|
|
Eelco
|
|
|
tijdens zulke tijden mis ik de manier van van Marwijk. Als er iemand ging warmlopen, wist je ook meteen wie er uit ging, en wie er daardoor opschoof. Ook de tegenstanders wisten dit, maar toch werkte dat veel beter... En ja... ik weet het, die is ook geen kampioen geworden, maar heb toch het gevoel dat het niveau over de hele beter was, en de ondergrens hoger lag. Ook met mindere goden in het veld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik hoop bijna dat hij weggaat en dat het dan helemaal in elkaar dondert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is eigenlijk wel te hopen want alleen van Persie is waar hij tegenop kijkt..Heeft niet de mentaliteit om de kar te trekken. Wat van Hanegem zegt is waar..In Slowakije lag hij het bijltje eral na 2 minuten bij neer. Ik ben het wel met jou eens dat hij de meest creatieve speler is en de beste van t elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan gaan we naar het rechter rijtje |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als Giopeloos trainerT blijft sowieso! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klinkt Grieks, ken m niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een doldwaze overtreding gisteren. Voor hetzelfde geld kan die speler niets meer. Echt een steekje los die gozer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je hoeft geen psycholoog te zijn om te ontdekken dat Steven zich een status heeft aangenomen die alles zegt over de ruimte die hij daarvoor krijgt.
Ook hier: dit gaat mis. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb het nog niet teruggezien maar hoor er meerdere over.
Domme actie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Frustratie , de druppel was het onmogelijke balletje van Clasie. Ik begrijp best dat hij zich kapot ergert aan het gestuntel , maar moet zich leren te beheersen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb ze vroeger wel gekkere dingen zien doen, joey is gewoon een irritant ventje die voor de tegenstander voetbalt met een Feyenoord verleden. Zal wel wat bijdehands gedaan of gezegd hebben en verdient niet beter, beetje gif kan geen kwaad en komt er toch goed mee weg. Het had wel zal wel.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 15:25 schreef van geil het volgende:Frustratie , de druppel was het onmogelijke balletje van Clasie. Ik begrijp best dat hij zich kapot ergert aan het gestuntel , maar moet zich leren te beheersen Nee wat mij betreft deed hij dit goed .. Hij deed ook echt zijn best dit keer ,hunnie waren ook hard en werd nauwelijks bestraft... Dat ingaan op Vermeer was ook een bewussie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 15:25 schreef van geil het volgende:Frustratie , de druppel was het onmogelijke balletje van Clasie. Ik begrijp best dat hij zich kapot ergert aan het gestuntel , maar moet zich leren te beheersen Zo kan je alles recht lullen wat krom is... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond ik niet. Weinig bijgedragen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pass bij de 0-1 kunnen alleen hij en van Persie geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ja die , de rest was kut |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis is al een aantal wedstrijden ondermaats. Niet erg, maar wel zichtbaar. Tijd ook dat Gio ook eens de wissel aandurft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien eens lezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laat ook maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Larsson op Persie vorige week? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snapte je hoor mannetje, alleen de rest van zijn wedstrijd was ruk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Weggehaald, geen zin in gezeik.
Misschien ben ik wat negatief maar ik vind het zonde dat Feyenoord zich zo tekort doet na een fantastische 0-4 voorsprong.
3 punten het belangrijkst, dat op zeker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je zag t gewoon aankomen. T werd achterin super slap |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bondscoach Ronald Koeman heeft Tonny Vilhena opgenomen in zijn definitieve selectie voor de wedstrijden tegen Peru en Frankrijk van volgende week. De middenvelder is de enige Feyenoorder in de selectie. Steven Berghuis maakte deel uit van de voorlopige selectie, maar is afgevallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet beter gaan spelen.
Maar dat Kluivert er dan wel bij zit.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat moet je er ook mee in een 532 systeem ? Dit geldt overigens ook voor Kluivert... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zat er aan te komen. Speelt minder dan voorheen. Lijkt wel of hij het niet naar zijn zin heeft of heeft hij gewoon standaard zo'n hoofd? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Bergwijn van psv ook afgevallen...speelde toch heel goed.....Berghuis terecht speelt ondermaats afgezien de eerste 45 min tegen heereveen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, heeft Steven weer iets om voor te knokken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer van genoten! Nu weer deze lijn doortrekken en de goals komen vanzelf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij verslind toch zo wel wat boxen met tissues he maat..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat voetbalbroekie die Berghuis had opgetrokken tot onder zijn oksels maakte het nog aantrekkelijker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Interview bij Rijnmond gezien na afloop wedstrijd. Tis een echte. Hij wil zo graag alles beter zien lopen, en weet dat ie zichzelf wel eens uit zijn spel haalt. Oprechte blik, kijkt recht in de ogen. Deze jongen is clever en is Feyenoorder.
Prima gozer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker met zijn alle bij van der Valk op de plee gaan zitten en een poster ophangen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 23:39 schreef FR-Henk het volgende:Interview bij Rijnmond gezien na afloop wedstrijd. Tis een echte. Hij wil zo graag alles beter zien lopen, en weet dat ie zichzelf wel eens uit zijn spel haalt. Oprechte blik, kijkt recht in de ogen. Deze jongen is clever en is Feyenoorder. Prima gozer. Ik vind zijn interviews altijd goed en kritisch. 1 van de weinige |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wees nou blij dat hij en van Persie hier spelen. Anders was het plek 7-10 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haat/liefde in optima forma |
|
|
|