BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 april 2021 - 20:23   quote  deeplink  
Ik krijg toch gelijk, er kwam niets goeds uit zijn voetjes, op 1 gemiste kans na
MMM
 MMM - zondag 25 april 2021 - 20:29   quote  deeplink  
Gelukkig de andere 9 veldspelers wel.
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 april 2021 - 20:49   quote  deeplink  
Maar dat zijn geen toppers volgens het forum.
Maar je hebt gelijk, en nu verder ? Tegen ado moet het lukken, wie op rechts, en misschien met een echter centrumspits.
Wie weet bergt het ons iets

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 april 2021 door piet de paler --
van geil
 van geil - zondag 25 april 2021 - 21:24   quote  deeplink  
Oranjebitter
VVout
 VVout - zondag 25 april 2021 - 21:30   quote  deeplink  
Baldé dan ,is zijn positie en is gehaald als veel belovende speler.
MMM
 MMM - zondag 25 april 2021 - 22:16   quote  deeplink  
Het is misschien nog maar een paar wedstrijden maar ik blijf #teamBerghuis tot het einde.
Ik erger me liever aan een geniale speler die af en toe over de schreef gaat dan doorlopend aan spelers die het niveau niet aankunnen.

https://twitter.com/frgerardo/status/1386401703591874562?s=21
MMM
 MMM - zondag 25 april 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2021 - 22:16 schreef MMM het volgende:
Het is misschien nog maar een paar wedstrijden maar ik blijf #teamBerghuis tot het einde.
Ik erger me liever aan een geniale speler die af en toe over de schreef gaat dan doorlopend aan spelers die het niveau niet aankunnen.

https://twitter.com/frgerardo/status/1386401703591874562?s=21
Kon het niet beter verwoorden dan deze man.
CobusIII
 CobusIII - zondag 25 april 2021 - 22:33   quote  deeplink  
Goede speler, nooit fan van hem geweest, gaat ook niet gebeuren. Zit er ook niet mee als hij gaat vertrekken. Voor hem beter als hij vertrekt en gek genoeg misschien ook wel voor Feijenoord....
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 april 2021 - 22:42   quote  deeplink  
Ik vind t doodzonde maar ik ben t beu me kapot te ergeren
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 april 2021 - 23:36   quote  deeplink  
Hij hoeft niet weg, maar dat blinde gelul dat alles bij hem verdedigbaar is omdat ie zo prima is is echt eendimensionaal.
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 07:59   quote  deeplink  
Domme rode kaart, zeker. Zijn eerste directe pas.

En anders stappen we gewoon over op de ideale schoonzonen Linssen, Diemers, Jorgensen. Wat maakt het uit. Seizoen is verloren, de club is verrot.
VVout
 VVout - maandag 26 april 2021 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2021 - 22:42 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t doodzonde maar ik ben t beu me kapot te ergeren
Dat is het hem, met hem erbij erger je je nog en zonder hem is er berusting toch?
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 08:17   quote  deeplink  
Heeft Berghuis zijn dag niet, dan draait Feyenoord niet. Veel te afhankelijk van 1 speler. Het is te bizar voor worden dat een 'topclub' altijd maar moet teren op zijn beste speler.

Verantwoordelijk voor 50% van de goals (goals/assist), ongelooflijk knap van Berghuis. Maar wat een schandalige kut selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 april 2021 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 07:59 schreef MMM het volgende:
Domme rode kaart, zeker. Zijn eerste directe pas.

En anders stappen we gewoon over op de ideale schoonzonen Linssen, Diemers, Jorgensen. Wat maakt het uit. Seizoen is verloren, de club is verrot.
2e geel krijgen is nog dommer natuurlijk. Dan juist zou je beter moeten weten.
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 09:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

2e geel krijgen is nog dommer natuurlijk. Dan juist zou je beter moeten weten.
Dat is ook pas 3 keer voorgekomen in z'n carrière.

Dus in totaal 4 keer rood in z'n carrière. Niet heel schokkend.
MMM
 MMM - maandag 26 april 2021 - 14:29   quote  deeplink  
Contract verlengen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 april 2021 - 16:35   quote  deeplink  
Wil ie niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 april 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 09:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat is ook pas 3 keer voorgekomen in z'n carrière.

