleur
Hij laat nu ook zien dat hij met goede voetballers naast hem, niet beter gaat voetballen. En ja op sleeptouw is een groot woord.
Er is wat aan de hand met hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2021 door piet de paler --
MMM
 MMM - woensdag 24 maart 2021 - 21:06   quote  deeplink  
Onzin. Ik heb hem ook hele goede interlands zien spelen de vorige periode.

Vanavond geen idee, te weinig gezien. Maar dan nog. Een mindere wedstrijd/fase kan altijd. En ik denk dat de rest van Nederland ook niet best was, als je met 4-2 daar verliest.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 maart 2021 - 21:19   quote  deeplink  
Onzin ja misschien maar de laatste maanden is het kut met peren.
Wat ik er mee wil aantonen is dat zijn vorm op dit moment niet goed genoeg is, zelfs niet met Europese sub toppers om hem heen.
Ik zou zeggen laat hem zijn kop leegmaken en zet hem bij ons even op de bank ,
Zo komt niemand verder met Steven
van geil
 van geil - woensdag 24 maart 2021 - 21:48   quote  deeplink  
Flauwekul zeg.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 24 maart 2021 - 22:55   quote  deeplink  
Onzin. Ben het ook niet altijd eens met bepaald gedrag, maar dat ben ik van wel meer spelers niet. Maar het blijft een prima speler, die ook wel eens mindere wedstrijden heeft.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 maart 2021 - 09:23   quote  deeplink  
Ik zeg toch even rust voor hem.
pat
 pat - donderdag 25 maart 2021 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 maart 2021 - 21:19 schreef piet de paler het volgende:
Onzin ja misschien maar de laatste maanden is het kut met peren.
Wat ik er mee wil aantonen is dat zijn vorm op dit moment niet goed genoeg is, zelfs niet met Europese sub toppers om hem heen.
Ik zou zeggen laat hem zijn kop leegmaken en zet hem bij ons even op de bank ,
Zo komt niemand verder met Steven
Weet je wat het is piet, de jongens spelen al tijden zonder publiek. stevie is idd uit vorm maar ik zie dat hij de vorm rustig aan wat terug krijgt, dat doelpunt tegen emmen was gewoon top.
je kan dan de man een beetje rust geven zoals dat gebeurde met haps maar het grote verschil is dat er voor berghuis gewoon niemand is die kan invallen. zo val je van de regen in de drup.

als je hem dan beoordeeld vind ik dat hij het echt heel goed doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2021 door pat --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 maart 2021 - 09:49   quote  deeplink  
Ik denk ook dat wet publiek, en hoe rot ook als het legioen vindt dat je klote voetbalt . En ze laten dit merken, je een stapje harder zou gaan doen.
En ik ben bang dat Steve uitgelouwd zou worden
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 10:24   quote  deeplink  
Dat zegt meer over het publiek dan over een ander.

Domme krachten die geen bal recht vooruit kunnen schieten zoals Immers zijn mateloos populair. Spelers met kwaliteit, en ja met wat trekjes, worden niet gewaardeerd.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 maart 2021 - 10:28   quote  deeplink  
We wachten af, wie er gelijk gaat krijgen. Ik hoop lij
Ik weet niet of Berghuis wel zo in het tesm blijft passen, en of je alles op alles moet zetten en door het stof moet gaan om hem over te halen,om volgens seizoen te blijven.
Tijd zal het leren
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 10:54   quote  deeplink  
De cijfers spreken voor zich, een garantie voor 10+ goals en 10+ assists. Zelfs in een volgens velen slecht seizoen.

Misschien dat Slot zijn geluk terug kan brengen door te gaan voetballen.
kenny
 kenny - donderdag 25 maart 2021 - 11:01   quote  deeplink  
hoop dat hij vertrekt , heb het wel gehad met zijn sterren gedrag , is gewoon een stoor zender in de selectie zonder zelf te presteren
zou met zijn kwaliteiten , aanvoerder zijn en zijn grootverdieners loon wel wat meer mogen laten zien
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 25 maart 2021 - 11:24   quote  deeplink  
Sterrengedrag? Zie hem toch nooit buitensporig pronken met dure dingen en dergelijke?

Maar hij heeft wel zijn mening, en geeft die ook. Is het duidelijk niet eens met het feit dat er totaal geen enkele ontwikkeling in het voetbal van Advocaat zit. En dat wringt.

