|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die Dennie die ziet het nie hè |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha....
Welkom Steven ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Muisje loopt hier ineens te blaren: Berghuis binnen ! Berghuis binnen ! hahaha mooi man dit :) geeft weer een beetje meer hoop op t komend seizoen .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je er veel last van heb Tommie..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
BERGHUIS: IK WILDE HEEL GRAAG NAAR FEYENOORD
Met trots bekeek Steven Berghuis maandagmiddag in de Boardroom van De Kuip het Feyenoord-shirt dat hij zojuist uit handen van algemeen directeur Eric Gudde had ontvangen. Ik heb goede herinneringen aan rood-witte tenues, sprak de 24-jarige aanvaller die op huurbasis over is gekomen van Watford FC. Hopelijk ga ik ook in het Feyenoord-shirt mooie momenten beleven.
De lach was bij de officiële contractondertekening niet van het gezicht van Berghuis af te krijgen. Ik wilde heel graag naar Feyenoord en ben heel blij dat ik hier ben, verklaarde de drievoudig international. Feyenoord is al langere tijd geïnteresseerd in mij, maar ik wilde in de voorbereiding voor mijn kans gaan bij Watford. Daar had ik weinig uitzicht op speelminuten op mijn favoriete positie. Hier is dat perspectief er wel.
Voor de drievoudig international, die aan het einde van vorig seizoen debuteerde in Oranje, is de transfer naar Feyenoord een weloverwogen keuze. Feyenoord is in wedstrijden vaak beter dan de tegenstander. Die speelstijl past bij mij en ik hoop dat ik mijn creativiteit iets kan toevoegen aan het spel van de ploeg. Over de sfeer in De Kuip hoeven we het niet eens te hebben. Iedereen weet hoe fantastisch die is.
Omdat de selectie dinsdag vrij is, sluit Berghuis woensdag aan bij de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst. Ik heb de hele voorbereiding tot nu toe meegedraaid bij Watford, dus ik ben fit. Ik heb veel zin om aan te sluiten bij deze ploeg. Ik heb er een heel goed gevoel over en kan niet wachten om te beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ooooooooo haha schurk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: heheheh... was mn eigen schuld loop al t hele weekend te zeuren :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik bem heeeeeeeeeeel blij met hem |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een vreugde op deze topic. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmar wie moet er gaan basiekooklu od stoorstra? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik had niks anders verwacht zeer goed voor onze Deense spits |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja en wie er moet vertrekken dat is wel bekend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Weet zeker dat jij met Steven gepraat hebt, maar je blijft bescheiden op de achtergrond. Bluffert///Held! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan vind je het haar van Messi ook lekker |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wie dan? Wie dan maak m wijzer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 18:18 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Weet zeker dat jij met Steven gepraat hebt, maar je blijft bescheiden op de achtergrond. Bluffert///Held! Ik ken de familie wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die blonde homo neh.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Stoorstra die ken ik niet waar speelt hij bij jou in de tuin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Haha denk erom jij he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Woordgrapje net zoals bassiekoklu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima interview. Goede jongen lijkt me. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Zondag gelijk in de basis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd en lekker goed gaan voetballen en als die lamlul van een blind vraagt? Wil je in oranje NEE zeggen hahahah |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Steven houdt van voetbal! Lucky us! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En ? ben je er nog ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat Co Adriaanse zegt is altijd waar Top trainer jammer dat hij nooit trainer in de kuip is geweest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh die mafkees past niet bij ons.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Alleen de dombo's die steeds de verkeerde spelers opstelt en tactisch onbenullen zijn ZIE JIJ VEEL LIEVER VOOR DE GROEP STAAN ......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet er eigenlijk een andere trainer voor de groep staan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan iemand hem een tikkie geven, zijn grammofoonplaat loopt weer eens vast |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ondanks dat ik geen fan van huren ben, toch wel blij met zijn komst. Weer iemand erbij die een mannetje kan uitspelen en die iets onverwachts kan doen. Welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 07:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Alleen de dombo's die steeds de verkeerde spelers opstelt en tactisch onbenullen zijn ZIE JIJ VEEL LIEVER VOOR DE GROEP STAAN ......... (Dombo) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk interview in de telegraaf, waarin Berghuis beschrijft hoe hij bij ons kwam. Kuyt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Grote vriend van uit Denenmarken van hartelijk gefeliciteerd met je overstap naar de Kuip ik weet wat je kan succes |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie moet er weg Toornstra of Basigoklu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Positioneel bekeken toornstra.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Vilhena, van der Heiden, Tapia, Gustafson, El Amahdi, Toornstra en nu ook Kuyt,over een jaar Schuurman er weer bij. Als we er van dit stel eens drie zouden verkopen en Ziyech halen, was je een stuk beter uit. maar ja, het egootje van Martin, hè. |
|
|
|