|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 20:28 schreef Milo het volgende:Nou zijn we ook weer af van dat gejank van MMM. kunnen we vanaf nu weer zeiken op hem als hij loopt te kutten.l Hahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ook ik ben blij met hem. Maar ik heb nog nooit iemand mee gemaakt die zo liep te janken om een speler. Ik hoop voor hem en voor MMM dat het wat wordt. Anders zijn zij beide een prooi voor het forum. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha fijne vent.
Hij kan het niet alleen he, ik heb vertrouwen in hem. En hopelijk voor hem is Nieuwkoop snel fit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet alleen Feyenoordspeler maar ook supporter. Goeie gozer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft nu voorbereiding veel gespeeld en een seizoen in de benen Kan alleen maar beter zijn dan begin vorig seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:25 schreef MMM het volgende:Hahaha fijne vent. Hij kan het niet alleen he, ik heb vertrouwen in hem. En hopelijk voor hem is Nieuwkoop snel fit. Hahaha hij dekt zich nu al in.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 augustus 2017 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:Heeft nu voorbereiding veel gespeeld en een seizoen in de benen Kan alleen maar beter zijn dan begin vorig seizoen Klopt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 23:25 schreef MMM het volgende:Hahaha fijne vent. Hij kan het niet alleen he, ik heb vertrouwen in hem. En hopelijk voor hem is Nieuwkoop snel fit. Nu al een flinke streep door de rekening. Echt belachelijk dat ie het voor zoveel geld niet alleen blijkt te kunnen. WANBELEID |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sterker nog, hij schijnt maar liefst 10 anderen nodig te hebben, de prutser! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb mij nooit zorgen gemaakt dat hij niet zou komen nu nog een goeie speler naast Jorgensen en we kunnen weer op weg gaan naar de Coolsingel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 augustus 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
En wat vond je van Berghuis MMM? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was echt een beetje pist op Steven gisteren. Je mag best mopperen op collega's maar dan moet jezelf wel alles geven. Diks ook ,Karim spreekt corrigerend tegen hem en hij gaat er tegenin. Minpuntjes bij deze heren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
King Karim spreek je niet tegen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis: ''Heb de kampioensuitingen nog op mijn telefoon''
Steven Berghuis kijkt uit naar de seizoensstart van Feyenoord. De aanvaller, die vorige week definitief overkwam van het Engelse Watford, neemt het zondag met zijn teamgenoten op tegen FC Twente. Volgens de aanvaller moet Feyenoord van zijn eigen kracht uitgaan in het duel.
De 25-jarige Berghuis hoopt dat Feyenoord de eerste twintig minuten tegen Vitesse ook tegen de Tukkers kan laten zien. “Dat is trainbaar”, zegt hij. “Ook met het laten zien van beelden, dan krijg je er een goed beeld van. Daar is deze week wel op gehamerd. De oorzaak is ook gevonden, de verdediging en aanval stonden te ver uit elkaar waardoor het veld te groot werd.”
Afgelopen seizoen vormde Berghuis de zogenoemde ‘tandem’ met Rick Karsdorp. Nu heeft hij Kevin Diks achter zich. “Ik weet ondertussen wat de trainer graag wil zien op de flanken”, zegt de negenvoudig international van het Nederlands elftal. “Dat bespreek ik met Kevin. Daar proberen we nog aan te werken, het moet zeker nog beter.”
Feyenoord verwijderde deze week de kampioensuitingen op het stadion, waardoor de focus volledig op de toekomst ligt. “Dat is wel normaal, denk ik”, zegt Berghuis tegenover RTV Rijnmond. “Het is een nieuw seizoen. Ik heb hem nog wel op mijn telefoon, dus kan daar nog naar kijken.”
(https://youtu.be/Ag8Jz2B15ZA) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis kritisch: ''Ik ben soms iets te afwezig''
Steven Berghuis kopte vandaag het winnende doelpunt van Feyenoord binnen. De vleugelaanvaller loerde al even op het doelpunt, dat viel na een vrije trap van de linkerkant. ''Ik zwaaide al naar Jens'', aldus de doelpuntenmaker tegenover Fox Sports.
''De eerste helft was wel moeizaam. We legden wel de energie erin. Een beetje miscommunicatie hier en daar'', analyseerde Berghuis.
De aanvaller maakte het zijn directe tegenstander bij vlagen lastig, maar de rechterspits wil zich vaker laten gelden in de wedstrijden. ''Ik wil die momenten wel meer zoeken. Vaker in een wedstrijd, ik ben soms iets te afwezig. Maar misschien heeft het ook met het team te maken, want je doet het uiteindelijk met zijn allen.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Blij dat hij er weer is. Zonder geweldig te spelen ging er toch wat van hem uit. Is altijd op zoek naar openingen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelde inderdaad niet goed maar maakt uit het niets wel weer de winnende. En vlak daarvoor actie bij de achterlijn waarbij Toornstra (?) bijna de 2-1 maakte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 14 augustus 2017 - 08:32 schreef netsurfer het volgende:Blij dat hij er weer is. Zonder geweldig te spelen ging er toch wat van hem uit. Is altijd op zoek naar openingen. Eens, vrijwel de enige die ineens opent op de andere kant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens, heerlijke trap ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die ene trap rond de 16 die een inworp werd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ja die herriner ik me wel ja.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kon jij dat zien dan..(?)d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jij bent echt te erg hé. Gelukkig had ik mijn zonnebril op sterkte.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb ik het weer gevreten..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja dat was met z'n rechter haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Milo, waar zit je nou man? Post even een berichtje voor de winnende doelpuntenmaker |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Schijnt dat er op bali hele lekkere sate te halen is |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De saté is heerlijk begin al wat te blaffen. Maar hoe was Berghuis eigenlijk? Kut zeker... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
berghuis is kut sinds we hem hebben gekocht. was ik al bang voor. komt ook door diks die alles behalve de nieuwe karsdorp is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Berghuis was niet veel slechter dan de rest |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Berghuis was niet geweldig inderdaad. Maar hij is wel een van de weinige spelers die af en toe iets verrassends kan doen. Hij neemt risico met openingen en dan gaat het ook wel eens fout, maar met alleen risicoloze eenheidsworsten redt je het niet. Ben nog altijd blij met hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook van belang: Berghuis scoort tenminste nog regelmatig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gisteren weer niet goed.
Maar zoals vorige week, uit het niets kan ie een assist geven of scoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie was er gisteren nu wel goed. Er kon ongeveer twintig minuten gevoetbald worden op die mat, toen was t over. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 21 augustus 2017 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:Wie was er gisteren nu wel goed. Er kon ongeveer twintig minuten gevoetbald worden op die mat, toen was t over. Alleen Jones een zeven, wat mij betreft. De rest allemaal onder gewenste niveau. Mede met dank aan die afschuwelijke mat natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die kunstmat kan niet uitsluitend de oorzaak zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch hebben we daar nooit echt een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vergeet ook niet dat ze het kleinste veld van de eredivisie hebben. Althans, dat was een paar jaar terug zo, dan ga ik er gemakshalve vanuit dat dat nog steeds zo is.
Maar goed, zowel dat als het kunstgras zijn relatief kleine factoren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Je speelde een goede pot met een mooie goal |
|
|