|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed gespeeld, af en toe wat gekkere momentjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis: ''De Kuip is heftig, maar zo mooi''
Steven Berghuis heeft een van de mooiste wedstrijden in zijn carriere achter de rug. De buitenspeler van Feyenoord was na de topper tegen PSV uitermate lovend over de sfeer in De Kuip.
''Dit was een bizarre wedstrijd. In De Kuip weet je sowieso niet wat je meemaakt. Het is heftig, maar zo mooi. Je moet echt op het veld staan om te beschrijven hoe dat voelt'', reageerde Berghuis tegenover RTV Rijnmond.
''We zaten er gelijk in. Snelheid, agressiviteit, alles wat je nodig hebt om zo'n wedstrijd te winnen... Een topmiddag. Ik heb net die foto gezien van doellijntechnologie. Echt ongelooflijk, haha.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij was beter als dat ik verwacht had |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gast kijkt echt gelukzalig als het over Legioen en Kuip gaat. Die gaat Feyenoorder worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is t al. Dekbed en pyjama |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat was jij slecht vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vertel, ik ben een andere mening toegedaan namelijk. Was absoluut 1 van de mindere maar scoorde toch zeker een dikke voldoende.. Slecht zie ik als een drie, en dat zou ik onzin vinden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geweldig dat balletje wat hij liet gaan voor Jørgensen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar nu contractueel nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aanvallend prima, maar leed meerdere keren gevaarlijk balverlies. Vlak voor rust bijvoorbeeld toen met de grote kans van AZ, maar ook bij de 1-1.
Dus over het geheel genomen kan ie (en wij ook) daar niet echt tevreden mee zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Willems niet gezien de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat is al een heel seizoen zo... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij was wel erg onder de indruk gisteren van de sfeer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha ja mooi Intervieuw he..d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Was mooi om te zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer 1tje besmet met het Feyenoord virus. Eenmaal in je hart dan altijd Feyenoorder :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zo slecht als sommige hem vonden, vond ik hem niet. Zeker de eerste helft was hij een van de weinigen met dreiging. Verdedigend was ie niks, maar aanvallend zeker zijn bijdrage. Begreep daarom die wissel ook niet helemaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik wel Ik heb werkelijk amper iets dreigends van hem gezien. Misschien ligt het aan mij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:49 schreef ar het volgende:Ik wel Ik heb werkelijk amper iets dreigends van hem gezien. Misschien ligt het aan mij. Niet direct kansen, maar wel kansen op kansen. Elia was niks (ook totaal niet fit had ik de indruk), maar Berghuis creeerde nog een en ander door naar binnen te komen en de combinatie aan te gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Berghuis was de enige die een strakke voorzet gaf. Naar niemand, maar oké. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet direct kansen, maar wel kansen op kansen. Elia was niks (ook totaal niet fit had ik de indruk), maar Berghuis creeerde nog een en ander door naar binnen te komen en de combinatie aan te gaan. Klopt maar ik ging er niet van op het puntje van m'n stoel zitten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Naar niemand, maar oké..d:-)) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat niet inderdaad. Maar als je iemand moet aanwijzen die nog wat probeerde dan was hij het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zo slecht als sommige hem vonden, vond ik hem niet. Zeker de eerste helft was hij een van de weinigen met dreiging. Verdedigend was ie niks, maar aanvallend zeker zijn bijdrage. Begreep daarom die wissel ook niet helemaal. Vond hem in de duels ook erg slap. Maar had hem ook laten staan, dat wel.
Gio had meer risico moeten nemen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals dit zijn spelers die niet uit de voeten kunnen op kunstgras, Elija,Berghuis,Kuijt,Karsdorp, El,Ahmadi kunne dit niet. Of zijn bamg voor blessures |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je noemt allerlei verschillende types spelers, dus wat is nu je punt? Voetballers kunnen allemaal niet uit de voeten op kunstgras?
Overigens, als er iemand redelijk op kunstgras uit de voeten kan is het iemand als Berghuis. Technische spelers hebben baat bij snel gras en dat is kunstgras meestal wel. Zijn juist die grote bonkige en/of oudere spelers die er meer moeite mee hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelers als Berghuis kunnen wat slecht voetballen tegen een blok van 8 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al staat er maar 1 tegenover hem komt ie er vandaag in ieder geval niet voorbij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Maar houdt wel twee man bezig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde slecht...vond hem de minste.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Echt niet...zelfs Nelom was beter... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De minste vandaag , maar toch n 6je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Psies, echt iedereeen op het vak was hem zat.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Waarschijnlijk in de kleedkamer... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Speelde verdienstelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahaha @Cobus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo