|
|
RenatoBos
|
|
|
Das toch zo'n grote spin.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die Hans Landa was echt een ploert, geweldige acteur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juli 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Christoph Waltz ja. Uitstekende acteur inderdaad. Aantal zeer sterke scenes in die film. Alleen al die openingsscene zet al lekker de toon. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 - 18:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Christoph Waltz ja. Uitstekende acteur inderdaad. Aantal zeer sterke scenes in die film. Alleen al die openingsscene zet al lekker de toon. Hans Landa zei ie schele.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Jammer dat er zoveel spoilers zijn gepost van die film. Elke scène is meerdere keren te vinden. @T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juli 2017 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 - 18:18 schreef MightyAce het volgende:[..] Inglorious basterds is in eerste instantie een Tarantino. Niet echt een oorlogsfilm Tarantino is altijd goed! Hoef niet altijd een oorlogsfilm te zijn.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jij bedoelt een tarantula..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das ook zo'n harig ding ja.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wie heeft die meeuw hier binnen gelaten? Het was zo'n keurige tent.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 - 19:00 schreef Gerard_FR het volgende:Jammer dat er zoveel spoilers zijn gepost van die film. Elke scène is meerdere keren te vinden. @T Dat is jammer ja. Gelukkig heb ik de film vrij snel nadat ie uitkwam zonder spoilers gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Berghuis welkom terug en MMM gefeliciteerd :p |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha..
Maar das geene meeuw he.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou het geen zwartkleurige meeuw kunnen zijn? Maar goed, de boodschap komt zo ook wel over ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juli 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 - 20:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou het geen zwartkleurige meeuw kunnen zijn? Maar goed, de boodschap komt zo ook wel over ;) Nog een beetje Rascistisch gaan doen ook..(!)
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Das de zwarte zeeuwse trekmeeuw toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee das een zwart Haags faalmeuwtje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: He, Hoogvliet, lang geleden. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haagse meutjes is niks mis mee ,ben alleen Hageneesie :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je krijgt alleen zo weinig koffie daar voor het neuken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, tis goed met je! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio zei dat het nog niet rond was. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zit ie weer in het lekkere wijven topic te vogelen? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Amrabat rechtsback, Vermeer naar Nice, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Mag nu wel eens. Zelfs NOS teletekst vond het te lang duren en heeft het er maar vast neergezet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 10:27 schreef netsurfer het volgende:[..] Mag nu wel eens. Zelfs NOS teletekst vond het te lang duren en heeft het er maar vast neergezet. Staat er sinds zaterdag al op:
NOS Teletekst 802 OETBAL voetbal kort Steven Berghuis blijft bij Feyenoord. De kampioen huurde de buitenspeler het afgelopen seizoen van Watford en heeft hem nu van de Engelse club overgenomen voor 6 miljoen euro.
De 25-jarige Berghuis heeft voor vier jaar getekend bij Feyenoord.Afgelopen seizoen speelde hij 35 duels en maakte acht doelpunten. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja krijg ook ongemakkelijk gevoel. Waar kan het nu nog van afhangen. Hij moet er echt bij anders ook zonder van Persie zeker rechts veels te zwak. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Staat ook al op transfermarkt bij de selectie met contract t/m 2021 en aankoopbedrag 6,5 miljoen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Steven #Berghuis zet rond deze tijd zijn handtekening onder een vierjarig contract bij #Feyenoord. Officiële persbericht volgt spoedig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Berghuis is back'. En dan die smile van hem haha, mooi dat ie zo graag terug wilde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Welkom Steven bij de mooiste club des lands Maar dat wist je al |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Steven Berghuis: "Ik ben opgelucht, maar vooral heel blij. Ik wilde graag terugkomen en dat is gelukt." [Feyenoord.nl]
Berghuis: "Op een gegeven moment wilde Watford me graag bij de selectie houden."
Berghuis: "Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik deze kant op wilde komen. Dan moet je wachten." |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nou zijn we ook weer af van dat gejank van MMM. kunnen we vanaf nu weer zeiken op hem als hij loopt te kutten.l |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 20:28 schreef Milo het volgende:Nou zijn we ook weer af van dat gejank van MMM. kunnen we vanaf nu weer zeiken op hem als hij loopt te kutten.l Whahahahahahahahahahahahaha
Maar ook ik ben blij met Berghuis, zeker na afgelopen zaterdag naar het ongeïnspireerde gepruts van Bilal te hebben moeten kijken. Wat een lijdensweg (waar is de paardenlul eigenlijk?) was dat zeg pffffff |
|
|
|