|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik denk maar aan 1 persoon............... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar is plek zat he , en de geur valt niet zo op met al die Zeeuwse mosselen . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speler van het seizoen.
Dik en dik verdiend. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dit seizoen de beste van de eredivisie. Maar goed dat is persoonlijk. Wel enorm leuk om uitgekozen te worden door het legioen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Eens, maar vriend Berghuis moet wel wat fratsen afleren. Hoe hij vanmiddag Kevin Diks weer probeerde te kakken te zetten, ondermaats... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij was wederom niet de enige |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dik en dik verdiend, dat we maar veel geld voor m mogen vangen.. Liefst morgen al |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jorgensen was ook weer eens boos op Diks, maar laat dat wat minder merken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Diks kan niet zo goed voetballen. Dat is wel eens frustrerend voor de mensen om hem heen.
Berghuis is een prachtspeler. Maar ik heb het gevoel dat zijn hart hier niet meer echt ligt. In dat geval is het voor hem en ons te hopen dat hij een mooie transfer kan gaan maken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is volgens mij niet goed genoeg om te kunnen slagen in Engeland, of Spanje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2018 - 18:48 schreef piet de paler het volgende:Hij is volgens mij niet goed genoeg om te kunnen slagen in Engeland, of Spanje Engeland niet, fysiek te kort.
Perfecte speler voor Spanje. Sevilla, Valencia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2018 - 10:31 schreef netsurfer het volgende:Diks kan niet zo goed voetballen. Dat is wel eens frustrerend voor de mensen om hem heen. Berghuis is een prachtspeler. Maar ik heb het gevoel dat zijn hart hier niet meer echt ligt. In dat geval is het voor hem en ons te hopen dat hij een mooie transfer kan gaan maken. Frustratie dat we zo vroeg zijn afgehaakt in de titel zit hem dwars, merk je in elk interview.
Hij was dolgelukkig toen hij terugkwam. Die wilt nog wel blijven, tenzij Feyenoord weer middelmaat haalt en hij een leuke aanbieding krijgt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2018 - 19:29 schreef MMM het volgende:[..] Frustratie dat we zo vroeg zijn afgehaakt in de titel zit hem dwars, merk je in elk interview. Hij was dolgelukkig toen hij terugkwam. Die wilt nog wel blijven, tenzij Feyenoord weer middelmaat haalt en hij een leuke aanbieding krijgt. Hij heeft gewoon gelijk. Als je 25 keer door Diks 'achter de man' wordt aangespeeld, dat is gewoon een ergernis. En zoals je zegt goede spelers halen als vervanging. Kijk maar of je een Kalou zo gek kan krijgen, of een andere sterke toevoeging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2018 - 22:21 schreef R()b het volgende:[..] Hij heeft gewoon gelijk. Als je 25 keer door Diks 'achter de man' wordt aangespeeld, dat is gewoon een ergernis. En zoals je zegt goede spelers halen als vervanging. Kijk maar of je een Kalou zo gek kan krijgen, of een andere sterke toevoeging. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kalou, nee, iemand waar je een jaar of drie mee vooruit kan graag, met restwaarde. T geld raakt anders een keer op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat voor geld? Ah die 60 miljoen, gewoon er door jagen door een paar getalenteerde luilakken aan te kopen en een riant salaris aan te bieden. Das gewoon beter dan het risico te nemen je eigen jeugd een kans te geven, laten we beginnen met een goede 1e keeper te zoeken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigen jeugd een kans geven. Bij Gio? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, t moet een keer. Maar ik heb nu wel ff genoeg oude jongens zien wederkeren. Doe ons een keer een Lozano. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Juist. Een tropische verrassing. Villalba wacht nog steeds! :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niemand wilt bord op schoot scouting.. komen we weer met Kalou. Het wachten is op Guidetti en Dost. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat dacht je van Daryl Janmaat, als we toch bezig zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima seizoen , Vilhena goede 2 de . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
31 competitiewedstrijden - 18 goals, 14 assists 5 bekerwedstrijden - 4 goals, 1 assist.
Fenomenale speler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de Nederlandse competitie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Laat hem maar lekker blijven :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2018 - 10:17 schreef MMM het volgende:31 competitiewedstrijden - 18 goals, 14 assists 5 bekerwedstrijden - 4 goals, 1 assist. Fenomenale speler. Aangepast, 18 goals natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het zou goed zijn als hij blijft, maar alles boven de 10M is natuurlijk interessant. Ik denk namelijk dat hij wel weg wil. Zeker als v Persie besluit te stoppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 jarig contract nog. 10 is heel heel mager voor je beste speler.
Ik denk dat Feyenoord gewoon 20 vraagt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wilde iemand ook mijn kettingzaag kopen. Beetje roestig, maar voor mijn tuin prima. In een andere tuin kun je er weinig mee. Vroeg er duizend euro voor. Vond ie te veel. Is toch gek, is mijn beste kettingzaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Engeland past totaal niet bij hem. Daarvoor komt ie fysiek te kort.
Spanje past echt bij hem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 07 mei 2018 - 12:38 schreef MMM het volgende:Engeland past totaal niet bij hem. Daarvoor komt ie fysiek te kort. Spanje past echt bij hem. Dat theater spelen daar past ook wel bij hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever een goede speler met theater dan Bilal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoeft niet weg hoor, maar in Engeland wordt het minder gewaardeerd dan in Spanje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die is gewoon weg. Met dit soort statistieken komt er vanzelf wel een club. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kaptafel Berghuis blijf ik een aanstellert eerste klas vinden. Hij gaat nergens anders slagen. En ik hoop dat hij verkocht wordt. Wat een naar ventje! |
|
|
|