|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik vraag wat zijn verheven visioen is met betrekking tot de jeugd en de komende transferperiode. Wel opletten VG. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik volg jou wel , maar Stylzz niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja da's wel vaker gecompliceerd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis: ''Elke dag met glimlach naar De Kuip''
Het naderende kampioenschap van Feyenoord leeft. Dat werd zondag bij het uitduel met Vitesse al aangetoond toen honderden uitzinnige Rotterdamse supporters feestvierden op de thuistribunes. Al vertelde Eljero Elia dat hij pas na de wedstrijd besefte hoeveel Feyenoorders er waren.
''Jullie laten je door Elia in de maling nemen'', stelt Steven Berghuis in het Algemeen Dagblad. ''Wat een gozer, joh. Zo veel mensen in al die vakken die opsprongen bij doelpunten van ons en dat niet in de gaten hebben? Wat een geweldige club is Feyenoord toch, ik ga echt dagelijks met een glimlach naar de Kuip.''
Dirk Kuyt weet als geen ander wat er door de hoofden van de supporters heengaat. ''De mensen voelen dat we geschiedenis kunnen gaan schrijven en willen daar allemaal bij zijn. We hadden in Arnhem het idee dat we een thuiswedstrijd speelden. Dat zal straks op Woudestein niet anders zijn.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2017 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:Laten gaan, voor minder iets gelijkwaardigs halen. Eerst even kijken naar je eigen jeugd. Loopt niet veel. Ik had gehoopt op Rashaan Fernandes maar die mag helaas weg, teveel geblesseerd geweest en zich dus niet ontwikkelt. Was een groot talent. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2017 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:Laten gaan, voor minder iets gelijkwaardigs halen. Eerst even kijken naar je eigen jeugd. Bij de jeugd zit niks voor de Eredivisie en o.a. de CL voor die positie dus Martin probeer hem nog een jaar te huren |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kaptafel Berghuis alleen proberen te huren. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Iwan van Duren:
Sprak vandaag Steven Berghuis: 'Wil heel graag volgend seizoen blijven. Hoop dat de clubs er uit kunnen komen.' |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Veel nieuwe spelers hebben soms een jaar nodig om te wennen bij Feyenoord. Van daaruit heeft Berghuis ook een extra meerwaarde, als hij blijft. Ik denk dat hij het volgende seizoen nog een stuk beter tot zijn recht kan gaan komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2017 - 20:38 schreef Alexmem het volgende:Iwan van Duren: Sprak vandaag Steven Berghuis: 'Wil heel graag volgend seizoen blijven. Hoop dat de clubs er uit kunnen komen.' Ik ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2017 - 20:38 schreef Alexmem het volgende:Iwan van Duren: Sprak vandaag Steven Berghuis: 'Wil heel graag volgend seizoen blijven. Hoop dat de clubs er uit kunnen komen.' Goed nieuws! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede voetballers altijd behouden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gewoon kopen die Berghuis, dan heb je de flanken met Elia, Berghuis, Bilal wel aardig bezet, wat el Hankouri en Hansson tot nu toe lieten zien kon mij wel bekoren.
Als het betaalbaar is misschien een Larsson er bij ofzo, eerst maar eens zien wat er weg gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2017 - 21:22 schreef moa het volgende:Gewoon kopen die Berghuis, dan heb je de flanken met Elia, Berghuis, Bilal wel aardig bezet, wat el Hankouri en Hansson tot nu toe lieten zien kon mij wel bekoren. Als het betaalbaar is misschien een Larsson er bij ofzo, eerst maar eens zien wat er weg gaat. Kuyt moet stoppen, van Persie erbij. Die kan links,rechts,spits en op 10.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan heb je voorin iets wat op Cl niveau redelijk mee kan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van Persie wil helemaal niet naar nl komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Elia zal wel gaan bij een goed aanbod. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mag Pi-Air dan stemmen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die pakken we zijn paspoort tijdelijk af. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kun je die aan Kalou geven, is ie eindelijk inzetbaar voor oranje! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Berghuis is welkom. Al zeg ik er eerlijk bij, wat speelde hij bij vlagen ruk!! En ik heb me vaak kapot zitten ergeren. Maar de laatste 10 wedstrijden ondanks wat puntverlies een dikke prima. Een zeer goede aanwinst, die in Nederland te vroeg is weggegaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2017 - 20:38 schreef Alexmem het volgende:Iwan van Duren: Sprak vandaag Steven Berghuis: 'Wil heel graag volgend seizoen blijven. Hoop dat de clubs er uit kunnen komen.' Mooi zo.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis wil in Kuip blijven
Steven Berghuis heeft de clubleiding van Feyenoord laten weten dat hij graag langer in de Kuip wil blijven. De 25-jarige rechterspits van de koploper is dit seizoen door de Rotterdammers gehuurd van Watford.