In het voetbal dat Slot wil spelen zou hij nog beter tot zijn recht komen denk ik.
pat
 pat - donderdag 25 maart 2021 - 11:39   quote  deeplink  
die kenny weer he hahaha wanne kerl joh ik begin het niet irritant te vinden maar grappig, je bent wel constant hahaha

ff terug ot:
er is met stam een positie beloofd, de nummer 10 die hij zo graag wilden.
die heeft hij nooit gehad, dan corona en geen enkele externe steun en het gejank van de media die dingen verzinnen, malacia heeft echter aangegeven dat er helemaal niks van klopt. dat mede met het feit dat als ik bij andere mensen werkt die er met de pet naar gooien of gewoon kennis missen, dat ik die niet aanspreek vanwege me positie maar ik erger me er wel groen en geel aan... dan nog dat aanvoerderschap ...

het is allemaal veel te veel en het past niet, het paste even toen bijvoorbeeld sini speelde en nu begint dat ook weer maar we vergeten zo ontzettend veel en geven stevie niet de credits die hij verdient.

stevie is niet alleen onze beste speler, hij is de basis wat we moeten hebben.

en effe he, alten we de zogenaamde "trekjes"nou vergeten, normaal staan we daarvoor op de banken. het gebeurt ook alleen als het niet loopt, hij geeft het team gewoon even aan dat we erop moeten knallen. we zijn feyenoord he, niet van suiker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2021 door pat --
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 11:01 schreef kenny het volgende:
hoop dat hij vertrekt , heb het wel gehad met zijn sterren gedrag , is gewoon een stoor zender in de selectie zonder zelf te presteren
zou met zijn kwaliteiten , aanvoerder zijn en zijn grootverdieners loon wel wat meer mogen laten zien
Zonder zelf te presteren? Ja?

Eredivisie:
2016-2017: 7 goals en 6 assists
2017-2018: 18 goals en 14 assists
2018-2019: 12 goals en 12 assists
2019-2020: 15 goals en 7 assists (seizoen niet uitgespeeld door Corona)
2020-2021: 15 goals en 11 assists (lopend seizoen)

Oke. Zonder zelf te presteren..

Kom maar eens met betere cijfers van Feyenoord spelers de afgelopen 20 jaar. Of 30 jaar. Of 40 jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2021 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 11:56   quote  deeplink  
Ik vraag me af wat mensen denken die zeggen, ik hoop dat hij vertrekt.

Wat wil je terughalen voor 4 miljoen dan?

Ja zijn gedrag kan storend zijn maar ik blijf erbij dat hij nóg beter rendeert en meer voetbalplezier heeft in een beter elftal/andere manier van spelen.

Misschien is het voor hem zelf wel beter om weg te gaan maar voor Feyenoord is het gewoon simpelweg een ramp. Je levert een garantie voor goals en assists in. En ons elftal loopt al niet over van doelpuntenmakers..
kenny
 kenny - donderdag 25 maart 2021 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 11:24 schreef Cruzcontrol het volgende:
Sterrengedrag? Zie hem toch nooit buitensporig pronken met dure dingen en dergelijke?

Maar hij heeft wel zijn mening, en geeft die ook. Is het duidelijk niet eens met het feit dat er totaal geen enkele ontwikkeling in het voetbal van Advocaat zit. En dat wringt.

In het voetbal dat Slot wil spelen zou hij nog beter tot zijn recht komen denk ik.
ik heb het over zijn sterrengedrag in het veld , wat hij buiten het veld doet is niet belangrijk , wat hij binnen het veld doet wel , alle ballen moeten naar hem , hij vind zichzelf wel erg goed en hij lijkt de dienst uit te maken welke speelstijl gehanteerd moet worden maar daar is een trainer voor lijkt mij
kenny
 kenny - donderdag 25 maart 2021 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 11:56 schreef MMM het volgende:
Ik vraag me af wat mensen denken die zeggen, ik hoop dat hij vertrekt.

Wat wil je terughalen voor 4 miljoen dan?

Ja zijn gedrag kan storend zijn maar ik blijf erbij dat hij nóg beter rendeert en meer voetbalplezier heeft in een beter elftal/andere manier van spelen.

Misschien is het voor hem zelf wel beter om weg te gaan maar voor Feyenoord is het gewoon simpelweg een ramp. Je levert een garantie voor goals en assists in. En ons elftal loopt al niet over van doelpuntenmakers..
het is gewoon het beste dat hij vertrekt , voor hem en voor ons , maar een simpele vraag voor jou , als hij zo goed is als jij zegt waarom is er geen interesse in hem van de europese clubs , duidelijk dat er iets in zijn spel zit waar scouts op af knappen
ter verduidelijkheid ik vind hem ook een goede speler maar hij laat dit veel te weinig zien en als het dan niet loopt zoals hij wil vertoond hij zeer vervelend gedrag wat niet thuis hoort op het veld
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 25 maart 2021 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 12:32 schreef kenny het volgende:

[..]

het is gewoon het beste dat hij vertrekt , voor hem en voor ons , maar een simpele vraag voor jou , als hij zo goed is als jij zegt waarom is er geen interesse in hem van de europese clubs , duidelijk dat er iets in zijn spel zit waar scouts op af knappen
ter verduidelijkheid ik vind hem ook een goede speler maar hij laat dit veel te weinig zien en als het dan niet loopt zoals hij wil vertoond hij zeer vervelend gedrag wat niet thuis hoort op het veld
Als hij Europese top was, had hij ook nooit vanuit het buitenland weer terug naar ons gekomen. Maar voor de Eredivisie een topspeler. Wees er blij mee dat we er nog ééntje hebben.
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 12:32 schreef kenny het volgende:

[..]

het is gewoon het beste dat hij vertrekt , voor hem en voor ons , maar een simpele vraag voor jou , als hij zo goed is als jij zegt waarom is er geen interesse in hem van de europese clubs , duidelijk dat er iets in zijn spel zit waar scouts op af knappen
ter verduidelijkheid ik vind hem ook een goede speler maar hij laat dit veel te weinig zien en als het dan niet loopt zoals hij wil vertoond hij zeer vervelend gedrag wat niet thuis hoort op het veld
Hij schijnt erg kritisch te zijn op clubs na zijn avontuur bij Watford waar ze niet het voetbal spelen waarbij hij het best tot z'n recht komt. Vind ik wel slim.

