|
|
ar
|
|
|
Haha. Voor Feyenoord is niks een koopje, maar wel eens dat hij het bedrag waard is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Voor mij weer de beste Feyenoord voetballer van de maand November |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft toch echt een paar bagger potten gespeeld deze maand...in het land der blinden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een heerlijke pass op Amrabat bij de goal.
En een goed interview. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb ik naar een andere Berghuis gekeken.......vond hem slecht en onzichtbaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eerste kwartier goed. Daarna deelde hij in de malaise. Wil zo graag het verschil maken dat hij soms veel te veel risico neemt met zijn acties. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
hij durft te spelen en hij heeft gelijk dat er te veel angst in de ploeg zit...Er waren gisteren 4 spelers die durfden te spelen en dat is te weinig... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2017 - 11:25 schreef CobusIII het volgende:hij durft te spelen en hij heeft gelijk dat er te veel angst in de ploeg zit...Er waren gisteren 4 spelers die durfden te spelen en dat is te weinig... Daar stip je een goed punt aan. Als een ploeg niet draait gaan onzekere spelers verstoppertje spelen. Daar heeft Berghuis geen last van. Maar dat geldt inderdaad helaas maar voor een paar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima spelverdeler , heerlijke cross ballen , durf en met rendement. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We mogen blij zijn dat hij in vorm is, samen met onze Deense held die volgens mij 1 op 1 loopt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zeg toch bij de goal? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben fan van Berghuis. Maar vanavond was behoudens de assist, verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja. Valt me weer vies tegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat zag ik ook aan de cijfers en daarom had ik JP een hoger cijfer gegeven. JP was gisteren beter dan Berghuis .. Behalve in assisten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
JP zijn man mocht elke keer ongehinderd opstomen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waar Berghuis elke bal zelf afleverde aan Napoli ,tot aan de rand van eigen strafschopgebied toe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de 1-1 na. Inbreng JP= nul |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wisselt geweldige momenten (o.a. die heerlijke assist) af met te veel fouten (die afzwaaier zeg pffff ... werd gewoon een ingooi). Forceert te veel als je het mij vraagt dus zou 'simpeler' moeten spelen en eens wat vaker de bal voor de pot moeten gooien! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steven moetminder hooi opz'n vork nemen. Gaat ten koste van z'n explosiviteit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Iedereen vindt hem geweldig.......ik niet hij is bij vlagen goed maar tja |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vind hem de laatste 4 wedstrijden juist wat minder spelen..ben geen fan van hem (met zijn huilhoofd), maar vind hem wel nuttig..Kan een wedstrijd openbreken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Te overmoedig. Dan verliest ie zijn hoofd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zondag knalt hij er weer eentje in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Steven Berghuis is als de kers op de taart, de slagroom op de koffie, het orgasme bij een wip etc etc . Zulke spelers winnen wedstrijden , maken het individuele verschil , laten anderen beter renderen en zijn onmisbaar bij een team wat ergens voor gaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 december 2017 - 22:10 schreef van geil het volgende:RENATO TAPIA is als de kers op de taart, de slagroom op de koffie, het orgasme bij een wip etc etc . Zulke spelers winnen wedstrijden , maken het individuele verschil , laten anderen beter renderen en zijn onmisbaar bij een team wat ergens voor gaat. Geile slaat weer eens door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 december 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed interview
Eindelijk eens iemand die zegt wat hij vind ipv de rest van die slapjanussen + coach |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Karim is het in iedergeval niet. Die moet al zijn concentratie leggen in zijn eigen spel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee, geen leider... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klopt. Niemand in dit team.
Berghuis zegt tenminste wel de waarheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar hij is onderdeel van het collectief falen. En als hij elke week de 'waarheid'zegt, wordt ik er ook een beetje moe van. Het elftal is stuurloos, al blijf ik erbij dat er voldoende materiaal is om mee te werken. Gio krijgt er geen lijn in...van de winter maar wisselen met Bosz...of zo.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat een geweldenaar. Hoop dat hij lang bij ons blijft. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In de verschillende competities bij 18 goals betrokken. 13 zelf, 5 assists. Mooi gemiddelde zo tegen de winterstop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fantastische speler, elke cent meer dan waard.
Ik hoop dat hij niet weg is van de zomer. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hij zal op den duur niet meer te houden zijn. Al zullen de buitenlandse clubs wel iets meer twijfelen doordat hij zelf weg wilde bij Watford. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij straalt echt plezier uit, als de omstandigheden verbeteren zie ik hem niet 1 2 3 weggaan . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD