|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 april 2017 - 04:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:Berghuis is een speler waarvoor ik naar het stadion kom, maar ik merk om me heen en ook hier op het forum dat hij niet tot de meest populaire feyenoordspelers behoort. Niet vreemd, want de gemiddelde Feyenoorder wil liever een hard werkende rechtsbuiten. Hard rennen en afjagen en af en toe een aardige voorzet. Oftewel, een 13 in een dozijn voetballer. Is nu in vorm, maar heeft echt een aantal hele matige wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lijkt nu pas te beseffen wat er gevraagd wordt, en dan is het niet zo raar dat mensen nog niet om zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 april 2017 - 04:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:Berghuis is een speler waarvoor ik naar het stadion kom, maar ik merk om me heen en ook hier op het forum dat hij niet tot de meest populaire feyenoordspelers behoort. Niet vreemd, want de gemiddelde Feyenoorder wil liever een hard werkende rechtsbuiten. Hard rennen en afjagen en af en toe een aardige voorzet. Oftewel, een 13 in een dozijn voetballer. Ben wel een beetje klaar met dat hard werken gelul inderdaad. Tuurlijk moet er strijd en passie in het elftal zitten maar je hebt ook voetballers nodig.
Je hebt beide type spelers nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 april 2017 - 06:48 schreef MightyAce het volgende:[..] Is nu in vorm, maar heeft echt een aantal hele matige wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lijkt nu pas te beseffen wat er gevraagd wordt, en dan is het niet zo raar dat mensen nog niet om zijn. Eens. Laatste wedstrijden was hij prima,toonde verbetenheid en de wil om te winnen. dat in combi met zijn techniek is hij van toegevoegde waarde,anders wordt het twijfelachtig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 april 2017 - 19:09 schreef ar het volgende:[..] Eens. Laatste wedstrijden was hij prima,toonde verbetenheid en de wil om te winnen. dat in combi met zijn techniek is hij van toegevoegde waarde,anders wordt het twijfelachtig. Precies. Alleen op zijn talent terend redt hij het niet (Bruins bvb) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep. Of andersom Immers.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 april 2017 - 10:08 schreef MMM het volgende:[..] Ben wel een beetje klaar met dat hard werken gelul inderdaad. Tuurlijk moet er strijd en passie in het elftal zitten maar je hebt ook voetballers nodig. Je hebt beide type spelers nodig. Het gaat heel goed samen,en dat is wat hij nu laat zien.Eerst vaak niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond m altijd wel hard werken bij ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, om zijn haar in model te krijgen... Kan een voorbeeld nemen aan Elija...Eerlijk is eerlijk de laatste wedstrijden koppelt hij voetbal aan inzet..prima combinatie... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Veel lopen is natuurlijk niet specifiek hard werken.. Daarmee bedoel ik dat hij elk duel schuwde .. Tot een week of 5 geleden ,toen de wedstrijd opslot zat ,en hij terhoogte van de middenlijn de beuk erin gooide met een voortreffelijke slidding. Vanaf dat moment ging hij pas de duels aan..Net nadat hij naar de kapper geweest was. 100% van overtuigd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 april 2017 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:Veel lopen is natuurlijk niet specifiek hard werken.. Daarmee bedoel ik dat hij elk duel schuwde .. Tot een week of 5 geleden ,toen de wedstrijd opslot zat ,en hij terhoogte van de middenlijn de beuk erin gooide met een voortreffelijke slidding. Vanaf dat moment ging hij pas de duels aan..Net nadat hij naar de kapper geweest was. 100% van overtuigd Hij gaf in die periode ook aan dat hij geblesseerd was en niet vrijuit kon voetballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 april 2017 - 21:59 schreef van geil het volgende:[..] Hij gaf in die periode ook aan dat hij geblesseerd was en niet vrijuit kon voetballen. Die periode is van in diensttreding tot een week of 5 teruggeweest dan. Zal niet ontkennen dat hij in die tijd mooie dingen heeft laten zien ,maar dat was toch echt niet voldoende.. Nu wel en heeft een belangerijk aandeel in waar ze staan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Matig vandaag. Wel goed meeverdedigd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 2e helft matig, 1e helft echt genoten van m. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja eens, eerste helft goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Op een paar acties na wel Int begin gewoon weer ballen inleveren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die maakt meters in een wedstrijd trouwens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis: ''Bosz had niet goed nagedacht''
Peter Bosz was er vorige week nog van overtuigd dat Feyenoord punten zou laten liggen in één van de uitwedstrijden. De Ajaks-trainer zag gisteren echter dat de Rotterdammers zegevierden in Arnhem terwijl zijn spelertjes zich geen raad wisten met PSV.