Dus in totaal 4 keer rood in z'n carrière. Niet heel schokkend.
Neuh, maar hij is ook wel meerdere keren goed weggekomen met rare acties. Hoeven we niet om heen te draaien, hij is wel een recidivist wat dat betreft. Laat onverlet dat hij heel belangrijk is. Te belangrijk. Al ben ik er van overtuigd dat hij dat voor een deel ook gemaakt is (terecht). Maar Feyenoord speelt er ook voorspelbaarder door.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 april 2021 - 19:37   quote  deeplink  
Verlengen of nu vertrekken.
Persoonlijk is hij voor mij één van de weinige kwaliteitsspelers in dit elftal. Bijlow, Senesi, Berghuis, spelers die wat toevoegen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 april 2021 - 19:38   quote  deeplink  
Misschien heeeeeeeeeeeeeeeel misschien staat er die 2 wedstrijden een ander op.........kan ..........het kan.......tegen Ado moet iemand de leiding pakken , en de rechterkant gaan claimen maar wie
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 april 2021 - 19:41   quote  deeplink  
Tegen fucking ADO kun je toch gewoon die Baldé er in pleuren, en gewoon één van de drie centrum spitsen...

Kom op zeg...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 april 2021 - 20:06   quote  deeplink  
Neemt Berghuis genoegen met 2 jaar voetballen om een 3e plek of lager?
Ik denk het niet.
VVout
 VVout - maandag 26 april 2021 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 19:41 schreef Cruzcontrol het volgende:
Tegen fucking ADO kun je toch gewoon die Baldé er in pleuren, en gewoon één van de drie centrum spitsen...

Kom op zeg...
Moet je gewoon, het is Baldé zijn positie gewoon. In de spits Robert en Sini links. Ga je met de punt naar voren spelen kan je Prato daar achter zetten en Köckcu en Texceira daar achter op het middenveld met Jens en Fer nog als 2e optie. Verdedigend maar zo laten, dat werkt wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door VVout --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 april 2021 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 20:06 schreef FR-Henk het volgende:
Neemt Berghuis genoegen met 2 jaar voetballen om een 3e plek of lager?
Ik denk het niet.
Je kunt je afvragen of hij het elders beter heeft dan hier. Is hij 1 of 2 stapjes hoger ook zo belangrijk?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 april 2021 - 21:04   quote  deeplink  
Bij ons is hij het mannetje en Oranje klant, een stapje hoger heeft hij die zekerheid niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 april 2021 - 21:26   quote  deeplink  
https://twitter.com/luukkjanssen/status/1386737437171404809?s=21
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 21:34   quote  deeplink  
Ik vrees dat hij gaat. Nou, dan hebben we helemaal niets meer. Feyenoord is weer net zo kapot als toen VvF werd opgericht, nou ja iets daarvoor dan. Toen konden we ook helemaal niets. Van de Beukering kon nog net gehaald worden voor een patatje en twee broodjes hamburger.... C'est tout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 april 2021 - 21:41   quote  deeplink  
Maar wat een structurele negativiteit rondom Feyenoord terwijl Ajakkes is het juist helemaal is. Het is bijna not done als je niet voor ajakkes bent in de CL. Zij worden de komende honderd jaar kampioen, harken daardoor al binnen wat wij aan jaarbegroting hebben.. Chagrijnig word ik hiervan. Voetbal is kapot... Verwoest door scheefgroei als gevolg prijzengeld in CL wat dusdanig hoog is dat het al bijna net zo hoog is als de begroting van de nr. 2 op de ranglijst. Dat is toch nooit goed te maken? Onherstelbaar vrees ik. Het Nederlands voetbal is maar de kloten dankzij de uefa (en de grote clubs)
Geen flikker meer aan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2021 door Arie.Klooster --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 april 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 20:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen of hij het elders beter heeft dan hier. Is hij 1 of 2 stapjes hoger ook zo belangrijk?
Daar hebben wij wel een oordeel over, maar Berghuis bepaalt: welk salaris wil ik? Wat kan ik ewlders bewijzen? Europees voetbal? Meer perspectief op prijzen? Middelandse zeeklimaat?

En iets anders: moet Feyenoord hem tot enorme grootverdiener willen bombarderen? Twee miljoen?
R()b
 R()b - maandag 26 april 2021 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 21:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik vrees dat hij gaat. Nou, dan hebben we helemaal niets meer.
Nope, maar dat snappen de meeste niet.
Die teren op beelden van een Fraser, De Wolf, Heus, lekker je filmpjes terug kijken op dvd en youtube met een tulband op de kop van de Wolf, en maar blijven janken dat het voetbal nu zo kut is en niet mannelijk genoeg LACHWEKKEND!

