|
|
MMM
|
|
|
Vind ik ook, hoop dat hier zeer snel duidelijkheid over komt.
Bij vertrek Elia én Berghuis zeer groot probleem. Elia reken ik niet meer op, Berghuis wel. Intelligente speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verwacht of hoopt..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen nieuws.
Hopelijk wel voor de eerste training (3 juli) rond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is sowieso erg stil nog |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Geef kaptafel Berghuis gratis potjes gel en een kam dan staat hij er wel bij de eerste training. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon een van die potjes opvullen met veet, is het uit de wereld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kadioglu voor wat concurentie van Berghuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juni 2017 - 07:43 schreef Milo het volgende:Geef kaptafel Berghuis gratis potjes gel en een kam dan staat hij er wel bij de eerste training. Hater |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heldere, frisse jongen. Praat makkelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik zou willen dat hij vaker fris voetbalde geen slechte voetballer maar een topper ?????????? Hele wedstrijden zie je hem niet, ik weet het niet of je hier heel veel geld voor moet betalen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 10:14 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik zou willen dat hij vaker fris voetbalde geen slechte voetballer maar een topper ?????????? Hele wedstrijden zie je hem niet, ik weet het niet of je hier heel veel geld voor moet betalen. eens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 10:14 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik zou willen dat hij vaker fris voetbalde geen slechte voetballer maar een topper ?????????? Hele wedstrijden zie je hem niet, ik weet het niet of je hier heel veel geld voor moet betalen. Net hadden we in het transfertopic even over Larsson. Dat heb ik toch veel liever Berghuis erbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijzonder. Tegen Marokko in de basis, gisteren invallen maar nu afgevallen bij Oranje, naja prima. Lekker vakantie en op 3 juli melden in Rotterdam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 10:17 schreef ar het volgende:[..] Net hadden we in het transfertopic even over Larsson. Dat heb ik toch veel liever Berghuis erbij. Als je het zo stelt misschien wel...maar ik mis iets bij Berghuis...toch net ff te licht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 10:20 schreef CobusIII het volgende:[..] Als je het zo stelt misschien wel...maar ik mis iets bij Berghuis...toch net ff te licht. Dat heb ik met Larsson :)
Berghuis staat op als het moet. (Heerenveen uit) bv. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Advocaat heeft Berghuis ook af laten vallen bij het Nederlands elftal En Lens laten komen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als je verdedigend moet spelen, heb je weinig aan Berghuis. Hij zet geen druk, verdedigd onvoldoende mee en heeft te weinig snelheid voor de counter. Als je op de helft van de tegenstander voetbalt, komt hij meer tot zijn recht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 10:18 schreef MMM het volgende:Bijzonder. Tegen Marokko in de basis, gisteren invallen maar nu afgevallen bij Oranje, naja prima. Lekker vakantie en op 3 juli melden in Rotterdam! Gisteren was maar een kwartiertje en tegen Makrokko speelde die, ook volgens eigen zeggen, niet best.. Dus lekker vakantie voor het ventje d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Duurt me te lang, zo snel mogelijk binnenhalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens hoor, vind het sowieso veel te stil.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is m'n WiFi zo traag..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mijn WiFi is nog trager.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar dan past die WiFi goed bij jou.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij ons allemaal, het duurde tot afgelopen seizoen 18 jaar voordat we iets gedaan kregen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Neuroot....komt goed. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vrees dat het nog wel even duurt. Martin wil waarschijnlijk zo lang mogelijk wachten om de prijs te laten zakken. Hoop dat Berghuis genoeg geduld heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Morgen vergaderen ,mvr van Geel neem stampot peen en uien mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker knetteruh..Has hevuh.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan na verkoop Karsdorp snel besluit opleveren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Tering.....dit is erger dan de baab! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha bij de Baab was het nog met wat humor maar ik vind Berghuis echt een goede voetballer die als rechtsbuiten zowel binnen als buitenom gaat. Mooie trap. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En bij Berghuis zie ik nog wel verdere ontwikkeling. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 - 11:26 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha bij de Baab was het nog met wat humor maar ik vind Berghuis echt een goede voetballer die als rechtsbuiten zowel binnen als buitenom gaat. Mooie trap. Berghuis heeft idd positief verrast. Geduld is het belangrijkste om nu te hebben |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Verbaast mij wel een beetje dat er helemaal geen geruchten zijn van andere clubs met interesse in Berghuis ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 - 20:47 schreef JanM het volgende:Verbaast mij wel een beetje dat er helemaal geen geruchten zijn van andere clubs met interesse in Berghuis ... Wilt hier gewoon erg graag heen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daar zorg jij persoonlijk wel voor! :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tuurlijk, maar dat betekent toch niet dat hij de interesse van andere clubs niet gewekt kan hebben met zijn goede spel bij ons? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aannemelijker is dat werkelijke acties plaatshebben als er miljoenen binnen zijn gekomen. Blijft er het raadsel of er wel/niet een gereserveerd transferbudget bestaat. En hoeveel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 - 21:51 schreef JanM het volgende:[..] Tuurlijk, maar dat betekent toch niet dat hij de interesse van andere clubs niet gewekt kan hebben met zijn goede spel bij ons? Wanneer er andere clubs interesse hebben, maar meteen te horen krijgen geen interesse, lekt er ook niet zo veel uit. |
|
|
|