''Bosz had niet goed nagedacht. Wij hadden en hebben geen uitwedstrijden meer…'', zegt Steven Berghuis dan ook in De Telegraf. De buitenspeler van Feyenoord doelt op de massale aanwezigheid van supporters bij uitwedstrijden, zowel in het uitvak als de thuisvakken. ''Ik vind dat toch wel heel bijzonder aan deze club. Feyenoord is zo groot in Nederland. Maar weet je wat zo mooi is, toen het slecht ging met de club waren al deze mensen er ook.''
Vitesse kondigde vooraf nog 'harde' maatregelen aan. Alleen genodigden en families van Feyenoord-spelers en -trainers waren welkom op de reguliere vakken. ''Je had wel heel veel familie achter je dug-out zitten, hè?'', grapte Henk Fraser naar Giovanni van Bronckhorst, die ook een beetje verrast was. ''Toen Jørgensen ons naar 1-0 schoot, kwamen er wel héél veel fans achter ons van de banken. Het was een aparte sfeer voor een uitwedstrijd.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop dat hij overgenomen kan worden. Hij zal qua salaris flink moeten inleveren maar het is of minder geld en lekker spelen of veel geld en bankzitten.
Ik denk dat hij genoeg liefhebber is om te willen spelen, zie dit jaar. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vind hem ook steeds beter worden. Alsof hij heel lang heeft moeten wennen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord verwacht geen medewerking van Premier League-club over transfer'
Feyenoord wil Steven Berghuis definitief overnemen, maar verwacht weinig medewerking van Watford. De vleugelaanvaller van de Rotterdammers wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van de Premier League-club.
Volgens het Algemeen Dagblad is de kans klein dat Watford mee wil werken aan een permanente transfer van de Nederlander. En mochten de Engelsen groen licht geven voor een transfer, dan moet Berghuis er nog op persoonlijk vlak uit zien te komen met Feyenoord. In Engeland staat de aanvaller voor een miljoenenbedrag op de loonlijst. Het is uitgesloten dat hij dat bij Feyenoord ook kan verdienen.
Mocht Feyenoord kampioen worden, dan zou het salaris van Berghuis opgehoest kunnen worden. De balans is dan echter wel helemaal zoek. 'Je kunt niet iemand twee miljoen geven en de ander vijf ton', tweet journalist Mikos Gouka. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2017 - 08:55 schreef MMM het volgende:Ik hoop dat hij overgenomen kan worden. Hij zal qua salaris flink moeten inleveren maar het is of minder geld en lekker spelen of veel geld en bankzitten. Ik denk dat hij genoeg liefhebber is om te willen spelen, zie dit jaar. Dat laatste denk ik ook, anders was het dit seizoen ook wel lekker op het bankje blijven zitten daar. Kopen die gast. Hij krijgt als hij zo doorgaat nog wel een kans op een klapper in het buitenland. Nog lekker jaartje genieten in de Kuip en CL spelen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2017 - 09:00 schreef netsurfer het volgende:[..] Dat laatste denk ik ook, anders was het dit seizoen ook wel lekker op het bankje blijven zitten daar. Kopen die gast. Hij krijgt als hij zo doorgaat nog wel een kans op een klapper in het buitenland. Nog lekker jaartje genieten in de Kuip en CL spelen. Hij heeft ook al salaris ingeleverd om bij Feyenoord te kunnen spelen, dus aan die kant zie ik wel een opening. Nu Watford nog. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Die weten niet eens meer dat ze hem onder contract hebben. You want to buy who? Burkhuus? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Burkhuus, dat klinkt best ranzig.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vorig seizoen bijna niet gespeeld, kan ermee te maken hebben. Heeft nu het ritme van wekelijks spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het niet lukt, is het jammer. Maar ook geen ramp. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin moet sowieso aan de bak voor die positie.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. En de andere kant ook |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Bilal breekt volgend jaar door he, moeten we niet vergeten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als het mogelijk is, houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een contrast voor hem als ie na het kampioenschap terug zou moeten naar het nietige Watford. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten gaan, voor minder iets gelijkwaardigs halen. Eerst even kijken naar je eigen jeugd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2017 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:Laten gaan, voor minder iets gelijkwaardigs halen. Eerst even kijken naar je eigen jeugd. Daar loopt nog niks dat zijn niveau benadert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt hoor, maar daar pas je de strategie op aan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoe stel je je dat na de zomer dan voor in de CL? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met spelers. Maar wat je achter de hand hebt bepaalt of je kopen gaat of huren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeg het maar dan, want ik denk dat er flink bijgekocht gaat worden. Er komt geen gouden generatie aan vanuit de jeugd. |
|
|
|