Dan maakt juist de speler die voorop in de strijd gaat, een mega fout (niemand snapt ook volgens mij WAAROM maar goed) , en ja hoor daar komt die voorspelbare bagger propaganda molen weer op gang.
En de meeste supporters doen er nog aan mee ook, schaam je verrot man.
Hij kan nog beter iemand neersteken in een discotheek of varkensschuur, of lekker doping in zijn flikker spuiten.
Dan hebben we er veel minder gezeik om!

Dan erbij...
Ik erger me KAPOT aan die randdebielen op het veld, dat geschreeuw met elke duw en elke aanraking.
Je weet niet meer wat echt is en wat niet!?!
Voor de zekerheid gewoon terug lopen, 'FINISH HIM' horen vanuit de stadionspeaker, en dan gewoon goed hard raken.
R()b
 R()b - maandag 26 april 2021 - 23:41   quote  deeplink  
" Johan Derksen vindt diens gedrag belachelijk. " Het is een recidivist. Hij heeft Feyenoord, zijn club, over het seizoen ernstig gedupeerd. Ik kan me voorstellen dat een bondscoach zijn bedenkingen heeft. Dat gaat aan hem kleven."

V O O R S P E L B A A R

Berghuis
19 goals 12 assists

Je bent zo sterk als je zwakste speler, en dat is Dick Advocaat!
Normale clubs hebben spitsen die ze gebruiken wist je dat?
Die er gewoon 20 in het vakje prikken per seizoen.
Of meerdere spelers die bepalend kunnen zijn, maar ja die hebben wij bij Feyenoord niet he!
Je kan wel alles op zo'n gozer gaan schuiven, maar dat is nu juist het probleem.
En aan Frank de Boer moet je dikke schijt hebben, daar moet je niet voor willen voetballen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 april 2021 - 00:06   quote  deeplink  
Nounou.
Poehpoeh.
VVout
 VVout - dinsdag 27 april 2021 - 07:38   quote  deeplink  
Is wel zo en voor die kut snor weer een dankbaar slachtoffer om boven te duiken.

Berghuis heeft geknokt tot het net ff te fanatiek afspeelde, prima toch. Ik vind dat tien keer beter als dat slappe middenveld die zich steeds vastliep en het hele tempo verklote in de aanval of ballen verkeerd paste.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 april 2021 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2021 - 20:06 schreef FR-Henk het volgende:
Neemt Berghuis genoegen met 2 jaar voetballen om een 3e plek of lager?
Ik denk het niet.
Nee hij gaat naar Barcelona, o nee Bayern.
Met dit gedrag wordt de keuze klein, denk dat hij zijn plek bij oranje ook kwijt gaat raken.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 27 april 2021 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 07:38 schreef VVout het volgende:
Is wel zo en voor die kut snor weer een dankbaar slachtoffer om boven te duiken.

Berghuis heeft geknokt tot het net ff te fanatiek afspeelde, prima toch. Ik vind dat tien keer beter als dat slappe middenveld die zich steeds vastliep en het hele tempo verklote in de aanval of ballen verkeerd paste.
Zo is het! Al die nietszeggende lapzwanzen, daar win je al helemaal de oorlog niet mee.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 april 2021 - 15:46   quote  deeplink  
Met Berghuis ook niet ( meer)
Misschien in de play offs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 april 2021 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 09:59 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nee hij gaat naar Barcelona, o nee Bayern.
Met dit gedrag wordt de keuze klein, denk dat hij zijn plek bij oranje ook kwijt gaat raken.
Kijk, hij hoeft niet weg. En dat weet ie.
Ik vind het een hele kerel als hij bij de club blijft, mits voor acceptabel salaris.
Neemt hij een jong team bij de hand?
Dat is bij hem de vraag. Ik denk het niet.
Hij gaat zichzelf voorbij lopen en kan snel in irritatie raken.

De huidige spelers pleasen hem al, met jeugd is dat gevaar ook aanwezig.
Steven heeft een grote bek tegenover zich nodig.

