|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We vernemen het wel. Graag snel, word er een beetje moe van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dan zal het wel 020 zijn, anders had ie het toch eerder kunnen zeggen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooral benieuwd wat er voor terugkomt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , laat die berghuis lekker oprotten , enigste wat mij interesseerd is wie zijn vervanger gaat worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En het bedrag dat we ontvangen. Die 4 miljoen clausule zal ook wel niet waaar zijn... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Tsja, eigenlijk wel een cynisch verhaal dit.
Enige weken geleden in gang gezet door de Telegraaf, en in gang gezet terwijl meneertje in Ajax/Oranje omgeving gelijk beïnvloed kon worden. Toen ik deze week beelden van Oranje zag werd er gelijk op Berghuis ingezoomd en die zat gelijk met aanstaand ploeggenoot Blind daarover te praten.
Maar datzelfde Ajax/Oranje liet gelijk zien wat de rol van onze grote ster zak worden. Invallen een kwartiertje voor tijd als je met 10 man 2-0 achter staat.
Veel succes snorretje, Karma zal de rest doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach laten we wel zijn. Zijn beste jaren liggen achter m. T wordt alleen maar minder rond de 30 voor een aanvaller |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Straks komt er een tweet dat ie blijft. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dan is snorretje gelijk weer een held met een snor geworden. Zo ben ik normaal niet, alleen wat Feyenoord betreft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha dat zou gieren zijn. Al hoop ik het, maar denk het niet. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Schijnt dat ze Zeballos van Boca willen halen, maar ook Balde hebben ze veel vertrouwen in. De tijd zal het leren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vaag berichtje hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 juni 2021 - 22:01 schreef johan mansveld het volgende:Schijnt dat ze Zeballos van Boca willen halen, maar ook Balde hebben ze veel vertrouwen in. De tijd zal het leren. Maar Baldé is een LB in principe |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
@ar screenshot,BS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
laten we niet vergeten dat berghuis niet altijd even succesvol voor ons was , goede voetballer die het bij ons te weinig heeft laten zien , komt misschien niet door hem alleen scheelt ook met wie hij samenspeelde en de tactiek onder advocaat was hem ook niet op het lijf geschreven , ik verwacht wel dat hij meer gaat laten zien bij 020 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat vind ik al sinds hij aanvoerder is ...
Ik ben zo blij met dit nieuws .. Eindelijk opgerot dat enge mannetje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Screenshot is fake. Maar dat wil niet zeggen dat het niet waar is natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Fake.
Ik wacht de officiële berichten maar af. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Henk, weet jij wat we voor 4M kunnen kopen? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Iets uit Zuid-Amerika |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Effe geduld, Cobus, anders kop ik 'm te makkelijk in. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij is toch nog niet vertrokken...? Eerst zien, dan geloven...
(oftewel geen woorden maar daden!) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: heeft Bozenik nog een broer? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juni 2021 - 22:00 schreef pat het volgende:[..] Ik heb hetzelfde gevoel piet. De supporters weten hoe het zit hoor ik hem nog zeggen dus ik geloof ook niet dat hij dat gaat doen. Netals psv, dat was geen stap omhoog zei hij dus de media interpreteert maar wat, netals hierboven maar we weten toch allemaal dat hij dat niet gaat doen. Beetje vertrouwen boys . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel een oudere halfbroer. Michiel Kramer. Ook een killer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nou de kogel is door de kerk , berghuis gaat definitief vertrekken naar 020 , clubs zijn er uit 6milj
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juni 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
6 miljoen dus. We houden er iets meer aan over. Plus nog een hoop salaris. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als je Woerts mag geloven tenminste. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
dat is misschien nog het positieve aan dit verhaal , arnesen heeft toch nog 2 milj extra eruit gesleept |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Schande .........kan het nog steeds niet geloven....zou hij nog de guts hebben afscheid te nemen in de kuip......judas |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, de kans is een stuk groter dat je daar kampioen wordt dan bij ons. En internationaal doen ze het ook beter. Maar hij geeft ook het nodige op.
Kan me nauwelijks voorstellen dat hij daar substantieel meer gaat verdienen dan bij ons. Hij had al een behoorlijk salaris (2 miljoen als je de verhalen mag geloven). En de status die hij bij ons had, heeft hij daar niet. Anthony staat voor hem, daar hebben een kleine 20 miljoen voor neerlegd. En op de andere flank is Tadic hun aanvoerder. Daarnaast Neres, Labyad en evt die andere jongen (uit Denemarken dacht ik) die ze willen halen. Dus het lijkt erop dat hij daar geen vaste basisplek heeft.
En binnen Feyenoord hoeven veel mensen hem nu ook niet meer te zien. Er gaan ook wel wat deuren dicht. Ook na zijn carrière als voetballer. En dat kloppen op het clublogo, van nog maar een paar weken terug, blijkt dan ook allemaal toneelspel. Dat wordt hem niet in dank afgenomen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij doet maar, maar het is dan ook wel klaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En met 6 miljoen en 2 miljoen aan salaris kunnen we ook wel een ander halen. En zoals eerder gezegd, we waren als team toch te afhankelijk. Dat ging ten koste van andere spelers. De prijzen pakten we ook toen zijn rol kleiner was. Vraag me ook af of het systeem van Slot, bij hem had gepast, bijvoorbeeld zijn loopvermogen was zeker niet zijn sterke punt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2021 - 19:24 schreef piet de paler het volgende:Schande .........kan het nog steeds niet geloven....zou hij nog de guts hebben afscheid te nemen in de kuip......judas waarom judas ? vanuit zijn oogpunt kan ik het nog begrijpen ook , hij gaat CL spelen en gaat het voetbal spelen dat bij zijn speelstijl past , bij ons is hij nooit helemaal succesvol geweest heeft goede wedstrijden en slechte met domme rode kaarten gespeeld , daarbij komt het de sfeer op de trainingen ten goede hij kon daar geregeld een ettertje zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens andere bronnen nog steeds geen uitgemaakte zaak. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2021 - 19:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En met 6 miljoen en 2 miljoen aan salaris kunnen we ook wel een ander halen. En zoals eerder gezegd, we waren als team toch te afhankelijk. Dat ging ten koste van andere spelers. De prijzen pakten we ook toen zijn rol kleiner was. Vraag me ook af of het systeem van Slot, bij hem had gepast, bijvoorbeeld zijn loopvermogen was zeker niet zijn sterke punt. mee eens hoor , Slot wil toch met veel pressie spelen en dan had berghuis niet zijn vrije rolletje kunnen spelen en maar lopen waar hij wil , streep eronder en hopelijk weet Arnesen een goede terug te halen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We zullen het zien. Maar het lijkt me evident dat hij het ten minste aan het overwegen is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
020 wil en hij wil dat is onderhand duidelijk toch , of gaan we het nog steeds ontkennen ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2021 - 19:42 schreef kenny het volgende:020 wil en hij wil dat is onderhand duidelijk toch , of gaan we het nog steeds ontkennen ??? Yup. Totdat ie tekent of t zelf roept |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Woerts zit er meestal niet naast |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha Woerts is echt een lamlul.
1 juli zullen we t weten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Goede opmerking. Maar zo werkt t nu eenmaal. Je kunt iemand zijn hoofd eraf hakken omdat de buurman zegt dat ie je wijf genaaid heeft, maar later blijkt t toch de Antilliaan van drie verdiepingen hoger te zijn en dan sta je mooi voor lul |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij die niet genoemd mag worden, de topic naam is al aangepast................ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|