|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Na een minuut of dertig begint de roep om Kuyt :P |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tenzij Berghuis binnen die tijd al 2 assists op zijn naam heeft natuurlijk. Tis maar hoe de wind waait |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een lekker briesje richting de goal van Fietstas dan maar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een frisse waait door z, n leven alle dagen zijn van hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rijp voor een wissel tot hij scoorde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Net daarvoor ook n goed schot, alles daarvoor was ruk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut,zo gaat het prima...Nu nog iets meer de duels in en niet bang zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En eindelijk eens goede corners van Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BERGHUIS: ‘WE ZIJN DE TERECHTE WINTERKAMPIOEN’
Voor Steven Berghuis kende de thuiswedstrijd tegen Vitesse een perfect scenario. Hij beloonde het vertrouwen van trainer Giovanni van Bronckhorst met twee beslissende doelpunten en hielp zijn ploeg op die manier aan de overwinning én de wintertitel.
‘Als aanvaller is het altijd lekker om beslissend te zijn en bij te dragen aan een goed resultaat,’ vertelde Berghuis na afloop. ‘Als wij gas geven, kunnen wij heel gevaarlijk zijn, alleen moeten we dat dan wel doen. De eerste helft was dat bij ons minder dan na rust.’
Met de overwinning stelde Feyenoord het winterkampioenschap veilig. ‘Dat is terecht als je zo overtuigend speelt en zoveel doelpunten maakt,’ zei Berghuis. ‘De laatste weken zijn we steeds beter gaan voetballen. We hebben de afgelopen maanden punten laten liggen tegen bijvoorbeeld Go Ahead Eagles en FC Utrecht, maar dat soort wedstrijden zitten er altijd tussen. Het gaat erom hoe je dan reageert en dat hebben we goed gedaan. Dat zegt iets over deze groep.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Let op is gehuurd en is volgend jaar weg, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord wil m blijven huren, ook na dit jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Met optie tot koop? Ben eigenlijk nooit zo'n voorstander van huur, maar als het niet anders kan zou ik zeker proberen en optie tot koop te regelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus? Hij is de beste optie op die plek. Bilal is verleden tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steven Berghuis is door Jan Boskamp genomineerd voor de verkiezing ‘Speler van de Week’ van het RTL7-programma Voetbal Inside. De aanvaller speelde een sterke wedstrijd tegen Vitesse en was twee keer trefzeker (3-1). Stemmen is mogelijk tot maandagavond.
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou nelom ook nog een nominatie krijgen dit seizoen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 18 december 2016 - 21:29 schreef RenatoBos het volgende:Steven Berghuis is door Jan Boskamp genomineerd voor de verkiezing ‘Speler van de Week’ van het RTL7-programma Voetbal Inside. De aanvaller speelde een sterke wedstrijd tegen Vitesse en was twee keer trefzeker (3-1). Stemmen is mogelijk tot maandagavond. http://www.voetbalinside.nl/spelerweek Wat deden die neuzen daar dan, hebben deze week toch helemaal niets gepresteerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speler van de week , nu al :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zag ik jou niet in t wedstrijdtopic schrijven Berghuis ook weer opweg naar een 3? Hahah |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2016 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zag ik jou niet in t wedstrijdtopic schrijven Berghuis ook weer opweg naar een 3? Hahah Wissele !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2016 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zag ik jou niet in t wedstrijdtopic schrijven Berghuis ook weer opweg naar een 3? Hahah Doe ik vaker , vanaf dat moment deed hij alles goed :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Berghuis gaat gewoon mee in de flow vh elftal.....ik kan me nog herinneren dat hij aan de zijlijn druk bezig was met z'n haar vlak voor dat hij inviel. Vervolgens raakte hij geen knikker. 2 goede wedstrijden maakt nog geen kampioen. Laat het eerst maar eens een aantal weken zien.....anders tot ziens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft Steven geen vriendin ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat wel, maar staat alleen als vriendin vermeld in diverse artikelen. Dit wordt een lastige Geile. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 december 2016 - 12:47 schreef VVout het volgende:[..] Dat wel, maar staat alleen als vriendin vermeld in diverse artikelen. Dit wordt een lastige Geile. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus deze is ook goed, wie o wie?
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag toch hopen dat Watford hem niet terug haalt.
Anders zeer groot probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen nood, the shadow man takes it all. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bilal.
Gaat niet meer naar de kapper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ziet ie straks niets meer. Misschien helpt t |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien kunnen we die aanbieden bij Watford |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou niet verkeerd zijn idd. Overigens lees ik net het gerucht dat Advocaat Elia wil halen naar Fenerbache |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Elia en Berghuis blijven gewoon hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das al een oud gerucht maar die zal zeker niet weg mogen, Berghuis kun je niet behouden als watford hem daadwerkelijk terug wilt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Media bull. Berghuis blijft gewoon iig tot de zomer |
|
|
|