|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een forumtegel bedoel ik. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Of nie! Ken je zo uitprinten, wordt geld waard |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2017 - 20:57 schreef Fart het volgende:[..] Ja, tegeletje kopen? Elk weldenkend mens heeft een gave, alleen een ondernemer verdient er geld mee Heb je niet iets anders..? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O ja, zit momenteel serieus te overwegen een gun aan te schafte .. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tuurlijk, wie niet. Daarom is het beide zo goedkoop geworden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja een glock
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2017 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen idee? 300/400. Maar niet verstandig denk ik, dan maar een knuppel. De hond hebben we ook nog. Die likt ze dood.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voor 1 zo'n kreng ga je natuurlijk geen contact leggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2017 - 21:46 schreef ar het volgende:Geen idee? 300/400. Maar niet verstandig denk ik, dan maar een knuppel. De hond hebben we ook nog. Die likt ze dood.. Dat vind ik nou ook weer niet nodig om ace te knuppelen, doe mij die clock toch maar.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2017 - 21:46 schreef ar het volgende:Geen idee? 300/400. Maar niet verstandig denk ik, dan maar een knuppel. De hond hebben we ook nog. Die likt ze dood.. Voor dat geld heb je een gebruikte |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik niet is hij gewoon waard dat kun je dan ook wel van Kongolo, Haps en St. Juste mailen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vind 6,5 of 7 milj ook teveel , ik vind hem een goede speler maar ik denk dat hij weinig meer doorontwikkelt , zit denk ik aan zijn top |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2017 - 23:27 schreef de bluffer het volgende:[..] ik niet is hij gewoon waard dat kun je dan ook wel van Haps en St. Juste mailen Dat deden we ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2017 - 23:46 schreef kenny het volgende:ik vind 6,5 of 7 milj ook teveel , ik vind hem een goede speler maar ik denk dat hij weinig meer doorontwikkelt , zit denk ik aan zijn top Snap dat het veel geld is, maar het is ook een buitenkans om iemand aan de selectie toe te voegen die beter is op zijn positie dan we hebben. En ook nog eens de club, spelers enzo kent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mooi. Nog 1 aanvallende versterking en er staat een degelijke selectie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoop het! Zie nog geen nieuw nieuws |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee die ook niet ,wel een aardige film maar geen superfilm. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juli 2017 - 23:46 schreef kenny het volgende:ik vind 6,5 of 7 milj ook teveel , ik vind hem een goede speler maar ik denk dat hij weinig meer doorontwikkelt , zit denk ik aan zijn top Vind het veel omdat ze zelf maar 3 miljoen betaald hebben voor Berghuis. En omdat hij nooit in plannen voor gekomen is zou je denken aan 4 a 5 miljoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij is nu kampioen geworden en belangrijk geweest. T was wel voor ons, maar dat maakt Watford niet uit :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja logische ,al het geld is nu op en we spelen nog gelijk tegen plymouth |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2017 - 10:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind het veel omdat ze zelf maar 3 miljoen betaald hebben voor Berghuis. En omdat hij nooit in plannen voor gekomen is zou je denken aan 4 a 5 miljoen. Hij was 3,5 waard maar ze hebben destijds 6,5 miljoen betaald! Begrijp dat ze dat het liefst terug willen, maar ben het met je eens dat 4-5 miljoen goed betaald is ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat wel, maar met jeugdspelers en een paar extra. Wordt een overgangsjaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal dus wel weer een overgangsjaar worden denk je ook niet.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik denk trouwens dat het wel eens een overgangsjaar zou kunnen worden ... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: De eerste van de nieuwe serie?
Is Berghuis al gesignaleerd rond de Kuip trouwens? Moeten we nog even met de pet rond voor het laatste halve miljoen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: doemdenkertjes gegeten? Alsof je vorig seizoen dacht dat we kampioen werden.. :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja 1ste met 81 punten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben jij er zo 1 die dat lijstje serieus invult? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou het goede nieuws is dat ik weer eerste met 81 punten heb ingevuld ;p |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Saving privet Ryan was een klasse beter ,maar hoeveel oorlogsfilms zijn beter dan Saving privet Ryan? Ik vond het de moeite waard omdat deze aftocht echt gebeurd is. Maar wel op het grote doek want op dvd mis je de geluidseffecten en het grote scherm. Das boot, U-571 en The hunt for red october gezien? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Das boot heb ik wel een keer of 6 gezien. The hunt for red october waarschijnlijk ook maar ging dat over Vietnam? Over die oorlog vond ik er namelijk maar 2 echt goed..Apocalypso now en the killingfields,misschien ook wel the dear hunter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Charly bravo een oude film van Fransen in Vietnam |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet teveel jongens, anders begint Renaat weer te piepen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2017 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Das boot heb ik wel een keer of 6 gezien. The hunt for red october waarschijnlijk ook maar ging dat over Vietnam? Over die oorlog vond ik er namelijk maar 2 echt goed..Apocalypso now en the killingfields,misschien ook wel the dear hunter. The hunt for the red october is met Sean Connery. Ook met onderzeeboot. Hij speelt een Soviet commandant geloof ik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die ging over kernwapens, de koude oorlog dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 juli 2017 - 20:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] The hunt for the red october is met Sean Connery. Ook met onderzeeboot. Hij speelt een Soviet commandant geloof ik. Die eerst Russisch spreekt en even verder in film uitsluitend Engels. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja gezien maar heeft niet echt een historische waarde voor mij. Was geen slechte film maar valt een beetje onder de James bond categorie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: U-boot films. Goeie smaak! |
|
|
|