Misschien dat Sven van Beek 'm af en toe een beuk wil geven.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 april 2021 - 16:45   quote  deeplink  
Of je hem nu 2 a 3 milj salaris geeft en geen aankoop hoeft te doen is om het even.
Maar deze jongen ktijgt in elke top competitie klappen. Hetzij op het veld of in de kleedkamer met zijn vreemde gedrag.
Doet niets af van zijn voetbal capaciteiten
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 april 2021 - 17:16   quote  deeplink  
2 of 3 milhjoen maakt wel degelijk uit. 1 of 2 miljoen ook.
Je zet je salarishuis op de helling: er ontstaat een ridicuul verschil.
Bovendien beperkt dat de grootte van je selectie tgv. je salarisbegroting. Je speelruimte is snel weg.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 april 2021 - 17:33   quote  deeplink  
Dat is toch al zo. Berghuis verdient al 2
van geil
 van geil - dinsdag 27 april 2021 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 17:33 schreef Stylzz het volgende:
Dat is toch al zo. Berghuis verdient al 2
Toornstra en Jorgensen ook in die richting ,
De overigen stegen naar een miljoen .https://www.wijwedden.net/artikelen/5234/steven-berghuis-feyenoord-salaris-inkomen-vermogen-2021/#:~:text=Berghuis%20krijgt%20jaarsalaris%20van%202%20miljoen%20euro&text=Het%20zogenoemde%20salarisplafond%20is%20in,miljoen%20euro%20per%20jaar%20opstrijkt.
van geil
 van geil - dinsdag 27 april 2021 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 18:50 schreef van geil het volgende:

[..]

Toornstra en Jorgensen ook in die richting ,
De overigen stegen naar een miljoen .https://www.wijwedden.net/artikelen/5234/steven-berghuis-feyenoord-salaris-inkomen-vermogen-2021/#:~:text=Berghuis%20krijgt%20jaarsalaris%20van%202%20miljoen%20euro&text=Het%20zogenoemde%20salarisplafond%20is%20in,miljoen%20euro%20per%20jaar%20opstrijkt.
https://www.wijwedden.net/artikelen/5234/steven-berghuis-feyenoord-salaris-inkomen-vermogen-2021/#:~:text=Berghuis%20krijgt%20jaarsalaris%20van%202%20miljoen%20euro&text=Het%20zogenoemde%20salarisplafond%20is%20in,miljoen%20euro%20per%20jaar%20opstrijkt.
van geil
 van geil - dinsdag 27 april 2021 - 18:52   quote  deeplink  
2019
MMM
 MMM - woensdag 28 april 2021 - 10:11   quote  deeplink  
1 van de beste spelers in de afgelopen 30 jaar. 100%!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2021 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 april 2021 - 10:15   quote  deeplink  
Krijgt wel te veel shit nu
MMM
 MMM - woensdag 28 april 2021 - 10:26   quote  deeplink  
Vind ik ook. Maar zo gaat het helaas vaak bij hem. Is niet geliefd bij het Legioen. Als Fraser, de Wolf of Bosvelt zo'n overtreding gemaakt hadden waren de reacties heel anders geweest.

Een groot deel van het Legioen - Berghuis is geen goede match. Zelfs als hij eens een verkeerde pass geeft hoor je het zuchten in de Kuip. Onbegrijpelijk vind ik dat.

Ook bij het publiek moet een verandering plaatsvinden als je goede voetballers wilt. Het 'hard moeten werken' kleeft teveel aan Feyenoord, daar moeten we echt heel snel van af. Ik hoop dat Slot en Arnesen de gouden combinatie hier voor is.

Spelers waarbij de schouders gaan hangen en niet presteren, prima dan begrijp ik de kritiek. Maar koester nou spelers als Berghuis. Nee, hij is niet perfect maar dan had hij hier ook niet gespeeld, dat vergeten veel mensen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2021 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 april 2021 - 11:57   quote  deeplink  
Mee eens
VVout
 VVout - woensdag 28 april 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder zij, ik begrijp zijn domme fout. Als het klote loopt doe je uit frustratie wel eens iets als het je lief is, ik ook. Professioneel, nou jammer dan, want het doet hem wel wat.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 28 april 2021 - 14:00   quote  deeplink  
Maar als ik de NL kranten lees , mag een voetballer dit doen en een ME of romeo niet , want dat is niet profesioneel .....
Voor 1/10 van het salaris van Berghuis.
Rare jongens die romeinen
VVout
 VVout - woensdag 28 april 2021 - 14:49   quote  deeplink  
Ja die Franse generaals vertrouwen het ook al niet, nu maar hopen dat het meevalt.

4239cd4b3f63099fbabc6fc660a8dc6f.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0872831