|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hoor hield keurig twee mensen achterin. Dat was t ook.
Nelom was echt dramatisch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, vandaag niet vond ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Paar keer hopeloos in de aanname. Domme overtredingen Ouderwets Nelomp |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ja Bilal is geblesseerd nog beter dan kaptafel berghuis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs liggend op de brancard denk ik. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 16:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee hoor hield keurig twee mensen achterin. Dat was t ook. Nelom was echt dramatisch Hetze tegen nelom....hij was fantastisch hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha, hoe vask heb jij m vervloekt vandaag? Ik minimaal vier keer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit wordt straks net zo'n Lexie Immers topic :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat topic had maar 1 lover.. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee Steven is binnengehaald als topper, ik zoe het niet. Ik zeg niet dat hij een slechte voetballer is maar geen topper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch krijgt hij gewoon een voldoende van de kenners. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik heb altijd gezegd dat Nelom oranjewaardig kan worden, maar het blijft bij hem net niet, met uitschieters naar beneden. Is nog steeds goed genoeg vind ik, maar ik hoop dat Van Geel Haps haalt (ook met het oog op een evt vertrek van Kongolo).... En toch heb ik nog steeds het gevoel dat Nelom de stap gaat maken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2017 - 19:32 schreef piet de paler het volgende:Nee Steven is binnengehaald als topper, ik zoe het niet. Ik zeg niet dat hij een slechte voetballer is maar geen topper Het lijkt bij hem vaak zo knullig, maar dat komt omdat hij enorm veel risico zijn spel legt. Dat mag een aanvaller doen van mij, zolang hij in diezelfde wedstrijd ook bepalende acties maakt. Elia doet niet anders hoor. Is niet erg. Integendeel. Laat maar proberen. Gaat het drie keer fout, komt hij er een vierde keer wel langs... Prima.
Berghuis ziet het spelletje. Ik zie in hem ook wel een aanvallende middenvelder (dicht achter de spits dus). Voor zulke spelers ga ik naar het stadion en ja, dat gaat wel eens fout, soms wat vaak, maar ik zie ook mooie dingen...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hadden ze allebei niet verdiend |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Berghuis lacht ook als mietje. Heb er niks mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laatste wedstrijden wat minder, maar wel één van de weinige échte voetballers in de selectie. Zuinig op zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 maart 2017 - 18:29 schreef MMM het volgende:Laatste wedstrijden wat minder, maar wel één van de weinige échte voetballers in de selectie. Zuinig op zijn. Het moet wel snel beter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan uit het niets een wedstrijd beslissen. Komt goed! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 maart 2017 - 18:29 schreef MMM het volgende:Laatste wedstrijden wat minder, maar wel één van de weinige échte voetballers in de selectie. Zuinig op zijn. Wel eens. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
1 goede wedstrijd tegen az |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 maart 2017 - 18:29 schreef MMM het volgende:Laatste wedstrijden wat minder, maar wel één van de weinige échte voetballers in de selectie. Zuinig op zijn. Zeker als je ziet wat er bij ons op het middenveld staat. Goede spelers, maar hij zijn niet die echte creatieve spelers. Dus zelfs een wat mindere Berghuis stel je al gauw op. Als er een zwakte in onze selectie zit is het dat wel. Je kan qua creativeit wat minder varieren. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op woensdag 15 maart 2017 - 23:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zeker als je ziet wat er bij ons op het middenveld staat. Goede spelers, maar hij zijn niet die echte creatieve spelers. Dus zelfs een wat mindere Berghuis stel je al gauw op. Als er een zwakte in onze selectie zit is het dat wel. Je kan qua creativeit wat minder varieren. Het is zeker een creatieve speler. Alleen ik vind het zo'n mietje in de duels. Als hij de ruimte krijgt kan hij wel goed voetballen, maar als er weerstand komt gaat hij ieder duel uit de weg. Ik ben van mening dat we hem na dit seizoen moeten laten gaan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Kaptafel berghuis. az uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 maart 2017 - 03:43 schreef Drees het volgende:[..] Het is zeker een creatieve speler. Alleen ik vind het zo'n mietje in de duels. Als hij de ruimte krijgt kan hij wel goed voetballen, maar als er weerstand komt gaat hij ieder duel uit de weg. Ik ben van mening dat we hem na dit seizoen moeten laten gaan. Ben ook geen groot fan van hem, maar op het moment kunnen we hem goed gebruiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind het niet raar dat juist hij niet is geslaagd in Engeland. Hij zou de mentaliteit van Bilal moeten hebben ,en daarbij zijn eigen vaardigheden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
mee eens is niet wat we van hem hadden verwacht goedde voetballer maar laat het veel te weinig zien voordeel van huren nu kun je er nog makkelijk vanaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje te zwaar aangezet. Heeft zeker zijn waarde bewezen dit seizoen. Heeft ook bijgedragen aan waar we nu staan. Maar, inderdaad, volgend seizoen is t tijd voor een ander. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
proberen om hem nog een jaar hier in de schitterende kuip te houden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Redelijk is niet genoeg voor Feyenoord 1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijken naar een beter alternatief. Moet van Geel toch al mee bezig zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Beste Henk. Als je een paar dagen vrij neemt, wil je dit dan in het vervolg aanmelden bij ons? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kolere, wat is ar streng geworden hee. Turkije geweest? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik was bezorgd. Misschien was je wel met je rollator ergens gestrand in de middle of nowhere hé. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die rollator was niet voor mij, wilde hem naar van Geil brengen, maar ja dat moeras in Brabant ook.. Drukke werkweek, amper tijd gehad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zag je pamfletten uitdelen en posters plakken van onze Geert . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, ik wilde Brabant in de war brengen.
|
|
|
|