Hij zou geweldig passen in Spanje, denk ik.

En wat Cruz zegt. Voor de Eredivisie is dit een topspeler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2021 door MMM --
kenny
 kenny - donderdag 25 maart 2021 - 12:51   quote  deeplink  
voor de eredivisie inderdaad een goede speler ook bij ons de beste maar ik blijf het herhalen , hij laat het te weinig zien
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 13:03   quote  deeplink  
2016-2017: 7 goals en 6 assists
2017-2018: 18 goals en 14 assists
2018-2019: 12 goals en 12 assists
2019-2020: 15 goals en 7 assists (seizoen niet uitgespeeld door Corona)
2020-2021: 15 goals en 11 assists (lopend seizoen)

Ik denk dat we niet meer kunnen verwachten qua aantallen. Dit zijn echt sterke cijfers.
kenny
 kenny - donderdag 25 maart 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 13:03 schreef MMM het volgende:
2016-2017: 7 goals en 6 assists
2017-2018: 18 goals en 14 assists
2018-2019: 12 goals en 12 assists
2019-2020: 15 goals en 7 assists (seizoen niet uitgespeeld door Corona)
2020-2021: 15 goals en 11 assists (lopend seizoen)

Ik denk dat we niet meer kunnen verwachten qua aantallen. Dit zijn echt sterke cijfers.
leuke cijfers , nu alle penalty's eraf en dan blijkt zijn scoringsdrift wel tegen te vallen , en ja assist heeft hij wel
een speler met zijn status , aanvoerderschap en kwaliteit moet meer laten zien en het elftal meer op sleep nemen
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 13:21 schreef kenny het volgende:

[..]

leuke cijfers , nu alle penalty's eraf en dan blijkt zijn scoringsdrift wel tegen te vallen , en ja assist heeft hij wel
een speler met zijn status , aanvoerderschap en kwaliteit moet meer laten zien en het elftal meer op sleep nemen
Eredivisie:
2016-2017: 7 goals en 6 assists, 0 penalty's.
2017-2018: 18 goals en 14 assists, 0 penalty's.
2018-2019: 12 goals en 12 assists, 2 penalty's.
2019-2020: 15 goals en 7 assists, 7 penalty's. (seizoen niet uitgespeeld)
2020-2021: 15 goals en 8 assists, 8 penalty's. (lopend seizoen)

Alstu.
pat
 pat - donderdag 25 maart 2021 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 11:56 schreef MMM het volgende:
Ik vraag me af wat mensen denken die zeggen, ik hoop dat hij vertrekt.

Wat wil je terughalen voor 4 miljoen dan?

Ja zijn gedrag kan storend zijn maar ik blijf erbij dat hij nóg beter rendeert en meer voetbalplezier heeft in een beter elftal/andere manier van spelen.

Misschien is het voor hem zelf wel beter om weg te gaan maar voor Feyenoord is het gewoon simpelweg een ramp. Je levert een garantie voor goals en assists in. En ons elftal loopt al niet over van doelpuntenmakers..
ach MMM als je het in perspectief zet, ene van hooidonk had ook zon instelling en die won voor ons....????
van persie in zijn jonge jaren toen hij doorbrak herinner ik me ook...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 maart 2021 door pat --
MMM
 MMM - donderdag 25 maart 2021 - 16:28   quote  deeplink  
Precies. Vaak hebben de écht goede spelers een gebruiksaanwijzing.
van geil
 van geil - donderdag 25 maart 2021 - 18:01   quote  deeplink  
Ik had een handleiding met 13.396 pagina's .
ar
 ar - donderdag 25 maart 2021 - 20:23   quote  deeplink  
En dat was het eerste deel pas.
VVout
 VVout - vrijdag 26 maart 2021 - 05:51   quote  deeplink  
Jaja ik ken dat, maar dan moet je wel van lezen houden. een goed gekrijte schoenneus wil het ook wel eens doen.
MMM
 MMM - vrijdag 26 maart 2021 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 18:01 schreef van geil het volgende:
Ik had een handleiding met 13.396 pagina's .
;)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 26 maart 2021 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 maart 2021 - 18:01 schreef van geil het volgende:
Ik had een handleiding met 13.396 pagina's .
Ach lees dat nooit. Gewoon in gebruik stellen en als het niet naar behoren werkt, een flinke rotschop geven :-)
van geil
 van geil - vrijdag 26 maart 2021 - 13:32   quote  deeplink  
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0913209