In principe haalt de club uit de Premier League de international komende zomer terug naar Londen, maar als het aan Berghuis ligt, blijft hij dus langer in Rotterdam. ,,Ik sta open voor een langer verblijf en de club Feyenoord staat er precies hetzelfde in’’, zegt Berghuis. ,,Dat staat helemaal los van de vraag of we daadwerkelijk landskampioen worden of niet.''
De vraag is wat Watford wil met aanvaller. In de zomer van 2015 legde de Engelse club meer dan vijf miljoen euro neer om hem weg te kunnen kapen uit Alkmaar bij AZ. Na een moeizaam debuutjaar in Londen, besloot Berghuis een fors deel van zijn jaarsalaris te laten vallen om weer aan voetballen toe te komen in de eredivisie. Voor welk bedrag wil Watford de speler weer wil laten gaan? ,,Daar wordt over gesproken’’, zegt Berghuis, die opnieuw huren ook als een optie ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 april 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik sta er ook voor open..mits niet te duur... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis is een belangrijke schakel. Speelt intelligent. Verplaatst veel de speelruimte, te veel soms, maar dat compenseert zich omdat hij vrijwel de enige is die vanuit de drukte op rechts , ineens de bal op links legt, en vaak nog zuiver en strak ook. Daar worden tegenstanders gek van, die moeten dan steeds kantelen , dat kost kracht en het geeft n machteloos gevoel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ok, maar vind hem in combinatie met Karsdorp minder...aangezien hij minder mee verdedigt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 22:19 schreef van geil het volgende:Berghuis is een belangrijke schakel. Speelt intelligent. Verplaatst veel de speelruimte, te veel soms, maar dat compenseert zich omdat hij vrijwel de enige is die vanuit de drukte op rechts , ineens de bal op links legt, en vaak nog zuiver en strak ook. Daar worden tegenstanders gek van, die moeten dan steeds kantelen , dat kost kracht en het geeft n machteloos gevoel. Eens, na wat lange aanloopperiode is dat zijn meerwaarde. En is schotvaardig en heeft goed inzicht. Kan alleen maar beter worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die moet je durven kopen, is in een stijgende lijn en goede leeftijd dat ie aansluitend nog meer gaat opleveren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij gaat er niet altijd voor lijkt het |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lang last gehad van ribblessure. Laatste maanden een genot om naar te kijken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 27 april 2017 - 09:04 schreef VVout het volgende:Die moet je durven kopen, is in een stijgende lijn en goede leeftijd dat ie aansluitend nog meer gaat opleveren. Met in het achterhoofd dat we 4,5 miljoen aan Bilal hebben uitgegeven en 2,3 voor Tapia, moeten we hier maar voor gaan. Heeft lang moeten wennen, maar staat er nu wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 27 april 2017 - 21:33 schreef Els het volgende:[..] Met in het achterhoofd dat we 4,5 miljoen aan Bilal hebben uitgegeven en 2,3 voor Tapia, moeten we hier maar voor gaan. Heeft lang moeten wennen, maar staat er nu wel. Steven is beter dan die twee opgeteld. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steven Berghuis:"Feyenoord is zo groot in Nederland"
Steven Berghuis heeft vooral veel zin in de slotfase van de competitie. ‘Hopelijk krijgen we daarin dezelfde steun krijgen als bij Vitesse en bijvoorbeeld eerder bij sc Heerenveen. De steun tegen Vitesse was wel echt extreem. De hele lange zijde bestond bijna uit Feyenoord-supporters. Ik vind dat heel bijzonder aan deze club.
Feyenoord is zo groot in Nederland. Maar weet je wat zo mooi is, toen het slecht ging met de club waren al deze mensen er ook. Voor hen is het extra mooi als we het dit seizoen gaan flikken.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KNVB straft Aja niet voor aansteker op hoofd Berghuis
De aanklager van de KNVB onderneemt geen actie tegen Ajaks naar aanleiding van het 'aansteker-incident' op zondag 2 april. Dit meldt het Algmeen Dagblad zojuist.
De KNVB laat weten dat er geen straffen zullen worden uitgedeeld aan Ajaks voor het incident. ''Er komt geen vooronderzoek", aldus een woordvoerder van de KNVB. ''Ajaks heeft vijf personen een stadionverbod gegeven en daarmee aangetoond na de wedstrijd voldoende maatregelen te hebben getroffen.'' |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Klassejustitie....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 mei 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja, eerst beloon je 5 man (hoeven niet meer naar 020 te kijken) en vervolgens gebeurt er geen reet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vastleggen, heerlijke voetballer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet Watford mee willen werken. Die zullen proberen het maximale er uit te halen.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij is zelf optimistisch. Zijn vast al ver in onderhandelingen. Laat Martin maar schuiven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk snel nieuws dat ie door ons word gekocht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoop het ook, denk eerlijk gezegd dat dat ook wel gaat gebeuren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lees nu dat steven zo goed als zeker terug keert naar watford..(niet uit de meest betrouwbare bronnen) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij verwacht zelf dat het wel goed komt, lees ik net bij Mikos Gouka |
|
|
|